MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 33 of 33
  1. #26
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ook mij overkomen en zoek vandaag de dag nog steeds naar de daders.

    Heb laatst een tip gehad over iemand die in de gevangenis zit nu dat hij heeft gezegd dat hij bij een Joego en een turk had ingebroken en een flinke buit had mee genomen. Ze hadden toen bij mij en mijn joego buurman tegelijk ingebroken. Dus ik wacht nu tot hij vrij is om hem een bezoek te brengen.

    Ik en mijn vrouw zijn nog steeds heel scherp en zit nooit meer zonder de deur van binnen op slot te doen thuis. Gaat echt aan je knagen dit.
    Ja sorry hoor Sadix. Is niet jouw competentie maar van ons Joego´s, ja ?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

  2. #27
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Me vriendin wil hier zo snel mogelijk verhuizen helaas.
    Ik begrijp het wel, maar wonen hier net en hebben een hoop geld in dit huis gestoken.
    Klote voor jullie. Stel je vriendin gerust en zorg voor een alarm installatie, zodat zij zich gerust voelt.
    Maart guur geeft een volle schuur.

  3. #28
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Me vriendin wil hier zo snel mogelijk verhuizen helaas.
    Ik begrijp het wel, maar wonen hier net en hebben een hoop geld in dit huis gestoken.
    Begrijpelijk idd maar ook erg zuur om nu alweer te verhuizen als je zoveel geld in een huis gestoken hebt. Investeer zoals anderen al zeiden anders in een goed alarmsysteem...

  4. #29
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default

    Sterkte met alles! Een inbreuk in je eigen domein is een gevoelige zaak. Hoop dat het met de tijd minder wordt.

    Anti inbraakstrips voor de deuren werken heel goed. Rolluiken voor je deuren en ramen zorgen er voor dat inbrekers ontmoedigd raken. Of mischien kun je overwegen om van die tralies voor je (kleinere) ramen te zetten. Je ziet ze heel veel in landen rondom de middelandse zee, soms ook in Nederland bij oude gebouwen.

    Ik wil al heel lang van rolluiken of van die tralies aanschaffen, maar ze zijn best duur. Als je een beetje handig bent kunt je er zelf een maken.

  5. #30
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Nu ik lees dat er bij bijna iedereen al ingebroken is vraag ik mij toch af waarom er bij mij nog nooit ingebroken is... Is er dan echt niks te halen bij mij of is het mijn angstaanjagende uiterlijk wat ze tegenhoud...

  6. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Inbraak kan iedereen overkomen helaas. Toen bij mij de buurt verbouwd werd is bij het plein aan de achterkant nog maar 1 toegangsweg overgelaten. Scheelt enorm. Houden inbrekers niet van. Daarnaast een schuttingdeur die op slot kan. Anti-inbraakstrips; en een hevel met een slot. Geen garantie maar het helpt. (voelt in ieder geval veiliger).

    Wat een belangrijke tip is : als je nog ergens papieren overschrijfbewijzen hebt ondanks dat je telebankiert; vernietig die dan. Worden door de bank gewoon verwerkt als ze met een valse handtekening worden ingestuurd. Worden via katvangers geïnd en je kunt jaren achter je geld aanvangen voordat je het terugkrijgt.
    Check ook eens bij je ouders. Die hebben vaak nog stapels liggen.

  7. #32
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Mooi kut man... Echt zuur. Ik zou inderdaad een in een alarm systeem investeren. En misschien een flinke vier voeter?

    Fort maar eens men bonnetjes bewaren...

  8. #33
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    We hebben 1 stafford en 2 pitbulls waarvan 1 pup.
    de pup was bij me schoonouders en de andere 2 waren mee helaas.
    anders waren ze wel binnen gekomen, maar niet meer naar buiten

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •