MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 86 of 86
  1. #76
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    x2 ik kijk het ook niet meer, ze hebben kansen zat gehad maar keer op keer vernachelen ze het met dat wanstaltige commentaar
    Voorheen kon ik er wel om lachen.
    Maar heb al zijn onzinnige oneliners wel gehoord.
    Als je vaak hetzelfde hoort gaat het je irriteren.

    hoorde je wat hij zei toen schilling die superman punch gaf?.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Die krijgen de volgende keer allemaal gratis oordopjes van RTL.

  3. #78
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Die krijgen de volgende keer allemaal gratis oordopjes van RTL.
    hahah misschien dat ze mn afstandsbediening ook kunnen vergoeden.....zap knop is iets te hard ingedrukt zaterdag

  4. #79
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Ben bang dat onze grote vriend Koert Westerman zich zodanig erin heeft gebabbeld (als producent van het hele gebeuren oid) dat hij daar niet weg te meppen valt. Dat het uiteindelijke product (een goed gecommentarieerd programma) een drama is voor de fans terzijde. Ben meer benieuwd wat RTL voor targets heeft gesteld op het gebied van de kijkcijfers.......

  5. #80
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Cool

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Ben bang dat onze grote vriend Koert Westerman zich zodanig erin heeft gebabbeld (als producent van het hele gebeuren oid) dat hij daar niet weg te meppen valt. Dat het uiteindelijke product (een goed gecommentarieerd programma) een drama is voor de fans terzijde. Ben meer benieuwd wat RTL voor targets heeft gesteld op het gebied van de kijkcijfers.......
    Tja, RTL zond Glory 10 LA bijna een maand na dato uit. Iets zegt me dat de uitzendrechten geen drol hebben gekost en dat men bij het zoeken van een commentator automatisch bij Koert uitkwam omdat hij toch al min of meer bij RTL's vaste goedkope commentator's segment behoort die denkt een beetje verstand te hebben van allerlei soorten sporten. Koert is een voetbalverslaggever cq Malle Eppie met zero verstand van de vechtsport.

    Als RTL denkt door met een dubbeltje op de eerste rang te gaan zitten kijkers te trekken dan heeft men zich blijkbaar vergist in de intelligentie van de doelgroep. Weg met die Malle Eppie en graag de events wat eerder uitzenden (bijv. de volgende dag als de event in de nacht is.)

  6. #81
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    nou hij deed ook weleens verslag van de jupiler league en zelfs dat kon ie verkloten...ik bedoel maar

  7. #82
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Tja, RTL zond Glory 10 LA bijna een maand na dato uit. Iets zegt me dat de uitzendrechten geen drol hebben gekost en dat men bij het zoeken van een commentator automatisch bij Koert uitkwam omdat hij toch al min of meer bij RTL's vaste goedkope commentator's segment behoort die denkt een beetje verstand te hebben van allerlei soorten sporten. Koert is een voetbalverslaggever cq Malle Eppie met zero verstand van de vechtsport.

    Als RTL denkt door met een dubbeltje op de eerste rang te gaan zitten kijkers te trekken dan heeft men zich blijkbaar vergist in de intelligentie van de doelgroep. Weg met die Malle Eppie en graag de events wat eerder uitzenden (bijv. de volgende dag als de event in de nacht is.)
    Probleem is natuurlijk dat GLORY niet genoeg events heeft voor elke week een uitzending. Zelfs niet om de twee weken. Als je de Road to GLORY evenementen in de VS meerekent komen ze dit jaar op 15 evenementen uit.
    Last edited by blackadder; 21-10-2013 at 14:07.

  8. #83
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Probleem is natuurlijk dat GLORY niet genoeg events heeft voor elke week een uitzending. Zelfs niet om de twee weken. Als je de Road to GLORY evenementen in de VS meerekent komen ze dit jaar op 15 evenementen uit.
    In 2014 komen er 14 grote Glory shows. Vanaf het 2e kwartaal in 2014 bijna elke 2 weken een Glory event met een break van 2 maanden in de zomer.

  9. #84
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    In 2014 komen er 14 grote Glory shows. Vanaf het 2e kwartaal in 2014 bijna elke 2 weken een Glory event met een break van 2 maanden in de zomer.
    Dat staat al vast of dat willen ze graag?

  10. #85
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Maastricht
    Posts
    570
    vCash
    126000

    Default

    Het is niet alleen Koert maar ook Marcel Maier.....toen bij de WGP begin dit jaar. Man man man..... Mirko Filipovic (niemand noemt hem Filipovic in de vechtscene) de lokale held..... Alsof het fucking Frans Duijts is die in Tiel zijn optreden doet. Vervolgens geeft 'Filipovic' een highkick tegen Londt, die daardoor 8 tellen krijgt. Hoor je Koert : Zou Londt alsnog de overwinning eruit gesleept hebben.... En het eeuwig vragen van wat mag nu wel en wat mag nu niet. Die man heeft totaal geen verstand van zaken. Ik bedoel als je toch interesse hebt in een sport ..... Sowieso de titel 'Badr Hari op de K-1 WGP' irriteerde me ook al mateloos. Alsof de rest niet interessant was. Mijn vrienden die normaal NOOIT kijken wilde nu Badr Hari wel eens zien vechten... kijk dan niet. Nee doe mij maar Fred Royers & Remco Pardoel, die mensen weten waarover ze praten.
    LIKE mijn MMA Nieuws Pagina op Facebook !!!!!

    http://www.facebook.com/MmaFinest

  11. #86
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Zou top zijn als fred of remco bij edwin aan mag schuiven.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •