MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 26
  1. #1
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default Promo: The Voice versus Bas Rutten

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Max. 400 x 125

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik hoop dat de gehele uitzending ook ergens te vinden is, dit wil ik wel zien
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    met alle respect, Bas zou geen kans maken tegen Fedor. Ik vind bas eerlijk gezegd zwaar overschat. Het is een top vent, lijkt me ook erg grappig en cool maar 9 van de 10 keer schept hij op over zich zelf.
    Home mtk-gym.nl


  4. #4
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Ik hoop dat de gehele uitzending ook ergens te vinden is, dit wil ik wel zien
    komt standaard op youtube.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Helemaal mee eens

  6. #6
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    It's okay to be white

  7. #7
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    It's okay to be white

  8. #8
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    It's okay to be white

  9. #9
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    It's okay to be white

  10. #10
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Thanks

  11. #11
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    die man heeft zeker geen saai leven geleid

  12. #12
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Als hij over vechtpartijen in discotheken praat vindt men het grappig, maar als Badr het doet is het foei.
    Max. 400 x 125

  13. #13
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Als hij over vechtpartijen in discotheken praat vindt men het grappig, maar als Badr het doet is het foei.
    Dat er met 2 maten gemeten wordt is een feit.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Dat er met 2 maten gemeten wordt is een feit.
    Appels en peren. 2 verschillende persoonlijkheden. Bas staat compleet anders in het leven als Badr,dat geeft ook wel even een ander tintje aan een verhaal wat vertelt word. Ik denk dat dat wel degelijk mee telt. Beetje een rare vergelijking ook trouwens.

    Maar goed,weer op-topic. Heb soms nog steeds een beetje een zuur gevoel bij Bas door dat hij Allistair in eens zo afviel nadat hij 'm eerst constant de hemel in prees. Verder lijkt het me een goeie peer.

  15. #15
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Appels en peren. 2 verschillende persoonlijkheden. Bas staat compleet anders in het leven als Badr,dat geeft ook wel even een ander tintje aan een verhaal wat vertelt word. Ik denk dat dat wel degelijk mee telt. Beetje een rare vergelijking ook trouwens.

    Maar goed,weer op-topic. Heb soms nog steeds een beetje een zuur gevoel bij Bas door dat hij Allistair in eens zo afviel nadat hij 'm eerst constant de hemel in prees. Verder lijkt het me een goeie peer.
    Vechten in disco is van beide sporters slecht. Dat gedrag is wat rotte appeltjes en zure peren doen.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fightfan View Post
    Vechten in disco is van beide sporters slecht. Dat gedrag is wat rotte appeltjes en zure peren doen.
    Mee eens. Het is absoluut niet netjes.

  17. #17
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Mee eens. Het is absoluut niet netjes.

    Precies. Het verschil tussen Bas en Badr is dat Bas er gewoon eerlijk over is. Badr probeert altijd overal gluiperig onderuit te komen.

    En eerlijk gezegd, zoals Bas het verteld is gewoon machtig mooi
    It's okay to be white

  18. #18
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Als het waar is wat Bas zegt, dan waarschuwt hij de ander ook meerdere malen. In mijn ogen is dat correct. Hij zegt dan ook enkel te slaan wanneer hij zelf wordt geslagen en daardoor geen keus heeft. Dat is zelfverdediging in mijn ogen.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  19. #19
    Join Date
    May 2013
    Posts
    719
    vCash
    126000

    Default

    Bas Rutten is echt een top kerel. Heb me wel vermaakt met deze videos hahah! Hoe hij ook zijn verhalen verteld.

  20. #20
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Als het waar is wat Bas zegt, dan waarschuwt hij de ander ook meerdere malen. In mijn ogen is dat correct. Hij zegt dan ook enkel te slaan wanneer hij zelf wordt geslagen en daardoor geen keus heeft. Dat is zelfverdediging in mijn ogen.
    Bovendien heb ik het gevoel dat Bas met 'zware' jongens te maken had, althans geen types waar badr graag zijn macho gedrag bij toont. Bas vertelde in een andere interview dat hij ook bij een tent als uitsmijter werkte waar mensen hun wapens moesten inleveren voordat ze naar binnen mochten etc. Lijken mij dan net iets andere types dan waar badr mee vecht tijdens het uitgaan.

  21. #21
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Bard is een lafaard die enkel totaal weerloze mensen kapot slaat in groepsverband. Dat is het verschil.

  22. #22
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Wat een haters weer.
    Vrede op aarde.

  23. #23
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Heb soms nog steeds een beetje een zuur gevoel bij Bas door dat hij Allistair in eens zo afviel nadat hij 'm eerst constant de hemel in prees. Verder lijkt het me een goeie peer.
    ik had hem altijd erg hoog staan maar na het gezever van hem over alistair is dat wel een heel stuk minder geworden moet ik zeggen, en dat is jammer.

  24. #24
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    met alle respect, Bas zou geen kans maken tegen Fedor. Ik vind bas eerlijk gezegd zwaar overschat. Het is een top vent, lijkt me ook erg grappig en cool maar 9 van de 10 keer schept hij op over zich zelf.
    Ik vind dit citaat wel mooi als reactie op jouw post, misschien ogenschijnlijk niet direct van toepassing, maar toch.. mooi.

    "Alles heeft een betekenis voor me. Ik heb een symbool voor het jaar van de Slang. Alle tatoeages op de zijkant van mijn knie en ellebogen zijn bedoeld om me rustig te maken. Ik geloof echt in deze geesten. Ik heb de namen van mijn dochters op mijn polsen. Op mijn rechter handpalm heb ik een qi (of chi) symbool dat 'levens energie' betekent - en nadat ik deze had laten zetten heb ik nooit meer een gevecht verloren. En toen ik dacht (voor wat voor reden dan ook) dat ik snel zou sterven, heb ik op de andere palm xiao laten zetten, dat 'lang leven' betekent. Op mijn onderarm heb ik een heel mooi samurai logo die ik in een bijzondere plek in Japan heb laten zetten. Het staat voor family. Op mijn linker arm staat het symbool van een boeddhistische God die alle mensen die in het jaar van de Slang zijn geboren beschermt. Lang geleden zette ik furoshin op mijn hand en dat betekent 'onverzettelijke monnik'. Dus wat voor stressvolle situatie ik ook in terechtkom, dit alles helpt me om relaxt te blijven en te focussen."

  25. #25
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    met alle respect, Bas zou geen kans maken tegen Fedor. Ik vind bas eerlijk gezegd zwaar overschat. Het is een top vent, lijkt me ook erg grappig en cool maar 9 van de 10 keer schept hij op over zich zelf.
    Als je het hele interview bekijkt, dan nuanceert hij het ook. Hij dacht in z'n prime dat hij van iedereen zou kunnen winnen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •