MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 11 of 16 FirstFirst ... 789101112131415 ... LastLast
Results 251 to 275 of 388
  1. #251
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Leuk plaatje jongetje.
    En wat had jij ook alweer allemaal betekend voor de vechtsportwereld in Nederland?
    Oh ja...
    Je kan sarcastische plaatjes posten op een klein forumpje.
    Heel knap schat, je moeder zal trots op je zijn.

    Vergeet niet wat Bas allemaal wel niet bereikt heeft.
    Is overal geweest, heeft echt alle kanten van de vechtsportwereld gezien.
    En dat, beste Turbo, is een heel stuk interessanter dan een komkommertijd boekje over Badr en wat voor een boef dat wel niet is.
    Heb je enig idee wat voor goede impact meneer Hari op de door jou zo geliefde vechtsport heeft gehad?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #252
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hakkelaar View Post
    En The Great Escape, die in Oostenrijk strandde.

  3. #253
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Johannes de Sloper View Post
    Louis van Gaal is de Bas Boon van het voetbal
    Johannes man !
    Ik heb je zure, truttige, neerbuigende, trollende, refochristengestoorde comments gemist vriend.
    MF is weer een stukje boeiender dankzij jou.

  4. #254
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Heb je enig idee wat voor goede impact meneer Hari op de door jou zo geliefde vechtsport heeft gehad?
    Uiteindelijk niet veel meer dan tig andere contenders.. Badr heeft zich nooit bewezen zoals Aerts, Bonjasky, Hoost en Schilt dat bv wel deden.. Bij Badr was duidelijk dat hij heel veel potentie heeft/had (neig op dit moment naar had) waar hij uiteindelijk voor de vechtsport weinig mee heeft gedaan.. De enige impact die Badr op het kickboksen heeft gehad is dat mensen die er negatief over willen zijn een hele grote stok hebben om mee te slaan.

  5. #255
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Last edited by e-type; 27-08-2013 at 19:34.

  6. #256
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Toch bekruipt mij het gevoel dat jij dit boek hebt geschreven voor geldelijk belang, een
    enorme hang naar senstatie en de drang "om als eerste" journalist de vuile was
    buiten te hangen, over de rug van bekenden, kennissen en vrienden van Badr.
    Laat die gevoelens je vooral niet teveel bekruipen Daan. Volgende keer als het weer gebeurt zeg je gewoon: "Foei! Af! Ga weg!". Je hebt nu gezien dat er niets goeds uit voorkomt, dus ik zou die bekruipende gevoelens echt niet meer vertrouwen.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  7. #257
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Beste Daan,

    Ben jij dezelfde als die Daan van dat alleraardigste pmmetje? (geen grap!)

    Maar laten we direct naar je vraag over geld gaan.
    Ik had een buitensporttoko, BOotcamp Nederland, dat heb ik met mijn rug tegen de muur ergens onder moeten brengen. Verkoop kan je het niet eens noemen. Waarom, omdat ik elke minuut van de dag dat ik niet sliep met het boek BADR bezig was. Ik verdiende daarvoor/daarnaast mijn basis salaris als personal trainer, in welke hoedanigheid ik zo'n 25 uur per week gaf, maal een uiterst aardig uurloon. Rijk werd ik niet, maar ik had een erg prima salaris.
    De eerste vier maanden van het schrijfproces gaf ik nog wat uurtjes les, de laatste acht maanden nul.
    Dus rekent u maar uit wat ik aan die kant heb ingeleverd.
    Nu alvast een nieuwtje. Morgen komt BADR met stip op 1 in de boeken top 60, Holadieeh! Maar voor ik de gedorven inkomsten compenseer moet ik toch echt nog heel wat meer boeken verkopen.
    Stel dat dat lukt, dan is dat geweldig. Maar hoe groot is die kans? Nu wellicht aanwezig. Maar toen ik begon? Hoe groot was de kans dat een ander eerder zou zijn? Of dat men allang Badr-moe was.
    Als geld verdienen mijn drijfveer was, dan was ik bij de multinational blijven werken waar ik ooit werkte.
    Maar ik wil boeken schrijven grote vriend. Hele vette boeken. En ik gun ieder malloot zijn succes die het lef heeft om alles opzij te zetten dat te realiseren. Elk uurtje, elke minuut, elke verloren relatie en ga nog maar ff door.

    Heb ik je vraag beantwoord? Zo niet, stuur me dan weer zo'n uiterst sympatiek pmmetje.

    Voor de rest wens ik iedereen veel leesplezier.

    Osu Mjokkie

  8. #258
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    vind het boek lekker weglezen hoor. bedankt Mjokkie voor een leuk stukje tijdsverdrijf.
    Tnx bro! My pleasure!

  9. #259
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb het boek vorige week gehaald en binnen twee dagen uitgelezen. Het boek las lekker weg, was onthullend en soms schokkend. Ik had niet anders verwacht na "De Kickbokser".

    @MJOKKIE je hoeft je niet te verklaren voor anonieme haters ouwe. Het boek was gewoon goed, klaar. Zoals Jay Z zei "men lie, women lie, numbers don't". Mensen uit mijn buurt die normaliter nooit lezen willen dit boek lenen lol. Die word of mouth doet dus ook z'n ding.
    't Is toch nooit goed voor bepaalde posters op deze site.

  10. #260
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Jens, je bent een topper en kan niet wachten om het boek te lezen

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #261
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    reps Jens
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #262
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  13. #263
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    @MJOKKIE

    Ik heb BADR eindelijk kunnen kopen op de itunes bookstore.
    Komt Kickboxer daar ook digitaal beschikbaar?
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  14. #264
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    "Niet alle kickboxers zijn crimineel, maar vrijwel alle criminelen zijn kickboxers"
    Die houden we er in.

  15. #265
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Veel succes met je boek, Jens en ik hoop, dat je nog meer boeken gaat schrijven over vechtsporters !!

  16. #266
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  17. #267
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Ben nu halverwege, ik vind het een topboek en hij staat straks naast de Kickbokser op m'n boekenplank.

  18. #268
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djani View Post
    Ben nu halverwege, ik vind het een topboek en hij staat straks naast de Kickbokser op m'n boekenplank.
    uberheld naast uberloser

  19. #269
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    uberheld naast uberloser
    Komt het wel op neer idd.
    lowlife naast sportman, psychopaat naast kampioen en ga zo maar door.

  20. #270
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Mjokkie, boek is hier uitverkocht....
    GEEF me een exemplaar of ik plaats hier jou ringcapriolen....heb een partij van je op schijf die ik zal publiceren als je niet aan mijn eisen voldoet..

  21. #271
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Mjokkie, boek is hier uitverkocht....
    GEEF me een exemplaar of ik plaats hier jou ringcapriolen....heb een partij van je op schijf die ik zal publiceren als je niet aan mijn eisen voldoet..
    Ik zei toch dat ik bedreigd werd:-)

  22. #272
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Ik vind zowiezo dat Mixfight leden een fikse korting op het boek moeten krijgen. De belangrijkste info komt immers hier van dit forum...

  23. #273
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    waar blijft mijn restitutie dan?

  24. #274
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ook ik heb hem net besteld.
    Home mtk-gym.nl


  25. #275
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Zo heb ik het boek ook gelezen. Wat jammer dat Badr al zijn talent vergooit voor wereldse zaken. Als hij sinds zijn Pro-debut serieus bezig was met training en voeding dan zou hij jarenlang op eenzame hoogte staan. Hoost, Aerts en Schilt zouden dan (met alle respect) in zijn schaduw staan. Ik denk niet dat er een grote comeback in het kickboxen voor hem is weggelegd. Nog minder in het boksen.

    Het verbaast me eigenlijk dat hij nog niet is omgelegd als de conflicten met jan en alleman ook echt waar zijn.

    De eer is nu aan Jamal ben Saddik die grote sprongen maakt. Ik zie hem binnen 2 a 3 jaar bij de absolute top horen. Hij traint goed, eet goed en hij is geen probleem veroorzaker.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •