MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default Vraagje mbt Booster Pro Range handschoenen

    Heeft iemand hier misschien ervaring met de Pro Range handschoenen van Booster of enig idee hoe de handschoenen van Booster over het algemeen zijn? Zo ja, zijn het degelijke handschoenen (met name voor op de bokszak, voor sparren gebruik ik anderen handschoenen)?

    Bij voorbaat dank
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Niemand?

  3. #3
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Bij ons worden ze regelmatig gebruikt. Ik heb er tot zover niets negatiefs over gehoord, maar kan het ook niet garanderen. Sorry.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Bij ons worden ze regelmatig gebruikt. Ik heb er tot zover niets negatiefs over gehoord, maar kan het ook niet garanderen. Sorry.
    Thanks voor je reactie. Ik heb ze inmiddels besteld dus ik zal er hopelijk gauw zelf achterkomen.

  5. #5
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Nou ik heb ze inmiddels binnen en heb ze al op de heavy bag gebruikt. Eerste impressie is over het algemeen wel positief. Ze voelen zeer degelijk aan en de padding vind ik persoonlijk ook wel goed. Ik moet wel zeggen dat ze behoorlijk strak aanvoelen (al helemaal met handwraps) maar ik denk dat ze na een paar keer gebruiken wel wat minder strak gaan zitten.

    edit: ik heb ze in 14oz

  6. #6
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Alle handschoenen van goede merken zijn goed. Alleen de goedkope handschoenen van Adidas scheuren na een half jaar.
    Alistair Overeem is de goat.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    De nieuwe pro lijn van BOOSTER is uitstekend te noemen. We hebben zelf ook recentelijk een set ontvangen uit België en zullen deze in de eerst volgende Mixfight on Tour bespreken. Zelf al mee getraind en ben er erg lovend over.

  8. #8
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    De nieuwe pro lijn van BOOSTER is uitstekend te noemen. We hebben zelf ook recentelijk een set ontvangen uit België en zullen deze in de eerst volgende Mixfight on Tour bespreken. Zelf al mee getraind en ben er erg lovend over.
    Goed om te horen. Ik heb ze zelf dus pas een weekje. Kun je misschien vertellen hoe ze op lange termijn aanvoelen indien je er zelf ervaring mee hebt?!

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Train nu ook met deze handschoenen erg over te spreken. Duidelijk top kwaliteit.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  10. #10
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Booster heeft zich in mijn ogen dit jaar echt van een B merk een A merk gemaakt.
    Home mtk-gym.nl


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •