MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default Ricardo van den Bos vs. Raul Catinas (spoiler)

    Wat ging Van den Bos zwaar KO zeg. Maar ik vraag me af waarom Mike hem tegen Catinas liet uitkomen. Iedereen wist toch dat hij een maatje te groot was voor Ricardo? Waarom hem dan toch laten vechten. Bij de vorige superkombat lieten ze Amir Zeyeda afslachten door Bogdan Stoica. Ook Zayeda werd zwaar KO geslagen.

    Ik snap de beslissing van hun trainer/manager niet.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Het gage zal ongetwijfeld goed zijn. Bovendien heeft vd Bos ook niet echt veel opties meer denk ik.

  3. #3
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Hij ging echt Zwaar neer zeg pffff

  4. #4
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Filmpje maar even opgezocht:




    Stevige ko inderdaad.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Zo hey.. Gaat niet zo goed met Ricardo van de Bos' carriere de laatste jaren heb ik het gevoel. Zonde!

  6. #6
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    Dit was niet de enige mismatch op Supercombat, elke Oostblokker kreeg een waardeloze buitenlander als tegenstander.

  7. #7
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    195
    vCash
    168500

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Zo hey.. Gaat niet zo goed met Ricardo van de Bos' carriere de laatste jaren heb ik het gevoel. Zonde!
    Is die carrière ooit goed gegaan dan? Zijn record op Wikipedia is meer rood dan groen.

  8. #8
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    die stoicas komen trouwens zwaar tekort telkens als ze tegenover de echte toppers komen te staan.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willm View Post
    Dit was niet de enige mismatch op Supercombat, elke Oostblokker kreeg een waardeloze buitenlander als tegenstander.
    Da's geen mismatch maar matchfix(ing), ach laat maar
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  10. #10
    Join Date
    May 2009
    Posts
    60
    vCash
    126000

    Default

    Levertrap die vol erop zit, door de impact dekking laten zakken en vervolgens een linkerhoek erover heen. Mooie combi volgens het boekje maar niet fijn om te zien hoe iemand zo zwaar nokkie gaat en aan het zuurstof moet...

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Damn, dat is inderdaad een zware KO

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #12
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    No mercy die Catinas. Hij zag al dat hij neer ging op die lever. Snap het op zich wel. Als hij hem niet KO had geslagen was hij misschien weer terug gekomen.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    die stoicas komen trouwens zwaar tekort telkens als ze tegenover de echte toppers komen te staan.
    Daarom komt dat waarschijnlijk ook niet zo vaak voor. Zijn toch twee boegbeelden van SuperKombat.

  14. #14
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Filmpje maar even opgezocht:




    Stevige ko inderdaad.
    Catinas zag er toch wat athletischer uit toen hij nog door Harinck getraind werd.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Wat een dikke KO! Wel sneu voor van den Bos, maar met alle respect, ik zie hem toch wel te vaak verliezen en klappen krijgen. Maar de gage zou niet verkeerd zijn mag ik hopen voor hem.

  16. #16
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Filmpje maar even opgezocht:




    Stevige ko inderdaad.
    Vd Bos durfde geen moment zijn dekking bij zijn hoofd weg te halen, kwam alleen met een paar inside lowkicks. Goed gezien van Catinas, hup op t levertje, dekking zakt en bots KO. Twee maten te groot voor vd Bos die Catinas.

    Raar van de scheids dat hij op het eind van het filmpje Catinas in zijn gezicht duwt trouwens, die snap ik niet echt.

  17. #17
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Zo dat was een keihard schot op een wel heel open doel...

  18. #18
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Wat mij opvalt is dat die echte toppers (vrijwel) nooit last lijken te hebben van zo'n levertrap. Is dat een kwestie van gewenning of toch een bepaalde soort dekking?

  19. #19
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Wat een wanvertoning. Je ziet vanaf de eerste seconde al dat die vd Bos het gewoon in zijn broek doet. Waarom ga je dan in godsnaam die ring in? Zo kan je nooit winnen. Als het puur alleen voor gage is... Ik heb begrepen dat een nier $300.000,- oplevert op de zwarte markt.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Wat mij opvalt is dat die echte toppers (vrijwel) nooit last lijken te hebben van zo'n levertrap. Is dat een kwestie van gewenning of toch een bepaalde soort dekking?
    Denk dat die gewoon minder vaak met een voltreffer op de lever geraakt worden. Een echte voltreffer met de juiste angle erin, voelt iedereen neem ik aan goed. Fedor weet ik dan niet zeker!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  21. #21
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Denk dat die gewoon minder vaak met een voltreffer op de lever geraakt worden. Een echte voltreffer met de juiste angle erin, voelt iedereen neem ik aan goed. Fedor weet ik dan niet zeker!
    precies een VOLtreffer op de lever of solar plexus = neergaan hoor

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Jeetje dat was een stevige ko zeg!
    Be a Warrior, not a Worrier

  23. #23
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Wat ging Van den Bos zwaar KO zeg. Maar ik vraag me af waarom Mike hem tegen Catinas liet uitkomen. Iedereen wist toch dat hij een maatje te groot was voor Ricardo? Waarom hem dan toch laten vechten. Bij de vorige superkombat lieten ze Amir Zeyeda afslachten door Bogdan Stoica. Ook Zayeda werd zwaar KO geslagen.

    Ik snap de beslissing van hun trainer/manager niet.
    Ik vond Zayada niet afgeslacht worden! Totdat hij die lucky punch(Zoals Stoica het zelf noemde) ontving vond ik het een zeer gelijkwaardige partij!

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by onne1983 View Post
    Ik vond Zayada niet afgeslacht worden! Totdat hij die lucky punch(Zoals Stoica het zelf noemde) ontving vond ik het een zeer gelijkwaardige partij!
    En die zeer gelijkwaardige partij duurde een minuutje.

  25. #25
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Wat een wanvertoning. Je ziet vanaf de eerste seconde al dat die vd Bos het gewoon in zijn broek doet. Waarom ga je dan in godsnaam die ring in? Zo kan je nooit winnen. Als het puur alleen voor gage is... Ik heb begrepen dat een nier $300.000,- oplevert op de zwarte markt.
    Ik weet niet waar jullie al die info vandaan halen,maar die gage bij supercombat stelt geen drol voor.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •