MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 101 to 125 of 133
  1. #101
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    badr "the snake" hari.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    48
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Best wel lang geleden alweer zeg.... 2005... pff time flies!

    Ooggetuigenverslag:

    "Hey mensen ik was gisteren in de arena en ik moet jullie vertellen het was een top dag…. En we dachten als toetje de grote spectakel BADR tegen LEKO te zien… afsluiter van een top middag/avond.. Badr kwam echt lauw op dat meen ik, voor de gene die hem kennen (persoonlijk of van verhalen) weten hoe zijn opkomsten zijn…. Nou deze was een extra uitgebreide versie van hoe hij normaal op komt dus… hij kwam vanuit het tribune op langs alle mensen heen, iedereen raakte hem aan en riep zijn naam en hij ging tussen de mensen in zitten op het tribune. Toen was het de beurt van Leko om op te komen.. moehiem hij opgekomen en Badr zat toen nog tussen de mensen. Leko stond al kant en klaar in de hoek te wachten en de Arena wachte op Badr (want die was nog steeds bezig met zijn opkomst) zijn muziek werd weer opgezet en de Arena ging weer los, eindelijk de ring in....en toen gingen we er lekker voor zitten.. TING….. De bel ging en de Arena ging helemaal los, echt waar iedereen stond achter Badr… die gasten waren echt gewaagd aan elkaar… Het begon goed en Badr ging los samen met zijn aanhang…. Maar ik denk dat hij te gretig was en BOEM daar een achter waardse trap recht in zijn LEVER!!!!! Hij ging neer en HARD ook.. Hij kon niks meer saffie de stekker was eruit getrokken!!!!! Zijn bitje eruit gespuugd en hij bleef maar naar lucht happen die hij niet kon krijgen.... hij ging echt hard neer... en dat nog wel in de eerste ander halve minuut.... omdat er zoveel ophef was over deze partij was de spanning natuurlijk heel hoog… en hij wilde bewijzen dat hij de heer en meester is van de ring…. Maar helaas hij ging HARD neer en nog wel in zijn eigen stad….. Voor zijn eigen publiek!!!! meskien toen hij op de grond lag zag je m gewoon kijken van dit kan toch niet waar zijn….. Jawel vriend het is gebeurd je ligt en je haalt de 8 tellen nooit om weer te herstellen… dat hadden ze snel door in de andere hoek en ze ginge los….. wat denk je wat Leko zijn reactie was toen Badr op de grond lag….. Hij spuugde 3x in zijn richting….. Saffie hij lag op de grond en kreeg nog een demonstratie lama spuugen…. toen werden de prijzen uitgereikt… maar Badr lag nog op de grond en zag hoe zijn glorie werd ingenomen door Stefan Leko…. Leko die daarna de microfoon overnam en deed zijn zegje…: IF YOU WANNE BEAT ME U HAVE TO GET SOME MORE LESSES!!!!!!! Het enige wat Badr kon doen was liggen, kijke en goed luisteren.... Badr stond op en wilde zijn publiek toe spreken…. Maar helaas de mensen die eerst zo luid zijn naam riepen die jaagde hem net zo HARD HET ZWIJGEN OP….. Hij kon geen woord zeggen in de mic….. Je zag aan zijn gezicht, saffie die jonge ging kapot van binnen.... de zaal liep leeg en hij bleef maar rondjes lopen in de ring als `n gek die zijn portomonee aan het zoeken was.... kijk ik ben zeker niet voor die Leko echt niet maar ik vond dit echt een goeie les voor Badr… kijk hij is nog jong en moet nog veel disipline leren en dat heeft niemand hem kunnen bij brengen denk ik…. Maar daar zal nu verandering in komen… ik denk zelf dat dit een goeie les voor m is geweest en dat hij nu pas ECHT gaat knokken om te laten zien wat hij in huis heeft.... mensen die gast is pas 20 en de zwaar gewichten vrezen hem.... alleen hij ging te hard van stapel en ging hard op z`n bek.... maar ik denk en weet bijna zeker dat wat hij gisteren heeft mee gemaakt met zijn eigen publiek hem aan de ene kant heeft kapot gemaakt en aan de andere kant hem veel POWER heeft gegeven (hij heeft de volgende keer veel goed te maken) en dat is de power die hij gisteren heeft mee gekregen.. ik weet dat het allemaal goed gaat komen maar speel niet altijd de favoriet…. Want als je dan gaat dan ga je hard bro dat heb je gisteren gezien…. Ik had je een andere einde toe gewenst maar dit was nodig bro, dit gaat je sterker maken…. Let maar op hoe hij gaat terug komen.... we horen van je BADR jallah zied!!! groet.. "

    mr_relaxed @forumsmarokko.nl
    13-06-2005, 10:38

    (just4fun.. respect)


    Dat bedoel ik nou precies! Natrappen is verkeerd, heel verkeerd en in elk opzicht. Maar je ziet Leko duidelijk 3 keer spugen, wat ik persoonlijk heel erg respectloos vind. Misschien wel het meest respectloze wat er is. Dat hij daarna zegt dat Badr nog wat beter moet worden, is tot daar aan toe maar was ook niet nodig. En waarom? Omdat Badr lang duurde met de opkomst. Ik heb ergere dingen gezien. En gezien het feit dat Stefan Leko toen 31 was, dus 10 jaar ouder dan Badr in die partij, heeft hij zich heel kinderachtig gedragen.

  3. #103
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    hij spuugt echt niet, hij roept nog iets naar badr denk je echt dat hij daar aan het spugen is.

  4. #104
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Best wel lang geleden alweer zeg.... 2005... pff time flies!

    Ooggetuigenverslag:

    "Hey mensen ik was gisteren in de arena en ik moet jullie vertellen het was een top dag…. En we dachten als toetje de grote spectakel BADR tegen LEKO te zien… afsluiter van een top middag/avond.. Badr kwam echt lauw op dat meen ik, voor de gene die hem kennen (persoonlijk of van verhalen) weten hoe zijn opkomsten zijn…. Nou deze was een extra uitgebreide versie van hoe hij normaal op komt dus… hij kwam vanuit het tribune op langs alle mensen heen, iedereen raakte hem aan en riep zijn naam en hij ging tussen de mensen in zitten op het tribune. Toen was het de beurt van Leko om op te komen.. moehiem hij opgekomen en Badr zat toen nog tussen de mensen. Leko stond al kant en klaar in de hoek te wachten en de Arena wachte op Badr (want die was nog steeds bezig met zijn opkomst) zijn muziek werd weer opgezet en de Arena ging weer los, eindelijk de ring in....en toen gingen we er lekker voor zitten.. TING….. De bel ging en de Arena ging helemaal los, echt waar iedereen stond achter Badr… die gasten waren echt gewaagd aan elkaar… Het begon goed en Badr ging los samen met zijn aanhang…. Maar ik denk dat hij te gretig was en BOEM daar een achter waardse trap recht in zijn LEVER!!!!! Hij ging neer en HARD ook.. Hij kon niks meer saffie de stekker was eruit getrokken!!!!! Zijn bitje eruit gespuugd en hij bleef maar naar lucht happen die hij niet kon krijgen.... hij ging echt hard neer... en dat nog wel in de eerste ander halve minuut.... omdat er zoveel ophef was over deze partij was de spanning natuurlijk heel hoog… en hij wilde bewijzen dat hij de heer en meester is van de ring…. Maar helaas hij ging HARD neer en nog wel in zijn eigen stad….. Voor zijn eigen publiek!!!! meskien toen hij op de grond lag zag je m gewoon kijken van dit kan toch niet waar zijn….. Jawel vriend het is gebeurd je ligt en je haalt de 8 tellen nooit om weer te herstellen… dat hadden ze snel door in de andere hoek en ze ginge los….. wat denk je wat Leko zijn reactie was toen Badr op de grond lag….. Hij spuugde 3x in zijn richting….. Saffie hij lag op de grond en kreeg nog een demonstratie lama spuugen…. toen werden de prijzen uitgereikt… maar Badr lag nog op de grond en zag hoe zijn glorie werd ingenomen door Stefan Leko…. Leko die daarna de microfoon overnam en deed zijn zegje…: IF YOU WANNE BEAT ME U HAVE TO GET SOME MORE LESSES!!!!!!! Het enige wat Badr kon doen was liggen, kijke en goed luisteren.... Badr stond op en wilde zijn publiek toe spreken…. Maar helaas de mensen die eerst zo luid zijn naam riepen die jaagde hem net zo HARD HET ZWIJGEN OP….. Hij kon geen woord zeggen in de mic….. Je zag aan zijn gezicht, saffie die jonge ging kapot van binnen.... de zaal liep leeg en hij bleef maar rondjes lopen in de ring als `n gek die zijn portomonee aan het zoeken was.... kijk ik ben zeker niet voor die Leko echt niet maar ik vond dit echt een goeie les voor Badr… kijk hij is nog jong en moet nog veel disipline leren en dat heeft niemand hem kunnen bij brengen denk ik…. Maar daar zal nu verandering in komen… ik denk zelf dat dit een goeie les voor m is geweest en dat hij nu pas ECHT gaat knokken om te laten zien wat hij in huis heeft.... mensen die gast is pas 20 en de zwaar gewichten vrezen hem.... alleen hij ging te hard van stapel en ging hard op z`n bek.... maar ik denk en weet bijna zeker dat wat hij gisteren heeft mee gemaakt met zijn eigen publiek hem aan de ene kant heeft kapot gemaakt en aan de andere kant hem veel POWER heeft gegeven (hij heeft de volgende keer veel goed te maken) en dat is de power die hij gisteren heeft mee gekregen.. ik weet dat het allemaal goed gaat komen maar speel niet altijd de favoriet…. Want als je dan gaat dan ga je hard bro dat heb je gisteren gezien…. Ik had je een andere einde toe gewenst maar dit was nodig bro, dit gaat je sterker maken…. Let maar op hoe hij gaat terug komen.... we horen van je BADR jallah zied!!! groet.. "

    mr_relaxed @forumsmarokko.nl
    13-06-2005, 10:38

    (just4fun.. respect)

    Paar maanden later gebeurt er dit

    http://m.youtube.com/watch?v=dKjTNaYPDrc

  5. #105
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Paar maanden later gebeurt er dit
    wraak is zoet

    (krijg hier een beetje Peter Graham gevoelens van)

    *http://www.mixfight.nl/forum/showthr...er-Graham-2006
    Last edited by cornelus; 05-11-2013 at 17:44.

  6. #106
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Paar maanden later gebeurt er dit

    http://m.youtube.com/watch?v=dKjTNaYPDrc

    1 van de mooiste KO's in kickboksen.
    It's okay to be white

  7. #107
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Dat spugen is me nooit opgevallen, wat een vieze actie van Leko. Ik denk dat die partij de beste les van Hari ooit was, want die comeback was gruwelijk.

  8. #108
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    [Arjanvstyle] Nee joh, wat een lelijk KO. Aerts, Hoost, Bonjasky en Schilt, die hadden pas mooie KO's! Dit was tien keer niets.[/Arjanvstyle]
    Max. 400 x 125

  9. #109
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Bonjasky heeft een van de mooste ko's gemaakt in de k1 ik denk dat jij toen nog geen k1 keek en Hoost en Aerts ook in de begin periode.

  10. #110
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Bonjasky heeft een van de mooste ko's gemaakt in de k1 ik denk dat jij toen nog geen k1 keek en Hoost en Aerts ook in de begin periode.
    Mijn post was spottend naar de Hari haters, omdat zij het altijd nodig vinden om die namen er bij te betrekken en Hari nooit props te geven. Jouw post bevestigt dit alleen maar. Thanks for proving me right.
    Max. 400 x 125

  11. #111
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Dat spugen is me nooit opgevallen, wat een vieze actie van Leko. Ik denk dat die partij de beste les van Hari ooit was, want die comeback was gruwelijk.
    Ik zie Leko niet spugen hoor. Alleen mee knikken op de count.

  12. #112
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default


  13. #113
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Bij de opkomst van Badr tegen Leko van 15 tot 20 seconden is dat nu Paspoes die ik zie?????????????
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  14. #114
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij spuugde leko omdat er voor die gevecht wat trashtalk was van beide kanten eigelijk ik had destijds de pre interviews gezien kan ik me herrineren.

    Hier een recente interview van hari http://www.youtube.com/watch?v=FVOPcP17_xg

  15. #115
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Hij spuugt wel , weet iedereen

  16. #116
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    X2

  17. #117
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Zit je nou op je eigen bericht 'x2' te doen?

    Maar goed, als hij wel heeft gespuugd, erg onsportief. Al is het natuurlijk geen natrappen.

  18. #118
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Ze gaan het gevecht van Badr vrijdag live uitzenden, zag net een reclame fragment.
    RTL 7 gaat het vrijdag a.s. live uitzenden, maar het gevecht is toch zaterdag 9 okt??
    Zal goed opletten straks als er RTL 7 reclame daarover weer komt.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  19. #119
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Ik zou er veel voor over hebben om de gretige bonjasky van toen nog een paar jaar te zien vechten. De mooiste periode van het kickboksen wat mij betreft met Bonjasky,hoost,aerts,sefo,le banner, feitosa,musashi, crocop en zelfs die gekke kaoklai die met zn 78kg tussen de heavyweights staat en mighty mo neertrapt. Ik mis die tijd.

  20. #120
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Cro Cop vocht toen bij Pride was een mooie tijd

  21. #121
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik zou er veel voor over hebben om de gretige bonjasky van toen nog een paar jaar te zien vechten. De mooiste periode van het kickboksen wat mij betreft met Bonjasky,hoost,aerts,sefo,le banner, feitosa,musashi, crocop en zelfs die gekke kaoklai die met zn 78kg tussen de heavyweights staat en mighty mo neertrapt. Ik mis die tijd.
    Ben ik het helemaal mee eens. Bonjasky vocht toen zo onbevangen. Jammer dat hij later zo angstig vocht.
    Max. 400 x 125

  22. #122
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ben ik het helemaal mee eens. Bonjasky vocht toen zo onbevangen. Jammer dat hij later zo angstig vocht.
    Ben wel benieuwd hoe het komt dat hij zijn stijl zo drastisch veranderd heeft, is het er misschien langzaam in geslopen na een goede KO of misschien omdat hij zijn oog meer wilde beschermen aangezien dat een zwak punt aan het worden was?

  23. #123
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Zit je nou op je eigen bericht 'x2' te doen?

    Maar goed, als hij wel heeft gespuugd, erg onsportief. Al is het natuurlijk geen natrappen.
    nee een sorry die x2 was naar wiseguy

  24. #124
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Ben ik het helemaal mee eens. Bonjasky vocht toen zo onbevangen. Jammer dat hij later zo angstig vocht.
    Komt ook door de oogoperaties dat Rémy zo vocht de laatste jaren , want voor het badrtrap incident was hij al 2x drachtig aan ze oog geopereerd , respect daarvoor , anderen zouden stoppen maar Rémy heeft gewoon ze dekking geupgrade

  25. #125
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Maastricht
    Posts
    570
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie Leko niet spugen, hij maakt de beweging spugend/of hij roept hem iets toe. Maar zie hem eigenlijk niet spugen. Badr had zich sowieso voor die partij al erg respectloos over Leko uitgelaten. Vond het wel mooi dat Leko van hem won (ben geen Leko fan). Als die echt heeft gespuugd is het uiteraard wel triest.
    LIKE mijn MMA Nieuws Pagina op Facebook !!!!!

    http://www.facebook.com/MmaFinest

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •