MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 128
  1. #1
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default Doping gevonden bij Badr Hari











    Nieuws - Mensen
    GEPUBLICEERD OP MAANDAG 19 AUGUSTUS 2013 00:03
    Tijdens een doorzoeking in het huis van Badr Hari heeft de politie doping aangetroffen, die op de lijst van verboden middelen staat. Dat onhult het KRO tv-programma Brandpunt-Reporter vandaag op zijn website. Crimesite kreeg voorinzage in de informatie en publiceert het politiedossier over de zaak. Het gaat ondermeer om het dopingmiddel Anapolon, dat volgens de Dopingautoriteit 'het sterkste orale middel' op de illegale markt is.

    Door Vincent Verweij
    Als tactisch rechercheurs van de Amsterdamse politie op 22 juli 2012 het appartement van Badr Hari aan de Zuidas binnengaan, zijn ze eigenlijk op zoek naar bewijs voor de mishandeling van zakenman Koen Everink in de Arena. Maar ze doen ze een onverwachte vondst. In een keukenla en in de ijskast treffen ze een flinke hoeveelheid pillen, en poeders aan. Vitamines, voedingssupplementen, pijnstillers en een doosje Strepsils. Maar ook middelen zoals Anapolon, Tamoxifen en gekoelde ampullen Genotonorm, klaar om te injecteren in de bloedbaan.

    Expertise

    De recherche laat een expertise uitvoeren door de GGD en die concludeert dat het om dopingproducten en maskerende middelen gaat. Zo is Anapolon een middel waarmee rode bloedcellen worden gestimuleerd om meer zuurstof op te nemen en waarmee het uithoudingsvermogen wordt vergroot. Tamoxifen is bedoeld om de bijwerkingen van anabole-steroiden tegen te gaan. En Genotonorm is een bekend prestatieverhogend middel in de krachtsport.

    Dopingautoriteit

    Herman Ram, directeur van de Dopingautoriteit, zegt desgevraagd dat van de producten die zijn aangetroffen bij Badr Hari er vijf op de lijst van verboden middelen staan. Over het middel Anapolon zegt hij: "Het is sterk anabool middel waarmee veel kracht en spiermassa in korte tijd kan worden opgebouwd. Het wordt beschouwd als het sterkste orale anabolicum, met de meeste bijwerkingen. Leverschade, verhoogde bloeddruk, haaruitval. Het wordt vaak in het begin van de kuur gebruikt om snel spiergroei en kracht op te starten. De psychische werking is een verhoogde agressiviteit".

    "Ook Furosemide staat op de Dopinglijst.Het is wordt gebruikt om vochtretentie te bestrijden, en om het gebruik van andere middelen te maskeren." Over de hoeveelheden die bij Badr zijn aangetroffen zegt Ram: "Voor een gemiddelde sportschoolbezoeker is dit natuurlijk veel. Het beeld past wel bij hoe 'hard-core' gebruikers met middelen omgaan."

    Reactie

    Badr's advocaat Benedicte Ficq bevestigt dat de verboden middelen in Badr's woning zijn aangetroffen. Maar ze zegt dat er in het politiedossier ook een verklaring zit van iemand die beweert 'dat bedoelde middelen niet aan client toebehoorden, maar aan derden.' Verdere vragen wenste Ficq niet te beantwoorden.

    KRO Brandpunt-Reporter werkt aan een aflevering over de mishandeling tijdens Sensation White, getiteld 'Skybox 233'. Het programma door Dirk Bayens en Eliza Bergman zal op 26 september op Nederland 2 worden uitgezonden.

    Lees hier het originele politiedossier:
    Badr Hari doping vondst


    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Tja, is er iemand echt verrast?

  3. #3
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Papa mike??

  4. #4
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Oei. Gaat niet zo lekker met Badr Hari.

    Niet zo verrassend inderdaad.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Zo Politie/Justitie zijn weer uitbundig aan het lekken geslagen in de Hari-zaak. Ik snap wel dat die advocaat daar helemaal gek van wordt.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Lol, wat is het volgende nieuwtje. Le Banner en Overeem hebben gebruikt? Dat hele kicksboks wereldje gebruikt, zonder redden ze het niet zoals te zien is bij Overeem.

    Wel vreemd dat de politie zoveel lekt als het gaat om Badr Hari.

  7. #7
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Misschien was de doping bedoeld om alistair te helpen voor zijn volgende gevecht.... Dat noem ik pas een goede, zorgzame vriend.
    zo zie je maar, badr is gewoon een lieve jongen die vaak verkeerd wordt begrepen. Eerst probeert die te helpen met afwassen en wordt hij beschuldigd voor mishandeling en nu dit. Arme kerel.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Misschien was de doping bedoeld om alistair te helpen voor zijn volgende gevecht.... Dat noem ik pas een goede, zorgzame vriend.
    zo zie je maar, badr is gewoon een lieve jongen die vaak verkeerd wordt begrepen. Eerst probeert die te helpen met afwassen en wordt hij beschuldigd voor mishandeling en nu dit. Arme kerel.
    Het zit hem ook niet mee. Is het bezit van doping trouwens verboden? Handel wel lijkt me, maar voor eigen gebruik?

  9. #9
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Ieder nuchter mens kan zien dat hij en vele zwaargewichten middelen gebruiken, niets nieuws.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    godverdomme zeg
    Alistair Overeem is de goat.

  11. #11
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default




    blijft een mooi lichaam.
    =

  12. #12
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Evert Santegoeds mag weer een mooi mediastrategie gaan bedenken:
    http://nikkinikster.files.wordpress....santegoeds.pdf

  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Evert Santegoeds mag weer een mooi mediastrategie gaan bedenken:
    http://nikkinikster.files.wordpress....santegoeds.pdf
    Oww shit. Hoe kom je daaraan?

  14. #14
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    haha bij hem thuis gevonden maar het is niet van hem maar van een ander. hahaha

  15. #15
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Het zit hem ook niet mee. Is het bezit van doping trouwens verboden? Handel wel lijkt me, maar voor eigen gebruik?
    Niet strafbaar...in Nederland dan,in Belgie bv wel...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  16. #16
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Tja.. jammer dat Badr altijd maar negatief in het nieuws blijft komen, zn eigen schuld overigens.
    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #17
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Dit is niet echt verrassend, maar ik vind het wel kwalijk van de politie dat dit zo maar op straat komt te liggen...

  18. #18
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Dit is niet echt verrassend, maar ik vind het wel kwalijk van de politie dat dit zo maar op straat komt te liggen...
    ik heb niks met die superheld, maar die gasten pakken bijna allemaal wat...ze willen hem gewoon extra aan de schandpaal nagelen ofzo

    lijkt een beetje alsof ze doorslaan met uitlekken, best wel apart dit

  19. #19
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Vanaf dag 1 was het mij wel duidelijk dat er bij de zaak Hari vs Everink sprake was van een roid rage van Hari. Overigens zijn die producten die Hari inneemt niet normaal. Zwaar schadelijk voor het hart en lever en bovendien kankerverwekkend. Iemand in zijn omgeving zal hem toch een keer moeten waarschuwen dat deze troep levensgevaarlijk is?

    Het wordt trouwens tijd dat het bezit en gebruik van roids in Nederland verboden wordt scheelt een hoop geweldsdelicten met opgepompte alphamannetjes...

  20. #20
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Reactie

    Badr's advocaat Benedicte Ficq bevestigt dat de verboden middelen in Badr's woning zijn aangetroffen. Maar ze zegt dat er in het politiedossier ook een verklaring zit van iemand die beweert 'dat bedoelde middelen niet aan client toebehoorden, maar aan derden.' Verdere vragen wenste Ficq niet te beantwoorden.


    Jaja, maar de dope was van derden...whahaha...het schaamrood zal die Ficq toch op de kaken hebben wanneer ze dat soort poep moet uitkramen..zielig gewoon.

  21. #21
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Vanaf dag 1 was het mij wel duidelijk dat er bij de zaak Hari vs Everink sprake was van een roid rage van Hari. Overigens zijn die producten die Hari inneemt niet normaal. Zwaar schadelijk voor het hart en lever en bovendien kankerverwekkend. Iemand in zijn omgeving zal hem toch een keer moeten waarschuwen dat deze troep levensgevaarlijk is?

    Het wordt trouwens tijd dat het bezit en gebruik van roids in Nederland verboden wordt scheelt een hoop geweldsdelicten met opgepompte alphamannetjes...
    Wat een onzin! Hoe kun jij nu weten dat die explosie van geweld is toe te schrijven aan roid rage? Ook een enorme fabel die door media en mensen die er niets vanaf weten maar gewoon wordt nagepapagaaid...lang niet iedereen die anabolen gebruikt wordt daar aggressiever van! Sommigen krijgen inderdaad een korter lontje....wat ook nog niet wil zeggen dat ze alles en iedereen maar in elkaar beuken! En kankerverwekkend? Ik daag je uit om mij een wetenschappelijk onderzoek te tonen dat aangeeft dat gebruik van anabolica door MENSEN kankerverwekkend is! Sommige anabolica voor muizen en ratten wel ja...maar een mens is geen muis of rat! Kijk dat het niet gezond zal zijn om anabolica te gebruiken zal best,bestrijd ik ook niet...maar alcohol,vet vreten,veel koffie etc etc etc is ook niet gezond..
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  22. #22
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Wat een onzin! Hoe kun jij nu weten dat die explosie van geweld is toe te schrijven aan roid rage? Ook een enorme fabel die door media en mensen die er niets vanaf weten maar gewoon wordt nagepapagaaid...lang niet iedereen die anabolen gebruikt wordt daar aggressiever van! Sommigen krijgen inderdaad een korter lontje....wat ook nog niet wil zeggen dat ze alles en iedereen maar in elkaar beuken! En kankerverwekkend? Ik daag je uit om mij een wetenschappelijk onderzoek te tonen dat aangeeft dat gebruik van anabolica door MENSEN kankerverwekkend is! Sommige anabolica voor muizen en ratten wel ja...maar een mens is geen muis of rat! Kijk dat het niet gezond zal zijn om anabolica te gebruiken zal best,bestrijd ik ook niet...maar alcohol,vet vreten,veel koffie etc etc etc is ook niet gezond..
    Bijwerkingen Anapolon:

    Last edited by rollermanskunk; 19-08-2013 at 09:45.

  23. #23
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    "De psychische werking is een verhoogde agressiviteit"


  24. #24
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Wat een onzin! Hoe kun jij nu weten dat die explosie van geweld is toe te schrijven aan roid rage? Ook een enorme fabel die door media en mensen die er niets vanaf weten maar gewoon wordt nagepapagaaid...lang niet iedereen die anabolen gebruikt wordt daar aggressiever van! Sommigen krijgen inderdaad een korter lontje....wat ook nog niet wil zeggen dat ze alles en iedereen maar in elkaar beuken! En kankerverwekkend? Ik daag je uit om mij een wetenschappelijk onderzoek te tonen dat aangeeft dat gebruik van anabolica door MENSEN kankerverwekkend is! Sommige anabolica voor muizen en ratten wel ja...maar een mens is geen muis of rat! Kijk dat het niet gezond zal zijn om anabolica te gebruiken zal best,bestrijd ik ook niet...maar alcohol,vet vreten,veel koffie etc etc etc is ook niet gezond..
    Jij zegt het misschien een beetje.. vreemd, maar ik snap wel je punt.

    Justitie kan nooit en te nimmer een verband aantonen tussen zijn gedrag op die specifieke avond in de Arena en het gebruik van doping.

    Dit is gewoon onderdeel van de smear-campaign om Badr Hari verder in een negatief daglicht te stellen. Als hij een huisapotheek aan wil leggen met doping, dan moet hij dat lekker zelf weten. Dit is immers niet illegaal. Maar dat wordt er niet bij gezegd

  25. #25
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Evert Santegoeds mag weer een mooi mediastrategie gaan bedenken:
    http://nikkinikster.files.wordpress....santegoeds.pdf
    haha, EPIC materiaal kerel! Reps

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •