MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 54
  1. #1
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default Opmerkingen Gordon

    Waarom is deze man nog niet ontslagen? Gaat lekker met Nederland de laatste tijd

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ja kan natuurlijk niet. Wat nog vreemder is, is dat hij zich niet lijkt te beseffen dat dit echt alle spuigaten te buiten gaat en dat z'n collega's te schijterig zijn om hem erop aan te spreken. Tegelijkertijd word ik ook een beetje moe van die overhaaste conclusies die naar aanleiding van dit soort uitspraken door individuen getrokken worden over een land met zestien miljoen inwoners.

    Die opmerkingen zijn voor zijn eigen rekening en niet voor de rekening van heel Nederland.

  3. #3
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Hij blijft ook gewoon doorgaan met zijn 'grapjes'. En dat er ook nog mensen in de zaal zitten die er om lachen en klappen...
    Trieste vertoning van mevrouw gordon. Maar triest is ook een prima woord om gordon mee te omschrijven dusja.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik maak me er niet zo druk om om eerlijk te zijn. Als we met ze alle mee gaan in dit kinderachtige gedrag kunnen we straks over 10 jaar allemaal helemaal niks meer zeggen of doen. Mensen moeten allemaal niet zo zeiken,dan is het weer zwarte piet,dan weer Gordon,straks weer die,en dan weer de ander.. Hou allemaal toch is op met moeilijk doen mannen!!

    Persoonlijk vind ik die Gordon een kwal eerste klas,maar eerlijk is eerlijk,dis was gewoon bedoelt als een grapje,er is wat over gezegd en geklaagd inmiddels,en dan klaar vind ik. Er hoeven toch helemaal geen koppen te rollen. Land gaat naar de klote zo met al die jankerds.

  5. #5
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    In jouw redenering is alles dat als 'grapje' bedoeld is dus in feite ok. Dat vind ik een beetje makkelijk.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    haha van Gordon kun je dit ook verwachten.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    In jouw redenering is alles dat als 'grapje' bedoeld is dus in feite ok. Dat vind ik een beetje makkelijk.
    Dat ik dat vind staat er niet toch? Het feit is dat er inmiddels al onwijs veel over gezegd en geklaagd is. En dan zeg ik,laten we niet vergeten dat het als grapje bedoelt was en er niet te serieus om worden. Het was fout,klaar! Hij is er inmiddels vast wel op aangesproken,zowel niet door zijn werkgever,dan wel door de media,internetknights enz. Dan is het toch klaar? Wat willen jullie dan? dat ie onthoofd word? Zijn baan kwijt raakt? Of er nog weken over door lullen op internet? Ik snap het probleem niet? Nogmaals,ik maak me er niet zo druk om.
    Last edited by Peter0711; 24-11-2013 at 13:33.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    haha van Gordon kun je dit ook verwachten.
    Precies! Dat bedoel ik. Iedereen weet hoe die kerel is,lekker laten gaan dit. Excuus en klaar hoppa!

  9. #9
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    Waarom is deze man nog niet ontslagen? Gaat lekker met Nederland de laatste tijd
    Dus deze man vertegenwoordigt Nederland?
    Gaat lekker met jou denk ik.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    idd het zijn uiteindelijk de zeikerds die van het voorvalletje/grapje een mega probleem maken.

    internet papegaaien met tenen langer dan hun vingers.

  11. #11
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Dus deze man vertegenwoordigt Nederland?
    Gaat lekker met jou denk ik.
    Nee hij vertegenwoordigt Nederland niet, maar ik bedoel het qua publiciteit. Ik las dat deze
    beelden ook werden besproken in de VS en China, leg dat die mensen maar uit.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by deco'o View Post
    Nee hij vertegenwoordigt Nederland niet, maar ik bedoel het qua publiciteit. Ik las dat deze
    beelden ook werden besproken in de VS en China, leg dat die mensen maar uit.

    Als je dat dan vergelijkt met Badr Hari die iedereen in elkaar ramt,invalide trapt valt het nog mee toch?

  13. #13
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Gorden's doel is allang bereikt: er word weer eens over hem gelult.........

  14. #14
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Mee eens. Gordon is Gordon, die gast is juist een succesvolle BN-er geworden doordat hij overal grappen overmaakt. Overigens vond ik hem dit x wel lichtelijk te ver gaan.

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Dat ik dat vind staat er niet toch? Het feit is dat er inmiddels al onwijs veel over gezegd en geklaagd is. En dan zeg ik,laten we niet vergeten dat het als grapje bedoelt was en er niet te serieus om worden. Het was fout,klaar! Hij is er inmiddels vast wel op aangesproken,zowel niet door zijn werkgever,dan wel door de media,internetknights enz. Dan is het toch klaar? Wat willen jullie dan? dat ie onthoofd word? Zijn baan kwijt raakt? Of er nog weken over door lullen op internet? Ik snap het probleem niet? Nogmaals,ik maak me er niet zo druk om.

  15. #15
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Waar men zich wel niet druk om kan maken... Er moet maar wat te zeuren zijn natuurlijk.

    inb4 shitstorm.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ze moeten Gordon inruiilen voor Gerard Joling.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  17. #17
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Dat ik dat vind staat er niet toch? Het feit is dat er inmiddels al onwijs veel over gezegd en geklaagd is. En dan zeg ik,laten we niet vergeten dat het als grapje bedoelt was en er niet te serieus om worden. Het was fout,klaar! Hij is er inmiddels vast wel op aangesproken,zowel niet door zijn werkgever,dan wel door de media,internetknights enz. Dan is het toch klaar? Wat willen jullie dan? dat ie onthoofd word? Zijn baan kwijt raakt? Of er nog weken over door lullen op internet? Ik snap het probleem niet? Nogmaals,ik maak me er niet zo druk om.
    Inderdaad, er moet wel wat van gezegd worden en dat haalde ik niet direct uit je eerste post. Je kan wel zeggen van het is maar klein, maar wij zijn niet degenen die zich hier druk over zouden moeten maken. Ik ben zelf niet van Aziatische komaf, gezien het feit dat jij Peter heet zul jij dat waarschijnlijk ook niet zijn. Ik heb echter best begrip voor mensen die dat wel zijn en daar een zegje over doen. Jij beaamt ook dat dit moet gebeuren omdat Gordon fout zat, maar noemt het aan de andere kant wel weer kinderachtig gezeur.

    Ik proef in veel reacties een beetje iets van 'he jongens laten we het even lekker gezellig houden en niet zo moeilijk doen', maar hier mag best over gezeken worden. Hij hoeft niet als gevolg ontslagen te worden, maar we moeten er ook niet direct overheen stappen. Het was bewust, qua bewoordingen had het bijna niet beledigender gekund en laten we wel wezen: het kan ons niets schelen omdat wij niet het lijdend voorwerp zijn. Als een Imam een hand niet schudt zijn we dit wel. Is ook heel klein, zo niet kleiner, maar daar hebben we ook weeeeeeken lang over lopen ouwehoeren. Als iemand in het buitenland een mening heeft over Nederland (Bill O'Reilly), komt dat zelfs op het acht uur journaal en zijn we ook op onze pik getrapt. Dan maakt het niet uit dat werkelijk iedereen en hun huisdier weet dat Bill O Reilly met grote regelmaat rechts conservatieve ongefundeerde onzin eruit blaat, net zoals dat we hier weten dat Gordon vuile opmerkingen maakt. Ik vind het daarom wel wat makkelijk om te zeggen dat ze niet zo moeilijk moeten doen als het over iemand anders gaat. Gordon verdient alle schijt die hij over zich heen krijgt.

  18. #18
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Gordon heeft dit zelf niet eens in de gaten..
    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #19
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Ik vind het altijd komisch om de reacties van mensen te lezen die dan iemand verwijten racistisch te zijn of racistische opmerkingen te maken....hier valt het overgens bijzonder mee maar wat ik allemaal op facebook voorbij heb zien komen....eerst zeggen dat zo'n opmerking absoluut niet kan en dan vervolgens woorden als stinkende relnicht,vieze homo,kankergay enz enz gebruiken....geeft vaak heel goed het niveau van de klagers aan!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  20. #20
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    hoe de media buiten nederland erop reageert zegt weer precies genoeg.

  21. #21
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    DE media bestaat niet...net als hier zijn er media die er aandacht aan schenken en gelukkig zijn er ook andere,in mijn ogen betere,media die wel beseffen dat er nog wel wat belangrijkere zaken spelen op dit moment dan het veroordelen van een slechte grap van een Nederlandse B artiest...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  22. #22
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    oh ok dan heb ik me het allemaal dus gefantaseerd, schijnbaar een fata morgana dan.

  23. #23
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik moest er eerlijk gezegd wel om lachen, gordon zet altijd alles en iedereen in de zeik.....maar je mag vooral niks over hem zeggen want dan issie op zn pik getrapt.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Belachelijke opmerkingen van Gordon. Wat mij het meest verbaasd heeft is dat dit er niet uit geknipt is door de redactie. Dit was niet eens grappig. Ik snap ook niet hoe je dit soort racistische grappen kunt verdedigen. Nl staat er weer 'gekleurd' op. In de VS en China liegen de reacties er niet om ouwe.

    Ik vond de reactie van Albert Verlinde in RTL Boulevard de dag erna klasse (ik zag het op de site nadat iemand me erop had geattendeerd, ik kijk niet naar dat programma lol).

  25. #25
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    ik moest er eerlijk gezegd wel om lachen, gordon zet altijd alles en iedereen in de zeik.....maar je mag vooral niks over hem zeggen want dan issie op zn pik getrapt.
    Toen een playboy model over z'n vermeende coke gebruik begon in RTL late night begon ie bijna te janken. Hij maakt met iedereen ruzie tot z'n eigen familie aan toe. Echt een eikel en mijn mening over hem heeft niets met z'n geaardheid maar met z'n gedrag te maken ouwe.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •