MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 18 of 18 FirstFirst ... 81415161718
Results 426 to 429 of 429
  1. #426
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    "A lone horse", hahaha.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #427
    Join Date
    May 2005
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Jup, live, en ik hoopte op een finish van beide kanten, maar het was een bedroefende partij. Waarin Mir wilde overleven en Overeem niet voor de kill ging. Val me maar aan met je Overeem-bril op

    Ik wil hier best op reageren. Ik heb net de partij eens rustig terug zitten kijken, maar wanneer vond jij dat Overeem Mirr had moeten afmaken?
    Ik denk dat je bedoelde op ongeveer 2:40 in de 1ste ronde. Net na de kniee waarbij Frank down gaat en Overeem half guard ligt op Mirr. Ik denk dat jij bedoelde dat je Overeem het liefst had willen zien beuken op het moment dat Overeem halfguard kwam of zie ik dat verkeerd?
    Naar mijn mening was het voor Overeem best lastig om dan vol gas een barrage van stoten te geven. Ik denk persoonlijk dat het rendement dan best laag was geweest. Nu hield Overeem met zijn linkerarm de arm van Mirr vast en raakte hem echt wel een paar keer goed op het lichaam en hoofd en deelde goed uit. Ik denk dat je Mirr ook wel wat credits mag geven dat hij de kniee en wat daarop volgde heeft overleefd. Overeem had dit denk ik echt niet beter kunnen doen.

    Interessanter is dat Overeem in Thailand heeft getraind, maar volgens mij echt maar 2 trappen heeft uitgedeeld. Die clinch en hoe hij die knieeen eruit gooit vind ik schitterend om naar te kijken.

    Ik ben hartstikke blij dat hij heeft gewonnen, want ik leef altijd naar zijn partijen toe en hij is de Nederlander die onze vechtsport wereldje een beetje op de wereldkaart zet.
    Last edited by DAJAK; 08-02-2014 at 11:01.

  3. #428
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Quote Originally Posted by DAJAK View Post
    Ik wil hier best op reageren. Ik heb net de partij eens rustig terug zitten kijken, maar wanneer vond jij dat Overeem Mirr had moeten afmaken?
    Ik denk dat je bedoelde op ongeveer 2:40 in de 1ste ronde. Net na de kniee waarbij Frank down gaat en Overeem half guard ligt op Mirr. Ik denk dat jij bedoelde dat je Overeem het liefst had willen zien beuken op het moment dat Overeem halfguard kwam of zie ik dat verkeerd?
    Technisch en strategisch vond ik het een goed gevecht van Alistair. Maar als je de laatste 10 seconden van het gevecht bekijkt, dan lijkt het alsof Alistair zijn instict onderdrukt, bewust een stapje terug doet en Mir spaart.

  4. #429
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Jabdealer View Post
    Technisch en strategisch vond ik het een goed gevecht van Alistair. Maar als je de laatste 10 seconden van het gevecht bekijkt, dan lijkt het alsof Alistair zijn instict onderdrukt, bewust een stapje terug doet en Mir spaart.
    Wat goed is. Als je de partij in de pocket hebt ga je de laatste 10sec geen risico meer nemen toch?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •