MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default Bas Rutten Addresses the Dutch Government: “You Didn’t Honor Ramon Dekkers”

    On February 27 of this year, one of the most important foreign nak muays to grace the ring, Ramon Dekkers, passed away in his hometown of Breda. Since his death, the team at Golden Glory has been working tirelessly to create a documentary in “The Diamond’s” honor.
    Today, Golden Glory released a particularly interesting snippet from their upcoming movie that features a short interview with MMA and commentating legend, Bas Rutten.
    Rutten has some choice words for the Dutch government, who he believes haven’t payed the dues they should to Ramon Dekkers and the legacy he left behind. It is interesting to hear Rutten’s opinion on the matter since it is not a topic that is often discussed in Western or Asian media.
    You can check out the interview below, and be sure to stay with Fight Sport Asia for more information on Ramon Dekkers’ upcoming biopic.

    http://fightsportasia.com/2013/07/22/bas-rutten-addresses-the-dutch-government-you-didnt-honor-ramon-dekkers/


    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap de frustratie van Bas wel maar ja hij heeft geen flauw idee wat voor klote regering we hebben de laatste jaren. Stelletje incompetente zakkenvullers.

  3. #3
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    De regering is schuld geven is 1 ding, maar het imago van de vechtsport is nu eenmaal niet best(en dat is niet alleen de schuld van de regering).
    D'r hebben nu eenmaal wat "incidenten" plaatsgevonden de laatste tijd, en de media lijkt ook alleen maar de negatieve dingetjes ertussenuit te pikken. Daarnaast is het een feit dat er nogal wat crimineel geld in de vechtsport zit.
    Allemaal dingetjes die ervoor zorgen dat er (vrijwel)geen lintjes worden uitgedeeld aan vechtsporters, en dat het overlijden van iemand als Ramon Dekkers niet de aandacht krijgt die het verdient.

    Maar wel goed dat Bas probeert aandacht te vragen op deze manier....

  4. #4
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Enschede
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    "Op ned2 savonds met sportnieuws samenvattingen bekijken van kickbox/mma partijen.. lijkt me niks hoor" - Truus, 58


  5. #5
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Nee Truus, de zoveelste talentenjacht waar weer een of ander talentloos persoon gehyped wordt is zaligmakend. Judo wordt ook geaccepteerd als sport, Boksen ook, waarom mma of kickboksen niet.

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    De regering is schuld geven is 1 ding, maar het imago van de vechtsport is nu eenmaal niet best(en dat is niet alleen de schuld van de regering).
    Die gasten moeten ook gewoon keihard gestraft worden als ze iets fout doen. Maar juist omdat het in zo'n verdomhoekje komt valt er weinig te verdienen en is de verleiding om geld bij te verdienen op een dubieuze manier erg groot.Dat moet je doorbreken door de overtreders aan te pakken en de sporters respect te geven voor hun prestaties door ze een platform te geven.

    Ramon was een legende van de sport, misschien wel de allergrootste aller tijden samen met Peter Aerts. Zo iemand moet je koesteren als nederlander.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    En die gasten aanpakken moeten allereerst de bonden/organisaties/sportscholen doen en dat verzuimen ze al jaren!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  7. #7
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Waarom zou de regering dat moeten doen?
    Ik wil dat de regering hun werk doet, meer niet
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  8. #8
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Waarom zou de regering dat moeten doen?
    Ik wil dat de regering hun werk doet, meer niet
    Ik bedoel de criminelen die in het wereldje rondlopen, dat lijkt me een taak van de overheid. En als alle vip tafels vol zitten met criminelen, dan kun je ze mooi bij de ingang allemaal oppakken.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Judo wordt ook geaccepteerd als sport, Boksen ook, waarom mma of kickboksen niet.

    .
    Je kunt zelf niet bedenken waar dat door komt?

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Ik bedoel de criminelen die in het wereldje rondlopen, dat lijkt me een taak van de overheid. En als alle vip tafels vol zitten met criminelen, dan kun je ze mooi bij de ingang allemaal oppakken.
    Want?

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Als het om GG gaat, loopt Bas Rutten maar wat te raaskallen. Waarom zou de Nederlandse overheid in godsnaam Ramon Dekkers moeten eren?

  12. #12
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Als het om GG gaat, loopt Bas Rutten maar wat te raaskallen. Waarom zou de Nederlandse overheid in godsnaam Ramon Dekkers moeten eren?
    Omdat wij, als Nederlanders, best trots mogen zijn op zo'n grote atleet. Veel mensen hebben niet door wat voor icoon hij is voor de sport.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  13. #13
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    De regering moet gewoon hun werk doen en zorgen dat dit land redelijk georganiseerd is, voor de rest hoef ik nooit van ze te horen . Het NOC-NSF mag best een woordje spreken over Dekker, dergelijke organisaties hebben daar natuurlijk wel wat over te zeggen
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Wat Asura zegt..

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Omdat wij, als Nederlanders, best trots mogen zijn op zo'n grote atleet. Veel mensen hebben niet door wat voor icoon hij is voor de sport.
    Ik denk dat de overheid wel belangrijker dingen aan zijn hoofd heeft dan een overleden topsporter te eren. Ik noem maar een economische crisis. Maar als ik jou goed begrijp moet de regering stilstaan bij elke dammer, schaatser, volleyballer, verspringer, darter en andere sporter die iets bereikt heeft in zijn sport?

    Ook kwam Dekkers tijdens zijn carriere als trainer en coach nooit in aanmerking voor een lintje zoals Hoost. Daarvoor had hij teveel mensen in zijn directe omgeving die in het verleden hun brood op een andere manier verdienden dan de doorsnee burger.

    Begrijp me niet verkeerd, ik ben een groot fan van Dekkers, ik heb ook de bio op zijn Engelstalige wikipedia geschreven, maar dat gezeur altijd dat onze sport geen erkenning van de overheid krijgt. So what?

  16. #16
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Bas mooi gebaar, maar het is eigenlijk heel simpel. Als "onze" wereld het niets eens voor elkaar kan krijgen dan er 1 centrale organisatie/bond is die zich ontfermd over de sport, kan je de regering weinig kwalijk nemen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •