MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 9 FirstFirst ... 456789 LastLast
Results 176 to 200 of 212
  1. #176
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Ralphie89 View Post
    Dat dacht ik eerst ook, maar begin nu toch te twijfelen..
    https://twitter.com/Alistairovereem/...26396295139328
    Haha, Ali wants to play..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    BSO is de BuitenSchoolseOpvang. Heeft niks met de LOM school te maken. Als je bijdehand wilt doen om goed te maken dat je domme dingen schrijft doe het dan wel goed. Lutser.
    bedankt helder licht, zal mijn posts door jou laten nakijken

  3. #178
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    De details waar jij nu mee komt daar werd op pagina 1 al over gesproken en inmiddels zitten we op 6 en jij vindt ze nog steeds niet overbodig ?

    Daarnaast moet je de reacties van andere forumleden is lezen na jou nogal interessante post met erg veel nieuws erin uhuumm.
    Want dat je maar weinig kaas hebt gegeten van het hele ufc gebeuren is wel duidelijk anders had je niet met een post gekomen dat Overeem maar naar Jackson moet wetende dat Mir daar al enige tijd traint.

    Ook was al bekend dat Overeem gewoon zijn standup traint bij Mike passenier en dat er bij de Blackzilians getraind wordt op het complete spelletje.
    Je blijft maar intelligente aannames maken, knap hoor. Dat Mir al lang bij Jackson traint is mij duidelijk na z,n laatste partijen gezien te hebben. Zoals ik volg vanaf ‘93 elke ufc . Wederom niet letterlijk nemen en is de inhoud gaan lezen, zie vorige post. Daarnaast kun je je aansluiten in een trainingskamp met andere goede Ufc (hw) vechters. Maar goed een post over Overeem brengt wel wat te weeg, grappig en zegt genoeg.

    Overeem is nog steeds 1 van de meest talentvolle vechters en is de eerste 3 minuten de beste vechter van de wereld. Er wordt heel erg veel geconcentreerd op het staande werk en hij voornamelijk voor de ko moet gaan. Terwijl hij een van de beste worstelaars is en dat wat meer kan combineren. Zijn sparringspartners in het MMA dienen nu meer als sparringsvlees. Daardoor wordt in trainingen denk ik niet genoeg onder druk gezet. Op die manier kan hij beter zijn cardio testen. Zijn zwakke kin zit voornamelijk in het feit dat hij conditioneel vermoeid in een partij begin te raken. Bij bijv. american kb academy is die onderlinge concurrentie groter en zwaarder.

    Hoop dat de ufc belt er nog is voor hem inzit, maar ben bang van niet. Zitten gewoon teveel goede vechters in de ufc.

  4. #179
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    Je blijft maar intelligente aannames maken, knap hoor. Dat Mir al lang bij Jackson traint is mij duidelijk na z,n laatste partijen gezien te hebben. Zoals ik volg vanaf ‘93 elke ufc . Wederom niet letterlijk nemen en is de inhoud gaan lezen, zie vorige post. Daarnaast kun je je aansluiten in een trainingskamp met andere goede Ufc (hw) vechters. Maar goed een post over Overeem brengt wel wat te weeg, grappig en zegt genoeg.

    Overeem is nog steeds 1 van de meest talentvolle vechters en is de eerste 3 minuten de beste vechter van de wereld. Er wordt heel erg veel geconcentreerd op het staande werk en hij voornamelijk voor de ko moet gaan. Terwijl hij een van de beste worstelaars is en dat wat meer kan combineren. Zijn sparringspartners in het MMA dienen nu meer als sparringsvlees. Daardoor wordt in trainingen denk ik niet genoeg onder druk gezet. Op die manier kan hij beter zijn cardio testen. Zijn zwakke kin zit voornamelijk in het feit dat hij conditioneel vermoeid in een partij begin te raken. Bij bijv. american kb academy is die onderlinge concurrentie groter en zwaarder.

    Hoop dat de ufc belt er nog is voor hem inzit, maar ben bang van niet. Zitten gewoon teveel goede vechters in de ufc.
    dus wat je wil zeggen is dat die het niveau niet aan kanmaar goed daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  5. #180
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Komt allemaal goed met alistair dat weet ik zeker, ik kan me niet herinneren dat er ook maar 1 vechter is geweest die overeem domineerde, eerste minuten van de partij sloopt ie iedereen op wereld, mijn inziens liggen zijn verliespartijen aan onderschatting,
    beetje pech en tegen Browne had ie het gewoon slim af moeten maken ipv zich leef stoten op de dekking van Browne.

  6. #181
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    Holland
    Posts
    57
    vCash
    126000

    Default

    Arrogantie komt ten val..
    Altijd nederig blijven..

    Wie had ooit gedacht dat hij op deze manier elke keer zou verliezen tegen deze tegenstanders?

    Nederig jongen , nederig!

  7. #182
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by BC1983 View Post
    Komt allemaal goed met alistair dat weet ik zeker, ik kan me niet herinneren dat er 1 vechter is geweest die overeem domineerde, eerste minuten van de partij sloopt ie iedereen op wereld, mijn inziens liggen zijn verliespartijen aan onderschatting,
    beetje pech en tegen Browne had ie het gewoon slim af moeten maken ipv zich leef stoten op de dekking van Browne.
    Onderschatting, focus, uithoudingsvermogen en misschien toch wel een gebrek aan een bepaalde "medische verzorging"

    Mir moet die kunnen hebben maar daarna wordt het een lastige zaak denk ik.

  8. #183
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Do or die voor Overeem en Mir volgens Dana:

    Overeem-Mir is "definitely" do-or-die for them.

  9. #184
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Do or die voor Overeem en Mir volgens Dana:
    Mooi, dat wordt vuurwerk!

  10. #185
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Mooi, nu kan hij laten zien hoe graag hij dit wil.
    Hoop op een leuke partij met een winst voor Alistair.

  11. #186
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    gaat dit keer goed komen!
    Professionele video van uw Event of Bedrijf? Nu ook gebruik van Drones! ELEVATEDHEROES.com

  12. #187
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    dit is volgens mij wel de beste bijnaam/grap die ik de afgelopen periode voorbij heb zien komen op mixfight.
    tijd voor wat reps dan lol

  13. #188
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Als Overeem deze partij niet wint. Wat zit er dan nog in het verschiet voor hem?
    Gaan kickboxen of naar kleinere mma promoter? Zie daar beide alleen maar een grote neerwaartse priraal voor hem eigenlijk.

  14. #189
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Als Overeem deze partij niet wint. Wat zit er dan nog in het verschiet voor hem?
    Gaan kickboxen of naar kleinere mma promoter? Zie daar beide alleen maar een grote neerwaartse priraal voor hem eigenlijk.
    Ik denk dat hij meerdere opties heeft, en dat Legend financieel wel de beste is. Er zijn genoeg organisaties die hem wel willen contracteren maar die kunnen hem niet betalen wat bv Legend hem kan betalen ben ik bang. Misschien Glory, ik zou Ali best wel weer in Glory willen zien knokken. Laten we hopen dat hij Mir sloopt en vanaf daar weer een winning streak opbouwt.

  15. #190
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Win voor Overeem en dan aan de bak voor een title shot!!

  16. #191
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Als Overeem deze partij niet wint. Wat zit er dan nog in het verschiet voor hem?
    Gaan kickboxen of naar kleinere mma promoter? Zie daar beide alleen maar een grote neerwaartse priraal voor hem eigenlijk.
    Overeem heeft laatst in MMA Hour bij Helwani gezegd dat kickboxen absoluut geen optie meer is...

    http://www.mmafighting.com/2013/9/9/...ohny-hendricks

  17. #192
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Win voor Overeem en dan aan de bak voor een title shot!!
    Dat denk ik niet. Overeem staat nu te laag in de rankings. Overeem staat 8e en Mir 7e. Bij een winst op Mir zal die niet al teveel plekken stijgen. Ik denk hoogstens 1 plek. Ik verwacht dat Overeem minimaal nog 2 gevechten moeten winnen na de partij tegen Mir om een title shot te kunnen krijgen.

  18. #193
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Dat denk ik niet. Overeem staat nu te laag in de rankings. Overeem staat 8e en Mir 7e. Bij een winst op Mir zal die niet al teveel plekken stijgen. Ik denk hoogstens 1 plek. Ik verwacht dat Overeem minimaal nog 2 gevechten moeten winnen na de partij tegen Mir om een title shot te kunnen krijgen.
    Idd dat denk ik ook,
    En ik denk dat de winnaar van Barnett vs Browne een titleshot krijgt tegen de winnaar van Velasquez vs Jds

  19. #194
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Jabdealer View Post
    Overeem heeft laatst in MMA Hour bij Helwani gezegd dat kickboxen absoluut geen optie meer is...

    http://www.mmafighting.com/2013/9/9/...ohny-hendricks
    Oke. Dan blijven er niet veel opties open. Beste optie blijft natuurlijk Mirr helemaal lens slaan.

  20. #195
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Overeem vs. Mir moved to UFC 169 with Jones vs. Teixeira as main event

    Jon Jones’ next UFC light heavyweight title defense is now official — UFC 169 vs. Glover Teixeira on Super Bowl weekend in Newark, N.J.

    And here’s an added surprise for that Feb. 1, 2014, card at the Prudential Center, Newsday has learned: Alistair Overeem vs. Frank Mir will be on that same night.The two heavyweights were originally scheduled to fight in November at UFC 167. But according to UFC officials, the promotion and representatives from the Nevada State Athletic Commission chose to provide more time for Mir following his Aug. 31 knockout loss to Josh Barnett.More on Newsday:*MMA 20 questions"While there was no indication whatsoever that Mir wouldn’t be fully, medically cleared in time to compete on November 16th, UFC officials and Nevada Commission representatives believed that a short postponement would allow both athletes more time to train for the bout," the UFC said in a statement to Newsday.Overeem was once on track to be the next big heavyweight star in the UFC. Now, he’s one loss away from being cut from the roster.After coming over from Strikeforce, Overeem decimated former champ Brock Lesnar in the first round in December 2011. Overeem (36-13) then was suspended nine months by the Nevada State Athletic Commission for elevated levels of testosterone in 2012 and was knocked out in both of his fights this year (by Antonio Silva and Travis Browne).Mir (16-8), a former UFC champion, has lost his last three fights. UFC president Dana White said two weeks ago that this bout is “definitely” a must-win for each fighter if they want to remain in the world’s largest MMA promotion.Verbal agreements are in place for Jones and Teixeira to meet on the eve of the Super Bowl.Jones set a UFC record with his sixth consecutive light heavyweight title defense last month when he won a unanimous decision over Alexander Gustafsson. That was the first time MMA observers saw Jones struggle against an opponent. That was the first time Jones, a 2005 New York State wrestling champion, had been taken down in a fight. That was the first time that an opponent had a legitimate claim for an immediate rematch against Jones.But it is Teixeira (22-2), winner of five straight in the UFC and 20 in a row overall, who will get the next opportunity to stop Jones. While Jones (19-1) does have one loss on his record, it was by disqualification for an illegal elbow landing on a grounded Matt Hamill.The UFC typically holds its Super Bowl weekend show in Las Vegas, but since broadcast partner Fox will air the NFL’s premier showcase event, executives wanted both events in the same area. MetLife Stadium hosts Super Bowl XLVIII on Feb. 2, the first time the NFL has held the game outdoors in a cold-weather city. Tickets for UFC 169 will go on sale to the public on Oct. 25.Jones first won the title with a complete destruction of Mauricio “Shogun” Rua in Newark on March 19, 2011. He returned to the Prudential Center last April and stopped Chael Sonnen in the first round.What will happen to the Overeem-Mir slot on the UFC 167 pay-per-view, headlined by welterweight champion Georges St-Pierre vs. Johny Hendricks, has yet to be determined. It is possible a prelim bout could be elevated to the main card and another bout be added to the undercard. Another possibility is that a new fight bout could be put together to fill the pay-per-view slot left vacated by Mir vs. Overeem

  21. #196
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    titelshot? denk je dat hij überhaupt zijn volgende gevecht gaat winnen dan?

  22. #197
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Oke. Dan blijven er niet veel opties open. Beste optie blijft natuurlijk Mirr helemaal lens slaan.
    Tenzij Mir Overeem KO slaat.

  23. #198
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Nou, vijf maanden om voor te bereiden. Ze vechten wel vaak zeg.

  24. #199
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Pffffffffffffffff weg momentum.

  25. #200
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Grappig dat er nog steeds mensen zijn die Overeem en title shot in 1 zin zetten.
    Oh.
    Nou deed ik het zelf ook.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •