MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    522
    vCash
    122800

    Default MMA vechter of niet?

    Check dan: http://www.dumpert.nl/mediabase/6560...uit_aalst.html Met die take down zou ik zeggen van ja. Dat is niet een move die de gemiddelde kopschopper in huis heeft denk ik. ps: ik hoop dat ze hem pakken de fucking mongool.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Krijg er de rillingen van dat mensen zo ver kunnen gaan... Je schopt iemand zo dood of invalide!
    Ziet er inderdaad uit of ie op zijn minst weet hoe een double leg uit te voeren, kan een getraind vechter zijn of iemand die graag mma kijkt, dat kun ie niet met zekerheid zeggen...
    Blijkt keer op keer weer erg moeilijk te zijn om jezelf te beheersen en je gewoon als een volwassen vent te gedragen...
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  3. #3
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind de takedown erg slecht. Lijkt me meer dat hij het een keer bij een wedstrijd gezien heeft.
    Idioten tegenwoordig! Ik hoop van harte dat ze een keer de verkeerde tegenkomen!

    Dat iemand die takedown stopt door een mooie sprawl en vervolgens een goede knie naar op zijn kin plaatst en even een harde ground and pound uitdeelt om het daarna lekker af te maken met een keiharde kneebar, hopende dat dit soort acties in de toekomst niet meer voor kunnen komen.

    Gun ze niks goeds toe!
    It's just a job. Grass grows, birds fly, waves pound the sand. I beat people up.
    Muhammad Ali

  4. #4
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    Roosendaal
    Posts
    2.286
    vCash
    124850

    Default

    Op Geenstijl was er een topic aan gewijd, en de dader is via gezichtsboek en wat fotos van een discotheek in de buurt al opgespoord... gaat toch snel!
    Ik neem voor alles de tijd, maar ik heb geen affiniteit met een gast die m'n fallus en ballen berijdt, das een calamiteit! (Sticky Steez)

  5. #5
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Diz View Post
    Op Geenstijl was er een topic aan gewijd, en de dader is via gezichtsboek en wat fotos van een discotheek in de buurt al opgespoord... gaat toch snel!
    Is er al bekend of hij aan MMA deed. Was ook het eerste dat ik dacht: pride never dies!!!

    Was inderdaad een belachelijke takedown, als je dat een keertje in de sportschool had geprobeerd had je geweten dat het zo niet werkt.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Wat een idioot weer zeg. Mensen leren gewoon niet.
    Al ik een van mijn vrienden dat ooit zie doen krijgen ze van mij een groot pak slaag, vriend of niet.
    Dit soort praktijken kunnen echt niet.
    Zo onbewust handelen moet zwaar bestraft worden.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Rillingen lopen echt over mijn lijf.
    Wat een misselijk pestventje zeg. Voor zulke vergrijpen vind ik echt dat de straffen omhoog moeten, minimaal een paar jaar nadenken over wat je hebt gedaan.
    Hoop dat het slachtoffer er niks ernstigs aan over heeft gehouden.

  8. #8
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    530
    vCash
    101000

    Default

    t-shirt aan van Throwdown ofniet? of hij doet mma of hij is een internet-mma prutser...
    wat een vuile klote hond zeg

  9. #9
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    821
    vCash
    126000

    Default

    Ondanks dat ik meer kickboks ervaring heb dan mma ervaring denk ik zelf dat die te veel tuf heeft geken. Die shoot ziet er niet geweldig uit.

    Verder is het iig een kut streek. De ruzie kan een reden hebben, maar toch schop je niet na als iemand k.o. is gegaan.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    nekschot! Wat een koekwaus
    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #11
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    nee gewoon een misselijk en opgefokt kutventje

  12. #12
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Hij schijnt minderjarig te zijn, en voor al meer van dit soort vergrijpen in aanraking met justitie geweest te zijn. Ik heb er dus niet veel vertrouwen in. Die staat binnen een jaar weer op straat. Ik hoop dat ze zijn toekomst mooi verknallen door het hele internet met zijn hoofd vol te plempen. Mag hij de rest van zijn leven plantsoenen schoffelen.

  13. #13
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Hij schijnt minderjarig te zijn, en voor al meer van dit soort vergrijpen in aanraking met justitie geweest te zijn. Ik heb er dus niet veel vertrouwen in. Die staat binnen een jaar weer op straat. Ik hoop dat ze zijn toekomst mooi verknallen door het hele internet met zijn hoofd vol te plempen. Mag hij de rest van zijn leven plantsoenen schoffelen.
    Hahahaha. well said.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •