MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 9 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 212
  1. #26
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    December als t goed is
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Misschien nog keer tegen Duffee, alleen dan zonder paardenvlees? Maar het zal Mir of Nelson wel worden.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    506
    vCash
    119891

    Default

    Het word Hunt is al zo goed als zeker

  4. #29
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    hij vouwt hunt dubbel.Met een winst op Hunt bewijst hij niets. Rampzalige matchmaking!!

  5. #30
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ik moet het nog maar eens zien. Straks tikt Hunt hem op z'n kop, dan gaat hij direct plat, zo zomaar kunnen. Overeem zal Hunt niet al te gauw KO krijgen, misschien submitten, maar als dat mislukt is z'n gastank alweer leeg.

  6. #31
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    hij vouwt hunt dubbel.Met een winst op Hunt bewijst hij niets. Rampzalige matchmaking!!
    Wat een bullshit weer. Ik schat Hunt heel wat gevaarlijker in dan een jongen als Travis Browne die al teveel was voor Alistair. Bovendien zie ik Overeem niet capabel om zo'n zware slachtpartij met iemand te leveren als Hunt met JDS had. De eerste partij tussen Hunt en Overeem is 5 jaar geleden en naar mijn mening te verwaarlozen als je naar recente prestaties van beiden kijkt.

    Als Hunt met ook maar een half rake hoek doorkomt is het hele feestje voorbij voor Overeem.

  7. #32
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    hij vouwt hunt dubbel.Met een winst op Hunt bewijst hij niets. Rampzalige matchmaking!!
    Ik denk eerder dat Hunt hem helemaal lens slaat.

  8. #33
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Een frontkick van Travis Browne of een poeier van Mark Hunt is een behoorlijk groot verschil. En hij zakte bij die frontkick al in elkaar.
    En als Overeem zn tank leeg raakt dan wordt het voor Hunt alsmaar makkelijker om Overeem goed te raken.

  9. #34
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    Een frontkick van Travis Browne of een poeier van Mark Hunt is een behoorlijk groot verschil.
    Inderdaad. Hij kon die simpele frontkicks al niet blokken of omleiden. Dus hoe zou dat dan gaan tegen Mark Hunt die ook op hoog niveau heeft gekickbokst? Helemaal niet. Hunt slacht m af.

  10. #35
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Hebben jullie ziijn verliespartij tegen huckaba niet gezien? Ook al heeft overeem een losing streak, ik schat hem tien keer beter in dan een huckaba.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    hij vouwt hunt dubbel.Met een winst op Hunt bewijst hij niets. Rampzalige matchmaking!!
    Rare opmerking... Hunt is idd een rampzalige tegenstander op dit moment. 1 tik van Hunt en Ali gaat naar dromenland.


  12. #37
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Hebben jullie ziijn verliespartij tegen huckaba niet gezien? Ook al heeft overeem een losing streak, ik schat hem tien keer beter in dan een huckaba.
    Dat was Sefo
    Max. 400 x 125

  13. #38
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Hebben jullie ziijn verliespartij tegen huckaba niet gezien? Ook al heeft overeem een losing streak, ik schat hem tien keer beter in dan een huckaba.
    om heel eerlijk te zijn.. Overeem heeft niet "zomaar" een losing streak. Het is de spectaculaire manier waarop hij "uit het niets" verliest na een winning streak van 5 jaar. In de cage zag hij er de laatste twee gevechten gewoon zó slecht uit, dat ik niet geloof dat hij wie dan ook uit de HW divisie nu wel even zal dubbelvouwen en inpakken.

    ik zie Overeem altijd als een winnaar en niet als een broodvechter die meedoet om het meedoen, om het vullen van cards. zou het jammer vinden als het die kant opgaat en Overeem met die positie genoegen moet nemen.

  14. #39
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Het lijkt wel alsof die alleen maar achteruit is gegaan.

  15. #40
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Dat was Sefo
    hahaha goddamn sorry mannen. Laten we het steken op de zware medicatie waar ik momenteel aan zit

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Utrecht
    Posts
    551
    vCash
    126000

    Default

    Wij kunnen allemaal makkelijk lullen. beide verlies partijen startte hij dominant en heeft hij zijn kwaliteiten laten zien. Dat hij de partijen verliest en de manier waarop( cardio imo) daar kunnen wij onze vraagtekens bij zetten. Maar ik vind het zo typisch hoe vechter worden afgeserveerd na een verlies partij. 2 fantastische partijen en iedereen zit weer op zijn pik. soms mag het allemaal wat genuanceerder. Overeem is de beste HW uit Nederland en een behoorlijk deel van de mma fans kunnen daar niet eens trots op zijn of voor cheeren...best triets eigenlijk...

  17. #42
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    650
    vCash
    30984

    Default

    Quote Originally Posted by inc View Post
    Wij kunnen allemaal makkelijk lullen. beide verlies partijen startte hij dominant en heeft hij zijn kwaliteiten laten zien. Dat hij de partijen verliest en de manier waarop( cardio imo) daar kunnen wij onze vraagtekens bij zetten. Maar ik vind het zo typisch hoe vechter worden afgeserveerd na een verlies partij. 2 fantastische partijen en iedereen zit weer op zijn pik. soms mag het allemaal wat genuanceerder. Overeem is de beste HW uit Nederland en een behoorlijk deel van de mma fans kunnen daar niet eens trots op zijn of voor cheeren...best triets eigenlijk...
    Zat net een stuk te lezen op MMAFighting over AO. Heeft hij verloren doordat hij niet aan de dope zat of gewoon omdat hij niet intelligent vocht. Dope zou een voordeel in het begin van de partij zijn maar een nadeel vanaf halverwege de 2e ronde. Je bent gewoon te zwaar. In beide partijen was hij eerst dominant maar sloeg zichzelf leeg, vooral tegen Browne. Je vecht niet tegen een bokszak dus blijf denken. 3kwart van de mokerslagen missen doel en Browne was gewoon een stuk efficiënter. Bigfoot en Browne zeiden achteraf dat ze beiden verwachtten dat AO snel leeg zou zijn. Volgens mij is de conclusie dat AO echt wel heel wat kan maar hij moet wel een gameplan hebben in plaats van een potje rammen. Hij moet slimmer vechten.
    Last edited by Budokan; 01-09-2013 at 19:43.

  18. #43
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Alistair Overreem vs Bob Sapp
    lekker afezaagd weer!!

  19. #44
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by superstucie View Post
    lekker afgezaagd weer!!

  20. #45
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Budokan View Post
    Zat net een stuk te lezen op MMAFighting over AO. Heeft hij verloren doordat hij niet aan de dope zat of gewoon omdat hij niet intelligent vocht. Dope zou een voordeel in het begin van de partij zijn maar een nadeel vanaf halverwege de 2e ronde. Je bent gewoon te zwaar. In beide partijen was hij eerst dominant maar sloeg zichzelf leeg, vooral tegen Browne. Je vecht niet tegen een bokszak dus blijf denken. 3kwart van de mokerslagen missen doel en Browne was gewoon een stuk efficiënter. Bigfoot en Browne zeiden achteraf dat ze beiden verwachtten dat AO snel leeg zou zijn. Volgens mij is de conclusie dat AO echt wel heel wat kan maar hij moet wel een gameplan hebben in plaats van een potje rammen. Hij moet slimmer vechten.
    Slimmer vechten ? Lijkt me dat die na 5 jaar ongeslagen te zijn geweest, alle titels heeft gepakt behalve bij de ufc toch ook wel zover na kan denken dat die zn eigen niet leeg moet rammen met nutteloze stoten op de dekking van Browne.
    Hij kent zijn eigen lichaam het beste en weet zelf ook wel dat die snel leeg is. Ja dat het de eerste 2 minuten een beest is dat weten we allemaal wel en dat die dan iedereen kan verslaan. Maar stel jezelf eens voor als tegenstander van Alistair dan wacht je ook tot zijn gastank leeg is als je weet dat je daarmee de partij kan winnen.

    We hopen allemaal dat die er boven op komt. Maar realistisch zijn is niet meteen Overeem de grond in stampen.
    We hebben het hier wel over de Ufc waar de beste vechters van de wereld rondlopen.
    En als we dan alles is realistisch op een rijtje zetten weten we allemaal dat die ufc belt er niet meer komt omdat de oplossing om Alistair te verslaan voor iedereen daar nu open en bloot ligt.

  21. #46
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by inc View Post
    Wij kunnen allemaal makkelijk lullen. beide verlies partijen startte hij dominant en heeft hij zijn kwaliteiten laten zien. Dat hij de partijen verliest en de manier waarop( cardio imo) daar kunnen wij onze vraagtekens bij zetten. Maar ik vind het zo typisch hoe vechter worden afgeserveerd na een verlies partij. 2 fantastische partijen en iedereen zit weer op zijn pik. soms mag het allemaal wat genuanceerder. Overeem is de beste HW uit Nederland en een behoorlijk deel van de mma fans kunnen daar niet eens trots op zijn of voor cheeren...best triets eigenlijk...
    Ja, hij moet meer hardlopen. Dan komt het goed...

  22. #47
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen zoekt t lichamelijk maar zo'n kerel traint toch keihard en heeft jaren ervaring met trainen en pieken... Is het niet gewoon een psychologisch iets?

  23. #48
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ulis-E View Post
    Iedereen zoekt t lichamelijk maar zo'n kerel traint toch keihard en heeft jaren ervaring met trainen en pieken... Is het niet gewoon een psychologisch iets?
    Nee, het zijn de ped's. kom op mensen, doe je ogen eens open... Zo moeilijk is dat toch niet om te zien?! Ongeacht of je een alistair fan bent of niet.
    Ik heb het al vaker gezegd, als lhw was alistair een zeer matige vechter die het tegen bijna alle toppers moest afleggen... Vervolgens verandert hij ineens in superman en is over night een beest.... Vervolgens wordt hij betrapt op abnormaal hoge t/e ratio en sindsdien is hij opeens niet meer hetzelfde. Toeval? Yeah right blijf dat maar geloven.

    Ik geloof best dat het psychologisch ook zwaar moet zijn als je jarenlang extreem hoge t/e ratio hebt en dan opeens drastisch daarin zakt. Je lichaam presteert opeens niet meer zo geweldig als je gewend bent etc.

    Bovendien is alistair altijd een type vechter geweest die het goed doet wanneer hij aan het uitdelen is maar zodra hij moet incasseren gaat het fout. Noem aub één partij waarin alistair aan de verliezende kant was en het om wist te draaien. Tegen spong kreeg die een paar rake stoten waarna hij de partij toch wist te winnen maar meer dan dat kan ik zo niet bedenken.
    Last edited by Pahlavan; 01-09-2013 at 23:32.

  24. #49
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Inderdaad, het zijn de ped's. Zonder TRT verwacht ik er niet teveel meer van.

  25. #50
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    yup

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •