MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 10 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 231
  1. #1
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default K-1 World MAX 2013 Final 16 in Mallorca LIVE STREAM

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    SOUWERPOWER!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    53
    vCash
    126000

    Default

    Andy Souwer's Preparation video, one week before the fight.

    Facebook ReATSports

  4. #4
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    De K-1 Max Final 16 stream zal volgende week gratis te zien zijn op de website van Epicentre (er staat nu nog $19,99 maar dat is nog niet geupdate) :
    https://www.epicentre.tv/eventdetail...4/Default.aspx

  5. #5
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Schandalig dat de K-1 Max kampioen van vorig jaar er niet bij staat. Groenhart bedoel ik.
    Last edited by daanII; 07-09-2013 at 21:49.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Hij is anders toch echt uit vrije wil overgestapt naar Glory.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by K1power View Post
    Hij is anders toch echt uit vrije wil overgestapt naar Glory.
    Vrije wil? En nog geld tegoed van Kim-1?
    Maart guur geeft een volle schuur.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Of is die 150.000 inmiddels betaald?
    Maart guur geeft een volle schuur.

  9. #9
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    131
    vCash
    126000

    Default

    Die twee zaken staan in direct verband met elkaar, maar niet op de manier waarop de meesten hier kiezen om te geloven.

    En dat is alles wat ik daarover te zeggen heb.
    Last edited by K1power; 07-09-2013 at 22:05.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by K1power View Post
    Die twee zaken staan in direct verband met elkaar, maar niet op de manier waarop de meesten hier kiezen om te geloven.
    Thanks. Ik kan niet wachten om de juiste uitleg te horen. Gewoon om het te geloven.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  11. #11
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Vrije wil? En nog geld tegoed van Kim-1?
    geld kon hij van tevoren al gissen dat hij dit toch niet ging krijgen.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    geld kon hij van tevoren al gissen dat hij dit toch niet ging krijgen.
    Nee, die jongen traint vanaf zijn zestiende dag en nacht. In de hoop dat er eens succes is. Een soort koekhappen dus. Triest.
    Het wordt tijd dat promotors/organisaties eens "normaal" met mensen om gaan.
    Ik kan mij hier echt kwaad om maken.
    Last edited by daanII; 07-09-2013 at 22:29.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  13. #13
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Murthel en Kim hadden in het eerste kwartaal van dit jaar een betalingsovereenkomst geregeld. Kim betaalde steeds netjes in termijnen maar precies op het moment dat Buakaw werd gecontracteerd stopte men opeens met betalen. Het openstaande bedrag is nu 150.000 dollar. Ik heb navraag gedaan bij de K-1 organisatie waarom men gestopt is met betalen als reden gaf men op dat Murthel vlak na het behalen van de K-1 titel in Athene was overgestapt naar Glory en dat men (=Kim) zich beledigd voelde hoe het management van Murthel met K-1 Global heeft gecommuniceerd over het openstaande bedrag dit zou nogal on-respectvol zijn gegaan.

    Dan vraag ik me toch af waarom men dan in het begin van het jaar een betalingsregeling treft terwijl men wist dat Murthel al was overgestapt naar Glory? Does not make sense.

    Al weer de zoveelste betalings issue bij K-1 wat weer een belachelijke situatie is.

    Ik verwacht dat Murthel met gerechtelijke stappen zijn geld gaat opeisen (misschien komend weekend al?)

  14. #14
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Murthel en Kim hadden in het eerste kwartaal van dit jaar een betalingsovereenkomst geregeld. Kim betaalde steeds netjes in termijnen maar precies op het moment dat Buakaw werd gecontracteerd stopte men opeens met betalen. Het openstaande bedrag is nu 150.000 dollar. Ik heb navraag gedaan bij de K-1 organisatie waarom men gestopt is met betalen als reden gaf men op dat Murthel vlak na het behalen van de K-1 titel in Athene was overgestapt naar Glory en dat men (=Kim) zich beledigd voelde hoe het management van Murthel met K-1 Global heeft gecommuniceerd over het openstaande bedrag dit zou nogal on-respectvol zijn gegaan.

    Dan vraag ik me toch af waarom men dan in het begin van het jaar een betalingsregeling treft terwijl men wist dat Murthel al was overgestapt naar Glory? Does not make sense.

    Al weer de zoveelste betalings issue bij K-1 wat weer een belachelijke situatie is.

    Ik verwacht dat Murthel met gerechtelijke stappen zijn geld gaat opeisen (misschien komend weekend al?)
    Ik hoop het niet voor de vechters, maar het zou wel mooi zijn voor de Kim dat alles in de soep loopt, is gewoon een ordinaire oplichter.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Zouden Andy of Henri altijd al betaald hebben gekregen?
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #16
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Zouden Andy of Henri altijd al betaald hebben gekregen?
    Ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar.
    Je hoort altijd over betalingsproblemen bij K1, maar toch vechten er nog steeds een aantal (top) vechters jaar in jaar uit.

  17. #17
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Zouden Andy of Henri altijd al betaald hebben gekregen?
    Als je het lef hebt om een K-1 kampioen van het vorig jaar niet uit te nodigen en af te betalen, dan interesseert het mij ook niet of hij Souwer of van Opstal heeft betaald.
    Last edited by daanII; 07-09-2013 at 23:49.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Als je het lef hebt om een K-1 kampioen van het vorig jaar niet uit te nodigen en af te betalen, dan interesseert het mij ook niet of hij Souwer of van Opstal heeft betaald.
    Nou mij wel. Ik vraag me echt af waarom vechters kiezen voor een organisatie als K1, die te boek staat als slechte of niet betaler. Waarschijnlijk zal dit vooraf contractueel uitbetaald worden, anders kan ik me geen reden bedenken om voor deze organisatie uit te komen.
    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #19
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    ik hoop echt voor ze dat ze van tevoren worden betaald ja.

  20. #20
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by K1power View Post
    Die twee zaken staan in direct verband met elkaar, maar niet op de manier waarop de meesten hier kiezen om te geloven.

    En dat is alles wat ik daarover te zeggen heb.
    Een kant van het verhaal nu gehoord. Dit is je kans......

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Nou mij wel. Ik vraag me echt af waarom vechters kiezen voor een organisatie als K1, die te boek staat als slechte of niet betaler. Waarschijnlijk zal dit vooraf contractueel uitbetaald worden, anders kan ik me geen reden bedenken om voor deze organisatie uit te komen.
    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ik hoop echt voor ze dat ze van tevoren worden betaald ja.
    Dat lijkt me bij een losse wedstrijd wel mogelijk, maar bij een GP vrij lastig. Gaan ze eerst die 3 ton storten en als je niet wint het weer terugvorderen?

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by K1power View Post
    Die twee zaken staan in direct verband met elkaar, maar niet op de manier waarop de meesten hier kiezen om te geloven.

    En dat is alles wat ik daarover te zeggen heb.
    Hoe bedoel je? Murthel Groenhart was al Glory vechter toen hij aan het K1 toernooi meedeed. Dus moet gewoon betaald worden.

    Ook nummer 2 (het andere grote openstaande bedrag) Artur Kyshenko heeft nog een vordering (gehele bedrag van 100.000$).

    Wat is er voor anderen te kiezen om te geloven? Mr. Kim is een oplichter en de deelnemers van deze K1 Max is nog naïever dan die van afgelopen december.

  23. #23
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Dat lijkt me bij een losse wedstrijd wel mogelijk, maar bij een GP vrij lastig. Gaan ze eerst die 3 ton storten en als je niet wint het weer terugvorderen?
    Wellicht storten ze het naar een escrow-rekening, in beheer van een notaris of iets soortgelijks? Een derden-rekening noemen ze dat hier, geloof ik. Om elke vechter alvast $300k vooruit te betalen, lijkt me iets teveel van het goede.

  24. #24
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Het is natuurlijk wel zo dat vele vechters bijna niet aan de bak komen omdat it's Showtime niet meer bestaat zo dat ze bijna wel moeten aankloppen bij de k1. De k1 betaald dan alleen de gage prijs en de vechters moeten maar hopen of ze ook hun prijs geld krijgen voor het winnen van de halve finale of finale.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Als Buakaw niet van te voren betaald wordt vecht deze ook niet. Maar het bevreemdt me nog steeds dat K1 Power een opmerking maakt zonder deze te motiveren waarom de K1 Murthel Groenhart (en/of Artur kyshenko) niet zou hoeven betalen.

    Sommigen hebben deze vechters naief genoemd toen zij meededen aan de vorige K1 Max maar dit is nog krankzinniger. Ik hoorde ook al dat er geen zwaargewicht toernooien/kwalificaties meer komen/gepland staan.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •