MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 14 of 23 FirstFirst ... 4101112131415161718 ... LastLast
Results 326 to 350 of 567
  1. #326
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik hoorde dat Badr 106 kilo weegt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #327
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Ik hoorde dat Badr 106 kilo weegt.
    Stukje lichter als tegen samedov,gaat hem goed doen denk.

  3. #328
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    en als hij verliest wat is zijn smoes dan deze keer? het ging slecht me estelle?

  4. #329
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Het op en neer laten vliegen van al die UFC vechters inclusief hotelkosten en kosten voor overige diensten (Overeem zit nu al een week of 5 in het duurste hotel van Rusland a 2000 dollar per nacht...) kost alleen al een tonnetje of 5 schat ik zo in. Zelfs in Rusland zetten ze hun vraagtekens over al het gesmijt van zoveel geld.

    Legend wordt denk ik niet echt een concurrent van Glory aangezien men zich met een combinatie van MMA en kickboksen probeert te profileren in de markt. Misschien is het een gat in de markt maar ik denk eerder een gat in de hand.

    Voor de vechters is het natuurlijk perfect dat er zoveel geld wordt geinvesteerd.
    @rollermanskunk

    Die gasten weten wel een leuke event op te zetten. Als je het aan mij vraagt had Badr en Manhoef al eerder bij UFC/Glory aangenomen moeten worden. Zo ook Samedov, toch een aardige vechter.

    UFC heeft hoe je het went of keert laatste tijd bloed verloren. Het wordt steeds commercieeler-> dat betekend dat vechters voorzichtiger en technischer gaan vechten. Hetzelfde proces wat boksen heeft ondergaan en saaier is geworden. Datzelfde proces zie ik ook bij UFC gebeuren-> jammer genoeg. Buiten een paar hoogtepunten zie ik toch dat de spektakel gehalte achteruit gaat.

    Wat betreft Glory, dat laatste vertoning van de HW divisie viel toch tegen.

    Hoe slecht of goed Legend het ook doet. Ze zetten namen die ik wil zien. Manhoef wil ik altijd zien, de lef en wilskracht van die man is altijd boeiend. Gaat voor niemand uit de weg en accepteert ieder uitdaging. Badr, hoe slecht hij ook buiten de ring gedraagd, hem zal ik ook altijd volgen.

    Leuk om de vuur in de ogen van Badr weer te zien, die ellende met OM heeft hem weer zijn vechtlust teruggegeven zo te zien. Ik hoop dat Manhoef op ko wint, ik gun die gast echt van harte. Wordt wel moeilijk. Badr wint wel op ko denk ik. Voor de rest, leuk om crocop weer in mma te zien.

    Misschien wil Legend door het over laten vliegen van al die vechters->ufc vechters inpikken? Overreem kan weer in Rusland lekker spuiten denk ik, toch? De rest kan ook met poen daar komen. De Russische publiek is in ieder geval gezonder dan die Amerikaanse die alleen maar bloed en geweld willen zien.

  5. #330
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Manhoef is ripped! Hoop dat die gaat knallen

  6. #331
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    hoe kan het dat er bij rtl nog steeds staat dat het gevecht morgen word uitgezonden?

  7. #332
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    hoe kan het dat er bij rtl nog steeds staat dat het gevecht morgen word uitgezonden?
    Op de derde RTL 7 Fight Night, op vrijdag 8 november, staat het vechtsportevent Legend 2 in Moskou centraal. Eén van de wedstrijden die daar op het programma staan is de Super Fight tussen Badr Hari en Alexey Ignashov. Het is de derde maal dat de twee zwaargewichten elkaar in de ring ontmoeten. De eerste keer, in 2003 in de Amsterdam ArenA, betekende het de grote doorbraak van Hari, hoewel de destijds onervaren 19-jarige in de derde ronde het onderspit moest delven tegen de zes jaar oudere Rus. In 2010 versloeg Badr ‘The Red Scorpion’ in Japan op punten.
    Ignashov is 1,96 meter lang (1 cm korter dan Hari) en als kickbokser actief sinds 1997. Tijdens zijn carrière kwam hij uit tegen absolute wereldtoppers en wist deze soms ook te verslaan, zoals Peter Aerts in 2002, Semmy Schilt in 2004 en dus Badr Hari in 2003.
    De vorige tegenstander van Badr Hari, Zabit Samedov, komt ook in actie op Legend 2. Afgelopen jaar vocht hij tweemaal met Hari. Dat leverde hem eenmaal verlies op (op punten) en eenmaal winst (KO in de tweede ronde). Samedov is deelnemer aan het toernooideel van het event en treft in de eerste ronde de Nederlander Melvin ‘No Mercy’ Manhoef.
    Het commentaar bij de uitzending is van Koert Westerman en Edwin van Os.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  8. #333
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    hij vecht toch zaterdag niet vrijdag?

  9. #334
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    8 november 2013 is nog altijd op de vrijdag.

    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #335
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by tyson19 View Post
    @rollermanskunk

    Die gasten weten wel een leuke event op te zetten. Als je het aan mij vraagt had Badr en Manhoef al eerder bij UFC/Glory aangenomen moeten worden. Zo ook Samedov, toch een aardige vechter.

    UFC heeft hoe je het went of keert laatste tijd bloed verloren. Het wordt steeds commercieeler-> dat betekend dat vechters voorzichtiger en technischer gaan vechten. Hetzelfde proces wat boksen heeft ondergaan en saaier is geworden. Datzelfde proces zie ik ook bij UFC gebeuren-> jammer genoeg. Buiten een paar hoogtepunten zie ik toch dat de spektakel gehalte achteruit gaat.

    Wat betreft Glory, dat laatste vertoning van de HW divisie viel toch tegen.

    Hoe slecht of goed Legend het ook doet. Ze zetten namen die ik wil zien. Manhoef wil ik altijd zien, de lef en wilskracht van die man is altijd boeiend. Gaat voor niemand uit de weg en accepteert ieder uitdaging. Badr, hoe slecht hij ook buiten de ring gedraagd, hem zal ik ook altijd volgen.

    Leuk om de vuur in de ogen van Badr weer te zien, die ellende met OM heeft hem weer zijn vechtlust teruggegeven zo te zien. Ik hoop dat Manhoef op ko wint, ik gun die gast echt van harte. Wordt wel moeilijk. Badr wint wel op ko denk ik. Voor de rest, leuk om crocop weer in mma te zien.

    Misschien wil Legend door het over laten vliegen van al die vechters->ufc vechters inpikken? Overreem kan weer in Rusland lekker spuiten denk ik, toch? De rest kan ook met poen daar komen. De Russische publiek is in ieder geval gezonder dan die Amerikaanse die alleen maar bloed en geweld willen zien.
    Legend gaat in 2014 nog groter worden met events buiten Rusland. De budgetten die ze hebben zijn niet normaal, waar het vandaan komt (olie of een ander smeermiddel) mag Joost weten ik weet in ieder geval wel dat ze geen winst zullen halen dus ik denk dat het een speelgoedje is van één of andere rijke Rus (of een groep rijke Russen) die ff wil laten zien hoe ze het in Rusland aanpakken. Het aantrekken van Glory en/of-UFC-vechters van bijv. Saki, Mir en Overeem acht ik zeker niet uitgesloten. Zelfs de UFC kan niet tippen aan het budget wat Legend morgen er tegen aan gaat gooien.

  11. #336
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default



    Jones is groter dan ik dacht.
    Max. 400 x 125

  12. #337
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Legend gaat in 2014 nog groter worden met events buiten Rusland. De budgetten die ze hebben zijn niet normaal, waar het vandaan komt (olie of een ander smeermiddel) mag Joost weten ik weet in ieder geval wel dat ze geen winst zullen halen dus ik denk dat het een speelgoedje is van één of andere rijke Rus (of een groep rijke Russen) die ff wil laten zien hoe ze het in Rusland aanpakken. Het aantrekken van Glory en/of-UFC-vechters van bijv. Saki, Mir en Overeem acht ik zeker niet uitgesloten. Zelfs de UFC kan niet tippen aan het budget wat Legend morgen er tegen aan gaat gooien.
    Maar waarom dan een groot gala houden waar van de meeste of liever gezegd de belangrijkste partijen eigenlijk gedateerd zijn. Aantal vechters met hele grote namen maar die hun gouden tijd toch al lang achter zich hebben. Eigenlijk had dit gala een jaar of 5 geleden moeten plaatsvinden.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  13. #338
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Maar waarom dan een groot gala houden waar van de meeste of liever gezegd de belangrijkste partijen eigenlijk gedateerd zijn. Aantal vechters met hele grote namen maar die hun gouden tijd toch al lang achter zich hebben. Eigenlijk had dit gala een jaar of 5 geleden moeten plaatsvinden.
    Waarschijnlijk omdat de grote namen van nu allemaal ergens onder contract staan en men zo iig bekende namen heeft om de organisatie op de kaart te zetten?

  14. #339
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    the russian mob has plenty of money flowing.

  15. #340
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Leuk programma..goed bezig in Rusland.
    Bonjasky,Spong,Buakaw,Hoost,Aerts

  16. #341
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Video weigh-in


  17. #342
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

  18. #343
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Op het inweeg filmpje komt Jon Jones ook nog even voorbij op 2:30

  19. #344
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Video weigh-in

    woog ignashof nou 118,9kg?
    En moet Badr nou perse weer iets raars uithalen door direct weg te lopen na de staredown, iedereen kijkt nog even gezamelijk richting de pers behalve hij. Wel een beetje een cheap ass weegschaal trouwens als je kijkt met hoeveel geld ze voor de rest strooien. Lol @ Jones idd

  20. #345
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    woog ignashof nou 118,9kg?
    En moet Badr nou perse weer iets raars uithalen door direct weg te lopen na de staredown, iedereen kijkt nog even gezamelijk richting de pers behalve hij. Wel een beetje een cheap ass weegschaal trouwens als je kijkt met hoeveel geld ze voor de rest strooien. Lol @ Jones idd
    Bij Badr is dit meestal een teken dat ie scherp is en al begonnen is met de wedstrijd..

    De poeslieve Badr bij wegingen en persconferenties is niet echt een goede voorteken als je naar zn laatste partijen kijkt.

  21. #346
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Bij Badr is dit meestal een teken dat ie scherp is en al begonnen is met de wedstrijd..

    De poeslieve Badr bij wegingen en persconferenties is niet echt een goede voorteken als je naar zn laatste partijen kijkt.
    Is het zo moeilijk om gewoon scherp te zijn en daarbij je eigen normaal te gedragen? Aan de andere kant begrijp ik het wel, hij moet daar natuurlijk wel de badboy spelen, daar heeft hij zijn bekendheid mee vergaard. Het is alleen sip dat het nu tegen ignashof gebeurt want die gast komt altijd zo respectol over naar iedereen.

  22. #347
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Is het zo moeilijk om gewoon scherp te zijn en daarbij je eigen normaal te gedragen? Aan de andere kant begrijp ik het wel, hij moet daar natuurlijk wel de badboy spelen, daar heeft hij zijn bekendheid mee vergaard. Het is alleen sip dat het nu tegen ignashof gebeurt want die gast komt altijd zo respectol over naar iedereen.
    Zo erg is dit niet, Ighnashof weet ook wel dat dit een mentaal spelletje is en hij er niks mee bedoeld..

    Als je kijkt in de UFC gaan ze veel verder, eerst trashtalk en tijdens de weging uit elkaar laten halen door tig mensen en 2 sec na de partij omhelzen ze elkaar en tonen ze respect.

  23. #348
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Zo erg is dit niet, Ighnashof weet ook wel dat dit een mentaal spelletje is en hij er niks mee bedoeld..

    Als je kijkt in de UFC gaan ze veel verder, eerst trashtalk en tijdens de weging uit elkaar laten halen door tig mensen en 2 sec na de partij omhelzen ze elkaar en tonen ze respect.
    Het probleem met Badr is dat hij alleen respect kan tonen als hij iemand verslagen heeft. Als hij verliest of dreigt te verliezen, dan zien we de ware Badr tevoorschijn komen.

  24. #349
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    De uitzending van vanavond op RTL schijnt toch niet helemaal live te zijn, Legend 2 wordt met een uur vertraging uitgezonden. Ik verwacht/hoop dat ze wel bij de partijen van Melvin en Badr live zullen inhaken. Afwachten of dit ook gaat gebeuren. In het verleden had RTL er ook een handje van om events vooraf als live te bestempelen terwijl het in werkelijkheid met een uur of een paar uur vertraging werd uitgezonden (oa met het boksen, de eerste Legend-uitzending en de K-1 GP in Zagreb)

  25. #350
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Zo erg is dit niet, Ighnashof weet ook wel dat dit een mentaal spelletje is en hij er niks mee bedoeld..

    Als je kijkt in de UFC gaan ze veel verder, eerst trashtalk en tijdens de weging uit elkaar laten halen door tig mensen en 2 sec na de partij omhelzen ze elkaar en tonen ze respect.
    Ignashof zal het idd weinig boeien, ik heb alleen niet veel met dit soort gedrag. Geef mij maar een vechter zoals aerts of ghita, lekker nuchter en wereldwijd genoeg fans zonder de badboy uit te hangen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •