MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 85
  1. #51
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Holzken ziet er niet al te best uit, 't voetenwerk ziet er langzaam uit, de stoten wild. Danyo bokst daarentegen explosief. Hoop dat we daar meer van gaan horen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Danyo was impressive. Goed dat hij die W alsnog gekregen heeft. Jammer van Groenteman. Ik had het hem echt gegund. Volgende keer beter.

  3. #53
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    315
    vCash
    126000

    Default

    Thanx Glenn!!

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    @Sparta.....
    Iedereen heeft het druk met discussiėren maar.......
    MAN, MAN, MAN WAT EEN MOOIE PLATEN!!!!!!
    Reps voor jou!!

  4. #54
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    @Sparta.....
    Iedereen heeft het druk met discussiėren maar.......
    MAN, MAN, MAN WAT EEN MOOIE PLATEN!!!!!!
    Reps voor jou!!
    x2, mooi hoor!
    It's okay to be white

  5. #55
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    2.388
    vCash
    126000

    Default

    Sparta het zijn echt super mooie foto's echt top. Ik hou van deze style van foto's

  6. #56
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Erg strakke foto's Robert!!!!!

  7. #57
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    819
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    @Sparta.....
    Iedereen heeft het druk met discussiėren maar.......
    MAN, MAN, MAN WAT EEN MOOIE PLATEN!!!!!!
    Reps voor jou!!
    Ja idd hele mooie foto's...!
    Ja Man Ja

  8. #58
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Zie op Danyo's en Kamal's boxrec dat het een draw is? Dacht dat het was omgezet naar overwinning voor Danyo. Hoe kan dit?

  9. #59
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Zie op Danyo's en Kamal's boxrec dat het een draw is? Dacht dat het was omgezet naar overwinning voor Danyo. Hoe kan dit?
    Op de ochtend na de wedstrijd stond er op de website boxrec inderdaad vermeld dat Stephen tot winnaar was uitgeroepen, er is vanuit Mousid-Gym direct contact opgenomen met de bond om het te controleren en het bleek een fout op de website te zijn. Het is een draw.
    Met sportieve groet,
    Pavani

  10. #60
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    315
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor de reps!! Nog een paar foto's plaatsen ?? Heb nog vele toppers erbij..

  11. #61
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sparta View Post
    Bedankt voor de reps!! Nog een paar foto's plaatsen ?? Heb nog vele toppers erbij..
    Heel graag Sparta, is top werk wat je hebt geleverd!

  12. #62
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Heel graag Sparta, is top werk wat je hebt geleverd!
    x2
    Met sportieve groet,
    Pavani

  13. #63

    Default

    Beste sportfanaten,


    Ik heb geen Telegraaf, Volkskrant of Parool die mij interviewt over mijn partij dus ik hoop via deze weg het een en ander duidelijk te maken.

    De eerste ronde draaide ik goed, ik kwam in m'n spel, raakte Danyo een paar keer goed en had het gevoel dat ik deze ronde op mijn naam had staan. De tweede ronde verliep minder. Danyo raakte me een stuk of 3, 4 keer met een kopstoot en een paar keer met z'n elleboog, hierdoor raakte ik uit m'n concentratie.
    Ik sprak Joop Ubeda na me partij en hij bevestigde dit. Hierdoor betwijfel ik het "onopzettelijke". Helaas zag de scheids in de ring het niet.


    De derde ronde ging hetzelfde als de 2e totdat hij me vol raakt op me hoofd (onder de scheidingslijn van me haar). De ringarts (Bas Pijnenburg) stopte de partij want de wond is te diep en te groot om door te vechten.
    Ik hoop dat jullie begrijpen dat wanneer een arts met zo'n status zegt stoppen, dat ik ook stop. Dus het argument van Danyo dat ik door kon en dat mijn hoek niet meer door wilde kan het sprookjesbos in.


    Ik heb de beelden in deze forum bekeken en dan zou je inderdaad zeggen dat Danyo beter was. Maar als je ziet dat RTV-Rijnmond deze heeft gemonteerd, wetend dat danyo uit Rotterdam komt, dan moet dat wel vraagtekens opleveren. Voor hetzelfde geld maakt RTV-NH een highlight en blijkt het tegendeel.
    Desalniettemin is de uitslag van de partij onbeslist (zie: boxrec.com) dus het verhaal van winst voor Danyo klopt ook niet.


    Ik hoop dat ik het een en ander duidelijk heb gemaakt. Bedankt voor je tijd om dit te lezen!!


    Sportieve groeten,


    Brahim Kamal






  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Sparta View Post
    Bedankt voor de reps!! Nog een paar foto's plaatsen ?? Heb nog vele toppers erbij..
    Rare vraag
    Natuurlijk zijn we benieuwd naar die foto's haha. Zien er goed uit man!

  15. #65
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Jammer dat Barry verloren heeft. Ik heb nog maar even voor de volledigheid de uitslagen van http://www.round1network.com/news/15...rial-2013.html geplukt. Zag ze hier niet staan volgens mij.

    01 - Stephen Danyo (Mousid Gym) verslaat Brahim Kamal (Wellnes Profi Center) door middel van technische beslissing (2:16, ronde 3)
    02 - Voorronde GP van Amsterdam - Suriel Hooker verslaat Rocky Grandjean door midel van opgave (2:42, ronde 2)
    03 - Voorronde GP van Amsterdam - Joos Poulino verslaat Karapetyan door middel van majority beslissing (39-37, 38-38 en 37-37)
    04 - Hassan Ait Bassou (Wellnes Profi Center) verslaat Yauheni Kruhlik (Rusland) door middel van unanieme beslissing (58-56, 59-55 en 58-56)
    05 - Rafik Harutjunjan (Olympia Den Bosch) verslaat Ahmed El Hamwi (Belgiė) door middel van majority beslissing (57-57, 58-55 en 58-55)
    06 - Vango Tsirimokos (Belgiė) verslaat Barry Groenteman (Wellnes Profi Center) door middel van unanieme beslissing (77-75, 78-77 en 77-76)
    07 - Grote Carré-Prijs van Amsterdam - Suriel Hooker verslaat Joos Poulino door middel van medische interventie (0:43, ronde 3)
    08 - Nieky Holzken (HAB Helmond) verslaat Gari Abajiani (Georgiė) door middel van technisch knock-out (0:43, ronde 3)

  16. #66
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Op Fightstartv.com staat de partij van Danyo tegen Kamal gewoon compleet.

  17. #67
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    315
    vCash
    126000

    Default

    Nog maar een paar..






















  18. #68
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    315
    vCash
    126000

    Default










  19. #69
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    315
    vCash
    126000

    Default









    Enkele uit de serie.

    Foto's bestellen stuur even een pm..

  20. #70
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    Quote Originally Posted by Brahim Kamal View Post
    Beste sportfanaten,


    Ik heb geen Telegraaf, Volkskrant of Parool die mij interviewt over mijn partij dus ik hoop via deze weg het een en ander duidelijk te maken.

    De eerste ronde draaide ik goed, ik kwam in m'n spel, raakte Danyo een paar keer goed en had het gevoel dat ik deze ronde op mijn naam had staan. De tweede ronde verliep minder. Danyo raakte me een stuk of 3, 4 keer met een kopstoot en een paar keer met z'n elleboog, hierdoor raakte ik uit m'n concentratie.
    Ik sprak Joop Ubeda na me partij en hij bevestigde dit. Hierdoor betwijfel ik het "onopzettelijke". Helaas zag de scheids in de ring het niet.


    De derde ronde ging hetzelfde als de 2e totdat hij me vol raakt op me hoofd (onder de scheidingslijn van me haar). De ringarts (Bas Pijnenburg) stopte de partij want de wond is te diep en te groot om door te vechten.
    Ik hoop dat jullie begrijpen dat wanneer een arts met zo'n status zegt stoppen, dat ik ook stop. Dus het argument van Danyo dat ik door kon en dat mijn hoek niet meer door wilde kan het sprookjesbos in.


    Ik heb de beelden in deze forum bekeken en dan zou je inderdaad zeggen dat Danyo beter was. Maar als je ziet dat RTV-Rijnmond deze heeft gemonteerd, wetend dat danyo uit Rotterdam komt, dan moet dat wel vraagtekens opleveren. Voor hetzelfde geld maakt RTV-NH een highlight en blijkt het tegendeel.
    Desalniettemin is de uitslag van de partij onbeslist (zie: boxrec.com) dus het verhaal van winst voor Danyo klopt ook niet.


    Ik hoop dat ik het een en ander duidelijk heb gemaakt. Bedankt voor je tijd om dit te lezen!!


    Sportieve groeten,


    Brahim Kamal





    Dus er komt op 11 november een rematch op de Bep van Klaveren? Ik heb er zin......
    Met sportieve groet,
    Pavani

  21. #71
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    315
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Heel graag Sparta, is top werk wat je hebt geleverd!
    Nog maar een paar erop gezet...

  22. #72
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    Quote Originally Posted by Sparta View Post
    Nog maar een paar erop gezet...
    thx
    Met sportieve groet,
    Pavani

  23. #73
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    315
    vCash
    126000

    Default




  24. #74
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Mooie foto's en wat een prachtige locatie voor een bokswedstrijd..

  25. #75
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Bedankt Brahim voor je toelichting. Zal wanneer mogelijk het hele gevecht bekijken. Snap je punt en frustratie rondom de highlight van RTV Rijnmond wel die hier gepost is. Je hoort later van me

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •