MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 96
  1. #1
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default Struve diagnosed with enlarged heart, out indefinitely

    At 250 lbs and 6 ft. 11 inches, Stefan Struve was the tallest and one of the biggest heavyweights in the UFC. Struve was 9-4 in his UFC career, but now however it is unsure if Struve will be able to return back to active competition:
    @UFCTonight: Report from @arielhelwani: @stefanstruve has been diagnosed with a leaking aortic valve and enlarged heart.
    @UFCTonight: Helwani cont. Struve will be taking meds for 2 months and then they will decide what's the next course of action. His career might be over.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Heftig!! Hoop dat hij gezond blijft en toch een keer terug kan komen....

  3. #3
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    godver ik schrik hier toch wel van....

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    "Stefan Struve has recently been diagnosed with a leaking aortic valve and an enlarged heart and was hospitalized for a week to undergo testing to determine the best course of treatment. The doctors found that Stefan has a bicuspid aortic valve, wich means that his aortic valve only has two leaflets, instead of three.

    The aortic valve regulates blood flow from the heart into the aorta, the major blood vessel that brings blood to the body. In combination with the enlarged heart it causes his heart to only pump 70 percent of the blood into the aorta and then the rest of his body, and the remaining 30 percent ends up back in the heart chamber. After consulting experts in both Holland and the United States, it was decided to treat the condition with medication for the next two months and asses the effectiveness of that treatment protocol. After those 2 months, the doctors will have an answer on what the best treatment options are.

    At the direction of his doctors, Stefan has now been released from the hospital and has resumed light cardiovascular exercise. Stefan fully appreciates the significance of the condition he has been diagnosed with, however, he is optimistic about the eventual outcome and fully plans on living a long, healthy, active, happy life and eventually returning to competition in the octagon for his quest to become the UFC Heavyweight Champion.

    Stefan loves the UFC and plans on being involved with company as a fighter and ambassador for years to come. Stefan wants to thank all the fans who have supported him thus far in his career as well as the UFC, Dana White, Lorenzo Fertita, Joe Silva, Dr. Jeff Davidson, the entire staff of the UFC, and his fellow fighters for affording him the opportunity to compete on the biggest stage of the sport of MMA, as well as a tremendous degree of support during this trying time. In particular Stefan wants to thank Dana White, Lorenzo Fertita, & Joe Silva for immediately getting engaged with this issue and providing Stefan access to the best possible medical care. Stefan will be sharing his experiences as he deals with this medical condition in the hopes that he can serve as a role model by helping to create awareness and inspire others to fight through adversity."
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Echt klote voor Stefan, maar de gezondheid gaat boven alles
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    We wisten allemaal toch wel dat Stefan een groot hart had.. het zag er vaak uitzichtloos uit en hij kwam er toch vaak weer bovenop.. Sterkte bij je grootste gevecht buiten de octagon. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij er weer bovenop komt.

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    We wisten allemaal toch wel dat Stefan een groot hart had.. het zag er vaak uitzichtloos uit en hij kwam er toch vaak weer bovenop.. Sterkte bij je grootste gevecht buiten de octagon. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij er weer bovenop komt.
    Heel mooi gezegd Nelisje, reps daarvoor!
    Stefan, heeeeel veel succes gewenst.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Heel mooi gezegd Nelisje, reps daarvoor!
    Stefan, heeeeel veel succes gewenst.
    x2!
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Verdomme, heftig zeg.. Zo jong nog.. damn.

    Als de klachten serieus blijven dan mag hij van mij direct met pensioen gaan. Gezondheid boven alles!
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Beterschap.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb onder andere hetzelfde als Stefan, en mij is van jongs af aan verteld dat ik nooit aan topsport zou mogen doen. Dit vanwege een zeer verhoogde kans op complicaties/hartfalen....

    Erg sneu voor Stefan, want een bicuspide hartklep zal nooit een normale klep worden zonder een operatie en dus altijd de zwakke plek blijven in je lichaam. (lees: HEEEL erg gevoelig voor infecties)
    Last edited by dirk5; 21-08-2013 at 09:18.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  12. #12
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    We wisten allemaal toch wel dat Stefan een groot hart had.. het zag er vaak uitzichtloos uit en hij kwam er toch vaak weer bovenop.. Sterkte bij je grootste gevecht buiten de octagon. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij er weer bovenop komt.
    damn, niks meer aan toe te voegen....

  13. #13
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ik heb onder andere hetzelfde als Stefan, en mij is van jongs af aan verteld dat ik nooit aan topsport zou mogen doen. Dit vanwege een zeer verhoogde kans op complicaties/hartfalen....

    Erg sneu voor Stefan, want een bicuspide hartklep zal nooit een normale klep worden zonder een operatie en dus altijd de zwakke plek blijven in je lichaam. (lees: HEEEL erg gevoelig voor infecties)
    @dirk5, wat ik me afvraag
    - waarom is dit bij Stefan Struve zo laat geconstateerd?
    - even advocaat van de duivel spelend, kan zijn "medical condition" veroorzaakt zijn door of bevordert zijn door het gebruik van doping?


    Wens Stefan veel sterkte en beterschap!
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  14. #14
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Pff wat heftig dit zeg. Wellicht een idee om vanuit Mixfight Stefan een hart onder de riem te steken (beetje foute woordspeling) dmv een bloemetje of iets anders? Moderators?
    Train for perfection but aim for more

  15. #15
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Sow dat is schrikken zeg!
    Ik hoop dat hij er helemaal bovenop komt!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  16. #16
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Sow dat is schrikken zeg!
    Ik hoop dat hij er helemaal bovenop komt!
    X2
    Beterschap & sterkte Stefan!

  17. #17
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default

    Sucks. Beterschap Stefan.

  18. #18
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Verschrikkelijk om niet te weten of kunt blijven doen wat je het liefste doet. Desalniettemin is het ongelooflijk wat een jongen op zijn leeftijd heeft bereikt (en zal bereiken) in de grootste/beste MMA organisatie. Ik hoop dat Stefan er boven op komt, als hij met 70% al zo goed is, wat is die jongen in staat als op hij 100% zit.

    Beterschap gewenst, met een doorzettingsvermogen wat hij bezig zal hij er zich niet makkelijk onder te krijgen zijn. Succes jongen, die droompartij tegen "Big Nog" komt er.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  19. #19
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    zou ook wel bijzonder zijn als hij nog tegen Big Nog komt te staan. Zo mist hij een groot gedeelte van zijn long nadat hij als kind overreden was door een vrachtauto. Behalve het feit dat hij het uberhaubt overleeft heeft, en er bovenop kwam.. groeide Big Nog uit tot een waar MMA icoon.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  20. #20
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Damn, echt rot om te horen. Veel beterschap!

  21. #21
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    @dirk5, wat ik me afvraag
    - waarom is dit bij Stefan Struve zo laat geconstateerd?
    - even advocaat van de duivel spelend, kan zijn "medical condition" veroorzaakt zijn door of bevordert zijn door het gebruik van doping?


    Wens Stefan veel sterkte en beterschap!
    -Ik denk vooral gebrekkige kennis van doctoren en ze moeten het ook maar bij toeval vinden aangezien er niet echt symptomen zijn. Bij mij is het een aangeboren afwijking en dit hebben ze pas ondekt na de operatie voor het verwijderen van mijn amandelen. Er is mij in eerste instatie altijd verteld dat ik een achterstallige hartklep had, en bij de jaarlijkse controle toen ik 21 was kwamen ze ineens met het nieuws dat ik een bicuspide hartklep had (2 of 3 zakjes lijkt me vrij makelijk te zien maar dit valt dus blijkbaar erg tegen)
    - een vergroot hart KAN inderdaad een gevolg zijn van doping, echter is een bicuspide hartklep altijd aangeboren en gaat dit vaak gepaard met andere afwijkingen.

    Daar ik bij elke tandheelkundige ingreep of grote wond altijd antibiotica dien te gebruiken (bacterien zoeken de zwakke plek op in je lichaam en dat is in dit geval je dan je hart, en een onsteking op je hartklep/wand kan fataal zijn) ben ik bang dat Stefan zijn carriere voorbij is (spreek uit eigen ervaring, ben natuurlijk geen dokter en ken niet de preciese situatie van Stefan), maar ik hoop natuurlijk van niet.
    Last edited by dirk5; 21-08-2013 at 10:16.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  22. #22
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    -Ik denk vooral gebrekkige kennis van doctoren. Bij mij is het een aangeboren afwijking en dit hebben ze pas ondekt na de operatie voor het verwijderen van mijn amandelen. Er is mij in eerste instatie altijd verteld dat ik een achterstallige hartklep had, en bij de jaarlijkse controle toen ik 21 was kwamen ze ineens met het nieuws dat ik een bicuspide hartklep had (2 of 3 zakjes lijkt me vrij makelijk te zien maar dit valt dus blijkbaar erg tegen)
    - een vergroot hart KAN inderdaad een gevolg zijn van doping, echter is een bicuspide hartklep altijd aangeboren en gaat dit vaak gepaard met andere afwijkingen.

    Daar ik bij elke tandheelkundige ingreep of grote wond altijd antibiotica dien te gebruiken (bacterien zoeken de zwakke plek op in je lichaam en dat is in dit geval je dan je hart, en een onsteking op je hartklep/wand kan fataal zijn) ben ik bang dat Stefan zijn carriere voorbij is (spreek uit eigen ervaring, ben natuurlijk geen dokter en ken niet de preciese situatie van Stefan), maar ik hoop natuurlijk van niet.
    Tx voor je "persoonlijke" informatie.
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Klote! Sterkte Stefan.

  24. #24
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Godsamme zeg, dit is wel echt zuur nieuws. Stefan is echt een toffe peer en een goeie jongen. Als hij moet stoppen is dat bijzonder zuur. Hij had er nog zoveel plezier in, en er was nog een hoop uit te halen. Beterschap gewenst!

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Neeee! Wat een klote nieuws voor die jongen zeg.
    Hij heeft idd bewezen dat hij een vechters hart heeft en al gestaan heeft met de beste der aarde!
    Ik ben bang dat dit een lange zit gaat worden en betwijfel of ze heb nog mogen laten vechten..
    Hij heeft nog zoveel te doen daar in die kooi.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •