MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 8 FirstFirst ... 2345678 LastLast
Results 126 to 150 of 178
  1. #126
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Oh gelukkig dan heb ik het geen 2 weken eerder gezien en heb ik totaal geen belang bij het kijken naar deze wedstrijd.. Stel je voor dat je het live zou kijken of dezelfde avond (wat makkelijk mogelijk is met de japanse tijdzone).

    Met deze tijdstippen zou ik het trouwens wel live kunnen kijken..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    weer bijna 2 weken later, ik ben al afgehaakt

  3. #128
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    helmond
    Posts
    1.057
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    weer bijna 2 weken later, ik ben al afgehaakt
    Japan is qua tijdsverschil lekker gunstig. Gewoon zaterdagochtend/middag live kijken

  4. #129
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by adenane View Post
    Japan is qua tijdsverschil lekker gunstig. Gewoon zaterdagochtend/middag live kijken
    jazeker....er is vast wel ergens een stream te vinden tegen die tijd

  5. #130
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    jazeker....er is vast wel ergens een stream te vinden tegen die tijd
    Op gloryworldseries.com is toch een officiële stream te zien?

  6. #131
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ik heb gehoord dat de kaartverkoop uitstekend loopt het schijnt bijna uitverkocht te zijn, capaciteit Ariake Colliseum is 10.000 zitplaatsen. De vorige Glory-event in Japan trok niet meer dan 4500 toeschouwers.

    Mbt de Glory ppv stream: alles wordt op die stream uitgezonden: maincard & Glory Super Fight Series
    Last edited by rollermanskunk; 12-12-2013 at 16:17.

  7. #132
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ik heb gehoord dat de kaartverkoop uitstekend loopt het schijnt bijna uitverkocht te zijn, capaciteit Ariake Colliseum is 10.000 zitplaatsen. De vorige Glory-event in Japan trok niet meer dan 4500 toeschouwers.

    Mbt de Glory ppv stream: alles wordt op die stream uitgezonden: maincard & Glory Super Fight Series
    http://liverkick.com/images/dw/2013/02/sfstokyo.jpeg
    Huh, Aerts niet op de poster?

  8. #133
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Huh, Aerts niet op de poster?
    Lijkt me dat ie een eigen poster krijgt en niet op de 'SuperFight Series' poster staat. Zal met meer vechters/partijen zijn, die avond.

  9. #134
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    weer bijna 2 weken later, ik ben al afgehaakt
    Ik heb nog geen een keer gekeken dit jaar!

  10. #135
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik heb nog geen een keer gekeken dit jaar!
    ik laatst alleen nog maar om Koert W. belachelijk te kunnen maken, maar zelfs dat is niet leuk meer

  11. #136
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #137
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Bonjasky wil knock-out

    Van onze Telesportredactie

    Behalve Peter Aerts komt in Tokio nog een drievoudig K-1-wereldkampioen uit Nederland in actie. Telesport bezocht hem in de ring.

    Bonjasky: 'Knock-out forceren'

    Remy Bonjasky, die op 8 maart in Zagreb officieel afzwaait met een partij tegen Mirko ’CroCop’ Filipovic, betreedt zaterdag voor de allerlaatste keer de ring in Japan. Hij neemt het op tegen Anderson Silva uit Brazilië.
    "Ik vind het leuk om het Japanse publiek nog een keer te vermaken. Hopelijk kan ik een knock-out forceren, het liefst met gesprongen knie”, zegt de inmiddels 37-jarige Bonjasky.


    Klik op deze link voor de video:
    Bron: http://www.telegraaf.nl/telesport/22..._video___.html

    Gevecht in Tokio maakt cirkel rond voor kickbokser
    Laatste kunstje van Peter Aerts

    door Dennis Galema
    Uitgerekend op de plek waar hij 21 jaar geleden begon met de verovering van de harten van de Japanners, ligt een laatste zware uitdaging te wachten op Peter Aerts. In het Ariake Colosseum in Tokio probeert de inmiddels 43-jarige kickbokser zaterdag de opmars van landgenoot en 'coming man' Rico Verhoeven (24) te stoppen. De organisator van het vechtsportgala (Glory) heeft het gevecht groots aangekondigd als het officiële afscheid van Aerts, maar dat wil de 'Dutch Lumberjack' zelf allereerst graag rechtzetten.



    Peter Aerts stapt bijna voorgoed uit de ring.


    Een fanatieke Peter Aerts tijdens de training.Foto's: Reinier van Willigen


    "Dat is achter mijn rug om gebeurd. Ik ben van plan om pas komende zomer met één of twee partijtjes in Japan mijn afscheid te vieren. Dat moet mijn eigen feestje worden. Het treffen met Verhoeven wordt in principe wel mijn laatste heftige wedstrijd”, neemt Aerts afstand van Glory’s commerciële truc.
    Toen hij in 1992 op Japanse bodem debuteerde met een zege op de Australiër Adam Watt (knock-out in tweede ronde), kon de geboren Eindhovenaar nog niet bevroeden dat hij in de daaropvolgende decennia zou uitgroeien tot een grote ster in het land van de rijzende zon. Wat de status van Aerts aan de andere kant van de wereld is, bleek in de voorbije weken maar weer eens.

    Ter promotie van zijn partij tegen Verhoeven hing in Shibuya Station, een van de drukste plekken in Tokio, een affiche van liefst 21 meter breed en 2,5 meter hoog, met daarop diverse beeltenissen van de drievoudig wereldkampioen in de K-1. Zijn bezoek aan een karategala, dat onlangs door een goede vriend van hem werd georganiseerd, bleef evenmin onopgemerkt. "De aanwezigen werden helemaal gek. Ik was drie à vier uur bezig met handjes geven en handtekeningen uitdelen. Ik word hier op handen gedragen”, laat Aerts vanuit Tokio weten.
    Op het desbetreffende gala liet hij bovendien zien over dezelfde (harde) humor te beschikken als de gemiddelde Japanner. Lachend: "Bij een demonstratie moest ik iemand zo hard mogelijk met een honkbalknuppel op de borst slaan. Vlak voordat ik vol uithaalde met de knuppel, deelde ik een keiharde 'low-kick' uit. Hij gilde het uit van de pijn, maar het publiek vond het prachtig.”

    Aerts’ joviale karakter ("Ik houd er niet van om uit de hoogte te doen”) en nietsontziende vechtstijl (,"Ik knok voor mijn leven in de ring”) verklaren zijn enorme populariteit. Elke keer als hij in Japan is, neemt de inwoner van het Twentse Borne alle tijd voor zijn fans. "Ik gedraag me altijd netjes tegenover iedereen. Ik ben niet vergeten dat de K-1 mij groot heeft gemaakt. Wat ik in mijn leven heb bereikt, dank ik grotendeels aan Japan. Voor mij is het een kleine moeite om op deze manier iets terug te doen voor de mensen. Japan is een topland, met een heel relaxed volkje. Iedereen wil je helpen. Het liefst zou ik hier ook gaan wonen. En de vechtsport leeft echt in Japan, zonder dat er – zoals in Nederland – een crimineel sfeertje omheen hangt.”

    De bekende status die Aerts, onder jong en oud, in Japan geniet, staat in schril contrast met het gebrek aan waardering in eigen land. "Ach, dat is altijd al zo geweest. In de jaren negentig sloeg ik iedereen ondersteboven in Japan, maar niemand in Nederland kende me. Pas toen de K-1 op televisie werd uitgezonden, werd ik een beetje bekend. De Nederlandse jeugd kent me nu eigenlijk alleen maar van mijn rol in de film New Kids. Sindsdien hoor ik tijdens het uitlaten van de honden vaak: ‘Hé Petertje!’ Dat vind ik wel grappig.”

    Over de mentaliteit en het niveau van de nieuwe generatie kickboksers is Aerts kritisch. "Veel jongens denken te snel dat ze het al gemaakt hebben. Geld bederft de sport en doordat er nauwelijks nog kickboksgala’s in Nederland zijn, holt het niveau achteruit”, aldus Aerts. Hij denkt weemoedig terug aan de toptijd van de K-1, die sinds een paar jaar volledig op zijn gat ligt. ,,Vroeger sloegen we elkaar neer in de ring, maar daarna dronken we samen een biertje in de stad. Ik vond het toen gezelliger, maar misschien word ik ook wel te oud, haha.”

    Van zijn komende tegenstander, de negentien jaar jongere Verhoeven, is Aerts wel onder de indruk. "Rico is een rijzende ster. Hij heeft niet voor niets onlangs Gokhan Saki en Daniel Ghita verslagen. Voor mij is het een voordeel dat hij een puntenbokser en geen knock-outer is. Omdat hij een superconditie heeft, moet ik vooral zorgen dat ik voldoende lucht heb. Dan kan ik lekker met hem knokken.” En in dat geval, zo weten zijn fans in het Ariake Colosseum, is Aerts nog altijd levensgevaarlijk.

    Bron: http://www.telegraaf.nl/telesport/22...e_Aerts__.html








  13. #138
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    74
    vCash
    126000

    Default

    "Dat is achter mijn rug om gebeurd. Ik ben van plan om pas komende zomer met één of twee partijtjes in Japan mijn afscheid te vieren. Dat moet mijn eigen feestje worden. Het treffen met Verhoeven wordt in principe wel mijn laatste heftige wedstrijd”, neemt Aerts afstand van Glory’s commerciële truc.

    Blijft jammer dit soort dingen. Voor Verhoeven valt er niets te winnen en ik kan mij voorstellen dat niemand binnen Glory wil dat Aerts wint. Daar sta je dan met je rising star die net de nr. 2 en 3 heeft verslagen die verliest van iemand die van de organisatie met pensioen moet. Dus Aerts zal wel netjes verliezen.
    Allemaal een beetje knullig. Idem voor het gedoe rondom de nr. 1 die al een jaar niet meer in de ring heeft gestaan, maar nog steeds niet met pensioen is.

  14. #139
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Zimmerman Technisch ?? Wauw
    dan ben ik nu wel benieuwd welke vechters jij allemaal technisch vindt..

    technische vechters vind ik :
    Spong
    buakaw (zowiezo thaisevechters)
    souwer
    petrosian
    saki
    corbett
    bonjaski
    Tarik EL idrissi
    mosab amrani
    Ramon Dekkers
    ryan simson
    Chabari (van bote)
    rob kaman
    Ernesto hoost
    panjunsuk

    dat zijn mijn favo technische vechters

  15. #140
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Ko2j View Post
    [/I][/FONT][/COLOR]
    Blijft jammer dit soort dingen. Voor Verhoeven valt er niets te winnen en ik kan mij voorstellen dat niemand binnen Glory wil dat Aerts wint. Daar sta je dan met je rising star die net de nr. 2 en 3 heeft verslagen die verliest van iemand die van de organisatie met pensioen moet. Dus Aerts zal wel netjes verliezen.
    Allemaal een beetje knullig. Idem voor het gedoe rondom de nr. 1 die al een jaar niet meer in de ring heeft gestaan, maar nog steeds niet met pensioen is.
    Het heeft ook te maken mbt de zorgen van Glory over Peter's gezondheidstoestand, volgens Peter is hij kerngezond, Glory heeft echter een andere mening. Ik begrijp beide standpunten maar ik geef Glory wel het voordeel van de twijfel. Peter is een held maar ik maak me wel zorgen om hem. Nog een jaar doorgaan lijkt me heel onverstandig.

  16. #141
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Haha, dat stukje met die honkbalknuppel zou ik wel willen zien

  17. #142
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

  18. #143
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Het heeft ook te maken mbt de zorgen van Glory over Peter's gezondheidstoestand, volgens Peter is hij kerngezond, Glory heeft echter een andere mening. Ik begrijp beide standpunten maar ik geef Glory wel het voordeel van de twijfel. Peter is een held maar ik maak me wel zorgen om hem. Nog een jaar doorgaan lijkt me heel onverstandig.
    Als Glory echt om Peter's gezondheid bezorgd was dan moeten ze hem ook niet in Tokyo laten vechten.

  19. #144
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    exactly jij snapt het reddawn.

  20. #145
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Als Glory echt om Peter's gezondheid bezorgd was dan moeten ze hem ook niet in Tokyo laten vechten.
    +1, komt niet echt over zo he. " we maken ons zorgen om je gezondheid, maar omdat je bakken met geld binnen haalt in japan met een afscheidspartij kan het nog wel een keer" .

  21. #146
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    +1, komt niet echt over zo he. " we maken ons zorgen om je gezondheid, maar omdat je bakken met geld binnen haalt in japan met een afscheidspartij kan het nog wel een keer" .
    Peter had al een paar jaar geleden moeten stoppen maar ja het is uiteindelijk zijn eigen beslissing of die stopt of niet, niet Glory of wij bepalen dat. Het is Peter zijn eigen verantwoordelijkheid.

    Glory wil geld verdienen, Peter wil ook nog geld verdienen

  22. #147
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Peter had al een paar jaar geleden moeten stoppen maar ja het is uiteindelijk zijn eigen beslissing of die stopt of niet, niet Glory of wij bepalen dat. Het is Peter zijn eigen verantwoordelijkheid.

    Glory wil geld verdienen, Peter wil ook nog geld verdienen
    Glory wilt anders wel bepalen dat hij nog een afscheidspartij voor hun draait en daarna klarie. Die afscheidspartij was niet peter zijn idee.

  23. #148
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Glory wilt anders wel bepalen dat hij nog een afscheidspartij voor hun draait en daarna klarie. Die afscheidspartij was niet peter zijn idee.
    Peter's Glory contract loopt gewoon af na Tokyo, wat hij daarna doet is Peter's eigen pakkie aan.

  24. #149
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Peter's Glory contract loopt gewoon af na Tokyo, wat hij daarna doet is Peter's eigen pakkie aan.
    Maar ondertussen wel Peter's partij in Tokyo groots aankondigen als zijn afscheidspartij? Ik kan me voorstellen dat Peter daarover "not amused" is.

    Ik ben het trouwen smet je eens dat hij al een tijd geleden had moeten stoppen. Dit kan nooit goed zijn voor zijn gezondheid!

  25. #150
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik dacht dat ik laatst al getuige was van peter zijn laatste partij. Dat was in Brussel.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •