MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Wie wint de rematch aan het einde van dit seizoen

Voters
38. You may not vote on this poll
  • Miesha Tate

    14 36,84%
  • Ronda Rousey

    24 63,16%
Page 3 of 12 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 276
  1. #51
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Hoe komt het dat ik van haar dit soort gedrag niet trek, maar van Diaz en Mayweather wel? Ik heb echt geen idee, maar ik irriteer me mateloos aan haar.
    omdat hun een rol spelen, en ronda die spoort gewoon niet.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Hoe komt het dat ik van haar dit soort gedrag niet trek, maar van Diaz en Mayweather wel? Ik heb echt geen idee, maar ik irriteer me mateloos aan haar.
    Misschien hetzelfde verschil als dat wanneer een man een scheet laat of een vrouw.

  3. #53
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Ik heb weer een beetje een Sonnen-complex, een vechter die ik wel/niet oke vond blijkt het tegenovergestelde te zijn. Sonnen bleek best een goede kerel te zijn, en Ronda van wie ik dacht die uiterst competitief was, blijkt gewoon knetter te zijn.
    Ik hoop nog vele traantjes van de actrice Rousey te zien.
    Bisping heeft bij mij een paar partijen nodig gehad om weer een beetje sympathiek over te komen na zijn TUF tegen Mayhem. Jones vind ik nu ook een eikel; Sonnen een goeie gast.

    Coach worden is dus best link.

  4. #54
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Bisping heeft bij mij een paar partijen nodig gehad om weer een beetje sympathiek over te komen na zijn TUF tegen Mayhem. Jones vind ik nu ook een eikel; Sonnen een goeie gast.

    Coach worden is dus best link.
    Jones was altijd al een eikel.. Sonnen is mij inderdaad ook 100% mee gevallen, die had echt hard voor de zaak en zijn vechters. Bisping is een complex geval, maar ik denk diep in zijn hard ook geen kwaaie.

    Uiteindelijk komt het er net op neer dat ze voornamelijk bezig zijn om gevechten te verkopen en dat er daarom een schijn realiteit is. Wel is duidelijk wie meer betrokken is bij zijn vechters. En die krijgen over het algemeen meer sympathie. Terecht natuurlijk.

  5. #55
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Pernik View Post
    Misschien hetzelfde verschil als dat wanneer een man een scheet laat of een vrouw.
    hij is goed.

  6. #56
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    zo, even gekeken. Meet karma, she is a bitch. Die shanya zal wel familie zijn van bubba mcdaniel. Die was vorig jaar ook zo'n arrogante sukkel. En verloor dus. Zal ook wel een beetje zo geknipt zijn maar toch.

    En die Rhonda die bezit wel de nodige zelfreflectie zeg. Wordt ze kwaad op tate omdat ze blij is dat ze gewonnen heeft.

    Ben nog wel benieuwd hoe lang het duurt totdat haar team haar zat is.

  7. #57
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat Rhonda in deze TUF zit.. Ben me alleen maar kapot aan het ergeren aan haar en kan hierdoor weinig genieten van het programma..

  8. #58
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ronda is knettergek. Die heeft echt twee, wellicht drie niet ingedaalde teelballen met al die frustratie waarmee ze rondloopt. Ik kan het weten, heb jarenlang met twee joekels rondgelopen die nog niet naar beneden waren gezakt. Iedereen dacht gewoon dat ik heel dik was.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  9. #59
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ronda is een leuk meisje.

  10. #60
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Vind TUF zo niet leuk meer, gaf dit seizoen nog een kans. Maar na episode 2 hoeft het voor mij niet meer...Wanneer komt er weer een keer een Heavyweight TUF?

  11. #61
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik vind deze TUF juist erg leuk met mannen en vrouwen gemixt, dat geeft een hele andere dynamiek. Rousey is een tang, maar ik vind het wel prettig om wat te hebben om op te zeiken als ik het aan te kijken ben.

  12. #62
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post
    Vind TUF zo niet leuk meer, gaf dit seizoen nog een kans. Maar na episode 2 hoeft het voor mij niet meer...Wanneer komt er weer een keer een Heavyweight TUF?
    Heavyweight is idd wel toffer.

  13. #63
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Spijtig dat "Herc" eruit ligt!!

  14. #64
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Volgende seizoen is LHW dus hoop een paar mooie KO's te zien. Het technische randje mis ik soms, iets te veel scrappers en brawlers naar mijn zin.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  15. #65
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Ben ik de enige die al 2 afleveringen door al het gebabbel doorskipped en alleen de training en vechtstukken bekijkt? Ik trek al dat gelul echt slecht. Voor bij in de eerste aflevering was het tenenkrommend hoe elke chick een zielig verhaaltje mocht ophangen.

    Hoe die gozer zat te bluffen dat geen chick hem ooit kon subben en dat ie daarna naar huis moest om zn blessure

  16. #66
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Ben ik de enige die al 2 afleveringen door al het gebabbel doorskipped en alleen de training en vechtstukken bekijkt? Ik trek al dat gelul echt slecht. Voor bij in de eerste aflevering was het tenenkrommend hoe elke chick een zielig verhaaltje mocht ophangen.

    Hoe die gozer zat te bluffen dat geen chick hem ooit kon subben en dat ie daarna naar huis moest om zn blessure
    Voor iemand die al het gelul skipt weet je veel te vertellen over wat er gebeurd is in de aflevering

  17. #67
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Ik heb niet alles geskipped. Maar wel wel veel. Aflevering duurde krap 30 minuten bij me hehe

  18. #68
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Ben ik de enige die al 2 afleveringen door al het gebabbel doorskipped en alleen de training en vechtstukken bekijkt? Ik trek al dat gelul echt slecht. Voor bij in de eerste aflevering was het tenenkrommend hoe elke chick een zielig verhaaltje mocht ophangen.

    Hoe die gozer zat te bluffen dat geen chick hem ooit kon subben en dat ie daarna naar huis moest om zn blessure

    Eerste aflevering was effe de vechters voorstellen en ja, ze hebben allemaal hun eigen sores te vertellen, dan duurt 1,5 uur lang. Viel mij ook een beetje tegen...tweede aflevering vond ik wel beter, al hadden ze wat mij betreft meer trainingsarbeid mogen laten zien, kan'k ook nog wat leren

    Wel jammer dat Tim Gorman eruit ligt, mooie kerel om in de kroeg een borrel mee te drinken en hij had een mooie partij in de eerste aflevering. Ik had 'm graag nog meer partijen willen zien beuken.

    BTW Dana heeft z'n hamstringoperatie uit eigen zak betaald, omdat de blessure gebeurde voordat Tim in de octagon gestaan had was dit niet verzekerd door de UFC verzekering...
    Last edited by e-type; 14-09-2013 at 22:35.
    It's okay to be white

  19. #69
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Best wel klasse van ome Dana.

  20. #70
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Best wel klasse van ome Dana.
    +1

  21. #71
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Ik vind deze TUF juist erg leuk met mannen en vrouwen gemixt, dat geeft een hele andere dynamiek. Rousey is een tang, maar ik vind het wel prettig om wat te hebben om op te zeiken als ik het aan te kijken ben.
    x2, had geen hoge verwachtingen en gisteren pas beide episodes gekeken maar vind het tot nog toe toch wel vermakelijk. Niet verwacht dat Ronda zo'n huilbaby zou zijn maar goed stiekem is dat beetje extra drama wel leuk. Beetje rivaliteit tussen de coaches is altijd beter dan zo'n seizoen als bv Carwin en Nelson die totaal onverschillig naar elkaar waren. Eerste gevecht was redelijk niveau heb al stuk erger gezien in TUF.
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  22. #72
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Ben ik de enige die al 2 afleveringen door al het gebabbel doorskipped en alleen de training en vechtstukken bekijkt? Ik trek al dat gelul echt slecht. Voor bij in de eerste aflevering was het tenenkrommend hoe elke chick een zielig verhaaltje mocht ophangen.

    Hoe die gozer zat te bluffen dat geen chick hem ooit kon subben en dat ie daarna naar huis moest om zn blessure
    Je moet het ook niet zien als vechtsport maar als big brother 2.0. Daar gebeurde geen fuck en nu zitten er leuke knokpartijen tussen.

  23. #73
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Slimme zet van UFC om deze twéé dames tegen elkaar te zetten. Ze moeten ook wel geweten hebben hoe Rhonda haar karaktertje is, ideaal dat ze(ufc) nu Tate als de sympathieke chick gaan promoten met deze TUF waardoor er een grotere fanbase zal komen voor deze dame. De grote winnaar van deze TUF is dus UFC en Tate, wat er ook gebeurt qua uitslagen....

  24. #74
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    die ronda zit volgens mij ook zwaar aan de juice, anders zou haar karakter ook niet zo extreem zijn.

  25. #75
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ronda is een lief meisje.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •