MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 9 of 16 FirstFirst ... 5678910111213 ... LastLast
Results 201 to 225 of 388
  1. #201
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    another badr thread goes crazy.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #202
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    another badr thread goes crazy.
    Valt mee toch. Er mag over gediscusseerd worden,ook als meningen verschillen. Zolang het maar een beetje normaal gaat.

  3. #203
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    wacht nog maar even.

  4. #204
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Hysterisch? Overdrijf toch niet zo man. De enige die de situatie hysterisch maakt ben je zelf.

    Ik zal je een uitleg geven,zodat je weer goed kan slapen vanavond. : Mijn reaktie was gebasseerd op het feit dat ik er van overtuigd ben dat de persoon in kwestie de opmerking niet alleen uit sportief perspectief plaatste. Als dit wel het geval is,speelt zijn verleden en de manier van posten in dit geval in zijn nadeel want dat geloof ik namelijk niet. Geen schande,by the way,ieder zijn mening. Ik heb de mijne namelijk ook.

    Zullen we het verder on-topic houden,het gaat niet over onze discussie in dit topic,en als je het niet los kan laten zie ik je pm wel verschijnen.
    Ik kan goed slapen hoor, blijkbaar jij niet aangezien jij hierna weer postte.
    Hou het dan on-topic......

  5. #205
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Als je mijn opmerkingen over Gordeau en andere eikels leest dan snap je ook wel dat jij degene bent die het niet helemaal snapt. Je hoeft helemaal niemand te waarderen van mij, wel hebben anderen het recht om iemand wel te beoordelen op zijn acties binnen EN buiten de ring. Hiernaast zie ik weinig verschil tussen de twee Badr's, hij weet zich nergens te handhaven(naar onze maatstaven dan)
    Hierover verschillen wij niet, wel dat er hysterisch gedaan wordt als iemand Badr zijn sportieve verrichtingen aanprijst.

  6. #206
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    aangezien jij hierna weer postte.
    Hou het dan on-topic......
    Me vraag ging over Badr slimme.. Het topic ook!

    Dat terzijde,ik ga vanmiddag me boek halen!! Eindelijk!! Als ik 'm nog ergens kan halen,ik zie via Jens zijn Facebook het ene na het andere bericht verschijnen over uitverkochte winkels. Het boek staat trouwens op Nr. 1 bij de AKO (http://www.ako.nl/)

  7. #207
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    @mjokkie, even over het boek en dan in het bijzonder de omslag. Heb je toestemming moeten vragen (royalties moeten betalen) voor het gebruik van Badr's portret foto???

    Vroeg het me af............

    ps: ik zal het boek niet kopen
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  8. #208
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    ps: ik zal het boek niet kopen
    je gaat 't stelen?

  9. #209
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    je gaat 't stelen?
    Proletarisch winkelen.

  10. #210
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    lol

  11. #211
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    volgende week op vakantie, op het strand boekie lezen, maar welke. Boek over Ernesto of Hari?
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  12. #212
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  13. #213
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LJ Silver View Post
    volgende week op vakantie, op het strand boekie lezen, maar welke. Boek over Ernesto of Hari?
    aan de reacties te lezen qua het boek van Vadr Hari, zou ik voor Ernesto gaan qua boek. Had ik 2 jaar geleden mee op vakantie en in het vliegtuig al bijna uit gelezen. In dit boek ligt de focus meer op Ernesto zijn trainingen, aanloop naar de wedstrijden en wedstrijden zelf. Het boek van Badr moet ik zelf nog lezen dus daar kan ik nog niet over oordelen, maar het boek over Ernesto leest echt lekker weg hoe hij zijn wedstrijden / tegenslagen etc beschrijft.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  14. #214
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by LJ Silver View Post
    volgende week op vakantie, op het strand boekie lezen, maar welke. Boek over Ernesto of Hari?
    De kickbokser.

  15. #215
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LJ Silver View Post
    volgende week op vakantie, op het strand boekie lezen, maar welke. Boek over Ernesto of Hari?
    A song of Ice and Fire serie. Cause Winter is Coming.

  16. #216
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    dit is trouwens ook een aanrader: http://www.bruna.nl/boeken/knock-out-9789029721479

  17. #217
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    626
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    aan de reacties te lezen qua het boek van Vadr Hari, zou ik voor Ernesto gaan qua boek. Had ik 2 jaar geleden mee op vakantie en in het vliegtuig al bijna uit gelezen. In dit boek ligt de focus meer op Ernesto zijn trainingen, aanloop naar de wedstrijden en wedstrijden zelf. Het boek van Badr moet ik zelf nog lezen dus daar kan ik nog niet over oordelen, maar het boek over Ernesto leest echt lekker weg hoe hij zijn wedstrijden / tegenslagen etc beschrijft.
    Allebei zijn goed maar bij de Kickbokser heb je sympathie voor de sportiviteit en openhartigheid van de hoofdpersoon,bij Badr groeit je ergernis met elke pagina die je omslaat dus de nasmaak is bij beide boeken geheel verschillend.

  18. #218
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Quote Originally Posted by Coldcrust View Post
    Allebei zijn goed maar bij de Kickbokser heb je sympathie voor de sportiviteit en openhartigheid van de hoofdpersoon,bij Badr groeit je ergernis met elke pagina die je omslaat dus de nasmaak is bij beide boeken geheel verschillend.
    Daar kan ik me wel in vinden

  19. #219
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    De kickbokser is een echte aanrader heel veel prive dingen vertelt Hoost over zichzelf en over Johan Vos wat niemand wist.

    Over Badr Hari staan bijna alle dingen die we al wisten over Simon Rutz heeft 2 pagina's vol gestaan in het Parool, Badr Hari de mascotte was voor de vriendelijke Engelen motorclub. Badr Hari graag mensen mishandeld lees de kranten.

    Alleen dat Badr Hari pak slaag kreeg van Llloyd van Dams tijdens het sparren wist ik niet.

  20. #220
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  21. #221
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    De kickbokser is een echte aanrader heel veel prive dingen vertelt Hoost over zichzelf en over Johan Vos wat niemand wist.

    Over Badr Hari staan bijna alle dingen die we al wisten over Simon Rutz heeft 2 pagina's vol gestaan in het Parool, Badr Hari de mascotte was voor de vriendelijke Engelen motorclub. Badr Hari graag mensen mishandeld lees de kranten.

    Alleen dat Badr Hari pak slaag kreeg van Llloyd van Dams tijdens het sparren wist ik niet.
    dat badr vroeger hesdy gerges zijn neus heeft kapotgeslagen tijdens het sparren.

  22. #222
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Proletarisch winkelen.
    Touché
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  23. #223
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    bizar dat iemand die hier (terecht) verguisd wordt daar zo'n held is...zijn status daar staat in schril contrast met zijn staus hier...persoonlijk denk ik dat de manier waarop hij daar wordt ontvangen, bijdraagt aan zijn gedrag...het wordt ergens immers gewaardeerd/beloond, zoiets

  24. #224
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    @MJOKKIE;


    Je hebt een boek geschreven over een 28-jarige jongen. Is er een moment geweest dat
    jij je afvroeg wat de impact is van jouw boek?


    Ik heb gemerkt dat jij veel inside-info hebt verkregen vanuit de omgeving van hem, wellicht
    waren zij in de veronderstelling dat hij ook mee zou werken aan dit boek.
    Ik vond je boek leuk geschreven en verrassend, wellicht omdat ik 95% van de mensen ken die jij
    beschrijft en ook sommige situaties herken, die jij beschrijft.


    Toch bekruipt mij het gevoel dat jij dit boek hebt geschreven voor geldelijk belang, een
    enorme hang naar senstatie en de drang "om als eerste" journalist de vuile was
    buiten te hangen, over de rug van bekenden, kennissen en vrienden van Badr.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  25. #225
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ach, wie wil er nou de vriend of kennis van zo'n stuk stront zijn?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •