MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 29 of 29
  1. #26
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Het zal wel aan mij liggen...ik haal het er niet uit...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  2. #27
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    15:00 - 15:18

    Die professor zegt dat iemand die alles verkeerd doet, roken, drinken, whatever en weinig traint, maar wel steroids gebruikt, meer spiermassa aan zal maken dan iemand die alles goed doet, maar niet gebruikt.

  3. #28
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Dat begrijp ik...maar dat bevestigd toch niet de uitkomst van dat onderzoek waar wordt beweerd dat iemand die NIET traint en wel gebruikt meer spiermassa aanzet dan iemand die wel traint en gebruikt...

    (Buiten dat....een professor die iets beweert...is wel heeel erg dunnetjes)
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  4. #29
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Nouja misschien niet exact hetzelfde dus het gaat te ver om te zeggen dat het een bevestiging in die zin is, maar de algemene strekking komt redelijk overeen.

    Dat het woord van een professor niet synoniem is aan onafhankelijk onderzoek ben ik overigens met je eens. Tegelijkertijd lijkt me wel dat de anabolische werking van steroïden niet echt meer ter discussie staat, eerder de mogelijke slechte gevolgen voor de gezondheid. Uit deze docu blijkt eigenlijk dat daar niet veel over te zeggen valt omdat het niet te onderzoeken is onder normale omstandigheden in verband met ethische randvoorwaarden. Op zich best een belangrijke conclusie omdat zowel kamp voor als kamp tegen toch vaak pretendeert alle mogelijke gevolgen in kaart te hebben....

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •