MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 101 to 125 of 178
  1. #101
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Die laatst van Verhoeven had verloren
    Of bedoel je een andere saki??
    Razendsnelle counter lol

    maar uhm kijk ,
    Peter vocht vroeger altijd met ze 2 handen een beetje aftastend ver voor zich, daarbij hoorde dat vooruit en achteruit sprongetje . Zo hield hij de afstand en leidde vooral zo zijn aanvallen (vooral trappen )in. .
    Naarmate Peter ouder werd verdween het "vooruit-achteruit sprongetje", maar de armen bleven in aftastende houding (zegmaar om afstand te schatten) . Peter is niet snel genoeg meer voor ze eigenstijl , daarom wordt hij makkelijk geraakt als je hem opjaagt . Rico groot , hij overrompelt hem en slaat Peter ko .

    Als Peter vanuit ze dekking gaat vechten geef ik em wel meer kans. . Ja of met een gekke kroegenhoek
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    X2

  3. #103
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    2x voor jezelf? Echt waar?

  4. #104
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ***LOL***

  5. #105
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    2x voor jezelf? Echt waar?
    Nee haha ging wat verkeerd

  6. #106
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default


  7. #107
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Floyd Mayweather zal morgen aanwezig zijn bij Glory 12 New York

  8. #108
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Daar gaan de laatste dino's met pensioen, de generatie die k-1 groot maakte.

    Geinig, de Japanse versie van Frank Sinatra's i did it my way.

    Verstandig van Aerts, ik hoop dat die daadwerkelijk dit keer van de toneel verdwijnt. Wens de old lumberjack de beste en wens hem een gezonde leven toe. Het zou jammer zijn als die straks serieuze gezondheidsklachten krijgt. Vindt het al zwaar treurig om bijv. Muhammed Ali met Parkinson te zien, Aerts hoeft daar niet bij te komen. Hij heeft zichzelf meerdere keren bewezen, tijd om jonkies op te leiden tot Petertjes ;-)

  9. #109
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Floyd Mayweather zal morgen aanwezig zijn bij Glory 12 New York
    https://scontent-a-lax.xx.fbcdn.net/...41181701_n.jpg
    verkeerd draadje

  10. #110
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default


  11. #111
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #112
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Mooi dat Rico zich nog niet de Big Shot Grand Champ waant!!Respect hoe die zich uitspreekt!! Ook denk ik dat deze partij wel eens de partij zal zijn waar Rico wederom een zeeer grote stap gaat zetten. Met dank aan Aerts zal ie uit een vatje moeten tappen die hem zal helpen en plaatsen in z'n carrière. IK hoop in ieder geval niet op een KO, voor beiden niet. 3 Rondes oorlog dat wil ik zien...Laat ze maar beiden total loss gaan!! Wie wint kan me niet schelen in deze. Oorlog wil ik zien!!

  13. #113
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #114
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    kijk errol weer praatjes hebben, straks ligt hij weer tegen de lampen te staren.

  15. #115
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    kijk errol weer praatjes hebben, straks ligt hij weer tegen de lampen te staren.
    Maak je toch niet druk. Is toch leuk. Zijn alletwee topvechters, Ghita de meer technsiche en geschoolde berekende killer en Errol de brute vechter die op iedere moment de partij kan beëidigen met één klap.

    Wordt een zware partij voor beiden, vind ergen jammer dat ze elkaar treffen. Errol is terug goed bezig en zou die weg kunnen verdergaan en Ghita kan ook weer een win gebruiken.

  16. #116
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    De lompe stijl van Zimmerman is gewoon lachen. Die is niet bang om vol te gaan en tegen een KO op te lopen. Hij mag ouwehoeren, vind ik

  17. #117
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Lompe stijl? Ik vind hem juist een technische vechter, hij laat het alleen niet altijd zien. Hij heeft goede highkicks en knieen en kan hard slaan. Een gemotiveerde en conditioneel getrainde Zimmerman blijft levensgevaarlijk.

  18. #118
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Kyshenko vecht ook in Tokyo tegen Kenwood

  19. #119
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Lompe stijl? Ik vind hem juist een technische vechter, hij laat het alleen niet altijd zien. Hij heeft goede highkicks en knieen en kan hard slaan. Een gemotiveerde en conditioneel getrainde Zimmerman blijft levensgevaarlijk.
    zimmerman technische vechter? welke crack heb jij dan gerookt?

  20. #120
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Maak je toch niet druk. Is toch leuk. Zijn alletwee topvechters, Ghita de meer technsiche en geschoolde berekende killer en Errol de brute vechter die op iedere moment de partij kan beëidigen met één klap.

    Wordt een zware partij voor beiden, vind ergen jammer dat ze elkaar treffen. Errol is terug goed bezig en zou die weg kunnen verdergaan en Ghita kan ook weer een win gebruiken.
    maak ik me druk dan, ik zei alleen dat hij altijd met praatjes komt net badr is het.

  21. #121
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by hypergiant View Post
    Lompe stijl? Ik vind hem juist een technische vechter, hij laat het alleen niet altijd zien. Hij heeft goede highkicks en knieen en kan hard slaan. Een gemotiveerde en conditioneel getrainde Zimmerman blijft levensgevaarlijk.
    Zimmerman kampt tot nu toe altijd met twee problemen, zijn dieet en een gebrek aan tactiek. Technisch is hij idd niet slecht.

    ik snap wel wat er bedoelt wordt met lompe stijl,hij loopt vooruit en beukt er op los . Dat die beuken en knieen dan technisch goed uitgevoerd zijn is wat anders.

  22. #122
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Mee eens, als hij daar aan zou werken, dan kan hij als vechter zich nog verder ontwikkelen. Nu weet je nooit welke Zimmerman in de ring stapt.

    Volgens mij is het ook een kunst om goed naar je hoek te luisteren. Ik hoorde bij de laaste partij van Ben Saddik de aanwijzingen van Nicky Hemmers die in zijn hoek stond. Het werd op een gegeven moment gewoon komisch, omdat Ben Saddik totaal niet naar zijn hoek luisterde.

  23. #123
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    zimmerman technische vechter? welke crack heb jij dan gerookt?
    Die van de Zig Zag man.


  24. #124
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default

    Glory 13 zal worden uitgezonden op 1 januari op RTL 7. Dus niet alle oliebollen op oudjaar op eten!

  25. #125
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by overeemfanboy View Post
    Glory 13 zal worden uitgezonden op 1 januari op RTL 7. Dus niet alle oliebollen op oudjaar op eten!
    2 januari

    http://www.rtl.nl/rtl-7-fight-night-.../afleveringen/

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •