MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 93 of 93
  1. #76
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    lijkt me sterk dat hij net zoals altijd aan het vechten was aangezien hij zijn linkerhand al meteen had gebroken, waarmee hij dus niet kon jabben wat hij normaal gesproken altijd doet.
    Iedere vechter die in die ring komt heeft altijd wel iets, ook Ristie.. Blessures, stress, problemen met het lief.. Komt geen eind aan. Zelfde als bij Rico Verhoeven kijken veel mensen alleen naar die eerste partij...Maar dat Van Roosmalen ook nog geklopt werd door Ristie zou een bewijs moeten zijn dat Ristie wel degelijk de man was dit weekend. Dik verdiend!! En nu aan Petro om te bewijzen dat ie Ristie terug op z'n plaats kan zetten. Wordt zeker vervolgd, en dat is nu juist het mooie ...De vorige jaren/tornooien met Petro waren beetje saai geworden..Nu, ligt het weer helemaal open.. Ristie, Van Roosmalen, Petrosian, Kiria, en een resem goeie knokkers in die klasse maken het terug helemaal de moeite om naar te kijken. Topweekendje gehad met Glory & Manny!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij zag ik een elleboog van Ristie vs. van Roosmalen.
    Op 0:34

    Maart guur geeft een volle schuur.

  3. #78
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    En volgens mij zie ik een huilende vent met een grote baard? .. Op 0:56



  4. #79
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Volgens mij zag ik een elleboog van Ristie vs. van Roosmalen.
    Op 0:34
    denk dat zijn arm een beetje doorschiet, hij slaat hard!@


  5. #80
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    nope, geen elleboog volgens mij..

  6. #81
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Guytje View Post
    Iedere vechter die in die ring komt heeft altijd wel iets, ook Ristie.. Blessures, stress, problemen met het lief.. Komt geen eind aan. Zelfde als bij Rico Verhoeven kijken veel mensen alleen naar die eerste partij...Maar dat Van Roosmalen ook nog geklopt werd door Ristie zou een bewijs moeten zijn dat Ristie wel degelijk de man was dit weekend. Dik verdiend!! En nu aan Petro om te bewijzen dat ie Ristie terug op z'n plaats kan zetten. Wordt zeker vervolgd, en dat is nu juist het mooie ...De vorige jaren/tornooien met Petro waren beetje saai geworden..Nu, ligt het weer helemaal open.. Ristie, Van Roosmalen, Petrosian, Kiria, en een resem goeie knokkers in die klasse maken het terug helemaal de moeite om naar te kijken. Topweekendje gehad met Glory & Manny!!
    bovenstaande klopt allemaal, ik heb ook nergens gezegd dat ristie het niet goed gedaan zou hebben.

  7. #82
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by daanII View Post
    Volgens mij zag ik een elleboog van Ristie vs. van Roosmalen.
    Op 0:34

    Neuh.

  8. #83
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guytje View Post
    Iedere vechter die in die ring komt heeft altijd wel iets, ook Ristie.. Blessures, stress, problemen met het lief.. Komt geen eind aan. Zelfde als bij Rico Verhoeven kijken veel mensen alleen naar die eerste partij...Maar dat Van Roosmalen ook nog geklopt werd door Ristie zou een bewijs moeten zijn dat Ristie wel degelijk de man was dit weekend. Dik verdiend!! En nu aan Petro om te bewijzen dat ie Ristie terug op z'n plaats kan zetten. Wordt zeker vervolgd, en dat is nu juist het mooie ...De vorige jaren/tornooien met Petro waren beetje saai geworden..Nu, ligt het weer helemaal open.. Ristie, Van Roosmalen, Petrosian, Kiria, en een resem goeie knokkers in die klasse maken het terug helemaal de moeite om naar te kijken. Topweekendje gehad met Glory & Manny!!
    sluit ik me helemaal bij aan
    eerlijk gezegt ik had dit zelf niet verwacht.... Maar de manier hoe hij de toernooi heeft gewonnen is hij de titel meer dan waardig..
    dus give him his credits that is the martial arts code...

  9. #84
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Google maar eens op "Mayweather controversy": https://www.google.nl/search?q=maywh...versy&safe=off

    Daar komt ook nog bij dat Mayweather niet undisputed is omdat hij het nooit opgenomen heeft tegen Pacquiao.

    manny en floyd is een verhaal apart dat gaat dieper dan gewoon niet willen vechten...
    betreft floyd hij heeft tegen alle toppers gevochten en verslagen dus waar is the controversy
    wat hij heeft gedaan zie ik geen andere nog doen.... kijk alleen naar zijn manier van vechten

  10. #85
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1.056
    vCash
    126000

    Default


  11. #86
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by moop View Post
    manny en floyd is een verhaal apart dat gaat dieper dan gewoon niet willen vechten...
    betreft floyd hij heeft tegen alle toppers gevochten en verslagen dus waar is the controversy
    wat hij heeft gedaan zie ik geen andere nog doen.... kijk alleen naar zijn manier van vechten
    Controversy was bij een discutable jury beslissing waarbij een jurylid besluit op te stappen.. das toch zeker wel controversieel, of hij er zelf iets aan kan doen doet er niet veel toe.

    De voornaamste reden dat Manny en Floyd niet tegen elkaar vochten is volgens mij geld (hoe kan het ook anders als je bijnaam Money is).. Deze twee mannen worden gezien als de 2 beste vechters van hun tijdperk, zolang niet duidelijk wie van de 2 een onderling duel zou winnen is er maar 1 conclusie.. beiden zijn niet undisputed.

  12. #87
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guytje View Post
    ...De vorige jaren/tornooien met Petro waren beetje saai geworden..Nu, ligt het weer helemaal open.. Ristie, Van Roosmalen, Petrosian, Kiria, en een resem goeie knokkers in die klasse maken het terug helemaal de moeite om naar te kijken. !!
    Het zou leuk zijn als Mohammed Khamal ook aan dit rijtje wordt toegevoegd. Hij is alweer een tijdje terug van zijn "vakantie". Hij zou natuurlijk niet misstaan op het Glory tournament.
    Ik zag trouwens dat Khamal ook aanwezig was (als toeschouwer) op het Legend gala in Moskou waar Badr tegen Ignashov vocht. Khamal was daar samen met Ivan Hypolite, Warren Stevelmans en Kamal Chabrani naar toe gegaan.

  13. #88
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    hell yeah. als hij terug is van zijn vakantie, moet hij zeker meedoen.

    Quote Originally Posted by Mattie73 View Post
    Het zou leuk zijn als Mohammed Khamal ook aan dit rijtje wordt toegevoegd. Hij is alweer een tijdje terug van zijn "vakantie". Hij zou natuurlijk niet misstaan op het Glory tournament.
    Ik zag trouwens dat Khamal ook aanwezig was (als toeschouwer) op het Legend gala in Moskou waar Badr tegen Ignashov vocht. Khamal was daar samen met Ivan Hypolite, Warren Stevelmans en Kamal Chabrani naar toe gegaan.

  14. #89
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    waarom was khamal dan op vakantie gegaan?

  15. #90
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    lijkt me sterk dat hij net zoals altijd aan het vechten was aangezien hij zijn linkerhand al meteen had gebroken, waarmee hij dus niet kon jabben wat hij normaal gesproken altijd doet.
    Rechts is z'n Jab hand

  16. #91
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    waarom was khamal dan op vakantie gegaan?
    In verband met een knokpartij (of dacht je dat hij echt op vakantie was )

  17. #92
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    nee, ik wist de reden niet.

    sinds wanneer ga je hier weg voor een knokpartij dan.

  18. #93
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    lol

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •