MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 9 FirstFirst ... 23456789 LastLast
Results 126 to 150 of 212
  1. #126
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Als Overeem van mir verliest is het afgelopen. Dan kan hij het beste weer op K1 richten. Alleen hij moet ophouden te kickboksen in NL met coaches die geen snars verstand hebben van mma.Ga asjeblieft weer naar een mma trainingskamp in Amerika!!
    Greg Jackson of American Topteam. Als je toch wil blijven kickboksen ga dan desnoods naar Blackzillians. Heb gehoord dat daar een aantal jongens ook wel een beetje kunnen kickboksen.
    NOT SURE IF SERIOUS
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Vanavond om 20.45 uur zal Alistair te gast zijn in The MMA Hour.
    Tijdens de uitzending zal de komende partij van TheReem tegen Frank Mir op de agenda staan evenals zijn recente verlies tegen Travis Browne.

    LINK

  3. #128
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Mooi Ali blijft voorlopig bij papa Mike trainen.
    Als ik van Mir zou verliezen, moet iets anders gaan doen, want dan doe iets verkeerd.
    Maar zoals Ali zei: ik moet van Mir WINNEN
    .
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  4. #129
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by K-1sunstarr View Post
    Mooi Ali blijft voorlopig bij papa Mike trainen.
    Als ik van Mir zou verliezen, moet iets anders gaan doen, want dan doe iets verkeerd.
    Maar zoals Ali zei: ik moet van Mir WINNEN
    .
    Je bedoelt Mike Passenier i.p.v. papa Mike neem ik aan?

  5. #130
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    dit gaat frank mir winnen

  6. #131
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by kinghassan View Post
    dit gaat frank mir winnen
    Goed onderbouwde casus, sterke argumentatie en zinderend slot. Man man man.

    OT: Hopen dat zijn gastank het houdt.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  7. #132
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind Frank Mir eerlijk gezegd best een gevaarlijke tegenstander voor Overeem. Als het naar de grond gaat, is Overeem gezien. Als Overeem het staande kan houden, dan zou hij Mir snel knock-out moeten slaan. Ik denk dan even terug toen Big Nog Mir bijna knock-out sloeg.

  8. #133
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by K-1sunstarr View Post
    Mooi Ali blijft voorlopig bij papa Mike trainen.
    Als ik van Mir zou verliezen, moet iets anders gaan doen, want dan doe iets verkeerd.
    Maar zoals Ali zei: ik moet van Mir WINNEN
    .
    =cut?

  9. #134
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Quote Originally Posted by Virtus View Post
    Ik vind Frank Mir eerlijk gezegd best een gevaarlijke tegenstander voor Overeem. Als het naar de grond gaat, is Overeem gezien. Als Overeem het staande kan houden, dan zou hij Mir snel knock-out moeten slaan. Ik denk dan even terug toen Big Nog Mir bijna knock-out sloeg.
    Mir is inderdaad als hij aangeslagen is nog steeds erg gevaarlijk op de grond, zijn zombie-jitsu is niet te onderschatten...
    Maar vergeet ook niet dat ook Mir gewoon een KO in z'n handen heeft, kijk maar naar de eerdere partij tegen Big Nog...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  10. #135
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Mir is inderdaad als hij aangeslagen is nog steeds erg gevaarlijk op de grond, zijn zombie-jitsu is niet te onderschatten...
    Maar vergeet ook niet dat ook Mir gewoon een KO in z'n handen heeft, kijk maar naar de eerdere partij tegen Big Nog...
    En zijn knie ook niet te vergeten (zie CroCop fight) en dat na 3 rondes clinche

  11. #136
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Al wint ali dit , ik zie hem niet meer voor de titel vechten en helemaal niet de titel pakken.

  12. #137
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Laat hij maar eens die ipad winnen dat zou geweldig zijn!!!!!!!!!

  13. #138
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    Ja Alistair ga lekker naar greg jackson waar onder andere Travis Browne en Frank Mir trainen.

    Volgens mij volg jij het hele ufc gebeuren niet eens anders had je niet zo,n stom antwoord gegeven.
    Hoi Jantje Beton of spuit 11, begrijpend lezen schijnt voor sommige forumleden erg lastig te zijn. Ben je nog bezig met woordjes lezen op de basisschool. Laatste is sarcastisch met een grappige ondertoon bedoeld. Heb wel is een UFC gevolgd en tuurlijk moet Overeem trainen in een goede mama trainingskamp in Amerika ipv te kickboksen bij papa Mike.

  14. #139
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik zal ook wel een spuit 11 zijn, maar laat ik het nog 1 keer duidelijk neerzetten zodat iedereen het begrijpt.

    PAPA MIKE is een KRACHTTRAINER.
    MIKE PASSENIER is een KICKBOKSTRAINER.

    MIKE PASSENIER is niet PAPA MIKE. ik herhaal MIKE PASSENIER is niet PAPA MIKE!!!!!!

  15. #140
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik zal ook wel een spuit 11 zijn, maar laat ik het nog 1 keer duidelijk neerzetten zodat iedereen het begrijpt.

    PAPA MIKE is een KRACHTTRAINER.
    MIKE PASSENIER is een KICKBOKSTRAINER.

    MIKE PASSENIER is niet PAPA MIKE. ik herhaal MIKE PASSENIER is niet PAPA MIKE!!!!!!
    Ik quote m nog ff.
    Just in case.

  16. #141
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Als Overeem van mir verliest is het afgelopen. Dan kan hij het beste weer op K1 richten. Alleen hij moet ophouden te kickboksen in NL met coaches die geen snars verstand hebben van mma.Ga asjeblieft weer naar een mma trainingskamp in Amerika!!
    Greg Jackson of American Topteam. Als je toch wil blijven kickboksen ga dan desnoods naar Blackzillians. Heb gehoord dat daar een aantal jongens ook wel een beetje kunnen kickboksen.
    Juist als je denkt dat het niet erger kan.

  17. #142
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik zal ook wel een spuit 11 zijn, maar laat ik het nog 1 keer duidelijk neerzetten zodat iedereen het begrijpt.

    PAPA MIKE is een KRACHTTRAINER.
    MIKE PASSENIER is een KICKBOKSTRAINER.

    MIKE PASSENIER is niet PAPA MIKE. ik herhaal MIKE PASSENIER is niet PAPA MIKE!!!!!!
    Mike Passenier is dus niet pappa Mike. Gewoon even voor de duidelijkheid.

  18. #143
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    eh, mike passenier is papa?

  19. #144
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Hoi Jantje Beton of spuit 11, begrijpend lezen schijnt voor sommige forumleden erg lastig te zijn. Ben je nog bezig met woordjes lezen op de basisschool. Laatste is sarcastisch met een grappige ondertoon bedoeld. Heb wel is een UFC gevolgd en tuurlijk moet Overeem trainen in een goede mama trainingskamp in Amerika ipv te kickboksen bij papa Mike.
    Haha en jij bent zeker nog met je laatste woordjes schrijven bezig op de basisschool. Het is namelijk gewoon Mma trainingskamp en niet mama trainingskamp.
    Maar je bent nogal een papa en mama,s kindje want Mike passenier is ook geen papa mike .

    Maar dat allemaal even terzijde, als je had geweten dat Overeem al zo,n 2 jaar bij de Blackzilians traint dan kom je niet met een stom antwoord dat die maar bij greg jackson moet gaan trainen wetende dat Mir daar al traint en dat dat zijn volgende tegenstander is.

    Ik zie in jou post niks sarcastisch maar gewoon een hoop onbenulligheid.

    Maar als je het niet erg vindt praten we er morgen op de bassischool even over ik zit tenslotte een lokaal langs je bij begrijpend lezen.

  20. #145
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    Haha en jij bent zeker nog met je laatste woordjes schrijven bezig op de basisschool. Het is namelijk gewoon Mma trainingskamp en niet mama trainingskamp.
    Maar je bent nogal een papa en mama,s kindje want Mike passenier is ook geen papa mike .

    Maar dat allemaal even terzijde, als je had geweten dat Overeem al zo,n 2 jaar bij de Blackzilians traint dan kom je niet met een stom antwoord dat die maar bij greg jackson moet gaan trainen wetende dat Mir daar al traint en dat dat zijn volgende tegenstander is.

    Ik zie in jou post niks sarcastisch maar gewoon een hoop onbenulligheid.

    Maar als je het niet erg vindt praten we er morgen op de bassischool even over ik zit tenslotte een lokaal langs je bij begrijpend lezen.
    Kinders: Het is naast iemand zitten in plaats van langs iemand zitten, maar dat geheel terzijde.

    OT: Rammen kan Overeem wel, dat is absoluut het probleem niet. Het incasseren daarentegen.... Het probleem zit hem niet in zijn offense, hij kan aardig mee op de grond en zijn stand-up is gewoon goed. Maar hoe train je op incasseringsvermogen (hiermee bedoel ik dekking niet mee).
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  21. #146
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Maar hoe train je op incasseringsvermogen (hiermee bedoel ik dekking niet mee).
    Nou, dat is natuurlijk een lastig verhaal, maar met een goede dekking wordt je dus niet geraakt door een frontkick als die van Travis Browne(in ieder geval niet als dat de 3e/4e keer is dat ie hem uitprobeert).

    Maar ik vind dat z'n dekking en z'n kin niet eens het probleem. Z'n dekking is eigenlijk, als Alistair fris is, gewoon afdoende. Het gaat bergafwaarts met Alistair als ie moe is. Dan lijkt alles 2-3 niveau's slechter ineens......

    Nu hebben alle vechters dat natuurlijk tot op zekere hoogte(reactievermogen gaat achteruit, etc..), maar bij Alistair is het gewoon schokkend. Conditie trainen dus.....
    Last edited by YoMarK; 11-09-2013 at 16:02.

  22. #147
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Nou, dat is natuurlijk een lastig verhaal, maar met een goede dekking wordt je dus niet geraakt door een frontkick als die van Travis Browne(in ieder geval niet als dat de 3e/4e keer is dat ie hem uitprobeert).

    Maar ik vind dat z'n dekking en z'n kin niet eens het probleem. Z'n dekking is eigenlijk, als Alistair fris is, gewoon afdoende. Het gaat bergafwaarts met Alistair als ie moe is. Dan lijkt alles 2-3 niveau's slechter ineens......

    Nu hebben alle vechters dat natuurlijk tot op zekere hoogte(reactievermogen gaat achteruit, etc..), maar bij Alistair is het gewoon schokkend. Conditie trainen dus.....
    Helemaal mee eens.
    Alistair kan iedereen pakken als het maar in de eerste ronde gebeurt.
    Tegen Browne was een goed voorbeeld, hij sloeg zn eigen leeg en dan gaat de dekking omlaag en is die extreem kwetsbaar.

    Zoals ik al zeg Overeem kan van iedereen winnen, maar helaas ook van iedereen verliezen want na een minuut of 3 is die simpelweg als een vis op het droge.

  23. #148
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    overeem is ondertussen oud aan het worden, dus hij kan het vergeten, laatst klaagde hij al dat de partijen elkaar te snel opvolgen, wat natuurlijk logisch is als je niet aan de ped's zit.

  24. #149
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    Haha en jij bent zeker nog met je laatste woordjes schrijven bezig op de basisschool. Het is namelijk gewoon Mma trainingskamp en niet mama trainingskamp.
    Maar je bent nogal een papa en mama,s kindje want Mike passenier is ook geen papa mike .

    Maar dat allemaal even terzijde, als je had geweten dat Overeem al zo,n 2 jaar bij de Blackzilians traint dan kom je niet met een stom antwoord dat die maar bij greg jackson moet gaan trainen wetende dat Mir daar al traint en dat dat zijn volgende tegenstander is.

    Ik zie in jou post niks sarcastisch maar gewoon een hoop onbenulligheid.

    Maar als je het niet erg vindt praten we er morgen op de bassischool even over ik zit tenslotte een lokaal langs je bij begrijpend lezen.
    Hoi spuitje 11, waarschijnlijk nog een keer blijven zitten op de LOM school tegenwoordig BSO. Alles goed uitleggen bij jou om verwarring te voorkomen. Weer neem je het te letterlijk, het lukt je echt niet. Maar maakt niet uit, jij mag ook posten en je opgedane kennis van MMA is echt indrukwekkend hoor.

    Je vertelt allemaal details die totaal overbodig zijn en waarvan ik het allemaal wel weet. De blackzillians heeft hij getraind, ik noem dat als voorbeeld, omdat het een goede trainingskamp is. Net zoals een aantal andere grote MMA sportscholen in Amerika.Ik weet dat hij bij de Blackzilians vandaan komt, maar ik weet ook dat hij de laatste periode voornamelijk afzonderlijk met zijn eigen team daar trainde. Hij naar mijn mening het beste aan kan sluiten bij een sterk Amerikaans trainingskamp, daar zijn focus opleggen en niet weer terug naar een gerenommeerde kickboksschool. Daar valt naar mijn mening veel meer winst te behalen voor het allround gevecht in dit stadium van zijn carrière, dan weer terug te gaan naar Nl.

    Maar goed, ik wil het wel 100 keer uitleggen. Ik heb een engelen geduld met jou janneman.

    Groetjes aan de kinderjuf en vergeet morgen niet je appeltje mee te nemen.

  25. #150
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    De details waar jij nu mee komt daar werd op pagina 1 al over gesproken en inmiddels zitten we op 6 en jij vindt ze nog steeds niet overbodig ?

    Daarnaast moet je de reacties van andere forumleden is lezen na jou nogal interessante post met erg veel nieuws erin uhuumm.
    Want dat je maar weinig kaas hebt gegeten van het hele ufc gebeuren is wel duidelijk anders had je niet met een post gekomen dat Overeem maar naar Jackson moet wetende dat Mir daar al enige tijd traint.

    Ook was al bekend dat Overeem gewoon zijn standup traint bij Mike passenier en dat er bij de Blackzilians getraind wordt op het complete spelletje.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •