MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30
  1. #1
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default Rousey: "Under right circumstances I could possibly beat Cain"

    UFC bantamweight champion Ronda Rousey celebrates a win with Manny Gamburyan (Getty)
    UFC women's bantamweight champion Ronda Rousey recently spoke with Spanish-language daily Hoy newspaper and said that, under the right circumstances, she believes that she could beat heavyweight king Cain Velasquez.
    "In any given moment, under the right circumstance, I think it is possible," Rousey said of beating Velasquez when asked if she thought she could.
    "You cannot tell me that it is physically impossible. It is possible that in any given moment that I could beat him. I simply believe in my possibilities."
    The Olympic judo bronze medalist never seems to lack in confidence but her assertion that she could beat Velasquez despite giving up about a hundred pounds in weight, might seem over the top. Before you're quick to criticize "Rowdy" Ronda as delusional, however, remember that competitive fighting is necessarily an audacious practice.
    In order to have a chance at successfully facing the tension of a fight, fighters need to believe in themselves to a ridiculous degree. In effect, all Rousey is saying is that, in a hypothetical situation where she had to fight Velasquez for some insane reason, she wouldn't just curl up and die - she'd fight on and believes that she'd find a way to win somehow.
    You've gotta love that champion's attitude. Rousey, of course, next fights in the Octagon in December against rival Miesha Tate.
    The two can be seen coaching opposite one another on The Ultimate Fighter season 18 which airs Wednesdays on Fox Sports Net 1.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    lol!

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  3. #3
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    bas rutten verslaat fedor, ronda pakt cain en ik pak Jon Jones in any given moment.
    Home mtk-gym.nl


  4. #4
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Maastricht
    Posts
    570
    vCash
    126000

    Default

    Vreselijk mens. Vanaf haar eerste interview met Ariel Helwani (was ze nog zo goed als onbekend) kon ik haar arrogantie al niet uitstaan. Maar goed iedereen verdient een tweede kans...... maar zij is alleen maar arroganter geworden. Hoop dat Tate van haar wint (wat toch niet gebeurd).
    LIKE mijn MMA Nieuws Pagina op Facebook !!!!!

    http://www.facebook.com/MmaFinest

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Volgens mij heeft ze weleens het sigaartje van Dana White gerookt..
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    En met 'under the right circumstances' bedoelt ze in het geval dat ze bij cain zijn armen en benen afzagen neem ik aan toch?! Zo niet, dan moet ze ff heel gauw haar smoel houden en stoppen met onzin uitkramen.

  7. #7
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    En met 'under the right circumstances' bedoelt ze in het geval dat ze bij cain zijn armen en benen afzagen neem ik aan toch?! Zo niet, dan moet ze ff heel gauw haar smoel houden en stoppen met onzin uitkramen.
    Hahah

  8. #8
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    In before "I can beat klitschko"

  9. #9
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    En met 'under the right circumstances' bedoelt ze in het geval dat ze bij cain zijn armen en benen afzagen neem ik aan toch?! Zo niet, dan moet ze ff heel gauw haar smoel houden en stoppen met onzin uitkramen.
    En hierdoor kan ze direct niet meer winnen omdat de armbar onmogelijk is geworden

  10. #10
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    En hierdoor kan ze direct niet meer winnen omdat de armbar onmogelijk is geworden
    Lol daar zit wat in ja, niet eens aan gedacht

  11. #11
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    En met 'under the right circumstances' bedoelt ze in het geval dat ze bij cain zijn armen en benen afzagen neem ik aan toch?! Zo niet, dan moet ze ff heel gauw haar smoel houden en stoppen met onzin uitkramen.

    lmao

  12. #12
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Alle voor de hand liggende grappen ten spijt heeft ze gewoon gelijk. Natuurlijk is de kans uiterst klein, dat snapt ze zelf ook wel maar het is domweg niet 100% zeker dat Velasquez onder èlke omstandigheid àltijd zèker zou winnen. Dat ze daar wel in moet geloven staat verder prima uitgelegd in het stukje bovenaan. En met arrogantie heeft het geen zak te maken.

  13. #13
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Westpaw View Post
    Alle voor de hand liggende grappen ten spijt heeft ze gewoon gelijk. Natuurlijk is de kans uiterst klein, dat snapt ze zelf ook wel maar het is domweg niet 100% zeker dat Velasquez onder èlke omstandigheid àltijd zèker zou winnen. Dat ze daar wel in moet geloven staat verder prima uitgelegd in het stukje bovenaan. En met arrogantie heeft het geen zak te maken.
    Maar als je het zo bekijkt kan ik 'under the right circumstances' ook van cain winnen. Als het gevecht begint en hij door zijn knie gaat terwijl hij naar mij toe loopt en vervolgens niet meer op kan staan dan maak ik idd kans.

    Maar nu for real man, het feit dat jij haar in dit geval serieus neemt is nog gekker dan wat ronda zegt. Ik kan nu wel mooi gaan uitleggen dat cain op alle facetten beter is etc etc maar ik neem haar uitspraak niet serieus genoeg om er daadwerkelijk serieus op in te gaan.

  14. #14
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    die kraamt tegenwoordig ook alleen maar onzin uit

  15. #15
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat er alleen wordt gekeken naar de uitspraak en niet naar de gedachte erachter.
    Ronda is een fighter in hart en nieren en heeft een echte fighter spirit.
    ik denk de uitpraak met deze gedachte is gedaan.

    als jij niet gelooft dat je als vechter tot alles is staat bent wordt je nooit de beste.

    en is zij nu de allerbeste ofniet? Dus wie is gek?

  16. #16
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by stamang View Post
    Jammer dat er alleen wordt gekeken naar de uitspraak en niet naar de gedachte erachter.
    Ronda is een fighter in hart en nieren en heeft een echte fighter spirit.
    ik denk de uitpraak met deze gedachte is gedaan.

    als jij niet gelooft dat je als vechter tot alles is staat bent wordt je nooit de beste.

    en is zij nu de allerbeste ofniet? Dus wie is gek?
    Wie nu gek is? Ronda en iedereen die haar uitspraak serieus neemt. Er is een groot verschil tussen in jezelf geloven als vechter en gewoon delusional zijn. GSP is bijvoorbeeld ook een champ dus ik neem aan dat hij ook die fighting spirit heeft toch?! Maar hij denkt ook niet dat hij van Cain kan winnen. Zover ik weet anthony pettis ook niet... Mighty mouse ook niet etc etc. Of wil je zeggen dat zij die 'fighter spirit' missen en dat alleen Ronda het heeft?

  17. #17
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ronda zou ongewenst zwanger raken van een drieling door tegen Cain te vechten.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Dat is nog eens trailer trash talk

  19. #19
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Wie nu gek is? Ronda en iedereen die haar uitspraak serieus neemt. Er is een groot verschil tussen in jezelf geloven als vechter en gewoon delusional zijn. GSP is bijvoorbeeld ook een champ dus ik neem aan dat hij ook die fighting spirit heeft toch?! Maar hij denkt ook niet dat hij van Cain kan winnen. Zover ik weet anthony pettis ook niet... Mighty mouse ook niet etc etc. Of wil je zeggen dat zij die 'fighter spirit' missen en dat alleen Ronda het heeft?
    Serieus? Volgens mij neem jij vooral jezelf veel te serieus.

  20. #20
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Westpaw View Post
    Serieus? Volgens mij neem jij vooral jezelf veel te serieus.
    Sterk argument met veel inhoud!
    En tja, als ik iemand serieus moet nemen dan liever mezelf dan Ronda lol. Zolang het maar under the right circumstances gebeurt.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Dat wijf spoort niet man. Ik moest ook gelijk aan het trainingsfilmpje met mousasi denken. Onder de juiste omstandigheden kan Kameroen ook wereldkampioen worden, maar in de werkelijkheid zijn ze al blij als ze een keer een losse partij winnen.

  22. #22
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Het is aanstellerij en aandachttrekkerij van een schijnbaar labiel individu. Als ze dit echt meent ga dan geen onzin uitkramen maar begin door een keer een partij te vechten tegen een middelmatige mannelijke vechter. Nee tuurlijk doet ze dat niet, grote kans dat ze alsnog klopt krijgt, en wat dan?

  23. #23
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by leks View Post
    Het is aanstellerij en aandachttrekkerij van een schijnbaar labiel individu. Als ze dit echt meent ga dan geen onzin uitkramen maar begin door een keer een partij te vechten tegen een middelmatige mannelijke vechter. Nee tuurlijk doet ze dat niet, grote kans dat ze alsnog klopt krijgt, en wat dan?
    Van een middelmatige mannelijke vechter wint ze het nog niet. We hebben het bij lucia rijker destijds ook gezien, er zit gewoon te veel verschil in het fysiek van een man en een vrouw. Een man van bv 63kg kan veel meer kracht genereren met stoten en trappen als een vrouw van hetzelfde gewicht.

  24. #24
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Sterk argument met veel inhoud!
    En tja, als ik iemand serieus moet nemen dan liever mezelf dan Ronda lol. Zolang het maar under the right circumstances gebeurt.
    Tsja, als het kwartje niet wil vallen dan valt het kwartje niet.

  25. #25
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Under right circumstances zit Paula Sack vanavond mischien wel met mijn sack te spelen.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •