MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 62
  1. #1

    Default Mijn reactie op de partij tegen Rico

    Beste mensen,

    Ik wil toch even reageren naar aanleiding van het nieuws dat ik protest heb ingediend. Eerste wat ik erover kwijt wil is dat het geen rechtszaak is zoals sommige mensen denken, maar protest op basis van de Glory regels. Ten tweede wil ik kwijt dat ik met dit protest niks van de winst van Rico wil afnemen. Hij heeft er hard voor geknokt en heeft aan het einde van de avond de titel gewonnen. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben! Rico heeft een mooie toekomst voor zich in de kickbokssport.

    Dat de scheidsrechter me een down gaf was onterecht in mijn ogen. De stoot raakte me half op mijn borst en ik was gewoon uit balans doordat ik de trap van Rico blokte en zelf een linkerhoek maakte. Dat kan geen down zijn. Als je de regels er bij pakt dan zul je zien dat er sprake moet zijn van een ‘damaging attack’ en dat was dit niet. Ik viel wel op de mat, maar als dat de enige reden is om me een down te geven dan is het einde zoek. Hoe vaak valt een vechter niet nadat bijvoorbeeld zijn been wordt vastgehouden en de tegenstander een lowkick maakt. Dat is geen down en dit is ook geen down, dat was ook Rico met me eens na de wedstrijd.

    Ik vind het jammer dat ik toch een down tegen kreeg. Ik vind dat men de regels goed moet toepassen en niet aanpassen. Het frustreerde me echt heel erg en daardoor reageerde ik niet professioneel. Dat hebben jullie gezien en de kritiek die ik heb gekregen is terecht. Achteraf baal ik daar ook ontzettend van en dat trek ik me aan, dus sorry mensen! Ik had scherp moeten blijven en de partij naar me toe moeten trekken. Dat is me helaas niet gelukt. Ik beloof jullie dat ik keihard terug zal knokken en tijdens de volgende wedstrijd mijn sportieve wraak zal nemen.

    Osu!!

    Gokhan
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Bedankt voor je reactie!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Goede dat je dat even hier komt verduidelijken. Respect!

  4. #4
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Mooi!

  5. #5
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gokhan Saki View Post
    Beste mensen,

    Ik wil toch even reageren naar aanleiding van het nieuws dat ik protest heb ingediend. Eerste wat ik erover kwijt wil is dat het geen rechtszaak is zoals sommige mensen denken, maar protest op basis van de Glory regels. Ten tweede wil ik kwijt dat ik met dit protest niks van de winst van Rico wil afnemen. Hij heeft er hard voor geknokt en heeft aan het einde van de avond de titel gewonnen. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben! Rico heeft een mooie toekomst voor zich in de kickbokssport.

    Dat de scheidsrechter me een down gaf was onterecht in mijn ogen. De stoot raakte me half op mijn borst en ik was gewoon uit balans doordat ik de trap van Rico blokte en zelf een linkerhoek maakte. Dat kan geen down zijn. Als je de regels er bij pakt dan zul je zien dat er sprake moet zijn van een ‘damaging attack’ en dat was dit niet. Ik viel wel op de mat, maar als dat de enige reden is om me een down te geven dan is het einde zoek. Hoe vaak valt een vechter niet nadat bijvoorbeeld zijn been wordt vastgehouden en de tegenstander een lowkick maakt. Dat is geen down en dit is ook geen down, dat was ook Rico met me eens na de wedstrijd.

    Ik vind het jammer dat ik toch een down tegen kreeg. Ik vind dat men de regels goed moet toepassen en niet aanpassen. Het frustreerde me echt heel erg en daardoor reageerde ik niet professioneel. Dat hebben jullie gezien en de kritiek die ik heb gekregen is terecht. Achteraf baal ik daar ook ontzettend van en dat trek ik me aan, dus sorry mensen! Ik had scherp moeten blijven en de partij naar me toe moeten trekken. Dat is me helaas niet gelukt. Ik beloof jullie dat ik keihard terug zal knokken en tijdens de volgende wedstrijd mijn sportieve wraak zal nemen.

    Osu!!

    Gokhan
    Respect voor deze reaktie! Vind ik heel netjes. Ik was al Fan,maar nu helemaal. Thanks voor de uitleg.

  6. #6
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Respect. Heel netjes dat je hier uitleg komt geven en dat je zelf zegt dat je gedrag na de partij niet netjes was, terwijl je ons 0,0 verantwoording schuldig bent.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Goede reactie! Succes met de voorbereiding van je volgende partij!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  8. #8
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Er wordt hier wel makkelijk respect gegeven.


  9. #9
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Beter laat dan nooit, maar zo klinkt de hele zaak toch weer een stuk genuanceerder...

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Bedankt voor de reactie.

  11. #11
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Nette reactie!

  12. #12
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    389
    vCash
    126000

    Default

    Snap niet dat Saki eerst iedereen hier over zich heen krijgt en nu iedereen het een nette reaktie vind.
    Saki zegt hier niks nieuws en heeft gewoon gelijk.

  13. #13
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Snap niet dat Saki eerst iedereen hier over zich heen krijgt en nu iedereen het een nette reaktie vind.
    Saki zegt hier niks nieuws en heeft gewoon gelijk.
    Mensen vinden het een nette reactie omdat hij zijn excuses aanbiedt voor zijn onprofessionele gedrag en uitlatingen na afloop.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Goeie reactie van Saki!! Nu terug in knalmode naar de volgende partij!!

  15. #15
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Komt ie volgend toernooi straks weer Rico tegen op een slechte dag

  16. #16
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Nette reactie. Jammer eigenlijk dat je dit niet direct duidelijker naar buiten hebt kunnen dragen. Want in deze reactie kom je zoveel beter over dan in alle andere berichtgeving na de partij. Vooral in combinatie met de (door Glory geregisseerde?) smacktalk voor de partij, werd het allemaal een beetje te negatief.

    Achter je laten en succes in de volgende partijen

    Osu.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Wat oordelen mensen toch graag over anderen. Misschien is het verstandig om niet zoveel waarde aan je eigen mening te hechten en niet zo hard neer te komen op iemand die een keer wat minder leuke dingen zegt. We zijn allemaal maar mensen.

  18. #18
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by arielhelwani View Post
    Snap niet dat Saki eerst iedereen hier over zich heen krijgt en nu iedereen het een nette reaktie vind.
    Saki zegt hier niks nieuws en heeft gewoon gelijk.
    precies.

  19. #19
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Mooie statement Gokhan! Je eerste reactie was inderdaad verkeerd maar met deze statement maak je het weer goed. Bedenk wel dat Glory er niet veel aan kon doen. De refs worden in Amerika geinstructureerd door de ASC. Vanuit het perspectief van de Glory-regels was het zeker GEEN knock-down maar door de verscherpte ASC-instructies die de ref heeft meegekregen beoordeelde hij het te streng. Bij Ilunga vs Spong in NY was het niet anders. Ik vind wel dat je niet de ref had moeten duwen en ook dat natrappen tegen Rico was verkeerd. Zoals Thom Harinck het al tegen je zei: het is en blijft een jurysport en de hele wereld kijkt mee.

    Focus, train en win...

  20. #20
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Mensen vinden het een nette reactie omdat hij zijn excuses aanbiedt voor zijn onprofessionele gedrag en uitlatingen na afloop.
    Exact

  21. #21
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Mooie reactie Saki! Een tip maak geen gebruik van twitter als je boos bent, dat gaat zich later alleen maar tegen je keren.

  22. #22
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    240
    vCash
    80000

    Default

    Duidelijk te zien dat een ander dit voor hem heeft getypt, dat is wel zo verstandig denk ik.

    Wel netjes dat hij de moeite neemt om het ons uit te leggen. Hoeft hij helemaal niet te doen inderdaad.

    Volgende keer één van die mooie hoeken landen en je bent champ.

    Succes!

  23. #23
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Nu nog een Engelse versie R.. uh Gokhan...

  24. #24
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Reactie wordt altijd gewaardeerd, inderdaad niks nieuws onder de zon, maar opnieuw de feiten weergegeven.
    Succes voor de volgende partij, de titel lonkt.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  25. #25
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Nette reactie zo.

    Ik snap de comment over de Amerikaanse tellen.

    Wel blijf ik van mening dat ook buiten de 8tellen om de uitslag van de partij terecht is.

    Ben benieuwd hoenhier nu verder mee omgegaan word.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •