MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 101
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik denk dat dat komt (bij mij tenminste wel) omdat je ziet dat 1 vechter enorm veel schade aanricht bij de ander, maar de ander er met de winst vandoor gaat.
    Snap ik. Maar alles wat er in een partij gebeurt vertaalt zich naar punten per ronde. Vervolgens worden de punten bij elkaar opgeteld en alleen dat bepaald wie de winnaar is. En het is zo overduidelijk dat die eerste ronde zo moeilijk te scoren is dat ik gewoon echt niet begrijp dat mensen het over "beroven" gaan hebben
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Probleem met het scoring systeem is dat er perse een winnaar moet zijn iedere ronde... 10-10 kan dus nooit.. 9-9 zou wel kunnen indien 1 van de vechters een punt afgetrokken krijgt. (Ortiz-Evans UC 73)
    Ik heb de regels er zo niet bij, maar tenzij ik me heel erg vergis, kun je gewoon 10-10 scoren als je een ronde onbeslist vindt.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  3. #53
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Wat vinden jullie van de "Break" waar GSP het over had. White was er niet blij mee. Maar wat als ie echt een tijdje uit die kooi wil blijven? Heeft ie dat recht?
    Gaat het voor mij om de gezondheid van de vechter dan zeg ik dat hij (GSP) of z'n entourage het alleenrecht hebben op deze beslissing. Het is dan balen voor UFC, White, Hendricks en iedereen die die belt wil maar gezondheid boven alles.
    Ik hoop zelf op een rematch met een supergemotiveerde maar vooral gezonde GSP. Kan dat niet dan hopelijk een GSP die sportief genoeg is om z'n belt af te geven en andere vechters de kans te geven ervoor te knokken.

  4. #54
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Iemand dit trouwens een beetje meegekregen?



    http://forums.sherdog.com/forums/f2/...s-tap-2606917/

  5. #55
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Ik heb de regels er zo niet bij, maar tenzij ik me heel erg vergis, kun je gewoon 10-10 scoren als je een ronde onbeslist vindt.
    Volgens mij heb je gelijk Ronald:

    he 10-Point Must System will be the standard system of scoring a bout. Under the 10-Point Must Scoring System, 10 points must be awarded to the winner of the round and 9 points or less must be awarded to the loser, except for a rare even round, which is scored (10-10).
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  6. #56
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Echt dikke onzin.

  7. #57
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    misschien als GSP nog een paar seconden langer volgehouden had dat het een serieuze tap geweest was, nu is het maar de vraag of hij GSP uberhaupt aangeraakt heeft.

    Volgens onderstaande grafiek heeft GSP overigens ook gewonnen. Al is de eerste ronde met een minimale marge..

    Bron: http://www.mmaoddsbreaker.com/news/f...round-scoring/

  8. #58
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cornelus View Post
    Als ik de gif zo zie, zeg ik nee, maar tijdens t gevecht dacht ik ook ff dat ie tapte.

  9. #59
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chane View Post
    Als ik de gif zo zie, zeg ik nee, maar tijdens t gevecht dacht ik ook ff dat ie tapte.
    Idem. Dacht inderdaad ook even van: zo strak zat die guillotine toch niet?
    MMAcentral | Voor je dagelijkse MMA nieuws en fights

  10. #60
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    214
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guytje View Post
    Wat vinden jullie van de "Break" waar GSP het over had. White was er niet blij mee. Maar wat als ie echt een tijdje uit die kooi wil blijven? Heeft ie dat recht?
    Gaat het voor mij om de gezondheid van de vechter dan zeg ik dat hij (GSP) of z'n entourage het alleenrecht hebben op deze beslissing. Het is dan balen voor UFC, White, Hendricks en iedereen die die belt wil maar gezondheid boven alles.
    Ik hoop zelf op een rematch met een supergemotiveerde maar vooral gezonde GSP. Kan dat niet dan hopelijk een GSP die sportief genoeg is om z'n belt af te geven en andere vechters de kans te geven ervoor te knokken.
    Heeft ie dat recht; ja denk ik, maar dit lijkt me iets waar GSP en zijn kamp al langer over nadenken. Op zijn minst had hij zijn werkgever daar best over kunnen inlichten denk ik, dus snap de frustratie wel bij Dana White.
    MMAcentral | Voor je dagelijkse MMA nieuws en fights

  11. #61
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Tijdens de post-fight scrum gaf Dana aan dat hij en Lorenzo gsp inmiddels hebben gesproken en dat het allemaal wel meevalt en dat hij verwacht dat gsp gewoon weer zal vechten. Dana wilde niet vertellen waar gsp nou precies mee zit maar hij zei van: als iemand met persoonlijke problemen zit dan denken ze dat het de einde van de wereld is maar na gsp gesproken te hebben valt het allemaal wel mee.

    Op internet gaan echt de wildste geruchten rond over waar gsp nou mee zit. Er wordt zelfs beweerd dat hij homo is en uit de kast wilt komen lol

  12. #62
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Zullen we het tussendoor trouwens ook ff over meneer sonnen hebben? over hoe hij het keer op keer aflegt zodra hij tegen iemand moet die even goed/beter dan hem dan worstelen? over hoe hij altijd mentaal breekt zodra het gevecht niet gaat zoals hij wilt? over hoe hij altijd grote praatjes heeft maar begon te tappen door de stoten van evans?


  13. #63
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Zullen we het tussendoor trouwens ook ff over meneer sonnen hebben? over hoe hij het keer op keer aflegt zodra hij tegen iemand moet die even goed/beter dan hem dan worstelen? over hoe hij altijd mentaal breekt zodra het gevecht niet gaat zoals hij wilt? over hoe hij altijd grote praatjes heeft maar begon te tappen door de stoten van evans?

    http://2.bp.blogspot.com/-Vt-CKQ10IQ...oY/s1600/1.gif
    'k vond het ook beschamend. Moet je die benen zien spartelen, alsof ie op het schoolplein in mekaar geramd werd.
    Evans zag er ontzettend fit uit en Sonnen leek wel net uit z'n pizzeria te komen.
    Heel teleurstellend.

  14. #64
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    'k vond het ook beschamend. Moet je die benen zien spartelen, alsof ie op het schoolplein in mekaar geramd werd.
    Evans zag er ontzettend fit uit en Sonnen leek wel net uit z'n pizzeria te komen.
    Heel teleurstellend.
    dat viel mij ook op ja. de ene keer is chael behoorlijk ripped en de andere x (zoals zaterdag) juist totaal niet. komt het door een slechte voorbereiding? komt het doordat hij de ene x meer/minder testosterone heeft ingespoten?

    hoe dan ook genoot ik ervan hoe rashad hem ff snel een pak slaag gaf en weer wegliep alsof het slechts een warming up was ofzo.

  15. #65
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default


  16. #66
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    De partij van Sonnen tegen Evans voelde voor mij vreemd aan. Twee vrienden tegen elkaar en Sonnen zijn volgende partij die al gepland staat (is volgens mij nog nooit gebeurd). Ik kreeg het idee dat Sonnen hem wel heel makkelijk weg gaf, haast ingestudeerd met die gekke spartelende benen.

    GSP tegen Hendricks vond ik ook moeilijk te scoren, mijn gevoel zei Hendricks door de elastieke benen van GSP in ronde twee en de algehele schade bij hem, op stockton rules heeft Hendricks dus zeker gewonnen :-) http://www.urbandictionary.com/defin...0of%20Stockton
    Train for perfection but aim for more

  17. #67
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default



    Ook behoorlijk verdacht

  18. #68
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Wel echt stom van Hendricks dat hij zegt dat hij maar voor 70% geslagen heeft terwijl ome Dana naast hem staat. Sowieso, als je maar 70% erin hebt gegooid, dan is het achteraf wel dom hè.

  19. #69
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ik had ook ronde 1,3 en 5 aan GSP.
    Dit (Bloodstain Lane heeft hier ook een video over).
    En ik vind het niet erg dat Henricks niet de beslissing heeft meegekregen. Ik vind het een irritante gast en
    zijn uitspraak van dat hij maar op 70% stootte en dat het al genoeg was, is daar een voorbeeld van. Ook wilde
    hij opeens niet meer getest worden, terwijl ze daartoe eerst hadden ingestemd.

    Ik vind GSP sinds zijn blessure echter minder explosief. Hij was ook een stuk kleiner dan Hendricks, normaal
    is hij een stuk breder (of zie ik het verkeerd). Het is moeilijk te voorspellen hoe de rematch zal gaan.

  20. #70
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Wel echt stom van Hendricks dat hij zegt dat hij maar voor 70% geslagen heeft terwijl ome Dana naast hem staat. Sowieso, als je maar 70% erin hebt gegooid, dan is het achteraf wel dom hè.
    Denk dat iedereen wel snapt wat ie daarmee bedoelde. Sla je hem er niet uit dan kom je misschien in de problemen. Voor H, de eerste keer dat ie 5R draait, logisch dat je iets gaat nadenken over je cardio, kijk wat met sommige vechters gebeurt die all in gaan en dan helemaal leeg zijn. Zie het geen 2 keer gebeuren.

  21. #71
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Sonnen was er duidelijk niet met z'n hoofd bij in deze partij, leek me ook niet echt afgetraind. Misschien met teveel andere dingen bezig. Of Evans is gewoon terug beestig hard en goed bezig!! Sonnen vs Silva is volgens mij waar Sonnen al mee bezig was en dat is altijd fout.

  22. #72
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    dat viel mij ook op ja. de ene keer is chael behoorlijk ripped en de andere x (zoals zaterdag) juist totaal niet. komt het door een slechte voorbereiding? komt het doordat hij de ene x meer/minder testosterone heeft ingespoten?

    hoe dan ook genoot ik ervan hoe rashad hem ff snel een pak slaag gaf en weer wegliep alsof het slechts een warming up was ofzo.

    Wehehe, inderdaad. Hij ging echt zo zitten van, laat sparringpartner twee maar komen. Misschien is LHW echt niets voor Sonnen.
    Last edited by e-type; 18-11-2013 at 17:42.
    It's okay to be white

  23. #73
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    REPORT: GSP Got Girl Pregnant, Doesn’t Want Baby, Reason For Time Off Desire
    GSP has a love child?
    In an interesting twist, popular celebrity gossip outlet, TMZ, is reporting that the personal issues GSP was discussing during his UFC 167 post-fight speech have to do with getting a female pregnant.
    “I have issues, man. I need to relax. I need to get out for a while. I don’t know what I’m going to do,” stated the champ following his controversial decision win over Johny Hendricks.
    Now TMZ broke the scoop as to what’s ailing the Canadian:
    Sources familiar with the situation tell TMZ Sports … Georges’ dad is dying and it’s derailed him.
    And there’s this … GSP recently learned he knocked up a woman — and he doesn’t want to have a baby with her but she insists on keeping it.

  24. #74
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default het verhaal van gsp

    iedereen zag wel dat het een beetje niet klopte in het hoofd van gsp ik dacht eerst dat hij bang was . maar na dit verhaal te hebben gelezen en de party nog een keer terug gekeken en zijn reactie daarna ... gsp was niet de man die hij normaal was .. http://www.tmz.com/2013/11/18/george...l-ufc-fighter/

  25. #75
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •