MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 46 of 46
  1. #26
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    160
    vCash
    126000

    Default

    Wat lopen jullie nou te bitchen op Rollermanskunk, wees blij dat hij ons iedere keer van betrouwbare en objectieve inside informatie binnen Glory voorziet!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Thanks Rollermanskunk. Misschien zien we Aerts binnenkort dan wel bij Legend. Kan ie misschien nog meer verdienen ook, denk ik.

  3. #28
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Budget-cutten... Dan is het wel handig dat die Amerikanen geen drol kosten. De gage van Peter is al genoeg om 30 van die 'C-klassers' te kunnen betalen

  4. #29
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen met een beetje verstand moet toch zien dat het beter is voor Peter dat hij stopt. Hij heeft al genoeg schade opgelopen en had het eigenlijk al veel eerder moeten doen. Hij praat al jaren slecht verstaanbaar

  5. #30
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Glory en Peter hebben een zakelijke onenigheid (Peter's contract loopt af en Glory is flink aan het budget-cutten) en een verschil van mening of het wel verstandig is dat Peter doorgaat. Glory wil dat Peter afscheid neemt ivm zijn leeftijd en fysieke gesteldheid en om hem in bescherming te nemen (medische keuringen in het zkh schijnen dit hebben uitgewezen of dit waar is kan ik niet bewijzen), Peter is het hier niet mee eens ondanks alle adviezen van dokters, oud-trainers en andere mensen uit zijn omgeving weigert Peter om afscheid te nemen.

    Het is wel vreemd dat Glory hem niet van tevoren geinformeerd zou hebben over zijn afscheidsgevecht in Tokyo. Als dat waar is zou ik dat een grote communicatiefout vinden van Glory (maar communicatie is niet de sterkste punt van Glory)

    Peter is mijn grote held door oa Peter Aerts is mijn liefde voor de sport in de loop der jaren zeer sterk gegroeid. Ik vind wel dat dat Peter tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Het voorbeeld van Muhammed Ali op latere leeftijd en de ziekte van Parkinson is wat dat betreft een schrikbeeld.

    Glory wil hem samen met Remy en Semmy een mooi afscheid aanbieden, 3 legendes die al dan niet gaan stoppen. Ik snap dat die beslissing moeilijk is. Het respect voor Peter zal altijd blijven bestaan of die nu wel of niet afscheid neemt maar ik wens hem vooral een goede gezondheid toe.

    Amen
    Reps!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  6. #31
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by makavelli View Post
    Iedereen met een beetje verstand moet toch zien dat het beter is voor Peter dat hij stopt. Hij heeft al genoeg schade opgelopen en had het eigenlijk al veel eerder moeten doen. Hij praat al jaren slecht verstaanbaar
    idd, je moet wel volkomen blind zijn om tot een andere conclusie te komen.

  7. #32
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Maar dan nog.... er is maar 1 persoon op deze planeet die kan besluiten of Aerts wel of niet stopt.. en dat is Aerts zelf.
    De discussie wat beter is voor hem doet er niet aan toe... Misschien beseft Aerts zelf ook wel dat zijn gezondheid er niet op vooruit gaat.. maar heeft hij bewust een keuze gemaakt.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #33
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Als Peter toch zelf wil stoppen in de zomer van 2014 wat misschien 1 wedstrijd meer zou betekenen, dan kun je toch het respect op brengen om je daar bij neer te leggen. Die ene wedstrijd extra zal het verschil ook niet maken. De kans is helaas toch al heel groot dat hij Muhammed Ali of Gary Goodridge achterna gaat, maarja hoeveel topsporters maken hun lichaam wel niet kapot voor hun sport. Sport is goed voor een mens, topsport meestal niet meer.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Niet onderschatten wat 1 partij meer kan betekenen voor iemands gezondheid! Dat ie door wil kan ik wel snappen. Zeker na zo'n lange tijd op die wolk te hebben gezeten. Schrik misschien voor het zwarte gat die erna zal komen? Of dan toch nog wat extra cash moeten verdienen, ik mag het niet hopen. IK hoop in ieder geval als ie stopt dat ie een "ECHT" afscheid krijgt zoals het hoort. Die afscheidspartij destijds vs Spong vond ik helemaal niks.(heb het niet over de uitslag) Aerts verdiend beter. DE afscheidspartij van Rob kaman bijv. , dat was tenminste afscheid nemen. Het ganse gebeuren was top geregeld. Aerts verdiend een afscheid met dezelfde staande ovatie als toen ie in de Arena inviel voor Bob Sapp. 15000 man sterk, staand en minutenlang de man eren!! Doe voor die ovatie nog even een highlight en het is helamaal klaar om het dak eraf te krijgen. Is het minste wat je voor deze held kan doen!!

  10. #35
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik snap het verhaal "wie A zegt moet ook B zeggen" en dat het irritant over kan komen als dat niet gelijk gebeurd vanuit Rollemanskunk, maar eerlijk is eerlijk hij komt altijd met goede en betrouwbare inside info en ik hoop dat hij zo door blijft gaan. Dus om hem nou zo af te vallen vind ik wat overdreven ( het kan wat netter gebracht worden toch?)

  11. #36
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik snap het verhaal "wie A zegt moet ook B zeggen" en dat het irritant over kan komen als dat niet gelijk gebeurd vanuit Rollemanskunk, maar eerlijk is eerlijk hij komt altijd met goede en betrouwbare inside info en ik hoop dat hij zo door blijft gaan. Dus om hem nou zo af te vallen vind ik wat overdreven ( het kan wat netter gebracht worden toch?)
    x2

  12. #37
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Als Peter toch zelf wil stoppen in de zomer van 2014 wat misschien 1 wedstrijd meer zou betekenen, dan kun je toch het respect op brengen om je daar bij neer te leggen. Die ene wedstrijd extra zal het verschil ook niet maken. De kans is helaas toch al heel groot dat hij Muhammed Ali of Gary Goodridge achterna gaat, maarja hoeveel topsporters maken hun lichaam wel niet kapot voor hun sport. Sport is goed voor een mens, topsport meestal niet meer.
    precies dit.

  13. #38
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik snap het verhaal "wie A zegt moet ook B zeggen" en dat het irritant over kan komen als dat niet gelijk gebeurd vanuit Rollemanskunk, maar eerlijk is eerlijk hij komt altijd met goede en betrouwbare inside info en ik hoop dat hij zo door blijft gaan. Dus om hem nou zo af te vallen vind ik wat overdreven ( het kan wat netter gebracht worden toch?)
    nee, let's chase him down the streets with sticks and fire.

  14. #39
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    nee, let's chase him down the streets with sticks and fire.

  15. #40
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Wat lopen jullie nou te bitchen op Rollermanskunk, wees blij dat hij ons iedere keer van betrouwbare en objectieve inside informatie binnen Glory voorziet!
    x2 Rollermanskunk goed bezig!! Thnx voor de vele info!

    You must spread some Reputation around before giving it to rollermanskunk again.
    Bonjasky,Spong,Buakaw,Hoost,Aerts

  16. #41
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Tnx allemaal, ik kan wel tegen een stootje hoor.




    Belangrijkste is dat Peter een mooi afscheid krijgt (in ieder geval in Japan), ik heb begrepen dat er weer een gesprek komt tussen Glory en Peter nav het interview, hopelijk tilt Glory niet al te zwaar aan het interview.
    Last edited by rollermanskunk; 15-11-2013 at 19:55.

  17. #42
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Glory wil toch van 'm af, dus maakt niet uit wat ie zegt.
    Ik zie 'm graag doorvechten, ongeacht z'n leeftijd. Als ie zich nog goed voelt en motivatie heeft, laat 'm lekker knallen.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tomcraft86 View Post
    Wat lopen jullie nou te bitchen op Rollermanskunk, wees blij dat hij ons iedere keer van betrouwbare en objectieve inside informatie binnen Glory voorziet!
    x2 !!
    Ush,
    Marco.

  19. #44
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat het helemaal niet de bedoeling was van glory om peter in japan afscheid te laten nemen . denk dat het een eis is geweest van onze Japanse vrienden onder het mom van geen peter geen gala . is niet zo raar bedacht toch ??

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jds View Post
    ik denk dat het helemaal niet de bedoeling was van glory om peter in japan afscheid te laten nemen . denk dat het een eis is geweest van onze Japanse vrienden onder het mom van geen peter geen gala . is niet zo raar bedacht toch ??
    Volgens mij kan jij het denken beter aan anderen overlaten.

  21. #46
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Volgens mij kan jij het denken beter aan anderen overlaten.
    denk niet dat ik er ver naast zit .

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •