MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 16 FirstFirst 12345678915 ... LastLast
Results 101 to 125 of 388
  1. #101
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    sorry to shit on your parade: 2.5M resultaten...en hoeveel daarvan komen door het woord 'boon'? Type even "Bas Boon" in, met aanhalingstekens...en niet huilen als je het resultaat zien he?
    Don't be sorry, zolang ik maar in mijzelf geloof. Iedereen weet toch dat ik geen aanhalingstekens gebruik.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Don't be sorry, zolang ik maar in mijzelf geloof. Iedereen weet toch dat ik geen aanhalingstekens gebruik.
    als ik rembrandt Google, zie ik 13.4M hits!

  3. #103
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Hahaha

  4. #104
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga het boek straks even halen, ben erg benieuwd! Verder, welkom terug Bas B.! Goed om te lezen dat je weer toestemming gekregen hebt om onder je eigen naam te typen!

  5. #105
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    Boek Badr Hari massaal gestolen

    AMSTERDAM - Het boek over Badr Hari, dat net twee dagen uit is, blijkt het meest gescholen boek van Nederland te zijn.




    Foto: .





    In de AKO op het Centraal Station van Amsterdam werd het boek massaal gestolen. Het filiaal besloot daarop over te gaan op speciale antidiefstalstickers.
    Het boek van Jens Olde Kalter dat woensdag verscheen, is inmiddels al vier keer herdrukt, waarmee in totaal 25.000 boeken in omloop zijn.


    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...estolen__.html
    EPIC

  6. #106
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    lmfao

  7. #107
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    lmfao
    X2
    Christustering roflol!

  8. #108
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mister_K1 View Post
    Boek Badr Hari massaal gestolen

    AMSTERDAM - Het boek over Badr Hari, dat net twee dagen uit is, blijkt het meest gescholen boek van Nederland te zijn.




    http://images0.tcdn.nl/binnenland/ar.../Boek+Badr.jpg
    Foto: .





    In de AKO op het Centraal Station van Amsterdam werd het boek massaal gestolen. Het filiaal besloot daarop over te gaan op speciale antidiefstalstickers.
    Het boek van Jens Olde Kalter dat woensdag verscheen, is inmiddels al vier keer herdrukt, waarmee in totaal 25.000 boeken in omloop zijn.


    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...estolen__.html
    Hahahaha...
    Last edited by blackadder; 22-08-2013 at 18:51.

  9. #109
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    als ik rembrandt Google, zie ik 13.4M hits!
    Doe eens pussy googlen.......

  10. #110
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    In de boekwinkel een stukje gelezen maar het meeste wist ik al alleen niet of die nou begonnen was bij Mousid of Sitan Gym Mousid was het en dat tijdens het sparren met Lloyd van Dams bij Chakuriki dat hij Badr K.O. sloeg.

    Verder is het boek vooral een soap niet te vergelijken met het boek van Hoost staat te weinig over trainingen meer over Estelle, de vriendelijke engelen motor club en nog meer sappige soap verhalen.

    niet gekocht dus.

  11. #111
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mister_K1 View Post

    AMSTERDAM - Het boek over Badr Hari, dat net twee dagen uit is, blijkt het meest gescholen boek van Nederland


    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    In de boekwinkel een stukje gelezen maar het meeste wist ik al alleen niet of die nou begonnen was bij Mousid of Sitan Gym Mousid was het en dat tijdens het sparren met Lloyd van Dams bij Chakuriki dat hij Badr K.O. sloeg.

    Verder is het boek vooral een soap niet te vergelijken met het boek van Hoost staat te weinig over trainingen meer over Estelle, de vriendelijke engelen motor club en nog meer sappige soap verhalen.

    niet gekocht dus.
    Dus heb je het ook maar "gescholen"?
    Last edited by daanII; 22-08-2013 at 22:45.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  12. #112
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    nee jij wel

  13. #113
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    gestolen bedoel je

  14. #114
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post

    Verder is het boek vooral een soap niet te vergelijken met het boek van Hoost staat te weinig over trainingen meer over Estelle, de vriendelijke engelen motor club en nog meer sappige soap verhalen.

    niet gekocht dus.
    De subtitle zegt al; de harde werkelijkheid achter Badr Hari. En dan gaat het niet over hard trainen. Maar de details over de onderhandelingen van gevechten en sponsorschappen zijn wel terdege interessant. Zaken over Estelle zijn maar "zijlijn" verhaaltjes. Maar even doorbladeren in een boekwinkel kan je inderdaad niet raken.

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    gestolen bedoel je
    ja
    Last edited by daanII; 22-08-2013 at 23:01.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  15. #115
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    In de boekwinkel een stukje gelezen maar het meeste wist ik al alleen niet of die nou begonnen was bij Mousid of Sitan Gym Mousid was het en dat tijdens het sparren met Lloyd van Dams bij Chakuriki dat hij Badr K.O. sloeg.

    Verder is het boek vooral een soap niet te vergelijken met het boek van Hoost staat te weinig over trainingen meer over Estelle, de vriendelijke engelen motor club en nog meer sappige soap verhalen.

    niet gekocht dus.
    Als jij het boek daadwerkelijk gekocht en gelezen had zou je daaruit kunnen vernemen dat trainen iets was waar Badr nou niet bepaald een fan van is en daarom ook niet al te vaak deed (tot grote frustratie van o.m. Rutz). En dat zijn core business vooral uitgaan,neuken,hangen in de Yab Yum en met Hells Angels en cs was.
    Noem het een soap,maar met het leven van een topsporter heeft het allemaal niet veel van doen maar dat is niet de schuld van de schrijver.

  16. #116
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    PRIVE TV - Jens Olde Kalter, schrijver van het boek Badr, de harde werkelijkheid achter Badr Hari, vreest dat Estelle er tijdens haar relatie met de kickbokser niet zonder kleerscheuren vanaf komt.
    \Video:



    http://www.telegraaf.nl/prive/21827054/___Estelle_niet_veilig_bij_Badr___.html

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  17. #117
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Als jij het boek daadwerkelijk gekocht en gelezen had zou je daaruit kunnen vernemen dat trainen iets was waar Badr nou niet bepaald een fan van is en daarom ook niet al te vaak deed (tot grote frustratie van o.m. Rutz). En dat zijn core business vooral uitgaan,neuken,hangen in de Yab Yum en met Hells Angels en cs was.
    Noem het een soap,maar met het leven van een topsporter heeft het allemaal niet veel van doen maar dat is niet de schuld van de schrijver.
    Toch knap dat hij het dan zover heeft geschopt.
    Max. 400 x 125

  18. #118
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Ik ben nu over de helft, maar zat te denken... Is het niet gevaarlijk voor de schrijver al die namen zo open te benoemen? Zoals Harry Stoeltie & Atilla enz.. ??
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  19. #119
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Las dat iemand het prettig vond, dat de schrijver vanuit het perspectief van betrokkenen had geschreven. Laat dat nu net dát gene zijn wat me het meest stoort aan het boek. Soap, met een "er was eens" saus. Niet mijn kop thee en jammer van de 17,50€ die ik er aan besteed heb. Hem er echt een meeliften op de actualiteit na-smaak van.

  20. #120
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Quote Originally Posted by Jarno View Post
    Las dat iemand het prettig vond, dat de schrijver vanuit het perspectief van betrokkenen had geschreven. Laat dat nu net dát gene zijn wat me het meest stoort aan het boek. Soap, met een "er was eens" saus. Niet mijn kop thee en jammer van de 17,50€ die ik er aan besteed heb. Hem er echt een meeliften op de actualiteit na-smaak van.
    Als hij Badr zelf niet wil meewerken aan het boek hoe moet Jens dan anders aan de info komen dan betrokkenen/bekenden/trainers/managers etc te interviewen ? En hoe zo er was eens ? er is continu "reuring" rond Badr Hari geweest, genoeg om een boek mee te vullen blijkt wel. Je na-smaak begrijp ik ook niet, maar goed 1000 mensen 1000 meningen zegt men dan

  21. #121
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Dat Badr aan dit gebeuren niet mee wenste te werken, snap ik helemaal. Dat hadden veel meer betrokkenen moeten doen. Schrijfstijl is te veel in de trend van: "Sjaakie raapte het nootje op en keek snel rond of het aapje het niet zag. Helaas zag het aapje het wel en sloeg hem daarna hard op het gezicht". Beetje niveau kinderboek naar mijn mening. Mijn na-smaak komt daar ook uit voort. Meneer de kickboks schrijvert, zal wel ff een boekie over Badrt schrijven wat scoort en daarna leuk op zijn CV staat. Maar goed. Nogmaals, het is mijn mening 😉

  22. #122
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Toch knap dat hij het dan zover heeft geschopt.
    Ten eerste hebben de middeltjes hem daar aardig bij geholpen en ten tweede heeft hij veel meer kansen gehad dat ieder ander. Want de ziekelijke adoratie van veel mensen hebben er voor gezorgd dat hij geld in het laatje bracht dus kreeg hij steeds opnieuw een kans,iets als hij het weer eens verkloot had. Simon Rutz heeft tijdens de periode dat hij zijn manager was naar buiten toe altijd zijn uiterste best gedaan Badr te beschermen maar tussen de regels door was de frustratie af te lezen,toen hij het management opgaf viel op te maken uit zijn uitspraken dat er een last van hem af viel. Het hele gebeuren omtrent KIA is ook tekenend.

  23. #123
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Toch knap dat hij het dan zover heeft geschopt.
    Zelfs met dit gegeven vind jij het toch nodig om aan te geven dat jij "het knap vind dat Badr het nog zo ver heeft geschopt"

    Niet om het 1 of het ander hoor,maar hoe kunnen mensen hier op MF "posters" zoals als jou nou serieus nemen betreffend dit onderwerp? Je zou je dood moeten schamen voor het feit dat je hem al jaren je hand boven zijn hoofd houdt!!

    Onafhankelijk wat Badr doet,zullen mensen zoals jou Badr zijn daden ten aller tijden goed proberen te praten,wat achteraf meer over jou eigen karakter zegt als dat het over die van Badr doet.

    Die jongen is gewoon totaal van het pad af,en er is totaal geen reden om Badr als moslimbroeder,of als Marokkaan telkens te verdedigen,de enige reden die ik dan kan verzinnen is dat je juist opkijkt tegen deze man juist door dit soort gedrag en dit soort akties,wat mij vertelt dat er bij jou net zo goed als bij Badr een steekje los zit. Er is helemaal geen schande om dit soort gedrag af te keuren ondanks het een Marokkaan of Moslim is.

    Wat betreft al het nieuws over Badr,het komt bij mij niet zo verassend over,er was al jaren bekend dat Badr schijt heeft aan alles en iedereen en dat hij daar ook naar handeld. Ik vind het om die reden nu ook geweldig dat het allemaal gebundeld is in de zin van een boek i.p.v een politie verslag,zodat de "normale mens" ook een kijkje heeft in het leven van deze "kickbokser"

    Of moet ik zeggen crimineel die kickbokst.


    Oprotten met die pannekoek. Ga maar lekker je criminele leven leiden en ik hoop dat je snel tegen de lamp loopt,maar laat de sport lekker links liggen en trek die niet mee naar onder tijdens je trieste manier van leven.. Sneu!

  24. #124
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Zelfs met dit gegeven vind jij het toch nodig om aan te geven dat jij "het knap vind dat Badr het nog zo ver heeft geschopt"

    Niet om het 1 of het ander hoor,maar hoe kunnen mensen hier op MF "posters" zoals als jou nou serieus nemen betreffend dit onderwerp? Je zou je dood moeten schamen voor het feit dat je hem al jaren je hand boven zijn hoofd houdt!!

    Onafhankelijk wat Badr doet,zullen mensen zoals jou Badr zijn daden ten aller tijden goed proberen te praten,wat achteraf meer over jou eigen karakter zegt als dat het over die van Badr doet.

    Die jongen is gewoon totaal van het pad af,en er is totaal geen reden om Badr als moslimbroeder,of als Marokkaan telkens te verdedigen,de enige reden die ik dan kan verzinnen is dat je juist opkijkt tegen deze man juist door dit soort gedrag en dit soort akties,wat mij vertelt dat er bij jou net zo goed als bij Badr een steekje los zit. Er is helemaal geen schande om dit soort gedrag af te keuren ondanks het een Marokkaan of Moslim is.

    Wat betreft al het nieuws over Badr,het komt bij mij niet zo verassend over,er was al jaren bekend dat Badr schijt heeft aan alles en iedereen en dat hij daar ook naar handeld. Ik vind het om die reden nu ook geweldig dat het allemaal gebundeld is in de zin van een boek i.p.v een politie verslag,zodat de "normale mens" ook een kijkje heeft in het leven van deze "kickbokser"

    Of moet ik zeggen crimineel die kickbokst.


    Oprotten met die pannekoek. Ga maar lekker je criminele leven leiden en ik hoop dat je snel tegen de lamp loopt,maar laat de sport lekker links liggen en trek die niet mee naar onder tijdens je trieste manier van leven.. Sneu!
    ach verspil je moeite niet. we weten inmiddels al lang dat er hari liefhebbers zijn (ik heb het niet over Wiseguy maar over het algemeen) die zo stapel gek op hem zijn dat ze hem zouden verdedigen al had hij hun eigen familie iets aangedaan.
    Dat realiseerde ik mij pas echt na zijn partij tegen hesdy waarin hij werd gediskwalificeerd. Ieder verstandig persoon zou weten dat het foute boel is voor badr en zijn carriere om voor de 2e x iemand na te trappen op de grond maar wat deden die badr supporters na zijn gevecht?! juist op de achtergrond tijdens een interview backstage schreeuwen en zingen over hoe badr "the best" en "champion" is. Zie dat soort types maar te overtuigen.

  25. #125
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Jup. Hij zou ze in hun ballen kunnen trappen en ze van achter kunnen nemen en hun zouden het alleen maar cool vinden omdat hun idool aan hun heeft gezeten.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •