MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default mma kennis gevraagd

    De eerste mma partij die ik keek is mij altijd bijgebleven. Het moet in 96/97 zijn geweest. Ik denk 1 van de eerste ufc. Ik denk dat er een gracie vocht tegen een worstelaar. Op een gegeven moment maakt volgens mij die gracie een takedown. Gaat in full mount en klemt met zijn benen de armen van de worstelaar langs het lichaam van die worstelaar die op zijn rug ligt. Hierna volgt een ground and pound met vuisten en kopstoten. Gezicht van die worstelaar in paniek en in puin.
    Heeft iemand enig idee welke partij dit is??? zou hem heel graag een keer terug willen zien.
    NB: volgens mij vocht die mijns inziens gracie met een witte strakke korte broek met 2 zwarte ogen op de achterkant.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    De enige Gracie die ik me kan bedenken die in die tijd in Vale Tudo shorts vocht en mensen ook de tering in sloeg met GNP etc. is Renzo Gracie, maar die vocht niet in de UFC destijds...

  3. #3
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    feanwalden, FRL
    Posts
    677
    vCash
    106561

    Default

    Is dit hem misschien?
    Renzo gracie vs phil benedict WCC 1



  4. #4
    Join Date
    May 2008
    Location
    Haarlem
    Posts
    841
    vCash
    73125

    Default

    Nevermind. Boven me heeft hem al gevonden

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk idd dat renzo het was. Heb die partij net zelf ook gevonden, maar dat is hem niet. Was zeker weten een flinke lading kopstoten in het gezicht. Armen langs het lichaam geklemd en dus geen verdediging bij full mount

  6. #6
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    was wel een leuk event.... ben spijkers vocht in hetzelfde toernooi, de judo reactie van op je buik gaan liggen zat er volgens mij toen alleen nog wat te veel in.
    Zit ook een partij tussen waaruit bleek dat je toentertijd beter geen lang haar kon hebben!

  7. #7
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.031
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dennisyzf View Post
    was wel een leuk event.... ben spijkers vocht in hetzelfde toernooi, de judo reactie van op je buik gaan liggen zat er volgens mij toen alleen nog wat te veel in.
    Zit ook een partij tussen waaruit bleek dat je toentertijd beter geen lang haar kon hebben!
    is dat toevallig die partij waarbij die bokser die gast met die blonde haren continue zijn staart vasthoudt?
    nb: is er niemand die topicvraag kan beantwoorden, kan ook buiten ufc zijn en hoeft geen gracie te zijn.

  8. #8
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Lol 5"6' en 200 lbs
    ,,,,,
    (>.<)

  9. #9
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.322
    vCash
    126000

    Default

    Die blonde gast was Erik Paulson...en ik las in een interview dat ze m in de verkeerde klasse hadden ingedeelt. (Hij is geen striker)

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •