MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39
  1. #26
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    En die zeer gelijkwaardige partij duurde een minuutje.
    Aerts ging ook ooit na 1 minuut liggen tegen Lebanner om even een rivaliteit op te noemen, Maar was het daarom een Mismatch?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Ik weet niet waar jullie al die info vandaan halen,maar die gage bij supercombat stelt geen drol voor.
    Dat dacht ik ook. Het maakt de keuze om Ricardo door Catinas te laten afslachten nog twijfelachtiger.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Aerts ging ook ooit na 1 minuut liggen tegen Lebanner om even een rivaliteit op te noemen, Maar was het daarom een Mismatch?
    Het verschil tussen de matchmaking is dat Aerts van 10 wedstrijden tegen LeBanner er 5 zal winnen. Zayeda zou van 10 partijen er geen 1 winnen.

    Daarmee wil ik niet zeggen dat Zayeda een slechte vechter is. Helemaal niet. Maar hij was er meer dan 2 jaar uit en vocht in een hogere gewichtsklasse. En dan nog tegen een topper als Stoica. Dat is vragen om een zware KO.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    das een behoorlijke ko. Hij had in ieder geval geen last meer van die levertrap.

  5. #30
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Daar verschillen we van mening. :-) ik denk namelijk dat zayada in een rematch best een goede kans zou maken.. (wel als underdog, maar zeker niet kansloos)

  6. #31
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Zayada? Zayeda? Jullie bedoelen Amir Zeyada? of hebben we het over nog iemand anders?

  7. #32
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Ja amir inderdaad

  8. #33
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    411
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Vd Bos durfde geen moment zijn dekking bij zijn hoofd weg te halen, kwam alleen met een paar inside lowkicks. Goed gezien van Catinas, hup op t levertje, dekking zakt en bots KO. Twee maten te groot voor vd Bos die Catinas.

    Raar van de scheids dat hij op het eind van het filmpje Catinas in zijn gezicht duwt trouwens, die snap ik niet echt.
    Misschien vond de scheids iemand die al aan het neergaan is op een levertrap nog gauw even vol op z'n bakkes poetsen niet echt kosher ?
    Misschien vind de scheids hem een flapdrol ?
    Misschien was het in de trend van "ach boefje toch" ?
    Misschien is de scheids een dominant mannetje ?
    Misschien zat er een snotje aan z'n neus ?

    Ben er nog niet echt achter

  9. #34
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default



    Nou die Roemeen kreeg toch echt alle hoeken van de ring te zien. Ook raar dat het gevecht nog een paar seconden (7 seconden) extra langer duurde dan de 3 minuten, precies wanneer de K.O. valt. Gevecht begint op 5:01 in de film. Zie ook de ringklok linksonder in beeld.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by andyhugfan View Post


    Nou die Roemeen kreeg toch echt alle hoeken van de ring te zien. Ook raar dat het gevecht nog een paar seconden (7 seconden) extra langer duurde dan de 3 minuten, precies wanneer de K.O. valt. Gevecht begint op 5:01 in de film. Zie ook de ringklok linksonder in beeld.
    Denk dat dat te maken heeft met de tijd die Stoica nodig heeft om te herstellen van de trap in zijn ballen. Daarnaast was het een vrij gelijke strijd tussen Zeyada en Stoica, dus niet te vergelijken met Vd Bos tegen Catinas wat vanaf het begin een ongelijke strijd is.

  11. #36
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    48
    vCash
    125985

    Default

    Bij Mike's gym mag wel eens extra aandacht geschonken worden aan het blokkeren van een linker hoek. Viel me al vaker op dat mannen uit zijn gym hierop verliezen of in de problemen komen.

  12. #37
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by andyhugfan View Post


    Nou die Roemeen kreeg toch echt alle hoeken van de ring te zien. Ook raar dat het gevecht nog een paar seconden (7 seconden) extra langer duurde dan de 3 minuten, precies wanneer de K.O. valt. Gevecht begint op 5:01 in de film. Zie ook de ringklok linksonder in beeld.
    toch echt een foutje van Zeyada zelf... hij was verder echt goed bezig!!!

  13. #38
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Ik weet niet waar jullie al die info vandaan halen,maar die gage bij supercombat stelt geen drol voor.
    Oké, jij kunt ons dus vertellen wat de vechters daar verdienen.
    Dan wil ik geen sprookjes, maar keiharde feiten. Contracten e.d. en geen gelul.
    Kom maar op gozer.
    Be there or be square !
    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  14. #39
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Word tijd dat de toppers van nederland superkombat gaan om ff te huishouden saki ghita spong zimmerman rico.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •