MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30
  1. #26
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Westpaw View Post
    Tsja, als het kwartje niet wil vallen dan valt het kwartje niet.
    Frank de Boer?!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ......... hell of a drug...

  3. #28
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    onder de juiste omstandigheden kan ik gokhan saki verslaan, zonder te trainen.

  4. #29
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Onder de juiste omstandigheden zouden ze in Syrie allemaal vrolijk met elkaar dansen op straat onder het genot van vrolijk klinkende muziek.

  5. #30
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Wie nu gek is? Ronda en iedereen die haar uitspraak serieus neemt. Er is een groot verschil tussen in jezelf geloven als vechter en gewoon delusional zijn. GSP is bijvoorbeeld ook een champ dus ik neem aan dat hij ook die fighting spirit heeft toch?! Maar hij denkt ook niet dat hij van Cain kan winnen. Zover ik weet anthony pettis ook niet... Mighty mouse ook niet etc etc. Of wil je zeggen dat zij die 'fighter spirit' missen en dat alleen Ronda het heeft?

    GSP, Jones en Silva hebben zeker de spirit en ik denk ook dat zij naar wedstrijden BIJV van Cain kijken met de gedachte wat ervoor nodig zou zijn omhem te kunnen verslaan. En ik denk zeker dat zij ervan overtuigd zijn dat zij dit onder hetzelfde gewicht een kans zouden maken... Dat is de gedachte van een vechter.. Uit bescheidenheid zullen ze een uitspraak als Ronda niet doen, maar geen van ze zou antwoorden dat ze bij voorbaat kansloos zijn..

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •