MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 23 FirstFirst 12345612 ... LastLast
Results 26 to 50 of 567
  1. #26
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Badr,Sapp en Ignashov best of the best
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Bonjasky,Spong,Buakaw,Hoost,Aerts

  2. #27
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Sapp mag Badr's schoenen nog niet eens strikken.

    Dat hari buiten de ring meer domme dan slimme dingen heeft gedaan is wel duidelijk maar om hem na 1 verlies partij te gaan vergelijken met sapp gaat natuurlijk ook nergens over.

    Persoonlijk zie ik Hari niet meer op zn oude niveau komen omdat hij met teveel andere dingen bezig is.
    Home mtk-gym.nl


  3. #28
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Bob Sapp kan men iig nog respecteren.

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Bob Sapp kan men iig nog respecteren.
    Over respect gesproken.....


  5. #30
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Sapp mag Badr's schoenen nog niet eens strikken.

    Dat hari buiten de ring meer domme dan slimme dingen heeft gedaan is wel duidelijk maar om hem na 1 verlies partij te gaan vergelijken met sapp gaat natuurlijk ook nergens over.

    Persoonlijk zie ik Hari niet meer op zn oude niveau komen omdat hij met teveel andere dingen bezig is.
    Dat is typisch Nederlands. Vroeger was Overeem voor iedereen de man, nu wordt hij uitgekotst omdat die twee keer heeft verloren.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Dat is typisch Nederlands. Vroeger was Overeem voor iedereen de man, nu wordt hij uitgekotst omdat die twee keer heeft verloren.
    Oh jee, er komt weer een huilie huilie verhaal aan over racisme!

  7. #32
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Sapp mag Badr's schoenen nog niet eens strikken.

    Dat hari buiten de ring meer domme dan slimme dingen heeft gedaan is wel duidelijk maar om hem na 1 verlies partij te gaan vergelijken met sapp gaat natuurlijk ook nergens over.

    Persoonlijk zie ik Hari niet meer op zn oude niveau komen omdat hij met teveel andere dingen bezig is.
    Ben het met je eens, merendeel hier zit verschrikkelijk vanuit de emotie te reageren op alles wat Badr Hari is.

    Men kan de sport niet meer scheiden van de bijzaken. Dat vind ik jammer. Ik kan nog steeds genieten van de vechter Badr Hari.

  8. #33
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Dat is typisch Nederlands. Vroeger was Overeem voor iedereen de man, nu wordt hij uitgekotst omdat die twee keer heeft verloren.
    Is dat zo? Hoost,Aerts,Bonjasky hebben ook wel 's een paar keer verloren achter elkaar,maar daar blijft iedereen trouw fan van. Zo zijn er nog talloze voorbeelden.

    Hoe verklaar je dat dan?

  9. #34
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jabdealer View Post
    Men kan de sport niet meer scheiden van de bijzaken. Dat vind ik jammer.
    Wat hij eigenhandig verneukt heeft aan de reputatie van Kickboksen in Nederland is ook een bijzaak? Weer een paar stappen achteruit door 1 man,dat kan ik inderdaad niet los laten als ik die persoon telkens weer de ring in zie stappen. Ik en vele andere niet. Puur om die reden ben ik klaar met die man. Genoeg kansen gehad.

  10. #35
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Dat is typisch Nederlands. Vroeger was Overeem voor iedereen de man, nu wordt hij uitgekotst omdat die twee keer heeft verloren.
    ik denk eerder omdat die eerst "gepakt" werd bij die dopingtest en daarna 2 keer verloor en Overeem duidelijk "deroid" was.

    Back on topic.

    De site van Legend bevestigt de datum van 9 november dus Evertje had gelijk.

    Bron: http://legendashow.com/news/2013/bad...enda-v-noyabre

  11. #36
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  12. #37
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Wat hij eigenhandig verneukt heeft aan de reputatie van Kickboksen in Nederland is ook een bijzaak? Weer een paar stappen achteruit door 1 man,dat kan ik inderdaad niet los laten als ik die persoon telkens weer de ring in zie stappen. Ik en vele andere niet. Puur om die reden ben ik klaar met die man. Genoeg kansen gehad.
    Dat begrijp ik ook. Maar ik hoop dat over een paar weken/maanden... Als iedereen hier heel verontwaardigd heeft gemeld watvoor verschrikkelijk beest en psychopaat Badr wel niet is... dat het weer over de sport kan gaan. Want er zijn nog heel veel mensen niet klaar mee

    Btw is dit nu de officiele Twitter? https://twitter.com/Badr1984Hari
    Last edited by Jabdealer; 30-08-2013 at 22:41.

  13. #38
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    is een fake account.

  14. #39
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Over respect gesproken.....

    Over stemmingmakerij gesproken door een moderator...

  15. #40
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Wat een jonge en gretige Badr nog daar zeg... Met André Mannaart



    (okay hij gaat zwaar neer, maar het is toch een hele andere Badr)

  16. #41
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default


    Ik weet repost, maar krijg toch weer kippenvel tijdens het kijken.....

  17. #42
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    [QUOTE=Jabdealer;1230183]Ben het met je eens, merendeel hier zit verschrikkelijk vanuit de emotie te reageren op alles wat Badr Hari is.

    Men kan de sport niet meer scheiden van de bijzaken. Dat vind ik jammer. Ik kan nog steeds genieten van de vechter Badr Hari.[/QUOTE
    Het is gewoon een opstapeling van feiten. Buiten de ring zet hij de sport in een slecht daglicht, binnen de ring is hij ook al meerdere keren over de scheef gegaan. Daarnaast alles nog slopen na zijn verliespartij tegen karaev en peter graham aanvallen buiten de ring. Toen badr nog technisch vocht keek ik ook graag naar zijn partijen ook al zag ik hem liever verliezen dan winnen ( vanwege zijn karakter). Ook roept hij altijd dat hij de beste is maar maakt het niet waar, met als dieptepunt dat hij laatst riep dat iedereen bang was dat hij weer terugkwam om vervolgens gedeclasseerd te worden door Samedov ( die ik eigenlijk niet eens een subtopper durf te noemen). Verder slaat hij vrouwen in elkaar en mannen die hun eigen niet veel beter kunnen verdedigen dan vrouwen, en doet dat vaak ook niet eens alleen. Zodra iemand met een beetje status in de onderwereld hem op zn plek zet dan is dat stoere gedrag nergens te vinden.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Ignashov is toch gewoon een mothafreaking rus..Het kan zijn dat al die zware jaren zijn tol hebben geeist.. maar als hij vergelijkbaar is met zijn vorige partij tegen Badr dan is de kans vrij groot dat hij dit keer wel wint. Samedov is minder dan Ignashov in redelijke doen.. laat staan Ignashov in goede doen.

  19. #44
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Ignashov is toch gewoon een mothafreaking rus.
    Witrus.

  20. #45
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Ignashov is toch gewoon een mothafreaking rus..Het kan zijn dat al die zware jaren zijn tol hebben geeist.. maar als hij vergelijkbaar is met zijn vorige partij tegen Badr dan is de kans vrij groot dat hij dit keer wel wint. Samedov is minder dan Ignashov in redelijke doen.. laat staan Ignashov in goede doen.
    De laatste partij van Ignashov tegen Knyzlis was redelijk te noemen maar ook niet echt super. Z'n 1 na laatste partij was weer matig (verlies op punten tegen Hron)


  21. #46
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    [QUOTE=mario the count;1230223]
    Quote Originally Posted by Jabdealer View Post
    Ben het met je eens, merendeel hier zit verschrikkelijk vanuit de emotie te reageren op alles wat Badr Hari is.

    Men kan de sport niet meer scheiden van de bijzaken. Dat vind ik jammer. Ik kan nog steeds genieten van de vechter Badr Hari.[/QUOTE
    Het is gewoon een opstapeling van feiten. Buiten de ring zet hij de sport in een slecht daglicht, binnen de ring is hij ook al meerdere keren over de scheef gegaan. Daarnaast alles nog slopen na zijn verliespartij tegen karaev en peter graham aanvallen buiten de ring. Toen badr nog technisch vocht keek ik ook graag naar zijn partijen ook al zag ik hem liever verliezen dan winnen ( vanwege zijn karakter). Ook roept hij altijd dat hij de beste is maar maakt het niet waar, met als dieptepunt dat hij laatst riep dat iedereen bang was dat hij weer terugkwam om vervolgens gedeclasseerd te worden door Samedov ( die ik eigenlijk niet eens een subtopper durf te noemen). Verder slaat hij vrouwen in elkaar en mannen die hun eigen niet veel beter kunnen verdedigen dan vrouwen, en doet dat vaak ook niet eens alleen. Zodra iemand met een beetje status in de onderwereld hem op zn plek zet dan is dat stoere gedrag nergens te vinden.
    100% waarheid.

  22. #47
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Soulbringer320 View Post

    Ik weet repost, maar krijg toch weer kippenvel tijdens het kijken.....
    Wow, hele dikke highlight.
    Ik mis de K-1 zo, en alle oude K-1 vechters.. zucht

  23. #48
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Ignashov is toch gewoon een mothafreaking rus..Het kan zijn dat al die zware jaren zijn tol hebben geeist.. maar als hij vergelijkbaar is met zijn vorige partij tegen Badr dan is de kans vrij groot dat hij dit keer wel wint. Samedov is minder dan Ignashov in redelijke doen.. laat staan Ignashov in goede doen.

    Samedov is gewoon ontzettend taai en hij ging niet neer. Een Badr in slechte doen krijgt dan last van z'n conditie, gaat slordig vechten en wordt pissig omdat het niet gaat zoals ie wil. Dan is het zelfs voor Samedov mogelijk om 'm KO te slaan.
    Ignashov moet de eerste (twee) rondes redelijk tot goed doorkomen en Badr een paar goeie traanogen geven, dan zie ik 'm zeker winnen.
    It's okay to be white

  24. #49
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Dat Ignashov filmpje is inderdaad de moeite waard om even te zien..

  25. #50
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Vietnam
    Posts
    27
    vCash
    126161

    Default

    Traint Badr nog steeds bij Mike?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •