MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 16 FirstFirst ... 456789101112 ... LastLast
Results 176 to 200 of 388
  1. #176
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    hmm ik weet het zo net nog niet hoor.
    Ik zweer mattie. Zo was het conjo en niet anders.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik zweer mattie. Zo was het conjo en niet anders.
    ok. als je het zo brengt dan geloof ik het al een stuk meer.

  3. #178
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Zelfs met dit gegeven vind jij het toch nodig om aan te geven dat jij "het knap vind dat Badr het nog zo ver heeft geschopt"

    Niet om het 1 of het ander hoor,maar hoe kunnen mensen hier op MF "posters" zoals als jou nou serieus nemen betreffend dit onderwerp? Je zou je dood moeten schamen voor het feit dat je hem al jaren je hand boven zijn hoofd houdt!!

    Onafhankelijk wat Badr doet,zullen mensen zoals jou Badr zijn daden ten aller tijden goed proberen te praten,wat achteraf meer over jou eigen karakter zegt als dat het over die van Badr doet.

    Die jongen is gewoon totaal van het pad af,en er is totaal geen reden om Badr als moslimbroeder,of als Marokkaan telkens te verdedigen,de enige reden die ik dan kan verzinnen is dat je juist opkijkt tegen deze man juist door dit soort gedrag en dit soort akties,wat mij vertelt dat er bij jou net zo goed als bij Badr een steekje los zit. Er is helemaal geen schande om dit soort gedrag af te keuren ondanks het een Marokkaan of Moslim is.

    Wat betreft al het nieuws over Badr,het komt bij mij niet zo verassend over,er was al jaren bekend dat Badr schijt heeft aan alles en iedereen en dat hij daar ook naar handeld. Ik vind het om die reden nu ook geweldig dat het allemaal gebundeld is in de zin van een boek i.p.v een politie verslag,zodat de "normale mens" ook een kijkje heeft in het leven van deze "kickbokser"

    Of moet ik zeggen crimineel die kickbokst.

    Oprotten met die pannekoek. Ga maar lekker je criminele leven leiden en ik hoop dat je snel tegen de lamp loopt,maar laat de sport lekker links liggen en trek die niet mee naar onder tijdens je trieste manier van leven.. Sneu!
    Ik vind dit een erg zielige reactie. Blijkbaar kun jij zaken niet los van elkaar zien: De persoon Badr Hari en zijn uitspattingen en de vechter Badr Hari.
    Inderdaad is het knap wat hij als vechter bereikt heeft, vooral zijn geringe inzet qua trainen e.d. Wat hij in zijn prive leven doet is nooit goed te praten, maar jouw hysterische reactie is dat ook niet.
    Jouw tirade over moslimbroeder, Marokkaan en andere onzin is totaal misplaatst.
    Het zou kloppen als Badr zijn criminele daden goedgepraat zouden worden, dat zie ik nergens gebeuren........

    Ik vraag mij af wat jij vind van de wedstrijden van Mike Tyson, El Gublie, Brilleman en anderen? Of reageer jij dan ook zo hysterisch als iemand hun filmpjes plaatst? Of hun cariere als vechter positief benoemd?

    Over Badr: Ik zie het qua zijn vechtcarriere treurig in. Dit omdat hij waarschijnlijk zal moeten zitten en hij ook steeds ouder wordt. Niet trainen zal nu steeds meer prestaties beinvloeden, daarnaast lijkt hij ook doorzettingsvermogen te missen, zoals tegen Karaev.

  4. #179
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Op dat moment kwam Estelle eraan lopen om romantisch met Badr de glazen te doen. Koen drong zich daartussen en duwde Estelle hardhandig aan de kant omdat hij romantisch de glazen wou doen met zijn idool. En toen flipte Badr hem helemaal door. Alleen Estelle mag met hem de vaat doen. Best wel logisch dat ie Koen dat even fijnzinnig liet weten.
    Ik heb ook gehoord dat de blokjes in de theedoek een vernauwende werking op zijn bewustzijn hebben gehad.

  5. #180
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    Nu al het meest gestolen boek van nederland!!

    http://www.rtvnh.nl/nieuws/115001/Bo...ssaal+gestolen

  6. #181
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Speciaal een account aangemaakt om zure post te plaatsen over het boek?
    Nee hoor. Helemaal niet.
    Vind het gewoon een misselijk boek. punt.

  7. #182
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Wel een vaardig boek, hoewel ik er wel een aantal zwakke punten in vind zitten. Ik vind het persoonlijk niet zo sterk om verschillende transcripts van t.v. optredens te plaatsen sommigen pagina's lang. Beetje opvullen van ruimtes. Voor de rest ook niet heel veel nieuwe feiten.

  8. #183
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik had ook meer nieuwe feiten verwacht.

  9. #184
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

  10. #185
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Niet alleen in NL doen ze aan criminelenverheerlijking.

  11. #186
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ik wist niet Badr ook kon zingen? Afdrogen, afwassen en nu ook zingen. Knap hoor.

  12. #187
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ik wist niet Badr ook kon zingen? Afdrogen, afwassen en nu ook zingen. Knap hoor.
    Hij rapt toch af en toe met whats-his-name.... acap of zo? Tussen het flossen, recyclen en redden van walvissen en zeehonden door.

  13. #188
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat ze in Marokko niet eens weten wat Badr Hari alemaal uitspookt in Nederland, en wat er in zijn prive leven gebeurt. Ze zien hem als held vanwege zijn sport prestaties en de rest vd wereld idem dito. alleen in nederland wordt hij onder het vergrootglas geplaatst (terecht overigens) en zien wij de duistere kant van hem.

    Als ze dit allemaal van hem zouden weten, zou er niet over held gesproken worden.

  14. #189
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    Ik denk dat ze in Marokko niet eens weten wat Badr Hari alemaal uitspookt in Nederland, en wat er in zijn prive leven gebeurt. Ze zien hem als held vanwege zijn sport prestaties en de rest vd wereld idem dito. alleen in nederland wordt hij onder het vergrootglas geplaatst (terecht overigens) en zien wij de duistere kant van hem.

    Als ze dit allemaal van hem zouden weten, zou er niet over held gesproken worden.
    Geloof ik niets van. Marokkanen gaan er toch gewoon vanuit dat een Marokkaan nooit iets fouts doet.

  15. #190
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Geloof ik niets van. Marokkanen gaan er toch gewoon vanuit dat een Marokkaan nooit iets fouts doet.
    mindere reactie van je

  16. #191
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Ik vind dit een erg zielige reactie. Blijkbaar kun jij zaken niet los van elkaar zien: De persoon Badr Hari en zijn uitspattingen en de vechter Badr Hari.
    Inderdaad is het knap wat hij als vechter bereikt heeft, vooral zijn geringe inzet qua trainen e.d. Wat hij in zijn prive leven doet is nooit goed te praten, maar jouw hysterische reactie is dat ook niet.
    Jouw tirade over moslimbroeder, Marokkaan en andere onzin is totaal misplaatst.
    Het zou kloppen als Badr zijn criminele daden goedgepraat zouden worden, dat zie ik nergens gebeuren........

    Ik vraag mij af wat jij vind van de wedstrijden van Mike Tyson, El Gublie, Brilleman en anderen? Of reageer jij dan ook zo hysterisch als iemand hun filmpjes plaatst? Of hun cariere als vechter positief benoemd?

    Over Badr: Ik zie het qua zijn vechtcarriere treurig in. Dit omdat hij waarschijnlijk zal moeten zitten en hij ook steeds ouder wordt. Niet trainen zal nu steeds meer prestaties beinvloeden, daarnaast lijkt hij ook doorzettingsvermogen te missen, zoals tegen Karaev.
    Ik vind het moeilijk om b.v een Tyson uit Amerika,en een Brilleman uit die tijd te vergelijken met een Badr van nu. Maar mochten b.v beide heren hier op dit moment het gezicht zijn van kickboksen in Nederland zoals Badr dat de laatste tijd is,zou ik net zoals dat ik bij Badr doe,hopen dat we snel van zulke figuren af zijn. En dat kan mij niet snel genoeg.

    Waarschijnlijk Oktober,dat hoop ik tenminste. Opgeruimd staat netjes!

    Wat betreft mijn opmerking over andere Marokkanen,laten we daar maar niet over beginnen en het verder on-topic houden,want als jij nog niet door hebt dat een bepaalde groep (zowel hier op MF) Badr onafhankelijk van zijn gedrag en daden de hand boven het hoofd houdt heb je flinkt je kop in het zand. Dit zal ook vast alleen maar zijn omdat hij "een paar wedstrijden heeft gewonnen"



    Er zijn zat Marokkaanse vechters die zulke aandacht wel verdienen,waarom dan naar zo een loser als Badr,dat snap ik niet.



    Je hoeft daden niet daadwerkelijk direct goed te praten om je onbegrip over een gemiddelde mening te geven,en als daar vanuit de andere kant dan 's onbegrip over is,mag dat ook wel eens ter spraken komen,het is tenslotte een forum.

    Last edited by Peter0711; 25-08-2013 at 19:11.

  17. #192
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik vind het moeilijk om b.v een Tyson uit Amerika,en een Brilleman uit die tijd te vergelijken met een Badr van nu. Maar mochten b.v beide heren hier op dit moment het gezicht zijn van kickboksen in Nederland zoals Badr dat de laatste tijd is,zou ik net zoals dat ik bij Badr doe,hopen dat we snel van zulke figuren af zijn. En dat kan mij niet snel genoeg.

    Waarschijnlijk Oktober,dat hoop ik tenminste. Opgeruimd staat netjes!
    Dus als iemand criminele handelingen verrichte vroeger dan is dat geen reden, maar nu wel?

    Wat is dat voor logica, zowel Tyson als Brilleman waren gezichten van de sport en terecht werden zij beoordeeld op hun sportieve verrichtingen.

    Wat betreft mijn opmerking over andere Marokkanen,laten we daar maar niet over beginnen en het verder on-topic houden,want als jij nog niet door hebt dat een bepaalde groep (zowel hier op MF) Badr onafhankelijk van zijn gedrag en daden de hand boven het hoofd houdt heb je flinkt je kop in het zand. Dit zal ook vast alleen maar zijn omdat hij "een paar wedstrijden heeft gewonnen"

    Als jij zo krom redeneert als jij, dan zeg jij stompzinnige dingen!
    Het afwijzen van Badr zijn uitspattingen is iets waarover twee normaal denkende mensen niet verschillen. Alleen ben jij gefocust op Badr zijn uitspattingen en kun jij zaken niet los zien….

    Er zijn zat Marokkaanse vechters die zulke aandacht wel verdienen,waarom dan naar zo een loser als Badr,dat snap ik niet.
    Zeker verdienen zij veel aandacht, alleen viel jij iemand aan die Badr puur op zijn ringprestaties beoordeelde. Dit is toch terecht?
    Anders moet lid worden van de Story of een forum openen?

    Je hoeft daden niet daadwerkelijk direct goed te praten om je onbegrip over een gemiddelde mening te geven,en als daar vanuit de andere kant dan 's onbegrip over is,mag dat ook wel eens ter spraken komen,het is tenslotte een forum.

    Klopt, daarom: Reageer eerlijk en niet zo hysterisch als iemand Badr puur vanuit sportief oogpunt beoordeelt….

  18. #193
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Geloof ik niets van. Marokkanen gaan er toch gewoon vanuit dat een Marokkaan nooit iets fouts doet.
    Dan ken jij Marokkanen niet.

  19. #194
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Ik vind dit een erg zielige reactie. Blijkbaar kun jij zaken niet los van elkaar zien: De persoon Badr Hari en zijn uitspattingen en de vechter Badr Hari.
    .
    Volgens goede bronnen zijn de vechter Badr en de persoon Badr dezelfde man. Ongeloofelijk maar waar, je zal ze ook niet beide tegelijkertijd op dezelfde plek zien.


    PS:Badr's criminele daden worden zo vaak "goedgepraat", vreemd dat het je nooit is opgevallen
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  20. #195
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Dan ken jij Marokkanen niet.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  21. #196
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Volgens goede bronnen zijn de vechter Badr en de persoon Badr dezelfde man. Ongeloofelijk maar waar, je zal ze ook niet beide tegelijkertijd op dezelfde plek zien.


    PS:Badr's criminele daden worden zo vaak "goedgepraat", vreemd dat het je nooit is opgevallen
    Dus ik moet nu de mens waarderen als ik zijn sportieve daden waardeer?
    Verder slaat jouw sarcasme de plank mis.
    Want waar zijn jouw reacties op andere sporters met een crimineel verleden?

    Sorry maar doe jezelf aub niet beter voor dan jij bent.

  22. #197
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Klopt, daarom: Reageer eerlijk en niet zo hysterisch als iemand Badr puur vanuit sportief oogpunt beoordeelt….
    Hysterisch? Overdrijf toch niet zo man. De enige die de situatie hysterisch maakt ben je zelf.

    Ik zal je een uitleg geven,zodat je weer goed kan slapen vanavond. : Mijn reaktie was gebasseerd op het feit dat ik er van overtuigd ben dat de persoon in kwestie de opmerking niet alleen uit sportief perspectief plaatste. Als dit wel het geval is,speelt zijn verleden en de manier van posten in dit geval in zijn nadeel want dat geloof ik namelijk niet. Geen schande,by the way,ieder zijn mening. Ik heb de mijne namelijk ook.

    Zullen we het verder on-topic houden,het gaat niet over onze discussie in dit topic,en als je het niet los kan laten zie ik je pm wel verschijnen.

  23. #198
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Dus ik moet nu de mens waarderen als ik zijn sportieve daden waardeer?
    Verder slaat jouw sarcasme de plank mis.
    Want waar zijn jouw reacties op andere sporters met een crimineel verleden?

    Sorry maar doe jezelf aub niet beter voor dan jij bent.
    Als je mijn opmerkingen over Gordeau en andere eikels leest dan snap je ook wel dat jij degene bent die het niet helemaal snapt. Je hoeft helemaal niemand te waarderen van mij, wel hebben anderen het recht om iemand wel te beoordelen op zijn acties binnen EN buiten de ring. Hiernaast zie ik weinig verschil tussen de twee Badr's, hij weet zich nergens te handhaven(naar onze maatstaven dan)
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  24. #199
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Dan ken jij Marokkanen niet.
    Dikke vette roflol.

  25. #200
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Dus ik moet nu de mens waarderen als ik zijn sportieve daden waardeer?
    In zijn prime was Badr anders ook geen lieverdje in de ring hoor,natrappen enz,vechten tijdens de persconferentie enz. Ik kan daar weinig respect voor hebben. Hij heeft talent,absoluut,maar dat is bij verre weg niet genoeg voor vanzelfsprekend respect.

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Want waar zijn jouw reacties op andere sporters met een crimineel verleden?
    Huh? We hebben het toch over Badr,zou bijna denken dat je bevestiging zoekt omdat je er van overtuigd bent dat we Badr aanvallen om hele andere redenen. Vind je het zo raar dat mensen de persoon Badr prive als sportief gezien liever zien vetrekken?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •