MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 83 of 83
  1. #76
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik heb het al vaker gezegd maar bijf het maar herhalen. Het probleem zit hem gewoon in pakkans. Die klojos komen gewoon weg met dit verhaal omdat die agent andere prioriteiten heeft. Als hij een helmcameraatje had en later douwen ze diezelfde gasten nog even een fijne boete in hun mik dan leren ze het wel. Rood rijden, bellen achter het stuur, grote bek tegen de conducteur; noem maar op. Pakkans is gewoon nul of nog iets daaronder. Dus asociaal gedrag loont !!
    Pakkans en bestraffing zullen ongetwijfeld een rol spelen. Toch laat een repressieve maatregel onbesproken hoe dit soort incidenten plotseling zoveel voorkomen. Misschien puur een kwestie van perceptie, maar ik had het idee dat de heersende opvatting vroeger was dat je geen hulpverleners lastig viel. Hierbij was er een net zo'n lage pakkans als nu, maar toch kwam het minder vaak voor. Waarom dan nu in een keer toch zo veel meer incidenten?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ja waarom zou dat nou toch komen. Jezus wat lastig.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  3. #78
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ja waarom zou dat nou toch komen. Jezus wat lastig.
    Misschien dat ik het antwoord kan terugvinden in een van jouw manifesten over de Islamisering van Nederland? Zo niet en als het antwoord op die vraag blijkbaar zo makkelijk is, schroom dan vooral niet om toe te lichten. Dat doe je ongevraagd ook uitbundig, dus laat maar horen.

  4. #79
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Politie agent is nu op rtl 4 late night
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  5. #80
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by pdr View Post
    IETS VOOR REMCO PARDOEL OM OVER NA TE DENKEN

    Ouders stervend kind uitgescholden rotterdam - Een Rotterdamse motoragent heeft op internet een boekje opengedaan over de stuitende botheid van sommige burgers. De diender beschrijft hoe hij onlangs een vader en een moeder langs een file leidde zodat zij afscheid konden nemen van hun kind dat levensgevaarlijk gewond was geraakt bij een ongeluk. De verwensingen die de agent en de ouders vervolgens naar hun hoofd kregen geslingerd door gefrustreerde weggebruikers, gingen alle perken te buiten.






    http://images0.tcdn.nl/migration_cat...toragent2.jpeg Foto: Jos Schuurman





    ,,Het medisch noodteam, dat ook ter plaatse was, was bang dat na de bevrijding van het slachtoffer deze direct zou komen te overlijden. Aangezien ik op de motor ter plaatse was en er zo gigantisch veel file inmiddels stond dat de wegen ervoor verstopt waren, werd mij de opdracht gegeven om met spoed de familie op te halen in dorp X, 15 kilometer voor het ongeval”, zo schrijft brigadier Piet Kats op zijn blog.
    Als hij de familie even later in hun auto veilig langs de file probeert te loodsen, krijgen zij een ware stortvloed van verwensingen over zich heen. ,,Een kerende automobilist stapte uit zijn auto en wilde even zijn ongerief uiten over de lange file en dat de politie helemaal niets deed. Ik had helemaal geen zin en tijd om de discussie aan te gaan en sommeerde hem onmiddellijk zijn voertuig weg te halen, zodat wij erlangs konden. Hij weigerde in eerste instantie, omdat hij eerst wilde weten waarom dat voertuig mij wel mocht volgen en of dat soms familie van mij was die ik dan op deze manier wel even voorbij de file kon loodsen. Of zij dan meer recht hadden dan hij." Ook veel andere automobilisten maakten hun ongerief duidelijk kenbaar. ,,De woorden die erbij gebruikt werden, waren ver beneden peil.”
    Eenmaal aangekomen op de plaats van het ongeluk volgde een hartverscheurend tafereel. ,,Wat voor schrijnende toestand ik toen gehoord en gezien heb vergeet ik mijn hele leven niet meer. Er werd door de vader en moeder afscheid genomen van hun kind. Deze was nog goed aanspreekbaar, maar ze wisten dat het na bevrijding afgelopen was.” Het slachtoffer overleed korte tijd na aankomst in het ziekenhuis.
    Kats hoopt dat mensen door zijn verhaal aan het denken worden gezet en voortaan twee keer nadenken voordat ze de goede bedoelingen van hulpverleners in twijfel trekken. ,,Ik denk dat die zeurende mensen, als ze dit geweten hadden, spijt hadden gehad van hun commentaar.”

    Egoïstische domme kankermensen die hun plek niet kennen, bah.

  6. #81
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Misschien dat ik het antwoord kan terugvinden in een van jouw manifesten over de Islamisering van Nederland? Zo niet en als het antwoord op die vraag blijkbaar zo makkelijk is, schroom dan vooral niet om toe te lichten. Dat doe je ongevraagd ook uitbundig, dus laat maar horen.
    Oeh, dat klinkt enigszins gepikeerd. Ik heb nog nooit iets gezegd wat niet gestaafd word door jarenlange ervaring en bewijs. Hoe kan je in vredesnaam achter een antwoord komen als je tere politiek correcte hartje bepaalde dingen niet aan kan horen?

    Gaat toch niet. Maar ik zal het even makkelijk maken en een ander land als voorbeeld nemen. In Denemarken, zijn er meerdere wijken waar de politie op camera toegeeft dat zij daar zonder assistentie niet naar binnen durven rijden. Hiernaast is er een bepaalde groep mensen, laten we ze een minderheid noemen, die de helft van alle verkrachtingen in Denemarken pleegt. Ik stel dat de inwoners van dergelijke Deense wijken en de genoemde zedendeliquenten uit dezelfde groep komen. Zijn dit:

    (A. Chinezen.
    (B. Homoseksuelen
    (C. Vogelspotters
    (D. Anders

    Wie het ook zijn, ik kan je als tip geven dat zij een recente aanwinst zijn binnen de Deense maatschappij. Zou het gedrag van deze groep ook maar iets te maken met de teloorgang van Deense waarden?

    Pittig!

    Het is misschien heel vervelend om te horen, maar niet elke cultuur is hetzelfde. Ik garandeer bijvoorbeeld dat niemand hier ook maar één iemand kent die beroofd is door een chinees, terwijl zij echt niet in betere omstandigheden naar Nederland komen dan andere groepen, eerder slechter.

    Sterker nog, ik garandeer dat niemand hier ook maar ergens in Europa kent die ooit beroofd is door een chinese immigrant. Dan kijk je naar groepen die als agressiever, impulsiever en xenofober tegenover Europeanen bekend staan en dan krijg je al veel meer mensen die negatieve ervaringen hebben. Importeer heel veel van de laatst genoemde groepen, en er ontstaan ook meer problemen die karakteristiek zijn aan de groepen. Uiteraard heeft dit ook consequenties op verschillende componenten van de lokale cultuur.Heb jij dat nooit gezien in jouw eigen multiculturele gemeenschap, dergelijke culturele veranderingen?

    In de steden waar ik het verval van mijn land onderzoek zijn de patronen overal hetzelfde. Hoe die patronen zich uitten laat ik even zitten
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  7. #82
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik heb je antwoord over het hoofd gezien zie ik. Maar wederom zie ik dat je betoog neerkomt op de conclusie dat het een probleem is dat van buitenlandse komaf is.

    Maar goed, je betoog is daarnaast te algemeen. Het is daarnaast verstandig de aanname los te laten dat jij de enige autochtone Nederlander bent die bereid of capabel is om 'de waarheid' onder ogen te zien. Immers als jij als onderzoeker, zoals je jezelf bestempelt, de waarheid van te voren al weet is er in feite voor jouw geen noodzaak meer tot onderzoek. Een dergelijke instelling maakt objectief onderzoek onmogelijk net als het in dit geval een objectieve analyse onmogelijk maakt.

    Je hele betoog mist een concrete toepassing op dit soort incidenten en bevat slechts dezelfde algemene strekking gebaseerd op quasi-wetenschappelijke veronderstellingen als eerdere manifesten van jouw hand. Wanneer je het zo algemeen houdt en zelfs Denemarken erbij haalt, biedt je dus in feite geen verklaring 'hoe het nou komt'.

  8. #83
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Even terug on-topic. Normaliter komen de vechtsporters die ze in Apeldoorn gebruiken via Beast of the East.
    Of dat in dit geval ook zo was kon mijn bron niet vertellen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •