MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 45 of 45
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik ben daar niet echt verbaasd over.
    Breda is maar klein hoor
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    breda is niet zo groot addertje.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Breda is maar klein hoor
    Ik dacht eerst dat het over jou ging

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #29
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Breda is maar klein hoor
    Ja dat zal t wezen.
    Dat ie bij dezelfde bende als Nyqvist heeft gezeten heeft er vast niks mee te maken dat je m persoonlijk kent.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    bende bende was meer een gezellige vrienden club

  6. #31
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ik vraag me af als het Badr Hari was geweest of iedereen het ook zo'n goed gebaar hadden gevonden, ik durf te wedden van niet.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Ik vraag me af als het Badr Hari was geweest of iedereen het ook zo'n goed gebaar hadden gevonden, ik durf te wedden van niet.

    Nou dat weet ik niet

  8. #33
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    nou juist wel, dan zou hij nog iets positiefs in zijn leven doen wat ik niet zo snel zie gebeuren.

  9. #34
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Fijn dat hij geld weg geeft waar hij niks voor heeft gedaan en dat hij geen spijt heeft van het leed dat hij met zijn wandaden heeft aangericht. Goeie gozer hoor.

  10. #35
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Fijn dat hij geld weg geeft waar hij niks voor heeft gedaan en dat hij geen spijt heeft van het leed dat hij met zijn wandaden heeft aangericht. Goeie gozer hoor.
    Het is een hele gezellige knul.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    bende bende was meer een gezellige vrienden club
    Niks zo gezellig dan met je vrienden banken beroven en drugs te dealen.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Duizenden cadeau's van Bredase 'Sinterklaas' John Jansen ingepakt

    Laatst gewijzigd: vrijdag 29 november 2013 - 05:15 | Auteur: Jos Verkuijlen
    Heel veel inpakwerk
    BREDA - Het is een enorme klus voor de vrijwilligers van de voedselbank Breda en medewerkers van de Makro in die stad. Duizenden cadeau's werden donderdagavond inpakt. Het geld voor de cadeau's is geschonken door oud-crimineel John Jansen uit Breda. Het geven is makkelijk, maar daarna volgt een flinke logistieke operatie.
    Het ene na het andere vel cadeaupapier wordt afgescheurd door vrijwilliger Corry. Ze heeft het er maar druk mee, want de dozen blijven maar aangevoerd worden. In de gang van het Makrofiliaal in Breda staan pallets vol met cadeau's klaar. Laptops, tv's, Lego, borduursetjes en babyspeeltjes. Je kan het zo gek niet bedenken of er moet een mooi sinterklaaspapiertje omheen.

    'geweldige Sinterklaas'
    Vrijwilligster Leentje heeft het er maar druk mee. "Ik heb er denk ik al een stuk of 75 ingepakt. Het is bijna niet bij te houden. Toen ik het voor het eerst hoorde dacht ik 'oeh wat hebben die kinderen een geweldige Sinterklaas'. Ja, dit is echt heel bijzonder. En ook nog voor zoveel kinderen."

    Het is dan ook een grote operatie. Sinds bekend werd dat Jansen alle kinderen van de voedselbank sinterklaascadeau's wil geven is er een grote logistieke operatie op touw gezet. Eerst gingen veertig vrijwillgers langs bij alle kinderen. Een van die vrijwilligers was Truus. "Dat was fantastisch om te doen. Ze hadden tranen in hun ogen en ik zelf ook."

    Grote klus
    Elk cadeau krijgt een nummer tijdens het inpakken. Op die manier weet de voedselbank precies welk van al die duizenden cadeau's bij welk kind hoort. "Dit is wel wat ingewikkelder dan ons gewone werk", zegt coördinator Anita van Pelt.

    Zo vlak voor de Sinterklaas worden de cadeau's uitgedeeld aan de kinderen van gezinnen die bij de voedselbank zitten.

  13. #38
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Niks zo gezellig dan met je vrienden banken beroven en drugs te dealen.
    zo gaat dat in breetje-da

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    COLUMN - Was het verschil tussen goed en fout maar zo helder als de gemiddelde Amerikaan denkt. Konden we de bad guys maar onderscheiden van de good guys, dan was de wereld een stuk overzichtelijker. Terwijl de foute mensen verbitterd wegrotten in een kerker, zouden de goede mensen fluitend door het park wandelen. Maar helaas, zo duidelijk is het niet.
    Sinds het deksel van de stinkende put is, weten we hoe verziekt de bankenwereld in elkaar zit. Hoe handelaren miljardenschulden konden veroorzaken en afwentelen op de samenleving. Maar we weten ook dat zij indirect handelden in ons belang: Iedereen rijk! En zo weten we dat criminaliteit onlosmakelijk verbonden is met die samenleving. We vragen er in feite om.
    Zonder drugsbendes (bad guys) geen drugsgebruik op feesten en partijen (good guys?). We vinden dat iedereen belasting moet betalen (good guys), maar laten onze badkamer door een paar Polen verbouwen (bad guys). De Bredase “ex-topcrimineel” John Jansen zei het deze week zo: “De regels in dit land worden gemaakt door de rijken voor de rijken." Die bepalen, in zijn optiek, de lijn tussen goud en fout. En als je die overtreedt, kom je in drijfzand terecht.
    John Jansen, lid van de in de jaren ’90 beruchte Juliet-bende, is de hoofdrolspeler in het meest fantastische Sinterklaasverhaal dat ik ooit heb gehoord. John Jansen komt uit een gezin met acht kinderen, dat het bepaald niet breed had vroeger. Hij weet hoe het voelt als Sinterklaas je huis voorbij rijdt. De onmacht balde zich in zijn lichaam samen, stel ik me zo voor.
    John Jansen besloot dat de wereld niet eerlijk in elkaar zat. En hij ging ervoor zorgen dat hij zijn deel zou krijgen. De gevolgen zijn niet goed te praten, de Juliet-bende trok een zeer gewelddadig spoor van berovingen, mishandelingen en afpersing door het land. Daarbij waren vooral andere criminele bendes het doelwit. De drugshandel en -productie werd zo gecontroleerd. We kennen het uit populaire maffiafilms.
    Laatst hoorde ik een interessante uitspraak van een Amerikaanse sociaal werker: “There isn’t anyone you can’t love once you’ve heard their story.”
    Daarom gaat het verhaal verder: De bende werd uiteindelijk gepakt, John Jansen zat zijn straf uit, ging nog een keer in de fout en zat wederom vast. Misschien is in die cel de gedachte ontstaan dat hij de cirkel moest rondmaken. John Jansen voelde zich verbonden met kinderen in de knel. Kinderen die Sinterklaas zagen passeren. Hij richtte een stichting op (Easy Pawn) die inboedels in- en verkoopt. De opbrengst is voor jongeren die er werken.
    En onlangs kwam het lot uit de loterij: John Jansen, of all people, won 2,5 miljoen euro in de Staatsloterij. Althans: Hij kon het winnende lot overhandigen. In dit verhaal mogen we niets zomaar voor waar aannemen. Jansen wilde een deel van dat geld anoniem schenken aan de Bredase Voedselbank. Maar de kersverse lottowinnaar ging als een lopend vuurtje door de kroegen en al snel werd de link gelegd: Het is John Jansen die alle kinderen van Voedselbankgezinnen een mooi kado geeft. Op 5 december verschijnt een glinstering in de blij verraste ogen van honderden kinderen, die nergens op hadden gerekend. Sinterklaas is per definitie de good guy. Of zou het Openbaar Ministerie het aandurven om de pakjes meteen uit de kinderhandjes te vorderen?

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Als hij de criminaliteit vaarwel heeft gezegd en nu probeert iets positiefs te doen voor de maatschappij is dat toch alleen te prijzen?

    Je ziet alleen vaak dat dergelijke mensen heel moeilijk hun oude wereldje vaarwel kunnen zeggen. Of het oude wereldje hen. Het is maar hoe je het bekijkt.

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Als hij de criminaliteit vaarwel heeft gezegd en nu probeert iets positiefs te doen voor de maatschappij is dat toch alleen te prijzen?

    Je ziet alleen vaak dat dergelijke mensen heel moeilijk hun oude wereldje vaarwel kunnen zeggen. Of het oude wereldje hen. Het is maar hoe je het bekijkt.

    hij heeft de loterij gewonnen en daarmee een heel mooi gebaar gemaakt maar ik las nergens dat hij vaarwel ging zeggen tegen het oude wereldje. Niet vergeten deze man was eigenaar van de grootste discotheek van europa en bijv ook van de Pacha in Rotterdam. Maar goed volgens mij was het de laatste jaren niet echt weelde meer.

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  18. #43
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    ik download de torrent wel.
    It's okay to be white

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    leuk om te kijken. hij heeft nogal een eigen kijk op het leven

  20. #45
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Heb deze van het weekend bekeken, leuke docu/film!
    Be a Warrior, not a Worrier

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •