MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 23 FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 51 to 75 of 567
  1. #51
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Over stemmingmakerij gesproken door een moderator...
    Dat zal best allemaal, maar laat Hari eerst maar eens een periode uit de problemen blijven. Zoals een goed sportman betaamt: kei- en keihard trainen en Ignashov verslaan als hij in Rusland kan vechten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by carlsberg View Post
    Traint Badr nog steeds bij Mike?

    ziet er wel naar uit: twitter

    It's okay to be white

  3. #53
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by carlsberg View Post
    Traint Badr nog steeds bij Mike?
    Begreep dat hij ter voorbereiding voor zijn aanstaande partij eveneens bij Sitan Gym in Marokko zal gaan trainen.

  4. #54
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Samedov is gewoon ontzettend taai en hij ging niet neer. Een Badr in slechte doen krijgt dan last van z'n conditie, gaat slordig vechten en wordt pissig omdat het niet gaat zoals ie wil. Dan is het zelfs voor Samedov mogelijk om 'm KO te slaan.
    Ignashov moet de eerste (twee) rondes redelijk tot goed doorkomen en Badr een paar goeie traanogen geven, dan zie ik 'm zeker winnen.
    Ignashov is waarschijnlijk net zo taai als Semedov..tenzij het allemaal stukken minder is.. Hij heeft in 2010 3 ronden met Badr in topvorm overleefd en toch ook wel een paar goeie tikken gehad.. de Badr van nu deelt volgens mij niet meer zo hard uit... en hij kan ook niet zo goed incasseren..

  5. #55
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Ignashov is waarschijnlijk net zo taai als Semedov..tenzij het allemaal stukken minder is.. Hij heeft in 2010 3 ronden met Badr in topvorm overleefd en toch ook wel een paar goeie tikken gehad.. de Badr van nu deelt volgens mij niet meer zo hard uit... en hij kan ook niet zo goed incasseren..
    Ignashov kan veel hebben op zn kin maar kan niet uitdelen. Een beetje wat Gerges heeft. Badr zal goed voorbereid voor de dag komen want hij mag niet nog een x afgaan. En verder is t geen schande om van Zabit te verliezen is gewoon een hele goede vechter. Zie Zabit graag bij Glory vechten en Badr ook. Ben benieuwd wanneer dat plaats gaat vinden.

  6. #56
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    En verder is t geen schande om van Zabit te verliezen is gewoon een hele goede vechter.
    Juist...

  7. #57
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Ignashov kan veel hebben op zn kin maar kan niet uitdelen.


    Mag dan wel een tijdje geleden zijn maar Ignashov is nog steeds een killer met een KO in al zijn ledematen. Zelfs in z'n standby modus moet je voor hem op je hoede zijn.

  8. #58
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Zabit is misschien net een subtopper als je naar de wereldtop kijkt.

  9. #59
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Ignashov was mijn favoriet vroeger,kan wel is een leuke partij worden op dit moment Badr vs Ignashov

  10. #60
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Was ook mijn favoriet, eigenlijk is Ignashov de reden voor mij geweest om met kickboksen te beginnen. Vond het geweldig om hem te zien vechten met zijn laidback mentaliteit. Jammer dat het daarna bergafwaarts is gegaan.

  11. #61
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat we Zabit tekort doen om hem een subtopper te noemen. Ik weet zeker dat hij met de top mee kan. Wint al een aantal partijen achter elkaar met behoorlijke KO. Hij zou zomaar kunnen winnen van een Bonjasky, Spong, Ghita.

  12. #62
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Ik denk dat we Zabit tekort doen om hem een subtopper te noemen.
    Het is bijna teveel eer.

  13. #63
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Ik denk dat we Zabit tekort doen om hem een subtopper te noemen. Ik weet zeker dat hij met de top mee kan. Wint al een aantal partijen achter elkaar met behoorlijke KO. Hij zou zomaar kunnen winnen van een Bonjasky, Spong, Ghita.
    ik dacht het niet.

  14. #64
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by K1power View Post


    Mag dan wel een tijdje geleden zijn maar Ignashov is nog steeds een killer met een KO in al zijn ledematen. Zelfs in z'n standby modus moet je voor hem op je hoede zijn.
    Is dat nou commentaar van Bas Boon? Het lijkt alsof zijn engels toen een stuk beter was

    En Zabit zie ik echt niet winnen van Spong of Ghita.. Bonjasky oogde zijn laatste 2 wedstrijden niet zo scherp, dus daar geef ik hem nog wel een kansje tegen..

  15. #65
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind hem wel een topper is flink vooruit gegaan en dat is niet omdat ie Badr neer heeft gekregen. Ignashov heeft al jaren niemand KO geslagen dus dat is niks.

  16. #66
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Ik denk dat we Zabit tekort doen om hem een subtopper te noemen. Ik weet zeker dat hij met de top mee kan. Wint al een aantal partijen achter elkaar met behoorlijke KO. Hij zou zomaar kunnen winnen van een Bonjasky, Spong, Ghita.
    Op het moment durf ik niet veel te zeggen over het niveau van remy, pas dik 10 kilo afgevallen en ik heb het gevoel dat hij klaar is met partijen draaien, het hoeft allemaal niet meer voor hem. Maar zabit van spong of ghita winnen, dat moet wel een heel erge lucky punch zijn want vergeleken met spong en ghita is zabit een C-klasser. Hij heeft karakter, dat moet ik hem meegeven maar hij komt zeker te kort tegen de top. Ik zie hem ook geen kans maken tegen een rico verhoeven, die zou ik momenteel bovenaan de subtop plaatsen.

  17. #67
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Ik vind hem wel een topper is flink vooruit gegaan en dat is niet omdat ie Badr neer heeft gekregen. Ignashov heeft al jaren niemand KO geslagen dus dat is niks.
    Hij heeft dit jaar van een Hari verloren die helemaal uit vorm was, van een pool gewonnen die niemand kent en van een badr gewonnen die in zijn slechtste vorm ooit was. Als hij een topper is zit onze sport in een diep dal.

  18. #68
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    van een pool gewonnen die niemand kent
    Ik ken m wel.

  19. #69
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik ken m wel.
    Hij kent hem weer wel

  20. #70
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Je kan wel zeggen dat Badr uit vorm was maar een Badr uit vorm wint van elke subtopper. Ik denk dat het meer lag dat Zabit zo goed was. En Zabit c klasse vinden dan heb je er geen verstand van. Als je A klasse vecht in de heavyweight divisie dan zijn er geen pannekoeken. Ook die Pool die niemand kent kan van iedereen winnen. Kijk naar Spong eerste ronde tijdens Glory toernooi ging bijna nokkie.

  21. #71
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    En Zabit c klasse vinden dan heb je er geen verstand van.
    Idd. Hij is minstens beginnend B.
    Als je A klasse vecht in de heavyweight divisie dan zijn er geen pannekoeken.
    Precies. Zo zie je maar Bob Sapp is wel degelijk een topper.
    Ook die Pool die niemand kent kan van iedereen winnen.
    Ook zo een topper. Begon net als The BEAST met nul kickboks partijen meteen in de A. Absoluut geen pannekoek!!!
    Bleef zelfs tegen Alexandru Lungu staan die ook in de A klasse vecht!!!

  22. #72
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    sorry hoor maar Alexandru Lungu is echt een baviaan.

  23. #73
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Als je zo redeneert dan heeft Hoost 2 x verloren van onze topper Bob Sapp. Je kraamt onzin uit en je moet Zabit maar volgen. Hij wint zijn partijen bruut en je gaat veel van m horen.

  24. #74
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Ik zelf vind Zabit ook een topper. Het is niet zo dat ie kwaliteit als vechter tekort komt maar gewoon 10cm en 10kg. Het is in principe gewoon een LHW die tegen reuzen vecht, maar dat maakt zijn overwinningen indrukwekkender. En dan heb ik het niet over die Pool die hij in 10 seconden KO trapt, want die kun je wel zo makkelijk erbij halen om op zijn prestaties af te doen, maar hij heeft hem toch ook gewoon met gemak verslagen of niet?


    Laten we niet vergeten dat hij ook bekendere en vooral sterkere vechters als Sergei Lascenko, Rodney Glunder, Raul Catinas, Igor Jurkovic, Ray Sefo en Pat Barry heeft verslagen.


    Als zijn profiel op wikipedia enigszins accuraat is dan is Zabit 88-11-1 met 35 KO's en is hij zelf slechts 2x KO gegaan. Dat vind ik persoonlijk toch wel indrukwekkend voor een kleine zwaargewicht die echt niet alleen tegen pannenkoeken staat.


    Ik geef hem momenteel weinig kans tegen een Saki of Ghita, maar als dat de graadmeter is om jezelf een topper te mogen noemen dan blijven er erg weinig toppers over. Er staan genoeg vechters in de huidige top 10 waar ik hem wel een kans tegen geef.


    Maar om even terug te komen op het eigenlijke onderwerp Hari VS Ignashov; Dat Ignashov een tijdje niemand KO geslagen heeft is voor mij geen reden om te denken dat hij het niet meer kan. Hij vecht voornamelijk tegen jongens die niet voluit durven te gaan tegen hem en de huidige Ignashov op autopiloot neemt er tegen dat soort vechters genoegen mee om genoeg puntjes te scoren voor een overwinning. Ik denk zodra iemand op hem gaat jagen we een andere Ignashov gaan zien en hoewel dat niet automatisch hoeft te betekenen dat ie dan ook wint, wil ik zeker niet uitsluiten dat hij Badr KO kan slaan.

  25. #75
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Iedereen mag uiteraard vinden van Samedov wat hij wilt, en het is leuk dat die jongen internationaal ook wat aanhangers heeft ( dat gun ik hem zelfs, omdat ondanks ik hem een matige vechter vind, het wel een respectvolle gast is die daarnaast niet zomaar opgeeft).

    Ik zie hem echter liever niet gecontracteerd worden door glory want hij houd zich niet staande tegen de meeste heavyweights daar. Ik zou liever een Karaev terug zien komen op zijn oude niveau, maar dat zijn maar dromen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •