MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 51
  1. #26
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Nou nou Frans zo kan die wel weer, het topic sluiten omdat niemand het met je eens is? Ik snap dat je boos bent dat Robbie niet heeft gewonnen, misschien omdat het familie van je is o.i.d maar met op de man spelen kom je er ook niet. Als er iemand is die objectief is dan ben ik het wel. Ik was gister de enige die vroeg wat Hageman had gedaan, omdat ik het een groot talent vind. Maar in deze partij kwam die gewoon echt te kort. De elleboog heb ik gezien, maar was niet opzettelijk. Dat is het risico van een spinning backfist. Buiten die backfist om had Robbie ook gewoon verloren, hij liet Hafid zijn spelletje spelen en liep constant achteruit.
    Last edited by Willm; 04-11-2013 at 16:36.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Nou nou Frans zo kan die weer wel, het topic sluiten omdat niemand het met je eens is? Ik snap dat je boos bent dat Robbie niet heeft gewonnen, misschien omdat het familie van je is o.i.d maar met op de man spelen kom je er ook niet. Als er iemand is die objectief is dan ben ik het wel. Ik was gister de enige die vroeg wat Hageman had gedaan, omdat ik het een groot talent vind. Maar in deze partij kwam die gewoon echt te kort. De elleboog heb ik gezien, maar was niet opzettelijk. Dat is het risico van een spinning backfist. Buiten die backfist om had Robbie ook gewoon verloren, hij liet Hafid zijn spelletje spelen en liep constant achteruit.
    x2.
    Met sportieve groet,
    Pavani

  3. #28
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by Frans12 View Post
    Jammer dat je zo reageerd, maar jullie vergeten de bewuste ellenboog van Hafid dat is een openbare waarschuwing en punt aftrek. Duidelijke overwinning voor Hageman. Maar ik kan begrijpen dat je gefrustreerd bent als een broekie van 22 in het hol v.d. leeuw gewoon een partij neerzet om te winnen. Zolang er van dit soort uitslagen plaatsvinden zal het niet veel met onze sport worden. Misschien dat je eens naar Hans Anders kunt voor je ogen dan kan je die ellenboog wel zien. Tweede ronde was inderdaad minder. Eertse ronde onbeslist of hageman, tweede ronde hafid ,derde ronde hageman en opunt aftrek ellenboog. Winnaar Hageman. Maar kunnen beter topic sluiten als je niet objectief kunt kijken en die ellenboog gewoon vergeet. vierde ronde dissie gevochten van die ellenboog. Uiteraard geziht wat te verduren, Hafid doet met clichen steeds zijnkop tegen die van Hageman aan daardoor wenkbrauw open.
    Klopt , dat broekie had gewoon de winst moeten krijgen de ellenboog was opzettelijk je zag gewoon aan Hafid dat hij moeite met Robbie had en slordig begon te vechten.
    Robbie heeft echter laten zien dat hij karkater heeft na de Knock'd.

  4. #29
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    ik heb de beelden gezien wat een onsportief gedrag van Hafid. Dat hoort niet voor een ervaren vechter! Jammer dit brengt onze sport weer in diskrediet.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Robbie Hageman, is voor mij de winnaar na 4 ronden !! 100 % !!

  6. #31
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Triest hoor wat kunnen jullie slecht tegen jullie verlies. En vooral zijn publiek wat hij had meegenomen kon zich ook niet gedragen. Het scheelde niet veel of de aanhang van kamp Haggeman ging rellen op het vip deck.Robbie moest zelf de vip in om zijn familieleden en vrienden te kalmeren want als hij er niet tussen was gekomen hadden we weer een grote rel op een kickboksgala.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by brahimx View Post
    Triest hoor wat kunnen jullie slecht tegen jullie verlies. En vooral zijn publiek wat hij had meegenomen kon zich ook niet gedragen. Het scheelde niet veel of de aanhang van kamp Haggeman ging rellen op het vip deck.Robbie moest zelf de vip in om zijn familieleden en vrienden te kalmeren want als hij er niet tussen was gekomen hadden we weer een grote rel op een kickboksgala.
    Ik kan heel goed tegen m'n verlies, want ik ben onpartijdig. Ik ben niet van Robbie Hageman zijn team, ik ben onpartijdig, ik heb de partij gisteravond live gezien, via een stream.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Hammerkick View Post
    Robbie Hageman, is voor mij de winnaar na 4 ronden !! 100 % !!
    Als iemand als Dirk het al zegt zegt het genoeg lijkt me.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Btw: mooie overwinning van Ilona Wijmans, met een gescheurde pees in haar pols (een blessure die ze een week van tevoren op liep) toch ff die lange Belgische slopen en de wereldtitel behouden is erg knap.
    Last edited by rollermanskunk; 04-11-2013 at 17:50.

  10. #35
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hammerkick View Post
    Ik kan heel goed tegen m'n verlies, want ik ben onpartijdig. Ik ben niet van Robbie Hageman zijn team, ik ben onpartijdig, ik heb de partij gisteravond live gezien, via een stream.
    Aan de ring zaten 4 juryleden die ook onpartijdig waren en de partij van verschillende plekken hebben bekeken en beoordeeld.Mocht je het daar niet eens mee zijn dan heb jij je te gedragen in de zaal en met name in de vip!! Robbie moest zelf de vip in om zijn familieleden en vrienden te kalmeren want als hij dat niet had gedaan waren er zeker rellen ontstaan in de vip(het scheelde niet veel kan ik je zeggen). Telmo heeft gisteren een mooi gala neergezet iets wat heel lastig is in Nederland en een paar achterlijken die zichzelf Eindhoven hooligans noemen wisten dit bijna te verpesten.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    78
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by brahimx View Post
    Triest hoor wat kunnen jullie slecht tegen jullie verlies. En vooral zijn publiek wat hij had meegenomen kon zich ook niet gedragen. Het scheelde niet veel of de aanhang van kamp Haggeman ging rellen op het vip deck.Robbie moest zelf de vip in om zijn familieleden en vrienden te kalmeren want als hij er niet tussen was gekomen hadden we weer een grote rel op een kickboksgala.
    Erg jammer dat je zo reageert, aan je naam kan ik wel afleiden voor wie jij bent. De promotor heeft de fout gemaakt om voor en achter ons publiek van Hafid te zetten, deze hebben ons vanaf de eerste minuut lopen opfokken. Inderdaad werden wij op een gegeven moment kwaad na de zeer onsportieve aktie van Hafid. Robbie maar ook hafid zijn na de wedstrijd het publiek ingesprongen om het rustig te houden en dat is goed gelukt. Wij gaan altijd met ruim honderd man al ruim8 jaar en er is nog nooit wat voor gevallen, jammer dat je ons KAMP zou als jij het noemt weg wilt zetten. Als Robbie zon aktie als hafid zou maken en achteraf hem door om uitlachen, dan ging ik nooit meer kijken, wij houden van sportiviteit en dat gaat in deze sport al te vaak mis, helaas. Onze sponsors met allemaal goede bedrijven betalen duizenden euros en willen graag sportiviteit ook als dit inhoud dat Robbie verliest. Maar dit sloeg alles dat doe je niet als ervaren vechter voor je eigen publiek. Wat je geod hebt gezien is dat Robbie van deze sport houd en daarom ook tussen jouw groep en die van ons insprong en de zaak rustig houd. ik zal in tegenstelling tot jou wel gewoon mijn naam zetten. Groetjes en tot de volgende ik hoop sportiviere wedstrijd Theo Hageman

  12. #37
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    12
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by auto View Post
    Erg jammer dat je zo reageert, aan je naam kan ik wel afleiden voor wie jij bent. De promotor heeft de fout gemaakt om voor en achter ons publiek van Hafid te zetten, deze hebben ons vanaf de eerste minuut lopen opfokken. Inderdaad werden wij op een gegeven moment kwaad na de zeer onsportieve aktie van Hafid. Robbie maar ook hafid zijn na de wedstrijd het publiek ingesprongen om het rustig te houden en dat is goed gelukt. Wij gaan altijd met ruim honderd man al ruim8 jaar en er is nog nooit wat voor gevallen, jammer dat je ons KAMP zou als jij het noemt weg wilt zetten. Als Robbie zon aktie als hafid zou maken en achteraf hem door om uitlachen, dan ging ik nooit meer kijken, wij houden van sportiviteit en dat gaat in deze sport al te vaak mis, helaas. Onze sponsors met allemaal goede bedrijven betalen duizenden euros en willen graag sportiviteit ook als dit inhoud dat Robbie verliest. Maar dit sloeg alles dat doe je niet als ervaren vechter voor je eigen publiek. Wat je geod hebt gezien is dat Robbie van deze sport houd en daarom ook tussen jouw groep en die van ons insprong en de zaak rustig houd. ik zal in tegenstelling tot jou wel gewoon mijn naam zetten. Groetjes en tot de volgende ik hoop sportiviere wedstrijd Theo Hageman
    Hafid is pas later de vip ingegaan om ook zijn sponsoren,vrienden en familie te bedanken die ook duizenden euro's hebben betaald om de wedstrijd van Hafid te zien,maar goed ik wens Robbie succes met zijn carriere hij heeft gisteren bewezen dat hij een vechter is waar rekening gehouden voor moeten worden.

  13. #38
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Maar voor de rest was het gisteren wel gezellig?

  14. #39
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Hallo allemaal...
    De elleboog was er inderdaad en het was absoluut niet netjes . Ook ik draai al een hele tijd mee en ben onpartijdig. Als robbie niet meer was op gestaan dan had Hafid gediskwalificeerd moeten worden het was een grove fout die op dit nivo niet kan worden weg gezet als 'foutje' Hafid is een bewuste sterke vechter die weet wat hij doet...ook de knie nageven toen Robbie al op de grond zat was niet netjes maar die kan wel als foutje worden gezien... Robbie stond op en dat betuigd van een vechtershart ook al was hij aangeslagen...Hafid had op zijn minst een openbare waarschuwing moeten krijgen als je 'volgens het boekje kijkt' ik respecteer allebei de vechters en hun eigen goede kwaliteiten en ervaring het was voor de rest een top party waar ik graag een rematch van zie! En voor alle fans die op de gala's aanwezig zijn....ben net zo sportief als de vechters we delen ten slotte allemaal dezelfde liefde en dat is de vechtsport!!!

  15. #40
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb van beide vechters heel wat partijtjes gezien.
    Robbie vocht als altijd, niet met speltakel, maar gedegen. Elke keer een puntje meer maken dan zn tegenstander.
    Hafid vocht absoluut niet zoals ik van hem gewend ben. Inspiratieloos en zonder plan.
    Ipv dat, zoals normaal wel doet, op afstand z'n punten pakt met lowkicks, wat hij nu zeer sporadisch deed, liep hij als een C klasser dom met zn kop naar beneden op de langere Robbie af.
    Hier pakt robbie z'n puntjes door hem met z'n jab op te vangen en af te houden met frontkicks.
    op de momenten dat Hafid de clinch inging, bleeft robbie scoren door te kniëen.
    Tja, die elleboog. Die was echt geen mislukte backfist. De was een regelrechte bewust uitgevoerde ongeoorloofde techniek. Hafid toonde niet voor niets zn elleboog aan zn fans.
    De scheidsrechter stond er pal voor, het kan niet ontgaan zijn. Hoewel op het filmpje is te zien dat hij kort voor het voorval niet naar de vechters kijkt.
    Het was geen paartij met een overduidelijke winnaar, maar Robbie heeft naar mijn mening meer gescoord.
    Met de niet gegeven minpunt voor de openbare waarschuwing moest ie zeker de winnaar zijn.

  16. #41
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Mooi geschreven!

  17. #42
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    tja als Hageman verliest is het altijd onterecht dat zeiden ze ook toen die verloor van chris van venrooy maar goed die jongen heeft veel fan boys
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  18. #43
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Pugnator Corneum View Post
    Ik heb van beide vechters heel wat partijtjes gezien.
    Robbie vocht als altijd, niet met speltakel, maar gedegen. Elke keer een puntje meer maken dan zn tegenstander.
    Hafid vocht absoluut niet zoals ik van hem gewend ben. Inspiratieloos en zonder plan.
    Ipv dat, zoals normaal wel doet, op afstand z'n punten pakt met lowkicks, wat hij nu zeer sporadisch deed, liep hij als een C klasser dom met zn kop naar beneden op de langere Robbie af.
    Hier pakt robbie z'n puntjes door hem met z'n jab op te vangen en af te houden met frontkicks.
    op de momenten dat Hafid de clinch inging, bleeft robbie scoren door te kniëen.
    Tja, die elleboog. Die was echt geen mislukte backfist. De was een regelrechte bewust uitgevoerde ongeoorloofde techniek. Hafid toonde niet voor niets zn elleboog aan zn fans.
    De scheidsrechter stond er pal voor, het kan niet ontgaan zijn. Hoewel op het filmpje is te zien dat hij kort voor het voorval niet naar de vechters kijkt.
    Het was geen paartij met een overduidelijke winnaar, maar Robbie heeft naar mijn mening meer gescoord.
    Met de niet gegeven minpunt voor de openbare waarschuwing moest ie zeker de winnaar zijn.
    Goed verhaal, "de echte". Toch nog maar een kaartje gekocht
    Last edited by Richelieu; 05-11-2013 at 12:34.

  19. #44
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Sichtman vs Chen


  20. #45
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default


  21. #46
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    NL
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Goed verhaal, "de echte". Toch nog maar een kaartje gekocht
    De echte hoeft nooit kaartjes te kopen

  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Robbie op Facebook:
    De trainers hebben een protest ingediend tegen de elleboog van Hafid el Boustati, dit omdat het een bewuste actie was en ik hier had moeten winnen..

    Het prostest is zoals verwacht afgewezen..
    Jammer dat dit altijd zo gaat in onze sport(thai-boksen),,

    Het positieve is dat Tom Egbers mij hierover heeft benaderd en dat ik op zeer korte termijn op TV mijn verhaal mag doen bij hem..


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  23. #48
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Das zeker interessant te noemen! Beetje grotere media aandacht voor het thaiboksen in Nederland is altijd goed.

  24. #49
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Heeft die de advocaten van Saki ingeschakeld?

  25. #50
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Tja de beelden spreken voor zich:


    Misschien kan Glory hier een mooie rematch van maken in 2014 in Amsterdam of zo?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •