MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 24 of 24
  1. #1
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default Vakantie, waar na tu?

    Heren,

    Waar gaan we heen en hoelang gaan we weg?

    Ik ga vrijdag naar mijn geboortedorp voor 16 dagen en pak ook 8 dagen antalya der na. 2 aug tot 26aug.

    In antalya ga ik naar de delphin Palace
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Home mtk-gym.nl


  2. #2
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Ik ga dit jaar maar naar Rundumhausen, dat ligt vlakbij hal (achter de voordeur)...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Ik ga dit jaar maar naar Rundumhausen, dat ligt vlakbij hal (achter de voordeur)...
    haha is dat niet vlakbij hintergarten?

  4. #4
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Balkonia, prachtige omgeving daar

  5. #5
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    hahaha mafkezen
    Home mtk-gym.nl


  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Thailand, al 3 weken hier, nog 4 te gaan.....afzien.
    Sadix, altijd welkom bruur!!

  7. #7
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Thailand, al 3 weken hier, nog 4 te gaan.....afzien.
    Sadix, altijd welkom bruur!!
    Ik en mijn vrouw willen heel graag naar thailand. Wanneer ga je weer Glen? dan kunnen we dat misschien afstemmen
    Home mtk-gym.nl


  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    over twee weken naar portugal.

    ik wil begin volgend jaar nog naar thailand.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Wij vertrekken komend weekend naar St. Tropez

    4 Augustus is er Fight Night in St. Tropez dus dat lijkt me leuk om naar toe te gaan

    http://www.mixfight.nl/portal/fight-night-saint-tropez/

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #10
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Weer terug naar de mooiste,energiekste stad ter wereld....New York!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  11. #11
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Wat valt er in te doen in St Tropez? Is toch voor rijke oude mannen met yachten?

    Arjan, ik wil volgend jaar naar Newyork. Dat moet ik gewoon een keer mee maken. Ik zou het liefst Newyork 10 dagen en weekje miami, zou dat kunnen? En wat ben je zoal kwijt aan zo een tocht? Ik ga samen met mijn vrouw.
    Home mtk-gym.nl


  12. #12
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    ik ga ook naar Rundumhausen....wordt namelijk een klein meisje geboren waar ik blijkbaar bij moet zijn
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  13. #13
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Naar Rome (voor de 4e keer inmiddels). Een van mijn favo steden.

  14. #14
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Wat valt er in te doen in St Tropez? Is toch voor rijke oude mannen met yachten?

    Arjan, ik wil volgend jaar naar Newyork. Dat moet ik gewoon een keer mee maken. Ik zou het liefst Newyork 10 dagen en weekje miami, zou dat kunnen? En wat ben je zoal kwijt aan zo een tocht? Ik ga samen met mijn vrouw.
    Ik ga elk jaar in mei twee weken naar familie in Miami. Fantastische stad en eigenlijk is heel Florida top. Ik begrijp ook heel goed waarom Alistair daar is gaan wonen. Relaxte mensen, mooie omgeving, lekker eten en bijna altijd mooi weer.
    Als je via Duitsland (Dusseldorf) vliegt, is het financieel goed te doen. Huur wel een auto daar want alles ligt vrij ver uit elkaar en met het openbaar vervoer of taxi's is het niet echt te doen. Ik had afgelopen mei deze auto twee weken voor ongeveer 500 dollar.


  15. #15
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    En deze maand gaan we eerst naar Kroatië en daarna naar Montenegro.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    In de zomer eigenlijk nooit op vakantie, maar waarschijnlijk weer eind van het jaar. 99% kans op Japan.

  17. #17
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga naar de kroeg.

  18. #18
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post

    Arjan, ik wil volgend jaar naar Newyork. Dat moet ik gewoon een keer mee maken. Ik zou het liefst Newyork 10 dagen en weekje miami, zou dat kunnen? En wat ben je zoal kwijt aan zo een tocht? Ik ga samen met mijn vrouw.
    New York is zeker gaaf...Miami ben ik niet geweest maar mensen die ik ken zijn er niet echt enthousiast over...in New York kun je het natuurlijk zo duur maken als je zelf wil...een hotel in Manhatten is vaak behoorlijk aan de prijs maar pak je een hotel in bijvoorbeeld Queens is het al een stuk betaalbaarder...pak een metrokaart voor een week (30 dollar) en met een kwartier zit je hartje Manhatten...en die metro rijd 24 uur per dag,ik heb nooit langer dan 5 minuten op een metro hoeven wachten ook al was het midden in de nacht. Een echte aanrader is om een helicoptervlucht te doen...langs de skyline van NY...kan al vanaf een euro of 100...prijzen van eten en drinken zijn over het algemeen redelijk vergelijkbaar met hier....je kan het natuurlijk,vooral in NY,zo gek maken als je zelf wil...je kan ook uitgebreid gaan dinneren in een duur restaurant en daarvoor enkele tienduizenden dollars neerleggen....over NY,wat er te doen is etc etc kun je veel te weten komen via NewYork.nl
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  19. #19
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    New York is zeker gaaf...Miami ben ik niet geweest maar mensen die ik ken zijn er niet echt enthousiast over...in New York kun je het natuurlijk zo duur maken als je zelf wil...een hotel in Manhatten is vaak behoorlijk aan de prijs maar pak je een hotel in bijvoorbeeld Queens is het al een stuk betaalbaarder...pak een metrokaart voor een week (30 dollar) en met een kwartier zit je hartje Manhatten...en die metro rijd 24 uur per dag,ik heb nooit langer dan 5 minuten op een metro hoeven wachten ook al was het midden in de nacht. Een echte aanrader is om een helicoptervlucht te doen...langs de skyline van NY...kan al vanaf een euro of 100...prijzen van eten en drinken zijn over het algemeen redelijk vergelijkbaar met hier....je kan het natuurlijk,vooral in NY,zo gek maken als je zelf wil...je kan ook uitgebreid gaan dinneren in een duur restaurant en daarvoor enkele tienduizenden dollars neerleggen....over NY,wat er te doen is etc etc kun je veel te weten komen via NewYork.nl
    Thnx ouwe.

    Moet nog wel even flink sparen maar ik wil heel graag en Miami En Newyork zien. dus ga proberen beide te pakken. Volgend jaar hoop ik.
    Home mtk-gym.nl


  20. #20
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=king;1226402]Ik ga elk jaar in mei twee weken naar familie in Miami. Fantastische stad en eigenlijk is heel Florida top. Ik begrijp ook heel goed waarom Alistair daar is gaan wonen. Relaxte mensen, mooie omgeving, lekker eten en bijna altijd mooi weer.
    QUOTE]

    Dat laatste is waar. Bijna altijd mooi weer. De rest is wat overdreven...eten kan trouwens wel goed zijn (kost wel wat...). NYC is top, maar wel gewoon in Manhattan gaan zitten, anders mis je veel van de magie van NYC.

    Weinig tijd dit jaar voor vakantie. Familiebezoek in Griekenland en een paar dagen Aruba, verder kom ik niet helaas.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Thailand, al 3 weken hier, nog 4 te gaan.....afzien.
    Sadix, altijd welkom bruur!!
    Ben 2 weken in Thailand geweest en 1 week in Frankrijk. Waar zit je precies Glen?

  22. #22
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ben 2 weken in Thailand geweest en 1 week in Frankrijk. Waar zit je precies Glen?
    Udon Thani, de parel van Isaan.

  23. #23
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    [QUOTE=appelsap;1226470]
    Quote Originally Posted by king View Post
    Ik ga elk jaar in mei twee weken naar familie in Miami. Fantastische stad en eigenlijk is heel Florida top. Ik begrijp ook heel goed waarom Alistair daar is gaan wonen. Relaxte mensen, mooie omgeving, lekker eten en bijna altijd mooi weer.
    QUOTE]

    Dat laatste is waar. Bijna altijd mooi weer. De rest is wat overdreven...eten kan trouwens wel goed zijn (kost wel wat...). NYC is top, maar wel gewoon in Manhattan gaan zitten, anders mis je veel van de magie van NYC.

    Weinig tijd dit jaar voor vakantie. Familiebezoek in Griekenland en een paar dagen Aruba, verder kom ik niet helaas.

    De magie van NYC zit juist in Brooklyn en Harlem, of wat ArjanV zegt in Queens. Manhattan heeft de grote atracties en commerciele shit, maar de burroughs hebben toch echt de NY feel. Ik kan echt aanraden om die niet over te slaan en even met de metro een ommetje te maken.

  24. #24
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    In mei 2 weken naar Californie, Utah, Nevada geweest, dus in de zomervakantie 2 weken naar Oostenrijk. Beetje besparen.
    St. tropez kom ik gemiddeld wel een keer per jaar. Daar woont mijn zuster dus je moet af en toe wel op familiebezoek natuurlijk.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •