MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 12 of 18 FirstFirst ... 28910111213141516 ... LastLast
Results 276 to 300 of 429
  1. #276
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Gewoon goed gevochten, ondanks dat White het niet veel vond. Wat ik wel met hem eens ben, is dat het uitdagen van Lesnar natuurlijk helemaal nergens op slaat.
    Vond White het niet veel nee?
    Ik vond Overeem toch aardig domineren en Mir had weinig tot niks in te brengen.
    Het was zoals al eerder gezegd misschien niet de meest spectaculaire partij maar goed, het was wel een hele belangrijke dus ik snap wel dat er op save gespeeld werd.

    En dat van Lesnar uitdagen, tja.. beetje hypen hoort er bij toch.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #277
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Ben benieuwd tegen wie ze hem nu zetten. Hoop tegen deze meneer;


  3. #278
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Mir ontzettend slap, had ie niet door dat het een do-or-die gevecht was? Overeem kon het rustig aan doen, mooi en slim gevochten, ook met dank aan Mir. Hopelijk blijft ie scherp. Mooi om 'm weer met z'n armen in de lucht te zien na afloop.
    It's okay to be white

  4. #279
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon prima prestatie. mir is geen nobody en dat wist Alistair. Gewoon voorzichtig gespeeld. Hij had ook wel meer in zijn mars maar hij wist op t laatst dat ie het in de pocket had.

  5. #280
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    White was niet blij met Overeem...

    It's okay to be white

  6. #281
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    White moet een nieuw contract afsluiten met Overeem en dat moet wat minder gaan worden dan de miljoenen per partij die hij nu krijgt. Dus hij zou ook niet enthousiast doen als hij mir in 30 secondes ko had geslagen. Business als usual.

    Overeem heeft hier een heleboel potentiele tegenstanders een heel nieuw probleem gegeven. Normaal wacht je een minuutje en dan is zijn tank leeg. Nu ging hij 3 rondes lekker door en had geen problemen. Partij netjes uitgevochten. Mir had geen schijn van kans.

    Dit is dezelfde discussie als de partij van Spong tegen d'Anda. Een heleboel mensen vinden dat je de snelle knockouts moet hebben, maar ik vind dat je af en toe moet laten zien dat je ook gewoon bekeken en dominant een partij uit kan knokken.
    En dat deed Alistair.

  7. #282
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Overeem heeft gewoon goed gevochten. Moet ie weer risico's nemen en dat het dan weer eindigt zoals bij Silva of Browne. We hebben ook gezien wat er met Nog gebeurde toen ie Frank wou finishen. Goed gedaan Ali op naar de volgende win!

  8. #283
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Pfff weer een beetje respect verloren voor Dana.

    Wil er niet eens op in gaan...

  9. #284
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    White was niet blij met Overeem...

    De laatste tijd vliegt White wel heel erg vaak uit de bocht, brand zijn werknemers af: scheidsrechters, juryleden, vechters worden constant afgemaakt. Negativiteit tot aan het bot. Die is volgens mij niet helemaal helder in z'n koppie. Coke, hersenbeschadiging of gewoon een maffe tokkie?

  10. #285
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Wat doet die Scott Cooker tegenwoordig dan? Lijkt mij een goede vervanger voor Dana.

  11. #286
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Die Urijah Faber is echt een pannenkoek

  12. #287
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Dana is een slimme zakenman, die heel goed weet wat de Amerikaanse publiek wil zien.

    Ali zal met zijn huidige cardio en snelheid weinig bereiken tegen jds en cain. Het punt is: hij heeft ingezien dat zijn oude vechtstijl niet meer compatible was met zijn huidige lichaamsbouw. Die stijl kon hij alleen toepassen met de nodige superkracht. Nu heeft die een nieuwe stijl aangeleerd, heeft wel wat tijd gekost->maar wel gelukt op die leeftijd.

    Als die nog 5-7 kilo dropt en aan zijn snelheid en cardio werkt-> dan zou die het tegen cain of jds wel redden denk ik. Alhoewel de scherpe kijker ook wel gezien zal hebben dat zijn kin niet veel meer kan hebben-> ook gisteren.

  13. #288
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Gewoon goed gevochten, ondanks dat White het niet veel vond..
    Ohja zei white dat? Fuck Dana! Dat krijg je als je baas zegt dat het do or die is. En dan nog...heel goed gevochten, on-Nederlands op het resultaat en zeker niet laf of te weinig gedaan. Mir zag eruit!



  14. #289
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Ali heeft goed gevochten, gewonnen, en belangrijker nog...zelfvertrouwen geweekt.
    White is echt een zuurpruim de laatste tijd.

  15. #290
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ridderkerk
    Posts
    449
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    Ali heeft goed gevochten, gewonnen, en belangrijker nog...zelfvertrouwen geweekt.
    White is echt een zuurpruim de laatste tijd.
    Dat ja pff, wat een pannekoek. De afweging tussen mogelijk je contract verliezen als je verliest, of je gameplan uitvoeren en op safe spelen...Wat Overeem deed zou in iedere andere sport niet meer dan normaal zijn.
    Last edited by HARDnickCORE; 02-02-2014 at 13:14.

  16. #291
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Overeem redt het nooit tegen de huidige top 3/5 van HW, ondanks zijn opstekertje vannacht. Overeem is niet meer wat het was

  17. #292
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Ga weg man. Alistair had van bigfoot en browne helemaal niet hoeven verliezen. Dan had hij nu al voor de titel gevochten.
    Of hij die titel zou winnen is een tweeden. Maar Overeem is echt wel een top 5 hw.

  18. #293
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Van Velasquez, Santos en Cormier wint hij sowieso niet. Browne en Silva heeft hij verloren, dat is een feit. Had niet hoeven te verliezen is iets anders dan de wedstrijd gewoon winnen. Nadat hij gepakt werd is het nooit meer Ubereem geweest en vannacht was ook niet overtuigend, tegen een Mir die als een zoutzak in de octagon stond.

  19. #294
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Werdum wint hij ook niet zomaar, Hunt is ook geen zekerheidje. Zie zelfs Struve (in vorm) een grote kans hebben tegen Overeem.

  20. #295
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Struve met zijn super dekking wordt ook vakkundig neergeslagen door Overeem.

  21. #296
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Btw ik zie op fb dat ufc van elke wedstrijd foto's post behalve Mir vs Overeem.

    Vreemd zeg... alsof Dana er een stokje voor heeft gestoken.

  22. #297
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Dana is gewoon een ongeleid projectiel, de echte business wordt duidelijk door de Fertitta brothers gedaan; Als ik Overeem was zou ik Dana maar even lekker negeren.

    Alistair heeft eindelijk weer eens met z'n hersens gevochten ipv van dat domme geram wat ze bij Mike's gym schijnen te leren, Mir had geen kans!

    Super performance!

  23. #298
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Utrecht
    Posts
    551
    vCash
    126000

    Default

    dana kan praten wat hij wil. Ik heb het idee dat het gevecht tussen mir en ali meer buzz had en heeft( na het event) dan de twee champfights.

  24. #299
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Mir is slechte reclame voor TRT...
    Thailand Alistair heeft 'm gewoon geschooled.
    Last edited by e-type; 02-02-2014 at 14:05.
    It's okay to be white

  25. #300
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    De UFC heeft Alistair aangenomen als ultieme sloopmachine, die garant staat voor veel KO's. En daar wordt hij ook zeer riant voor betaald. Kan me dan ook wel voorstellen dat Dana lichtelijk teleurgesteld is in het optreden van Alistair gisteren.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •