MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 17 of 18 FirstFirst ... 7131415161718 LastLast
Results 401 to 425 of 429
  1. #401
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Jup, live, en ik hoopte op een finish van beide kanten, maar het was een bedroefende partij. Waarin Mir wilde overleven en Overeem niet voor de kill ging. Val me maar aan met je Overeem-bril op
    Ten eerste heb ik een Gucci bril op. Het kan best zijn dat Ali deze ook een heeft maar dan wil ik graag bewijzen zien dat hij hem al langer heeft dan mij.
    Ten tweede val ik je niet aan maar stel ik je een vraag. Dat Overeem hem niet ko heeft geslagen is een keuze van hem geweest. Dat hij het wel kon is makkelijk te zien aan het feit dat Mir als een dronken maleier over kwam elke keer dat hij (staand) geraakt werd. De takedowns en vanuit guard Mir systematisch slopen over 3 rondes was dus gewoon zijn taktiek. Naar mijn mening is dit makkelijk te zien voor iemand die zich een beetje verdiept heeft in mma. Daar er bij jou een join date staat van 2012 wilde ik je dus het voordeel van de twijfel geven dat zo'n opmerking komt uit het feit dat je het gevecht niet hebt gezien inplaats van dat je er weinig verstand van hebt. Het gebruik van het woord "zogenaamde KO-machine" veraad echter je persoonlijke gevoelens richting Alistair en de echte reden van het plaatsen van die opmerking. Eigenlijk is het dus gewoon stom van mij om erop te reageren
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  2. #402
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Ik heb verschillende joindates gehad, dus dat zegt niet zoveel. Ik vond Overeem te lafjes vechten, desondanks had hij nu ook niet zo'n grote mond als bij de vorige twee/drie partijen. Waar hij twee x keihard KO werd geslagen.

    En ja, Overeem is toch gehaald voor sensationele gevechten? Geen puntenwedstrijden? Drie wanprestaties op rij vind ik het. Met een KO, die zeker mogelijk was, had hij JDS misschien uit mogen dagen. Nu gewoon achterin de rij staan en Bigfoot of Browne rematchen

  3. #403
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Ik heb verschillende joindates gehad, dus dat zegt niet zoveel. Ik vond Overeem te lafjes vechten, desondanks had hij nu ook niet zo'n grote mond als bij de vorige twee/drie partijen. Waar hij twee x keihard KO werd geslagen.

    En ja, Overeem is toch gehaald voor sensationele gevechten? Geen puntenwedstrijden? Drie wanprestaties op rij vind ik het. Met een KO, die zeker mogelijk was, had hij JDS misschien uit mogen dagen. Nu gewoon achterin de rij staan en Bigfoot of Browne rematchen

    Ik vond het een geweldige partij van AO waarin hij aantoonde in staat te zijn om drie rondes een technische demolition van Mir te laten zien.
    Dat jij daar als just bleed fan geen plezier aan kunt beleven is ammer voor jou maar er zijn er zat die van de pot genoten hebben!
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  4. #404
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Die 'demolition' over drie rondes viel anders ook reuze mee, maar omdat het Overeem is en hij wint weer eens een keer staat iedereen op de stoelen. De KO's die hij kreeg waren juist spectaculair, net als wat eraan vooraf ging

  5. #405
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Die 'demolition' over drie rondes viel anders ook reuze mee, maar omdat het Overeem is en hij wint weer eens een keer staat iedereen op de stoelen. De KO's die hij kreeg waren juist spectaculair, net als wat eraan vooraf ging
    Dus eigenlijk maakt het niet zoveel uit wie er KO gaat, als er maar iemand KO gaat.

    Ik kijk er (gelukkig) heel anders naar dan jij. Ook toen hij voor de KO kon gaan, besloot hij zich niet helemaal leeg te slaan zoals bij Brown. Jij noemt dat saai, ik noem dat slim en vooruitgang. Was misschien niet super spectaculair, maar wel technisch goed en mooi gevochten.

  6. #406
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Ik heb verschillende joindates gehad, dus dat zegt niet zoveel. Ik vond Overeem te lafjes vechten, desondanks had hij nu ook niet zo'n grote mond als bij de vorige twee/drie partijen. Waar hij twee x keihard KO werd geslagen.

    En ja, Overeem is toch gehaald voor sensationele gevechten? Geen puntenwedstrijden? Drie wanprestaties op rij vind ik het. Met een KO, die zeker mogelijk was, had hij JDS misschien uit mogen dagen. Nu gewoon achterin de rij staan en Bigfoot of Browne rematchen
    Je zal wel een paar keer geband zijn en onder een andere naam zijn teruggekomen want werkelijk in elk topic zit je te zuigen en te sarren. Wat ben je toch een misselijkmakend ventje.

    Je hoeft niet trots te zijn op Alisiatir, dat maakt me geen fuck uit, maar de man zegt wat hij gaat doen en voert dat tot in de perfectie uit. Mir is geen pannekoek maar had helemaal niks in te brengen.
    Je kunt Alistair een loser vinden maar hij heeft in het verleden bewezen dat hij wel een potje kan meppen. En ook met paardevlees tik je de K1 grootheden niet zo maar weg. Dat is geen geluk.

  7. #407
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Die Minotauro is met de dag lachwekkender aan het worden.
    Voor het eerst sinds mijn eerste joindate ben ik het eens met hem.
    Reps Dirkje.

  8. #408
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Willem, ik dacht dat we vrienden waren!

  9. #409
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Nee, als je je mening hier over Overeem geeft, met al zijn praatjes uit het verleden, het dopinggebruik en een bijna gelijk mma-record voordat hij met doping begon (waar veel mensen zeggen rond Badr Hari toentertijd), dan mag dat niet. Want het is een Nederlander! Dus oppassen wanneer je niet meerijdt op de Overeem-bandwagon. Eerlijk zijn en je mening geven mag hier blijkbaar niet. IK vond hem waardeloos, net als de afgelopen partijen en die partijen met TRT die tel ik niet eens mee. Moraalridder hierzo!

  10. #410
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Vriend, reageer in de boks topics.
    Want Overeem waardeloos noemen in zijn laatste partij is echt lachwekkend gast.

  11. #411
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Overeem heeft zich nog niet bewezen, ondanks zijn fight vs Mir. In Amerika verwachtten ze KO's van hem, hij is alleen maar KO gegaan op Lesnar na. En toen kreeg hij wel de credits die hij verdiende en terecht! Jammer dat daarna het doping verhaal de hoek kwam...

  12. #412
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het een prima pot om naar te kijken, een lange slooppartij was misschien in dit geval wel leuker om te zien dan dat Mir out was gegaan op die knieën in de eerste ronde. Goede aanknopingspunten in Alistair's game voor de volgende pot.
    Maar Joe Silva; zet hem in godesnaam niet nu al tegenover JDS. Al vraag ik me af wat de impact is geweest van die 3 slooppartijen op rij die hij heeft gedraaid (Cain x2, Hunt), dat zal je toch niet in de koude kleren gaan zitten.
    Alistair tegen Miocic of Barnett bijvoorbeeld...veel beter. Of fuck it, laat hem als "CardioReem" rematchen tegen Bigfoot, hoewel ik even niet uit m'n hoofd weet hoe lang de laatste suspended is.
    MMAcentral | Voor je dagelijkse MMA nieuws en fights

  13. #413
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    9 maanden had Bigfoot gekregen.

  14. #414
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    juistem. omstreeks september zou weer kunnen dus...zie ik liever Alistair iets sneller in actie komen.
    Schaub is misschien ook wel een aardige optie.
    MMAcentral | Voor je dagelijkse MMA nieuws en fights

  15. #415
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Nee, als je je mening hier over Overeem geeft, met al zijn praatjes uit het verleden, het dopinggebruik en een bijna gelijk mma-record voordat hij met doping begon (waar veel mensen zeggen rond Badr Hari toentertijd), dan mag dat niet. Want het is een Nederlander! Dus oppassen wanneer je niet meerijdt op de Overeem-bandwagon. Eerlijk zijn en je mening geven mag hier blijkbaar niet. IK vond hem waardeloos, net als de afgelopen partijen en die partijen met TRT die tel ik niet eens mee. Moraalridder hierzo!
    Overeem heeft nooit TRT gehad!

  16. #416
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Kwam deze tegen op twitter! LOL

    "Caught using a long-nosed hookfly, the Reem shows off his catch - The rare Salmwani"


  17. #417
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Kwam deze tegen op twitter! LOL

    "Caught using a long-nosed hookfly, the Reem shows off his catch - The rare Salmwani"

    https://pbs.twimg.com/media/Bfyy0niCEAADjji.jpg

  18. #418
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

  19. #419
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Fuck Dana.
    Ali is helemaal geen punten vechter, zoals heel vechters die nog onder bij UFC vechten.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  20. #420
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default Anthony Johnson: 'Overeem Was Team Alistair, He's Not a Blackzilian'

    Anthony Johnson has only been back in the UFC for a short period of time and he's already making headlines.


    Johnson spoke with Fox Sports about his trip to UFC 169 and the apparent rift between Johnson and UFC heavyweight Alistair Overeem.


    "I ain't got not beef with him, I just don't care about him," Johnson said candidly. "He's not a Blackzilian, he ain't no Blackzilian. Don't even put him in that category. He's Team Alistair, that's it."


    That statement goes against what Glen Robinson told The MMA Hour.


    "He's welcome back, but he's decided to do his camp in Thailand," Robinson said.


    That's in reference to Overeem heading to Thailand for his training camp prior to facing Frank Mir at UFC 169. It's not Overeem's first change of scenery either.


    Overeem had a highly publicized parting of the ways with Golden Glory over what he called, "a breach of trust."


    Overeem joined the Blackzilians shortly thereafter and it seemed as though he made the move a permanent one. But it would appear "The Reem" felt a change was needed and "Rumble" won't be making a phone call to have the heavyweight come back to Boca Raton, Florida anytime soon.


    Although MMA is considered an individual sport, a fighter is only as good as the coaches and training partners around him. Having a healthy team atmosphere will lead to success by not only the individual, but the team as a whole.


    Of course you could have a Jon Jones-Rashad Evans situation play out as well. So the whole team concept isn't for everyone.

  21. #421
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default



    https://soundcloud.com/mmaroasted/anthony-johnson-al-iaquinta

    Anthony Johnson come on at 123.01....He talks about getting back into the UFC, how he doesn't consider Overeem BlackZillian, how Overeem was "Checking out his meat" and looked at him funny but he wouldn't share, how he not crazy about black girls because black vaginas "Don't look healthy" and more.

  22. #422
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Die laatste zin... WTF

  23. #423
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik kan er niet over oordelen. Heb er nog nooit 1tje gezien

  24. #424
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Willem, laatst inboxde je me nog allemaal linkjes van Onionbooty en Elephantasses

  25. #425
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    lol


    --> met terugwerkende kracht Helwani vs Overeem, pré-fight interview against Mir

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •