MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 93
  1. #26
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Dat zag ik dus echt niet aankomen.... Niet alleen het feit dat petrosyan verloor maar dat het dmv van een ko gebeurde. Ben zelf een petrosyan liefhebber maar als iemand op één avond zowel petrosyan als van roosmalen ko slaat dan kun je niks anders dan hem de verdiende credits geven.
    precies dit, kan het nog steeds niet bevatten eigenlijk.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by STERKE JERKE View Post
    RISTIE WAS GEWOON DE BOMB!...OF WAS VAN ROOSMALEN OOK NIET IN VORM?
    Van Roosmalen moest zijn neus snuiten voor de wedstrijd.. ik wil verder niets zeggen.. maar hij was gewoon verkouden of grieperig ;-)

    Zowel Petrosian als van Roosmalen kwamen niet goed op mij over, het zou ook zomaar de kracht van Ristie kunnen zijn dat hij ze niet hun eigen gevecht laat vechten..

    Hij heeft in ieder geval 2x verdiend gewonnen en het waren geen lucky ko's. Ere wie ere toekomt..

  3. #28
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    eigenlijk gleed petrosyan uit en raakte bewusteloos toen hij met zijn achterhoofd op de vloer kwam, het had eigenlijk een no contest moeten worden, petrosyan heeft eigenlijk niet verloren hij is nog steeds onverslagen.







































    nee grapje, goed gedaan risty.

  4. #29
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    474
    vCash
    126000

    Default

    En Roosmalen heeft oppeens griep, altijd die smoesjes. Hij kon de Surinaamse power van Ristie gewoon niet aan, Petrosyan idem

  5. #30
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Ristie had ook een linkeroorlel blessure!..ongelooflijk!


    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Van Roosmalen moest zijn neus snuiten voor de wedstrijd.. ik wil verder niets zeggen.. maar hij was gewoon verkouden of grieperig ;-)

    Zowel Petrosian als van Roosmalen kwamen niet goed op mij over, het zou ook zomaar de kracht van Ristie kunnen zijn dat hij ze niet hun eigen gevecht laat vechten..

    Hij heeft in ieder geval 2x verdiend gewonnen en het waren geen lucky ko's. Ere wie ere toekomt..

  6. #31
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Alle respect voor Robin trouwens. Blijft een van mijn favoriete vechters!

  7. #32
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Wow...niet verwacht dat ik dit ooit zou zien. Tenminste niet nu hij nog jong is. Ristie was echt zeer indrukwekkend maar denk toch dat Petrosyan hem kan hebben in een rematch, hij deed het niet slecht iig. Phew wat een jaar. Pacquiao, Anderson, Overeem en nu Petrosyan allemaal binnen een jaar op KO.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Hoop doet leven. Blijven hopen!
    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Wow...niet verwacht dat ik dit ooit zou zien. Tenminste niet nu hij nog jong is. Ristie was echt zeer indrukwekkend maar denk toch dat Petrosyan hem kan hebben in een rematch, hij deed het niet slecht iig. Phew wat een jaar. Pacquiao, Anderson, Overeem en nu Petrosyan allemaal binnen een jaar op KO.

  9. #34
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Heb het al eerder gezegd ( en het is altijd afwachten of het daadwerkelijk gebeurd) , ook petrosyan verliest en dan is een onorthodoxe vechter als ristie heel gevaarlijk voor hem. Ristie kan van iedereen winnen, wel vind ik ristie een vechter die ook net zo makkelijk een partij kan verliezen van iemand buiten de top 3. Ik zie hem niet de nummer 1 blijven. Alle lof voor ristie want hij heeft gewoon de beste kickbokser op -70kg verslagen en een van de beste daarna ook nog even, en beide op KO. Ik denk dat ristie nog steeds een glimlach op zijn gezicht heeft.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Geloof mij, er staat een grote groep jonge vechters klaar in de 70/72,5 kg. klassen.
    Ik kan het weten, daar ik er midden in zit en zelf een zoon heb die aan de deur klopt bij de toppers. Ik heb het dan louter over Amsterdam en omstreken.
    LET OP MIJN WOORDEN: WIJ, IN NEDERLAND VECHTENDE EN TRAINENDE JONGE JONGENS, GAAN DEZE KLASSEN DOMINEREN!

  11. #36
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Is je caps lock toets kapot??

  12. #37
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    leuk voor Ristie man! tis um gegund!
    wel een upset, maar dit keer een leuke
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  13. #38
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    ZOEK MIJ MAAR OP EN KOM MIJ MAAR CORRIGEREN!
    DE NAAM IS RAY VALPOORT
    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Is je caps lock toets kapot??

  14. #39
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Zowel Ristie als Verhoeven hebben gewoon heel goed hun tegenstanders geanalyseerd en zijn uiterst professioneel, serieus en vooral gemotiveerd die partijen aangegaan. Scherpte en focus dat zag ik bij beiden.

    Gewoon een mooie ontwikkeling dat zulke verrassingen in deze tijd van calculatie/berekening nog kunnen.

  15. #40
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Wat een held. En nog zo ingetogen na zijn KO overwinningen. Je ziet gewoon aan hem dat het een goeie gozer is.
    Laten we Petrosyan niet vergeten. Die man heeft zo veel respect opgebouwd ondanks zijn controversiële vechtstijl.

  16. #41
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by STERKE JERKE View Post
    ZOEK MIJ MAAR OP EN KOM MIJ MAAR CORRIGEREN!
    DE NAAM IS RAY VALPOORT
    Dat is geen atwoord op de vraag, maar in ieder geval bedankt voor de uitnodiging. Of was ie alleen voor Wimpie?

    OT. Zeer goed gevochten van Ristie. Explosief, en slim. En op zoek naar een KO, dat is wel lekker om naar te kijken. Daar gaan we nog veel plezier aan beleven als liefhebbers.

  17. #42
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Wow...niet verwacht dat ik dit ooit zou zien. Tenminste niet nu hij nog jong is. Ristie was echt zeer indrukwekkend maar denk toch dat Petrosyan hem kan hebben in een rematch, hij deed het niet slecht iig. Phew wat een jaar. Pacquiao, Anderson, Overeem en nu Petrosyan allemaal binnen een jaar op KO.
    nu je het zegt, het einde van een tijdperk nadert zeker dan.

  18. #43
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Is je caps lock toets kapot??
    volgens mij is die vastgelopen ja.

  19. #44
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Sterke Jerke, wat is dit nou jongen? Zoveel haat en frustraties. Niemand neemt hier de shine van Risties overwinning af en de uitslag van een partij is altijd afhankelijk van factoren, daar doe je niets aan. Jammer dat je je zo laat kennen, vooral aangezien je ook een zoon hebt waar we wellicht (als we jou moeten geloven) ook nog veel van gaan horen. Het zou zonde zijn als door jouw opmerkingen hier er minder respect wordt getoond aan de eventuele prestaties van je zoon. Mag ik vragen van waar deze felle reacties van je komen richting andere members?

    Herinner me nog wel dat mensen hier zeiden dat Ristie voor een verrassing kon zorgen. Nou bij deze!

  20. #45
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by STERKE JERKE View Post
    ZOEK MIJ MAAR OP EN KOM MIJ MAAR CORRIGEREN!
    DE NAAM IS RAY VALPOORT
    Spreek liever af met een lekker wijf.
    Dus ik bedank.

    xxx

  21. #46
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Niet verwacht maar klasse overwinning. Ik zag het al in de 1e en 2e ronde. Petrosyan kwam gewoon niet in z'n spel. Normaliter controleert hij de wedstrijd, maar nu lukte dat niet. In de 3e ronde overrompelt Ristie hem en scoort hij de upset van het jaar. Eens maar weer het bewijs dat niemand onverslaanbaar is.

    Ristie is moeilijk te bevechten omdat hij onvoorspelbaar is en optimaal gebruik maakt van z'n lengte. Hij probet met z'n linker en soms rechter voorhand. Golovkin doet dit op een andere manier ook.

  22. #47
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    golovkin en 90% van de boksers uit de oostblok landen.

  23. #48
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    dus ook klitschko.

  24. #49
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    NL
    Posts
    176
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Laten we Petrosyan niet vergeten. Die man heeft zo veel respect opgebouwd ondanks zijn controversiële vechtstijl.
    Controversieel?
    Leg uit.

  25. #50
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    hij bedoeld dat veel mensen kritiek op zijn vechtstijl hebben.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •