MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34

Thread: Trailer: Wolf

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Trailer: Wolf

    http://www.mixfight.nl/portal/trailer-wolf/

    Vanaf 19 september is de nieuwe Habbekrats film WOLF van Jim Taihuttu te zien in de bioscoop. De rauwe misdaadthriller biedt een inkijk in de hedendaagse wereld van een nieuwe generatie harde criminelen, die in de grote steden van Europa steeds meer van zich doet spreken.
    In de grijze troosteloosheid van een anonieme achterstandswijk maakt de jonge kickboxer Majid (Marwan KENZARI) dankzij zijn bikkelharde vuisten binnen en buiten de ring snel carrière. Naarmate zijn ster rijst, komen de wereld van de ring en de georganiseerde misdaad gevaarlijk dicht bij elkaar en raakt hij steeds dieper verstrikt in zijn eigen ambitie...

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    ziet er wat mij betreft veelbelovend uit
    zeker voor een nl film

  3. #3
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    kan niet wachten
    Home mtk-gym.nl


  4. #4
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ZOG
    Posts
    1.571
    vCash
    126000

    Default

    ..en met Michael Knaap.



    http://www.teamknaap.nl

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Wel grappig was bij bepaalde opnames van de film die in Utrecht zijn opgenomen in mijn wijk. relaxte gasten vooral die regisseur.

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tov View Post
    ..en met Michael Knaap
    En Bob Schreiber en Steve Poort, Ramza Tamaditi en Rocky Grandjean, en ik ook!!
    Top om mee te mogen maken (dankzij Bob en Irma) heb twee dagen me armen niet meer kunnen optillen...

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Dat MOET ik zien! Veel bekenden, en regisseur Jim Taihuttu (aka Jim Aasgier van Yellowclaw) is een Multi talent dus ik verwacht er veel van!
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  8. #8
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ZOG
    Posts
    1.571
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    En Bob Schreiber en Steve Poort, Ramza Tamaditi en Rocky Grandjean, en ik ook!!
    Top om mee te mogen maken (dankzij Bob en Irma) heb twee dagen me armen niet meer kunnen optillen...
    nu kan ik er ook helemaal niet meer onderuit om niet te gaan.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tov View Post
    nu kan ik er ook helemaal niet meer onderuit om niet te gaan.
    Handtekeningen na de premiere.....
    Was zo tov om te doen man....hoop at ik er niet uitgeknipt ben.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    ziet er veelbelovend uit, is zeker het kijken waard!
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #11
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Niet om het een of ander maar als ergens in welke krant dan ook een link wordt gelegd tussen kickboksen en criminaliteit dan staat hier iedereen op zijn achterste benen en is het de media die ons stigmatiseert en noem maar op maar wanneer een regisseur inhaakt op dezelfde tendens en een verhaal maakt wat even zo vooroordeel bevestigend is staat iedereen hier te juichen.
    De media geven,al dan niet uitvergroot,weer wat er daadwerkelijk gebeurd want dat is hun taak,maar deze filmmaker kiest er bewust voor om een dergelijk,fictief verhaal te vertellen,waarom hoor ik dan nu geen enkele wanklank?

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Zo gaat dat met het festival publiek[Telegraaf lezers].

  13. #13
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    En Bob Schreiber en Steve Poort, Ramza Tamaditi en Rocky Grandjean, en ik ook!!
    Top om mee te mogen maken (dankzij Bob en Irma) heb twee dagen me armen niet meer kunnen optillen...
    Rocky is toch die ene die badr hari met een prachtige omdraai KO had getrapt?

    Wat doet hij tegenwoordig? Vecht hij nog?
    Hij is de enige die Badr heeft weten te verslaan zonder een wiki page te hebben :-)

  14. #14
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    ...
    De media geven,al dan niet uitvergroot,weer wat er daadwerkelijk gebeurd want dat is hun taak,maar deze filmmaker kiest er bewust voor om een dergelijk,fictief verhaal te vertellen,waarom hoor ik dan nu geen enkele wanklank?...
    Ijdelheid mischien?

  15. #15
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Niet om het een of ander maar als ergens in welke krant dan ook een link wordt gelegd tussen kickboksen en criminaliteit dan staat hier iedereen op zijn achterste benen en is het de media die ons stigmatiseert en noem maar op maar wanneer een regisseur inhaakt op dezelfde tendens en een verhaal maakt wat even zo vooroordeel bevestigend is staat iedereen hier te juichen.
    De media geven,al dan niet uitvergroot,weer wat er daadwerkelijk gebeurd want dat is hun taak,maar deze filmmaker kiest er bewust voor om een dergelijk,fictief verhaal te vertellen,waarom hoor ik dan nu geen enkele wanklank?
    Dacht precies hetzelfde toen ik dit topic zag.

  16. #16
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Vechtsporters en justitie. Niet zelden leven ze op gespannen voet. Denk aan Jan Plas, André Brilleman, Dick Vrij en natuurlijk Badr Hari. Deze week gaat de speelfilm Wolf in première over de fictieve kickbokser Majid, die steeds dieper in de zware misdaad verzeilt. Crimesite was bij de voorvertoning.


    foto Aaron van Valen


    Door Timo van der Eng


    Wolf is een grimmige film die de teloorgang schetst van de jonge kickbokser Majid. Net vrij uit de gevangenis pakt hij samen met zijn vrienden binnen no time de kleine criminaliteit weer op. Via overvallen in de buurt, straatroven en autokraken werken ze zich steeds verder omhoog in de hiërarchie van de misdaad. Majid krijgt kansen zat, van zijn trainer Ben, die hem op het rechte pad probeert te houden, alsook van een grote drugsbaas die hem goed kan gebruiken in zijn organisatie. Maar tevergeefs, hij verknalt het op alle fronten.


    Ster


    Absolute ster van de film is hoofdrolspeler Marwan Kenzari. Was hij in de speelfilm Rabat nog een vrolijke, slungelachtige klaploper, in Wolf is hij een overtuigende, afgetrainde kickbokser. Kenzari trainde anderhalf jaar lang, vijf dagen per week, onder anderen met Michael Knaap en Marco Piqué. De vechtscènes zijn dan ook in orde. Dat regisseur Taihuttu tijdens echte kickbox-gala’s heeft gedraaid, helpt natuurlijk ook.


    Weergaloos




    Kenzari in de rol van Majid is weergaloos (geef deze man een Gouden Kalf.) Een man van weinig woorden, impulsief en met een opgekropte woede, die ieder moment kan exploderen. Loyaal is hij alleen aan zijn familie en vrienden. En juist dat komt hem duur te staan.


    Badr Hari


    Regisseur Taihuttu heeft zich voor Wolf naar eigen zeggen laten inspireren door Othello van Shakespeare en een boek over het gedrag van wolven. In een interview ontkende Taihuttu enige overeenkomst tussen hoofdpersoon Majid en Badr Hari: 'Wanneer heeft hij (Badr Hari) voor het laatst een geldtransport overvallen? Dit is niet zijn verhaal.' Toch zijn er wel degelijk overeenkomsten tussen de twee, alleen al de fysieke gelijkenis en de impulsieve agressie die beiden vertonen. En flirtte Hari niet openlijk met de onderwereld toen hij en zijn begeleiders voor een K1-gevecht opkwamen in een t-shirt met de tekst “Gwenette forever”?


    Acteursgeweld


    Toch is het met Wolf niet alleen maar halleluja. Dat Majid vlak voor het laatste cruciale gevecht een paar keer met een ploertendoder op zijn hand wordt gemept en toch de ring in stapt om een onverslaanbaar geachte tegenstander tegen de vlakte te slaan is ongeloofwaardig. En Cahid Ӧlmez blijft in zijn rol als grote crimineel Hakan niet overeind in het acteursgeweld van onder anderen Kenzari, Raymond Thiry en Chems Eddine Amar.


    Dat neemt niet weg dat de in zwart-wit gedraaide film onder je huid gaat zitten. Niet alleen door de geweldige acteurs, maar ook door de realistische alledaagse setting. Vanaf donderdag 19 september in de bioscoop. Check later deze week Crimesite want we geven gratis kaartjes weg voor deze film.




    http://www.crimesite.nl/media/film/2...n-de-problemen
    It's okay to be white

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    is deze al ergens te vinden
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #18
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Moet nog uitkomen volgens mij.

  19. #19
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Wordt weer een pareltje van Jim Taihuttu. Prachtige trailer met die zwart beelden en die muziek, kan niet wachten!

  20. #20
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Morgen naar de gala premiere in Tuschinski!!

  21. #21
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default Wolf (film)

    Vechtsporters en justitie. Niet zelden leven ze op gespannen voet. Denk aan Jan Plas, André Brilleman, Dick Vrij en natuurlijk Badr Hari. Deze week gaat de speelfilm Wolf in première over de fictieve kickbokser Majid, die steeds dieper in de zware misdaad verzeilt. Crimesite was bij de voorvertoning.
    Wolf is een grimmige film die de teloorgang schetst van de jonge kickbokser Majid. Net vrij uit de gevangenis pakt hij samen met zijn vrienden binnen no time de kleine criminaliteit weer op. Via overvallen in de buurt, straatroven en autokraken werken ze zich steeds verder omhoog in de hiërarchie van de misdaad. Majid krijgt kansen zat, van zijn trainer Ben, die hem op het rechte pad probeert te houden, alsook van een grote drugsbaas die hem goed kan gebruiken in zijn organisatie. Maar tevergeefs, hij verknalt het op alle fronten.

    Ster
    Absolute ster van de film is hoofdrolspeler Marwan Kenzari. Was hij in de speelfilm Rabat nog een vrolijke, slungelachtige klaploper, in Wolf is hij een overtuigende, afgetrainde kickbokser. Kenzari trainde anderhalf jaar lang, vijf dagen per week, onder anderen met Michael Knaap en Marco Piqué. De vechtscènes zijn dan ook in orde. Dat regisseur Taihuttu tijdens echte kickbox-gala’s heeft gedraaid, helpt natuurlijk ook.

    Weergaloos
    Kenzari in de rol van Majid is weergaloos (geef deze man een Gouden Kalf.) Een man van weinig woorden, impulsief en met een opgekropte woede, die ieder moment kan exploderen. Loyaal is hij alleen aan zijn familie en vrienden. En juist dat komt hem duur te staan.

    Badr Hari
    Regisseur Taihuttu heeft zich voor Wolf naar eigen zeggen laten inspireren door Othello van Shakespeare en een boek over het gedrag van wolven. In een interview ontkende Taihuttu enige overeenkomst tussen hoofdpersoon Majid en Badr Hari: 'Wanneer heeft hij (Badr Hari) voor het laatst een geldtransport overvallen? Dit is niet zijn verhaal.' Toch zijn er wel degelijk overeenkomsten tussen de twee, alleen al de fysieke gelijkenis en de impulsieve agressie die beiden vertonen. En flirtte Hari niet openlijk met de onderwereld toen hij en zijn begeleiders voor een K1-gevecht opkwamen in een t-shirt met de tekst “Gwenette forever”?

    Acteursgeweld
    Toch is het met Wolf niet alleen maar halleluja. Dat Majid vlak voor het laatste cruciale gevecht een paar keer met een ploertendoder op zijn hand wordt gemept en toch de ring in stapt om een onverslaanbaar geachte tegenstander tegen de vlakte te slaan is ongeloofwaardig. En Cahid Ӧlmez blijft in zijn rol als grote crimineel Hakan niet overeind in het acteursgeweld van onder anderen Kenzari, Raymond Thiry en Chems Eddine Amar.

    Dat neemt niet weg dat de in zwart-wit gedraaide film onder je huid gaat zitten. Niet alleen door de geweldige acteurs, maar ook door de realistische alledaagse setting. Vanaf donderdag 19 september in de bioscoop. Check later deze week Crimesite want we geven gratis kaartjes weg voor deze film.

    trailer:
    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=82cJQOfAA1I

  22. #22
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Was al een topic van. Niets nieuws

  23. #23
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Tuschinski? Wow, toplocatie. Have fun!


    hier nog een trailer.
    It's okay to be white

  24. #24
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Handtekeningen na de premiere.....
    Was zo tov om te doen man....hoop at ik er niet uitgeknipt ben.
    Ga ik dit weekeinde dus checken Glen. Stoer hoor, ben stikjaloers. ONZE Glen in een speelfilm.
    Kan ik eindelijk ook eens aan "namedropping" doen.
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  25. #25
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Mijn naam op de aftiteling was langer in beeld dan ikzelf tijdens de scene. (De opnamen duurden een hele dag!)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •