MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 85
  1. #51
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Echt een geniale partij. Ik had hem liever naar Gus zien gaan, maar ja, hopelijk komt dat de volgende keer.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Echt een geniale partij. Ik had hem liever naar Gus zien gaan, maar ja, hopelijk komt dat de volgende keer.
    X2 maar Jones heeft nu wel bewezen niet zomaar de onoverwinnelijke champ te zijn

  3. #53
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default


  4. #54
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default


    wow, gewoon. wow....

    (ultieme duck-face trouwens)
    It's okay to be white

  5. #55
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    wow, gewoon. wow....

    (ultieme duck-face trouwens)
    kwek kwek

  6. #56
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default


  7. #57
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    By the way, zijn "Not Quite Human" nike t shirt hoeft jones iig niet meer aan te trekken.

    De meningen zijn natuurlijk verdeeld, zowel bij de forum leden hier als bij de pro's (http://www.mmafighting.com/2013/9/22...stafsson-react).

    Wat ik echter wel ironisch vind is dat jon jones voor deze partij nog zei dat hij vond dat hij op alle vlakken beter is dan Gus en dan krijg je zo'n partij.
    Hij zei bovendien in een interview met Ariel Helwani ook dat hij gedurende zijn training camp voor dit gevecht geen bitje gebruikte omdat zijn timing zo goed was dat hij tijdens het sparren zelden werd geraakt... tja het is maar goed dat hij tijdens het gevecht wel een bitje in deed want van zijn oh zo geweldige headmovement zag ik weinig. Normaal gesproken kan hij met zijn veel langere reach makkelijk wegstappen en zo stoten ontwijken maar zo zie je wat er gebeurt als hij tegen iemand vecht waarbij hij zijn reach niet kan benutten. Dus al deze onzin over tegen de klitschko's vechten etc moet hij voorlopig ff achterwege laten.

    Anyway, ik hoop echt op een rematch! Zou vet zijn als ze het in Zweden houden en hoewel Dana zei dat het een optie zou kunnen zijn, ik zie dat nooit gebeuren. Dat soort grote gevechten worden nooit in Europa gehouden helaas.

  8. #58
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    van Sherdog:



    It's okay to be white

  9. #59
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default Coach: No major injuries for Alexander Gustafsson following UFC 165

    Amazingly, Alexander Gustafsson isn't too banged up following his five-round battle against Jon Jones on Saturday night at UFC 165.


    Eric Del Fierro, Gustafsson's coach at Alliance MMA, told MMAFighting.com on Sunday night that the injuries Gustafsson suffered in the fight aren't serious.


    "No major injuries," he wrote via text. "Just sore and staples on top of his head."


    Del Fierro didn't specify how many staples were put in Gustafsson's head.

    "The Mauler" dropped a unanimous decision to Jones in what has been hailed as one of the greatest fights in UFC history. Jones' coach Greg Jackson told MMAFighting.com that "Bones" had "a busted [left] foot for sure," but wasn't sure about his other injuries. Team Jones said on Saturday night that Jones injured his foot early in the fight.


    Both Jones and Gustafsson were transported to a local Toronto hospital following the fight, but they were released hours later.


    The UFC has yet to decide if they will rematch the light heavyweight pair next, but Gustafsson said afterwards that he wanted an immediate rematch.


    "Yes, I want a rematch right away, if I can," he said.

  10. #60
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ik hou van zo'n instelling van Gus , ik ben niet zeker als jones hem meteen wilt.

  11. #61
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    verbazingwekkend dat er mensen komen met de volgende opmerking:
    Ja hij heeft de rondes misschien wel gewonnen maar niet dik en dat is nodig om champ te worden.....

    WTF????

    De ufc scored op rondes, er zijn 5 rondes, je kan een ronde winnen, je kunt hem gelijk spelen en je kunt hem verliezen, maar je kunt niet 1 ronde meer winnen dan een andere. Dit kan alleen bij pure dominantie en word dan gerekend als een 10-8 ronde. Wanneer partijen gejureerd worden op Pride regels dan kan zoiets wel want dan word dehele partij als 1 gerekend, maar zoals het er bij de UFC aan toe gaat is dit NIET mogelijk en dus ook de grootste onzin.

    Jammer dat mensen weer klakkeloos de opmerkingen van de UFC overnemen die alleen de wereld in worden geslingerd om het falen en incompetente gedrag van de jury goed te praten.
    Last edited by dirk5; 23-09-2013 at 15:26.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  12. #62
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Gus heeft deze partij echt al mijn respect gewonnen, laat ik dat voorop stellen.

    Toch heb ik zo'n gevoel dat Jones dit gevecht ergens onderschat heeft en dat we tijdens een evt rematch een hele andere Jones gaan zien.

    Hoop het niet, maar ben bang van wel...

  13. #63
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

  14. #64
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    verbazingwekkend dat er mensen komen met de volgende opmerking:
    Ja hij heeft de rondes misschien wel gewonnen maar niet dik en dat is nodig om champ te worden.....

    WTF????

    De ufc scored op rondes, er zijn 5 rondes, je kan een ronde winnen, je kunt hem gelijk spelen en je kunt hem verliezen, maar je kunt niet 1 ronde meer winnen dan een andere. Dit kan alleen bij pure dominantie en word dan gerekend als een 10-8 ronde. Wanneer partijen gejureerd worden op Pride regels dan kan zoiets wel want dan word dehele partij als 1 gerekend, maar zoals het er bij de UFC aan toe gaat is dit NIET mogelijk en dus ook de grootste onzin.

    Jammer dat mensen weer klakkeloos de opmerkingen van de UFC overnemen die alleen de wereld in worden geslingerd om het falen en incompetente gedrag van de jury goed te praten.
    Spijker op zijn kop Dirk.. 100% dezelfde insteek als hoe ik erover denk... Het is toch belachelijk dat de hele regelgeving ineens anders is bij een title fight.. of je pakt 10 punten per ronde, of je pakt er 9 (of minder in geval van grote verschillen).

    Zou wat zijn... stel Vecher A wint alledrie de ronde (zeer nipt): 30-27... maar omdat vechter B de champ is, tellen we ineens het 'dominantie' level erbij.. en dan zou A ineens verliezen.

    Nee no way..
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  15. #65
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    1. Gus
    2. Gus
    3. Gus
    4. draw
    5. Jones

    aaaand still the ufc.... what da fuck
    Alistair Overeem is de goat.

  16. #66
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Spijker op zijn kop Dirk.. 100% dezelfde insteek als hoe ik erover denk... Het is toch belachelijk dat de hele regelgeving ineens anders is bij een title fight.. of je pakt 10 punten per ronde, of je pakt er 9 (of minder in geval van grote verschillen).

    Zou wat zijn... stel Vecher A wint alledrie de ronde (zeer nipt): 30-27... maar omdat vechter B de champ is, tellen we ineens het 'dominantie' level erbij.. en dan zou A ineens verliezen.

    Nee no way..
    De jury heeft gewoon per ronde gekeken. Ik had liever Gustaffson zien winnen maar de overwinning was zeker niet gestolen.

  17. #67
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    verbazingwekkend dat er mensen komen met de volgende opmerking:
    Ja hij heeft de rondes misschien wel gewonnen maar niet dik en dat is nodig om champ te worden.....

    WTF????

    De ufc scored op rondes, er zijn 5 rondes, je kan een ronde winnen, je kunt hem gelijk spelen en je kunt hem verliezen, maar je kunt niet 1 ronde meer winnen dan een andere. Dit kan alleen bij pure dominantie en word dan gerekend als een 10-8 ronde. Wanneer partijen gejureerd worden op Pride regels dan kan zoiets wel want dan word dehele partij als 1 gerekend, maar zoals het er bij de UFC aan toe gaat is dit NIET mogelijk en dus ook de grootste onzin.

    Jammer dat mensen weer klakkeloos de opmerkingen van de UFC overnemen die alleen de wereld in worden geslingerd om het falen en incompetente gedrag van de jury goed te praten.
    MMA heeft al zoveel dingen overgenomen van het boksen, dit is nog zoiets. "To beat the champ you have to be extra convincing" etc. en ik vind het een goeie doelstelling.

    Naast het feit dat Jones duidelijk round 2 won(incl. 4& 5) heeft hij het meest indrukwekkende momenten gehad. Wat heeft Gus precies gedaan? punten scoren met jabs en wat mooie rechtse stoten maar hij heeft Jones nooit aangeslagen geraakt. Alleen in de 4de ronde begon hij Jones consistent te raken maar dat was ook verpest nadat Jones hem met die spinning elbow raakte en vervolgens bijna TKO sloeg.

    Je krijgt niet extra punten omdat je iemands 'invincible aura' kraakt of als Joe Rogan schreeuwt om stoten die missen of geblokkeerd worden.

  18. #68
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    MMA heeft al zoveel dingen overgenomen van het boksen, dit is nog zoiets. "To beat the champ you have to be extra convincing" etc. en ik vind het een goeie doelstelling.

    Naast het feit dat Jones duidelijk round 2 won(incl. 4& 5) heeft hij het meest indrukwekkende momenten gehad. Wat heeft Gus precies gedaan? punten scoren met jabs en wat mooie rechtse stoten maar hij heeft Jones nooit aangeslagen geraakt. Alleen in de 4de ronde begon hij Jones consistent te raken maar dat was ook verpest nadat Jones hem met die spinning elbow raakte en vervolgens bijna TKO sloeg.

    Je krijgt niet extra punten omdat je iemands 'invincible aura' kraakt of als Joe Rogan schreeuwt om stoten die missen of geblokkeerd worden.
    Wat is dat nou voor bullshit.

    Hoe denk je dat in voetbal te gaan doen ? PSV wint met 1-0 van Ajax, maar Ajax is wel de landskampioen dus Ajax krijgt toch 3 punten ? Dat is precies hetzelfde. Als alle rondes gelijk zijn en Gus wint er eentje met 10-9 is hij gewoon de nieuwe champ.

    Gus had in zowel in ronde 1 als ronde 2 een takedown en die tellen zwaar dus die rondes waren voor hem. ronde 3 had hij volgens mij een hoger strike percentage. In ronde 4 ook totdat hij die elleboog kreeg. die zou je nog aan Jones kunnen geven maar net zo gemakkelijk aan Gus. Ronde 5 was voor Jones. Dus Jones is gematst omdat hij de champ is. Zo kan iedereen eeuwig de champ blijven.

  19. #69
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Wat is dat nou voor bullshit.

    Hoe denk je dat in voetbal te gaan doen ? PSV wint met 1-0 van Ajax, maar Ajax is wel de landskampioen dus Ajax krijgt toch 3 punten ? Dat is precies hetzelfde. Als alle rondes gelijk zijn en Gus wint er eentje met 10-9 is hij gewoon de nieuwe champ.
    Voetbal en MMA precies hetzelfde haha. Oh wacht, je was toch niet serieus of wel?

    Gus had in zowel in ronde 1 als ronde 2 een takedown en die tellen zwaar dus die rondes waren voor hem.
    Dat was geen takedown in ronde 2. Hij ving een trap van Jones en liep door tot hij struikelde en viel waarna Jones meteen opstond. Kijk naar ronde 1 of 5 als je een takedown wilt zien.

    Dus leg maar eens uit waarom Gustaffson ronde 2 won. Zoals ik zei Jones trapt hem tweemal vol op zn gezicht met high kicks en een harde elleboog met nog een paar body kicks vergeleken met een rechtse opstoot en nog een rechter stoot van Gustaf. Jones was overduidelijk beter in die ronde.


    ronde 3 had hij volgens mij een hoger strike percentage. In ronde 4 ook totdat hij die elleboog kreeg. die zou je nog aan Jones kunnen geven maar net zo gemakkelijk aan Gus. Ronde 5 was voor Jones. Dus Jones is gematst omdat hij de champ is. Zo kan iedereen eeuwig de champ blijven.
    Gemakkelijk een ronde geven aan iemand die bijna TKO werd geslagen in de laatste minuut van een ronde?

    En ja, als een gevecht extreem close is en de kampioen de beste momenten had zal hij de winst krijgen, zo is het nou eenmaal.

  20. #70
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Moest wel even lachen om sommige tweets van de pro's de meeste vonden dat Gus de belt had moeten krijgen.

    Roy nelson bijv:
    Fight was awesome Great job @jonnybones & @alexthemauler but 1 score looked like cj ross scored them

  21. #71
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default










    Last edited by Soulbringer320; 24-09-2013 at 01:14.

  22. #72
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha 😁😁🙈

  23. #73
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Lol

  24. #74
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default


  25. #75
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    hahah geniaal

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •