MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17

Thread: Docentendag

  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default Docentendag

    Blij dat er zoveel respect voor onze docenten is!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default



    veel van die dombo's zouden echt een paar jaar naar een serieus internaat moeten

    die kinderen kunnen echt niet met de vrijheid omgaan, wat een hypocriete trieste jeugd


  3. #3
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Trieste jeugd, trieste samenleving. En het word steeds erger!
    It's just a job. Grass grows, birds fly, waves pound the sand. I beat people up.
    Muhammad Ali

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wat een mongolen! Nekschot
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Big up voor Thom!

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Hoewel Thom natuurlijk een baas is, heeft zijn intensieve begeleiding bij Badr nou niet bepaald positief uitgewerkt. Aan de andere kant zien we natuurlijk niet de gevallen waar het wel een positief effect heeft gehad.

  7. #7
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    we haalde vroeger genoeg rotgein uit maar kan me niet herinneren dat ik zulke teksten ooit tegen of over een leraar heb gezegd....je schaamt je toch kapot voor de jeugd

  8. #8
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben aanstaand docent en ik stond echt met mn bek vol tanden ik dacht echt... Met zo'n mentaliteit kom je nergens nahjaa nergens.... Tot bij de MC Donalds allemaal Fuckers!! DOe mij maar een hamburger een grote cola Mc kroket plain... (jaa zonder saus betekend dat lul) middel friet met drie frietsaus!
    Complimenten voor je mooie pet

  9. #9
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    hmm bij mij op school ging het ook zo.. zaten jullie allemaal op privescholen dan?

  10. #10
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Nee, maar de leerlingen hadden wel meer een band met de docenten omdat het gezag geaccepteerd werd.. nu word op voorhand al het gezag niet meer geaccepteerd lijkt wel.. De zogenoemde verpaupering van de samenleving

  11. #11
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Vroeger was alles beter.
    Max. 400 x 125

  12. #12
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Vroeger was alles anders... Veel scheefgroei vooral.. Het gezag mag minder en wordt minder geaccepteerd dan voorheen en moet opletten om niet opgepakt of in elkaar geslagen te worden, en de leerlingen/burgers denken meer te mogen en accepteren het gezag niet meer.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Vroeger was alles beter.
    niet persee beter, maar er was wel meer respect voor gezag,leeftijd etc........nu schelden kinderen van 12 jaar al met allerlei ziektes, dat hoefde wij vroeger, op die leeftijd, niet te doen kan ik je wel zeggen.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ik had het inderdaad niet in me hoofd moeten halen om dit over mijn docenten te zeggen. Ik scheet in me broek voor ze. Die mensen kunnen je hele lot bepalen.
    Home mtk-gym.nl


  15. #15
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Mja, lijkt mij dat deze school niet representatief is voor heel NL. Deze knapen zijn te druk met meelopen en stoer te doen. Afzetten is in principe normaal bij deze leeftijd echter elke vorm van respect ontbreekt. Als ouder schaam je je toch kapot als je je kinders zo ziet. Ik zou vreselijk aangepakt worden door mijn ouders iig.

  16. #16
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Wat een volk....

  17. #17
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    Mja, lijkt mij dat deze school niet representatief is voor heel NL.
    Vroeg ik me ook al af, 't zal vast ergens in de drukbevolkte gebieden van de randstad zijn. En dan met name toch in de regio Amsterdam gok ik. Dit is echt het nihilisme voorbij. Volkomen vijandig gemaakt en gebrainwashed door alle teringshit in de maatschappij. Het zijn hedon-anarchisten zonder enige vorm van gevoel of inhoud die denken dat de wereld om hun kleine zielige egootje draait. Het zijn gewoon nog kinderen. Als hun stompzinnige basisbehoeftetjes maar vervuld worden. Ze kunnen niet meedraaien in de nepwereld die hun voorgeschoteld wordt, dus totale desillusie is hun deel. De maatschappij is daar zeker ook schuldig aan. Maar die opvoeding begint echt thuis mensen..... daarom zeg ik hypocriet!

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •