MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 15 of 18 FirstFirst ... 51112131415161718 LastLast
Results 351 to 375 of 429
  1. #351
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    240.000 voor Aldo en 10.000 voor Lamas is toch eigelijk te gek voor woorden voor een Titlefight
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #352
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Hoewel ik zelf (zoals al eerder vermeld in deze thread) van mening ben dat Alistair zeer verstandig heeft gevochten gezien hoe zijn vorige gevechten verliepen en dat dit do or die was voor hem, snap ik nu waarom Dana zat te flippen wat betreft Alistair's performance. Alistair verdient blijkbaar bijna een half miljoen (misschien meer als hij een deel van de ppv krijgt) en voor dat bedrag verwacht Dana natuurlijk dat je een echte ppv-draw bent (wat Alistair momenteel niet is binnen de ufc). Ik kan je garanderen dat als Alistair bijvoorbeeld 'slechts' 80 duizend verdiende per gevecht dat Dana niet zo zou trippen.

    Dus vanuit een business standpunt is Alistair momenteel niet bepaald winstgevend voor de UFC maarja Alistair moet natuurlijk ook aan zichzelf denken en daarom heeft hij dit gevecht ook gewoon verstandig gevochten.

  3. #353
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Ik weet niet of Alistair geen draw is. Als je kijkt naar persconferenties...hij krijgt altijd veel vragen, ook deze keer weer. Misschien wel meer dan Aldo, Faber en Barau. Geen 1 op 1 relatie met zijn positieve of negatieve populariteit, maar het zegt wel iets.
    Misschien onterecht, maar de salarissen voor zwaargewichten zijn gemiddeld gezien sowieso al hoger.

  4. #354
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Lamas heeft wel een kut contract hoor. 10k na 4 winstpartijen? Dan zit je contract echt niet goed in elkaar.

  5. #355
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Ik weet niet of Alistair geen draw is. Als je kijkt naar persconferenties...hij krijgt altijd veel vragen, ook deze keer weer. Misschien wel meer dan Aldo, Faber en Barau. Geen 1 op 1 relatie met zijn positieve of negatieve populariteit, maar het zegt wel iets.
    Misschien onterecht, maar de salarissen voor zwaargewichten zijn gemiddeld gezien sowieso al hoger.
    Voor dit gevecht kreeg hij idd wel wat meer vragen etc. maar ik weet nog dat hij tijdens de persconferentie voor het Browne gevecht echt bijna geen vragen kreeg. Ariel Helwani stelde hem toen zelfs de vraag van hoe voelt het om eerst de ster te zijn en nu zowat genegeerd te worden?!

    Toen Alistair naar de UFC kwam had hij natuurlijk veel hype, hij was k1 kampioen, strikeforce kampioen, had al tijdje niet verloren etc etc. dus toen kon die een goede contract binnenslepen maar zoals ik in een van mijn vorige posts al zei, Alistair is (tot dusver) niet de vechter gebleken waar de UFC op had gehoopt/gerekend.

  6. #356
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Attendance: 14,308
    Gate: $1,651,000

    Alistair Overeem: $407,143 ($285,714 to show, $121,429 win bonus)
    Jose Aldo: $240,000 ($120,000 to show, $120,000 win bonus)
    Frank Mir: $200,000
    Abel Trujillo: $145,000 ($10,000 to show, $10,000 win bonus, $75,000 Fight of the Night bonus, $50,000 Knockout of the Night bonus)
    Urijah Faber: $100,000
    Jamie Varner: $92,000 ($17,000 to show, $75,000 Fight of the Night bonus)
    Nick Catone: $26,000 ($13,000 to show, $13,000 win bonus)
    Chris Cariaso: $24,000 ($12,000 to show, $12,000 win bonus)
    Renan Barao: $22,000 ($11,000 to show, $11,000 win bonus)
    Ali Bagautinov: $20,000 ($10,000 to show, $10,000 win bonus)
    Al Iaquinta: $20,000 ($10,000 to show, $10,000 win bonus)
    Alan Patrick: $16,000 ($8,000 to show, $8,000 win bonus)
    Clint Hester: $16,000 ($8,000 to show, $8,000 win bonus)
    Rashid Magomedov: $16,000 ($8,000 to show, $8,000 win bonus)
    Neil Magny: $16,000 ($8,000 to show, $8,000 win bonus)
    John Makdessi: $12,000
    Ricardo Lamas: $10,000
    John Lineker: $8,000
    Danny Martinez: $8,000
    Tom Watson: $8,000
    Kevin Lee: $8,000
    Andy Enz: $8,000
    Tony Martin: $8,000
    Gasan Umalatov: $8,000
    Thanx

  7. #357
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Alistair is (tot dusver) niet de vechter gebleken waar de UFC op had gehoopt/gerekend.
    Klopt.

    Aan de andere kant is hij 1 of 2 KO's verwijderd van een boel hype weer.

  8. #358
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    400k voor een "crappy performance" way to go Ali! Trek ze maar helemaal leeg die Yanks.

  9. #359
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ik hoorde dat deze bedragen niet het enige is wat ze uitbetaald krijgen.
    Soms is het geen eens accuraat.
    Locker room bonussen en ppv geld komt er nog bij.
    Overeem heeft meer dan een half miljoen opgehaald.

  10. #360
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Alistair + Mousasi in de live uitzending van The MMA HOUR

    Begint nu (18:00 uur) met Alistair in de studio bij Ariel Helwani

    Mousasi zal om 20:00 uur via skype/telefoon voorbij komen

    http://www.mmafighting.com/2014/2/3/...e-skylar-astin

  11. #361
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Dat Aldo meer verdiend dan Ricardo, oke. Maar Als Ricardo had gewonnen, was voor hetzelfde gevecht zijn winbonus maar 10k geweest. Terwijl je dat meer zou kunnen waarderen dan Aldo's win.
    Tja klinkt oneerlijk, maar that's the fightbussinus, I guess.

    Daarnaast valt me ook op dat iedereen ronde bedragen krijgt, behalve Alistair, haha.
    Wel lekker hoor kleine half miljoen!!!!!!!

    Die andere vechters zijn denk ik ook al dolgelukkig met 8 of 16k. Zou ik wel zijn iig. =)

  12. #362
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Strange Cutbean View Post
    Het kan zijn dat ze dan naar een van de videoschermen kijken die boven de octagon en de tribunes hangen, waar alles beter te zien is.
    Ze kijken juist weg van de octagon. Denk inderdaad dat het om die steekpartij ging.

  13. #363
    Join Date
    May 2005
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ger Maan View Post
    Alistair + Mousasi in de live uitzending van The MMA HOUR

    Begint nu (18:00 uur) met Alistair in de studio bij Ariel Helwani

    Mousasi zal om 20:00 uur via skype/telefoon voorbij komen

    http://www.mmafighting.com/2014/2/3/...e-skylar-astin
    Leuk interview met Overeem! Thanks!!

  14. #364
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Voor dit gevecht kreeg hij idd wel wat meer vragen etc. maar ik weet nog dat hij tijdens de persconferentie voor het Browne gevecht echt bijna geen vragen kreeg. Ariel Helwani stelde hem toen zelfs de vraag van hoe voelt het om eerst de ster te zijn en nu zowat genegeerd te worden?!

    Toen Alistair naar de UFC kwam had hij natuurlijk veel hype, hij was k1 kampioen, strikeforce kampioen, had al tijdje niet verloren etc etc. dus toen kon die een goede contract binnenslepen maar zoals ik in een van mijn vorige posts al zei, Alistair is (tot dusver) niet de vechter gebleken waar de UFC op had gehoopt/gerekend.

    Dit klopt wel hoor, je zag het ook op sherdog. De discussie topic van Alistair vs Mir was bedroeg veruit de meeste posts, meer dan faber en aldo. De fans willen hem denk ik echt wel graag zien.

  15. #365
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Ik hoorde dat deze bedragen niet het enige is wat ze uitbetaald krijgen.
    Soms is het geen eens accuraat.
    Klopt

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #366
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Ger Maan View Post
    Alistair + Mousasi in de live uitzending van The MMA HOUR

    Begint nu (18:00 uur) met Alistair in de studio bij Ariel Helwani

    Mousasi zal om 20:00 uur via skype/telefoon voorbij komen

    http://www.mmafighting.com/2014/2/3/...e-skylar-astin
    Thanx, ben helaas pas om 18:40uur begonnen met kijken.het was warm in de studio denk, overeem zweette als een gek.

  17. #367
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    dat contract is met het volle verstand afgesloten vanuit de UFC, hoeft DW het niet mee eens te zijn, maar dat is niet relevant, hij sluit die deals niet dus moet ie er ook niet moeilijk over doen....

    mocht dit de reden zijn dan he, kan ik me overigens niet voorstellen, wsl was ie gewoon pissed dat overeem over lesnar begon...
    beetje op z'n pik getrapt ofzo....moet gewoon n tamponnetje indoen en niet zo mauwen!

    overeem gewoon goed gevochten, solid win!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  18. #368
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Voor de mensen die het nog willen terugkijken, Alistair als gast bij de MMA Hour aflevering van gisteren. Alistair is meteen als eerste gast.

    http://www.mmafighting.com/2014/2/3/...e-skylar-astin

    Ik moet zeggen, ik ben eigenlijk nooit een Alistair liefhebber geweest (en tijdens zijn paardenvlees dagen al helemaal niet) maar zijn iets meer 'bescheiden' karakter van de laatste tijd (ook duidelijk in het bovenstaande interview) spreekt me iets meer aan. Al die idiote 'wwe' acts en het arrogante gedrag dat Alistair in het verleden heeft getoond vond ik persoonlijk best storend. Misschien is hij na die 2 losses weer met beide benen op de grond gezet. Hopelijk blijft dat ook zo.

  19. #369
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Volgens Ariel is Alistair "free agent" (Alistair's dure UFC-contract is verlopen), Alistair gaf geen antwoord op die vraag maar lachte er wel bij (dus ik neem aan dat het klopt)

    Dit zou betekenen dat Alistair en Zuffa opnieuw moeten onderhandelen (Alistair krijgt ongetwijfeld een lager aanbod), dit verklaart ook de vreemde uitspraken (crappy performance) van Dana mbt Overeem's winstpartij tegen Mir. Overeem heeft het afgelopen kwartaal met zowel Legend als Glory geflirt (zie de trainingscamps in Rusland en Thailand). Ik vermoed dat dit doelbewust is gedaan als zijnde onderhandelingstaktiek.
    Last edited by rollermanskunk; 04-02-2014 at 12:20.

  20. #370
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Volgens Ariel is Alistair "free agent" (Alistair's dure UFC-contract is verlopen), Alistair gaf geen antwoord op die vraag maar lachte er wel bij (dus ik neem aan dat het klopt)

    Dit zou betekenen dat Alistair en Zuffa opnieuw moeten onderhandelen (Alistair krijgt ongetwijfeld een lager aanbod), dit verklaart ook de vreemde uitspraken (crappy performance) van Dana mbt Overeem's winstpartij tegen Mir. Overeem heeft het afgelopen kwartaal met zowel Legend als Glory geflirt (zie de trainingscamps in Rusland en Thailand). Ik vermoed dat dit doelbewust is gedaan als zijnde onderhandelingstaktiek.
    Ik zat je topic net te lezen. Zou wel een erg typische onderhandelingstactiek van ome Dana zijn. Moet zeggen Overeem krijgt ook wel erg veel betaald vergeleken sommige andere toppers hehe

  21. #371
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Ik zat je topic net te lezen. Zou wel een erg typische onderhandelingstactiek van ome Dana zijn. Moet zeggen Overeem krijgt ook wel erg veel betaald vergeleken sommige andere toppers hehe
    Klopt. Hij krijgt veel.
    Hoop dat Boon hier nog ff komt roepen dat hij dat geregeld heeft, kan ik gelijk vragen of die nog een functie bij Glory heeft.

  22. #372
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Voor de mensen die het nog willen terugkijken, Alistair als gast bij de MMA Hour aflevering van gisteren. Alistair is meteen als eerste gast.

    http://www.mmafighting.com/2014/2/3/...e-skylar-astin

    Ik moet zeggen, ik ben eigenlijk nooit een Alistair liefhebber geweest (en tijdens zijn paardenvlees dagen al helemaal niet) maar zijn iets meer 'bescheiden' karakter van de laatste tijd (ook duidelijk in het bovenstaande interview) spreekt me iets meer aan. Al die idiote 'wwe' acts en het arrogante gedrag dat Alistair in het verleden heeft getoond vond ik persoonlijk best storend. Misschien is hij na die 2 losses weer met beide benen op de grond gezet. Hopelijk blijft dat ook zo.
    Heb 't gisteren ook zitten kijken, vond 't erg leuk.
    heeft die Helwani nou ergens zijn ontslag gekregen ofzo?

  23. #373
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Heb 't gisteren ook zitten kijken, vond 't erg leuk.
    heeft die Helwani nou ergens zijn ontslag gekregen ofzo?
    Nope, Ariel wordt gewoon overal ingehuurd, Fox wilde hem alleen niet meer als interviewer omdat Ariel recent ook bij de concurrent (Bellator/Spike) was ingehuurd. Ariel kon afgelopen weekend gewoon zijn ding doen maar niet namens Fox.

  24. #374
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Heb 't gisteren ook zitten kijken, vond 't erg leuk.
    heeft die Helwani nou ergens zijn ontslag gekregen ofzo?
    Lees dit maar.

    http://www.examiner.com/article/arie...ia-credentials

  25. #375
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Ik vond dat vrouwtje wat ze nu gebruikten geen succes. Heeft echt een afschuwelijk stemgeluid...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •