MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie is de GOAT of MMA ?

Voters
62. You may not vote on this poll
  • Anderson Silva

    12 19,35%
  • Fedor

    47 75,81%
  • Anders namelijk ....

    3 4,84%
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 53
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default GOAt in MMA; Anderson Silva of Fedor ?

    Wie is in jullie ogen de GOAT of MMA /?

    Ik kwam namelijk deze post tegen

    18 reasons why FEDOR is better than Anderson Silva


    1- Fedor's winning streak is the longest
    2- Fedor remained undefeated during a longer period that Anderson Silva
    3- Fedor is smaller that Anderson Silva
    4- Fedor was smaller than most of his opponents
    5- Fedor has less defeats than Anderson Silva
    6- Fedor has more victories than Anderson Silva
    7- Fedor was fighting in a weight class that was the best in the world at that time
    8- Fedor's fights were never boring
    9- Fedor is better-rounded than Anderson Silva
    9- Fedor won against more great fighters than Anderson Silva
    10- Fedor did not cut weight
    11- Fedor never had the best conditions of preparation
    12- Fedor has defeated more former champions than Anderson Silva
    13- Fedor was a champion in another sport than MMA alongside his MMA career
    14- Fedor is a better grappler
    15- Fedor has a better ground-game
    16- Fedor never needed to play mind games to disrupt his opponents
    17- Fedor held belts in a ring as well as in a cage
    18- Fedor started MMA while he was older than Anderson Silva
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

  3. #3
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    100% Fedor. Silva niet eens op plek 2

  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    fedor... hij vocht tegen zijn tegenstanders op hun sterkste punt en won keer op keer...

  5. #5
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    is dit nog een open vraag dan? Fedor...

  6. #6
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Sowieso Fedor... Anderson op een respectabele tweede plaats...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  7. #7
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    Op dit moment Fedor maar de Spider is nog niet klaar, hij heeft immers nog 9 partijen op zijn contract.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    fedor is de muhammed ali van het MMA. Hij is voor mij het symbool van MMA.
    Home mtk-gym.nl


  9. #9
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Meeste daarvan zijn bullshit redenen. Zoals # 3, 9, 11, 13. Meeste op de lijst zijn MENINGEN. Ik kan zo ook wel wat bedenken maar dan betere zoals:

    -Anderson has more top 10 wins(the most in mma history)
    -Anderson has more title defenses.
    -Anderson beat top fighters around fedor's start(sakurai in 2001) and also long after fedor retired.
    -Anderson's best wins are mostly finishes(Hendo, Vitor, Franklin2x, Newton, Griffin etc) Fedor less(Cro Cop and Nog were never finished)
    -Anderson has more different types of ko's(flying knees, clinch knees, reverse elbows, front kicks, punches with both hands, heel kicks + subs )
    -Anderson more well-rounded striker.
    -Anderson never fought freakshows, Fedor several times even during his streak.
    -Anderson evolved with the sport, Fedor didn't.
    -Anderson aged much better as a fighter.

    En dat zijn allemaal feiten^. Ik kan er zo nog wel heel wat meer bedenken als ik mijn mening gebruik.
    Last edited by T15Boxing; 21-07-2013 at 00:59.

  10. #10
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Meeste daarvan zijn bullshit redenen. Zoals # 3, 9, 11, 13. Meeste op de lijst zijn MENINGEN. Ik kan zo ook wel wat bedenken maar dan betere zoals:

    -Anderson has more top 10 wins(the most in mma history)
    -Anderson has more title defenses.
    -Anderson beat top fighters around fedor's start(sakurai in 2001) and also long after fedor retired.
    -Anderson's best wins are mostly finishes(Hendo, Vitor, Franklin2x, Newton, Griffin etc) Fedor less(Cro Cop and Nog were never finished)
    -Anderson has more different types of ko's(flying knees, clinch knees, reverse elbows, front kicks, punches with both hands, heel kicks + subs )
    -Anderson more well-rounded striker.
    -Anderson never fought freakshows, Fedor several times even during his streak.
    -Anderson evolved with the sport, Fedor didn't.
    -Anderson aged much better as a fighter.

    En dat zijn allemaal feiten^. Ik kan er zo nog wel heel wat meer bedenken als ik mijn mening gebruik.

    idd

    En vergeet ook niet Silva vocht in 3 verschillende gewichtklasses.

  11. #11
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by pronk View Post
    idd

    En vergeet ook niet Silva vocht in 3 verschillende gewichtklasses.
    Ja, maar niet tegen de kampioenen van die klassen. Die paar uitstapjes van Silva naar LHW vind ik niet zo indrukwekkend, temeer omdat Silva van nature gewoon een LHW vechter is. Als hij tegen Jones was aangetreden, dan was het een ander verhaal geweest.
    Fedor daarentegen vocht met zijn 1.82 meter en zijn spekbuikje gewoon altijd op HW tegen grote anabolenmonsters. Geen gezeur met cutten, gewoon knokken. Dat maakt mijns inziens een groot verschil met Silva.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    En Fedor hoefde niet te huilen nadat hij zijn eerste partij verloor. Hij nam het als een man en maakte geen excuses.


  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default


  14. #14
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    De GOAT kan alleen maar iemand zijn die tegen iedereen vecht die ze voor hem zetten, zonder getrut van een kilootje meer of minder, van alle kanshebbers is dat alleen Fedor, simpel zat !

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Fedor!
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #16
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Fedor was de grootste,Fedor is de grootste en Fedor zal altijd de grootste blijven!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  17. #17
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    fedor

  18. #18
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Ja, maar niet tegen de kampioenen van die klassen. Die paar uitstapjes van Silva naar LHW vind ik niet zo indrukwekkend, temeer omdat Silva van nature gewoon een LHW vechter is. Als hij tegen Jones was aangetreden, dan was het een ander verhaal geweest.
    Fedor daarentegen vocht met zijn 1.82 meter en zijn spekbuikje gewoon altijd op HW tegen grote anabolenmonsters. Geen gezeur met cutten, gewoon knokken. Dat maakt mijns inziens een groot verschil met Silva.
    Griffin was een voormalig champ toen die tegen Silva vocht.

    Als Silva van Weidman wint komen dan alsnog die superfights? Zal ook veel duidelijk maken.

    Quote Originally Posted by Pernik View Post
    De GOAT kan alleen maar iemand zijn die tegen iedereen vecht die ze voor hem zetten, zonder getrut van een kilootje meer of minder, van alle kanshebbers is dat alleen Fedor, simpel zat !
    Jammer dat het management van Fedor dat anders zag.

    Ik denk eerlijk gezegd dat Jon Jones de GOAT wordt. LHW heeft ie alle champs verslagen alleen tegen Silva op LHW zou nog interessant zijn. Denk dat hij op HW ook gaat domineren. Goede wrestling, strinking en cardio.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Meeste daarvan zijn bullshit redenen. Zoals # 3, 9, 11, 13. Meeste op de lijst zijn MENINGEN. Ik kan zo ook wel wat bedenken maar dan betere zoals:

    -Anderson has more top 10 wins(the most in mma history)
    -Anderson has more title defenses.
    -Anderson beat top fighters around fedor's start(sakurai in 2001) and also long after fedor retired.
    -Anderson's best wins are mostly finishes(Hendo, Vitor, Franklin2x, Newton, Griffin etc) Fedor less(Cro Cop and Nog were never finished)
    -Anderson has more different types of ko's(flying knees, clinch knees, reverse elbows, front kicks, punches with both hands, heel kicks + subs )
    -Anderson more well-rounded striker.
    -Anderson never fought freakshows, Fedor several times even during his streak.
    -Anderson evolved with the sport, Fedor didn't.
    -Anderson aged much better as a fighter.

    En dat zijn allemaal feiten^. Ik kan er zo nog wel heel wat meer bedenken als ik mijn mening gebruik.
    Finishes zeggen vrij weinig, ben je een mindere vechter als je je tegenstander een half uur lang domineert ipv er een paar minuutjes rondjes omheen draait en dan een ko maakt.

    Anderson is meegegroeid met de sport, Fedor hoefde dat minder.. Fedor was een van de eerste allround vechters die weinig zwaktes had. En de zwaktes die hij had verbeterde hij, in de nadagen van zijn carriere heeft hij serieus getraind met Peter Teijse. Zijn gevecht met Jeff Monson heeft hij zijn been gesloopt met lowkicks.

    Dat Fedor eerder op was als vechter kan gebeuren, maar genen bepalen niet of iemand een mindere vechter is. Sommige vechters worden na hun 30e minder, andere kunnen tot hun 40e doorgaan. Iemand zijn kwaliteiten in de ring moeten beoordeeld worden, en Fedor in zijn topdagen was niet te verslaan en is nooit weg gelopen voor welk gevecht dan ook (binnen en buiten de ring, Anderson was iemand die als tactiek had om een tegenstander uit zijn ritme te halen en wachten tot de concentratie verslapte en dan voor de kill ging). Fedor ging gewoon standaard in fight modus en speelde geen tactische spelletjes, die kwam om te vechten (iets dat hem tegen Werdum de kop heeft gekost).

  20. #20
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Wel mooi dat iedereen nu ineens Fedor roept, half jaartje geleden was het een 40/60 kwestie.

  21. #21
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    eeuwen oude discussie dit. Vergelijken kun je niet

  22. #22
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by BvdB View Post

    Ik denk eerlijk gezegd dat Jon Jones de GOAT wordt. LHW heeft ie alle champs verslagen alleen tegen Silva op LHW zou nog interessant zijn. Denk dat hij op HW ook gaat domineren. Goede wrestling, strinking en cardio.
    eens, in deze periode is iedereen breed getraind en toch is hij vele malen beter. Fedor vocht alles en iedereen, zaten ook de nodige freakshows bij die onrecht doen aan zijn record

  23. #23
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Dit is altijd een Pride fans forum geweest. Niet echt objectief dus.

    Als grote Anderson fan kan ik toegeven als Jones hem over een paar jaar inhaald en GOAT wordt.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Fedor was de grootste,Fedor is de grootste en Fedor zal altijd de grootste blijven!
    Amen

  25. #25
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Dit is altijd een Pride fans forum geweest. Niet echt objectief dus.

    Als grote Anderson fan kan ik toegeven als Jones hem over een paar jaar inhaald en GOAT wordt.
    x2 Jones gaat nog veel groter worden. Jones wint al zijn partijen met zoveel overmacht. Dat hebben Fedor en Silva
    ook nooit gehad. Niemand heeft zelfs een ronde van Jones gewonnen. Niemand komt in de buurt. Hij wordt en is al
    bijna groter dan deze heren.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •