MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default Goede scheenbeschermers kickboksen

    Ik wil weer beginnen met kickboksen en zoek een paar nieuwe scheenbeschermers.

    Kan iemand mij adviseren wat een goed merk is en waar ik deze (online) kan kopen? Budget maakt niet zoveel uit.

    Daarnaast zou ik ook graag wat advies voor de maat hebben. Ik ben 1.88 lang en zat daarom te denken aan een L.

    Alvast bedankt!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Persoonlijk vind ik de top king scheenbeschermers heel fijn (http://www.beslist.nl/products/sport.../c/merk~477837)

    Deze zijn net iets hoger dan de meeste scheenbeschermers en beschermen je knie ook een beetje. Ze dempen ook behoorlijk, bij mijn vorige everlasts trapte ik dwars door de demping heen (heb gevoelige botjes denk ik, denk niet dat ik extreem hard trapte) en had ik 2 scheenbeschermers over elkaar bij de Top King had ik daar minder last van.

    Ik ben zelf 1.87 lang en had geloof ik maat L

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Topking, Twins en zeker de nieuwe pro lijn van BOOSTER is het hoogste segment. Heb bijna alle merken wel gehad, hoop troep ertussen, maar deze drie steken er met kop en schouders bovenuit.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    iemand ervaring met die scheenbeschermers van Adidas?

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    iemand ervaring met die scheenbeschermers van Adidas?
    mn zoon heeft deze in rood en blauw, voor karate prima scheenbeschermers, het voet gedeelte kan eraf maar ik weet niet of ze ook voor KB geschikt zijn.op de zak kan ie er prima mee trappen

  6. #6
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    ik zou altijd die skintex scheenbeschermers van KING kopen. Heb zelf een klein jaartje met wat goedkopere dingen van JOYA getraind maar wat een verschil nu met die dingn van King. je voelt niets, zitten goed en blijven ook goed zitten.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik train al jaren met die van Rumble, niks mis mee.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •