MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 79
  1. #26
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon triest. En wat als t tot n zaak komt en hij verliest? Gaat ie dan weg bij Glory en ergens anders mokken? Triest.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Wat een ontiegelijke loser die Saki.
    Het laatste beetje respectvwat ik voor de man had is wel weg nu.

  3. #28
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Ik begrijp jullie reactie, maar bekijk het ook ff vanuit Saki z'n perspectief.
    Dit gaat veel verder dan wat de meeste mensen zien, dit is zijn werk en hij heeft een grote kans op 250.000 verloren door een onnodige fout.
    Dan kan je het janken noemen of niet, maar als zijn advocaten denken dat ze kans maken op compensatie geef ik ze geen ongelijk.
    Anders beginnen ze er ook niet aan lijkt me.
    Maar ik ben geen advocaat, alhoewel het me niet slim lijkt om tegen het grootste sportorgaan in de VS een zaak aan te spannen.



    De jury, en deze scheidsrechter beslissing heeft niks met Glory te maken, dat regelt de athletic state commission daar.
    Het lijkt me dan ook niet dat ze iets op Glory kunnen verhalen, maar de vraag is; op wie dan wel?
    Nja, geen idee. Maar de ASC is onaantastbaar in de VS, dus ik ging er eigenlijk vanuit dat ie Glory zou aanspreken. Hij zal toch niet de scheids willen pakken?
    Vreemd stukje hoor...

  4. #29
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    beetje jammer weer..
    Bonjasky,Spong,Buakaw,Hoost,Aerts

  5. #30
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Volgens de Glory-regels kan een vechter bij een discutabele beslissing een maand na het gevecht de beslissing/uitslag aanvechten maar de regels van het organiserende land/bond/federatie is altijd leidend:

    1.2.28. Protest
    Each form of protest with respect to decisions and/or regulations may solely be submitted in writing to the GLORY World Federation arbitration committee within one month following the occurrence of the dispute. Surety costs in the amount of € 750 are charged for processing the dispute by the committee. These costs must be paid to GSI at the time the protest is submitted and will be refunded if the protest of the party that has initiated the dispute is upheld. Raising protests or bringing a dispute to the attention of an official during the event can be penalized either with immediate consequences or future consequences in the form of a reprimand equivalent to a yellow card and the accompanying financial sanction.

    1.2.29. Over-ruling and unwritten rules
    The above rules of the GLORY World Series will always be subordinate and consequently may be revoked or modified depending on the applicable laws and/or ethical standards of the country or state where the event is organized.
    All affairs or disputes that have not been provided for in the foregoing rules will at all times be presented to GSI for consideration, assessment and arbitration. The arbitration committee’s final decision is binding and cannot be appealed.
    House rules or Code of conduct: These are the rules which are added depending on the event and are related only to this specific event. These rules will be determined separately for each event.

  6. #31
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Saki moet het zand uit ze kutje halen en Rico de volgende keer KO slaan als hij zoveel beter is.
    Zand ??

  7. #32
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Weet je, het gaat er niet eens om of hij gelijk heeft volgens de regels, of niet. Misschien was het wel een discutabele beslissing van de ref. Shit happens!

    Het gaat erom hoe je met tegenslagen om gaat. Hij trapte na tijdens de wedstrijd, gaf onsportief commentaar direct ná de wedstrijd, zat te mekkeren op Twitter in de week na de wedstrijd.. (kreeg nog een standje van Thom Harinck, was erg grappig). En met deze laatste move maakt hij zich helemaal belachelijk.

    Het gaat erom dat het merk "Gokhan Saki" steeds imagoschade oploopt. En meneer Saki heeft dat zelf niet door, verblind door woede vanwege een verloren toernooi.

  8. #33
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    @jabdealer. Heb je een link naar t standje van Harinck?

  9. #34
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    wil ik ook wel zien ja.

  10. #35
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    @jabdealer. Heb je een link naar t standje van Harinck?

    https://twitter.com/gokhantherebel/s...10123266793472

  11. #36
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik me niet voorstellen dat je dit logisch vindt. Zie je ook al Ajax naar de rechter stappen omdat ze onterecht een strafschop tegen krijgen?

    Ik vond dat Saki er ook niet bepaald afgetraind uitzag. Misschien moet hij eens de hand in eigen boezem steken.
    Ik ben het eens dat Saki zeker ook blaam treft.

    Jouw vergelijking is vreemd. In het boksen gaan boksers soms ook in beroep, of reageren Athletic commisions op uitslagen.
    Hij kan het dus proberen.

  12. #37
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Ik me niet voorstellen dat je dit logisch vindt. Zie je ook al Ajax naar de rechter stappen omdat ze onterecht een strafschop tegen krijgen?

    Ik vond dat Saki er ook niet bepaald afgetraind uitzag. Misschien moet hij eens de hand in eigen boezem steken.
    Als een voetbalclub het zou doen (naar de rechter stappen) dan is het Ajax wel

  13. #38
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Jullie overdrijven weer.

  14. #39
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Zelfs F.M.W. jr krijgt 8 tellen als die met z'n handschoen de canvas raakt. Leer er mee te leven Saki je bent geen Oscar de la Hoya of Floyd je bent gewoon Saki een niemand in de V.S.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Ik ben het eens dat Saki zeker ook blaam treft.

    Jouw vergelijking is vreemd. In het boksen gaan boksers soms ook in beroep, of reageren Athletic commisions op uitslagen.
    Hij kan het dus proberen.
    Je weet toch ook dat een bezwaar van Saki geen enkele kans maakt bij de Athletic commission? Bovendien verliest Saki door zich op te stellen als een slecht verliezer veel fans en brengt hij tevens schade toe aan het imago van Glory.

    Saki had de partij ook zonder de 8 tellen verloren. Hij had trouwens gewoon gediskwalificeerd moeten worden, of op zijn minst puntenaftrek moeten krijgen voor het duwen van de scheidsrechter en het natrappen van Verhoeven.

    Ik snap niet waarom de mensen uit zijn entourage en management Saki niet aanspreken op zijn ondoordachte en egoïstische opstelling. Krijgt hij net als Hari weinig tegenspraak van zijn team? Waarom zet hij er zich niet over heen? Ga hard trainen, doe als laatste het licht uit in de gym en zet het in een volgende partij recht.

  16. #41
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Je weet toch ook dat een bezwaar van Saki geen enkele kans maakt bij de Athletic commission? Bovendien verliest Saki door zich op te stellen als een slecht verliezer veel fans en brengt hij tevens schade toe aan het imago van Glory.

    Saki had de partij ook zonder de 8 tellen verloren. Hij had trouwens gewoon gediskwalificeerd moeten worden, of op zijn minst puntenaftrek moeten krijgen voor het duwen van de scheidsrechter en het natrappen van Verhoeven.

    Ik snap niet waarom de mensen uit zijn entourage en management Saki niet aanspreken op zijn ondoordachte en egoïstische opstelling. Krijgt hij net als Hari weinig tegenspraak van zijn team? Waarom zet hij er zich niet over heen? Ga hard trainen, doe als laatste het licht uit in de gym en zet het in een volgende partij recht.
    Hier ben ik het helemaal mee eens.

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Zal mij benieuwen, ik denk dat Saki weinig kans maakt.

  18. #43
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Mag Rico nu ook een advocaat nemen en protest indienen dat saki geen puntaftrek kreeg? Of de scheids saki aanklagen wegens emotionele schade nadat hij een lichte duw kreeg van saki? Tja in amerika kun je elkaar voor alles aanklagen dus waarom niet.

    maar nee serieus, triest van saki. Accepteer je verlies en move on. Bovendien, zoals iemand anders al zei... Verwacht hij dat ze nu opeens die 250.000 van rico terugnemen en aan hem geven of wat?

  19. #44
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Je weet toch ook dat een bezwaar van Saki geen enkele kans maakt bij de Athletic commission? Bovendien verliest Saki door zich op te stellen als een slecht verliezer veel fans en brengt hij tevens schade toe aan het imago van Glory.

    Saki had de partij ook zonder de 8 tellen verloren. Hij had trouwens gewoon gediskwalificeerd moeten worden, of op zijn minst puntenaftrek moeten krijgen voor het duwen van de scheidsrechter en het natrappen van Verhoeven.

    Ik snap niet waarom de mensen uit zijn entourage en management Saki niet aanspreken op zijn ondoordachte en egoïstische opstelling. Krijgt hij net als Hari weinig tegenspraak van zijn team? Waarom zet hij er zich niet over heen? Ga hard trainen, doe als laatste het licht uit in de gym en zet het in een volgende partij recht.
    Mmmm, jij maakt wel sterke punten qua natrappen ja. Zo had ik het niet gezien.
    Inderdaad is het zeker imago schade.
    Er is sowieso maar 1 plaats waar dit echt recht gezet kan worden: De ring.

  20. #45
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    tja hij zal de centen wel nodig hebben wie niet btw maar goed hij kan zijn energie beter ergens anders aan besteden
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  21. #46
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Wat een reacties..

    Hij kan toch ook een soort signaal afgevenen aan de jury in amerika. En hij heeft het volle recht om te protesteren? Nog een extra ronde en saki had het gewonnen.

    In nederland worden er continue uitslagen verandert. En zeg nou eerlijk die regels zijn toch om te janken, handschoenen op de grond down? Net zoals die partij spong vs illunga, veelste te snel gestopt.

  22. #47
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Ik verbaas me echt over hoe een groot aantal mensen hier reageren zonder respect en manieren meteen de handschoenen uit.
    Ik vraag me af praten jullie in het dagelijkse leven zo tegen iedereen? Ik denk het eerlijk gezegd niet nou als je in iemand zijn gezicht beschaafd blijft en je reactie gefilterd naar buiten brengt omdat je tegen een medemens praat doe het dan ook op een forum, het feit dat men anoniem achter de internet reageert wil niet zeggen dat je je menselijkheid opzij moet zetten en reageren als een ongemanierde onwetende.

    Ik heb niks tegen kritiek leveren op een beschaafde manier zodra mensen vieze woorden gaan gebruiken en denigrerend beginnen te praten sorry ik bedoel wie wil er nou luisteren naar zo iemand.

    Iedereen roept altijd osu bla bla wat zeg maar vaak naar voren wordt gebracht in de sport waar is de osu op mixfight.
    Neem een voorbeeld aan thom harinck die op een normale manier saki advies gaf en kijk saki gaf hem gelijk.
    Als je het met een grote mond doet bereik je er niks mee.

  23. #48
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Bas rutten zegt alt8jd...

    Dont leave it to the judges..

    Daarnaast gebrek aan inzicht imo.
    Ja onterechte 8 tellen...

    Ja saki sloeg veel...veel op dekking....

    Ja....verhoeven was effectiever en....

    Ja...voor het naschoppen had ie ook aftrek kunnen en imo mogen krijgen...

    Ego is a bitch...

    Vind saki naast spong 1 van de meest aantrekkelijke en technische vechters....maar deze was gewion voor rico verhoeven...

  24. #49
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tarantula View Post
    Ik verbaas me echt over hoe een groot aantal mensen hier reageren zonder respect en manieren meteen de handschoenen uit.
    Ik vraag me af praten jullie in het dagelijkse leven zo tegen iedereen? Ik denk het eerlijk gezegd niet nou als je in iemand zijn gezicht beschaafd blijft en je reactie gefilterd naar buiten brengt omdat je tegen een medemens praat doe het dan ook op een forum, het feit dat men anoniem achter de internet reageert wil niet zeggen dat je je menselijkheid opzij moet zetten en reageren als een ongemanierde onwetende.

    Ik heb niks tegen kritiek leveren op een beschaafde manier zodra mensen vieze woorden gaan gebruiken en denigrerend beginnen te praten sorry ik bedoel wie wil er nou luisteren naar zo iemand.

    Iedereen roept altijd osu bla bla wat zeg maar vaak naar voren wordt gebracht in de sport waar is de osu op mixfight.
    Neem een voorbeeld aan thom harinck die op een normale manier saki advies gaf en kijk saki gaf hem gelijk.
    Als je het met een grote mond doet bereik je er niks mee.
    Vind het in deze topic wel meevallen eigenlijk. Maar je hebt wel gelijk dat het soms wat over the top is in sommige topics, maar daar zijn er moderators voor toch.

    On Topic vind ik dan wel dat Saki dit gewoon in de ring moet rechtzetten en niet door de aasgierenadvocaten in het land van de vrijheid..Maargoed, verwacht hier niet veel van qua ASC, dus binnen enkele weken zijn de gemoederen weer bedaart en gaat ook Saki zich terug bezig houden met waar hij goed in is en dat is spektakelkickboksen!! Hopelijk maakt zijn entourage dat ook snel aan hem duidelijk zodat we snel weer Saki op topniveau in die ring zien.

    Is er eigenlijk al een persbericht gekomen over deze wending van Glory uit. Hoe ze als organisatie de zaak zien etc?? Ben ik wel benieuwd naar. Kan me moeilijk voorstellen dat ze hier blij mee zijn.

  25. #50
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Als die partij volgens de regels was gegaan had Saki een punt aftrek moeten krijgen voor natrappen en nog een punt aftrek voor het duwen van de scheids.
    Grow up en sla hem de volgende keer KO als Rico niet zo veel voorstelt

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •